Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Anulare / Stergere desfasurator ?
Last Updated: Jul 09 2018 07:44, Started by
Sunny_Days
, Jun 13 2018 11:57
·
0
#1
Posted 13 June 2018 - 11:57
Salut,
Exista posibilitatea stergerii desfasuratoarelor din contul digicare ? Sau a anularii acestora pe viitor ? Multumesc |
#2
Posted 13 June 2018 - 12:03
cred ca cei de digi te pot lamuri.
eu stiu ca nu se poate. Edited by arg, 13 June 2018 - 12:03. |
#3
Posted 13 June 2018 - 12:12
ii obliga legea sa le pastreze 6 luni, am impresia. asa ca nu ti le vor sterge inainte de implinirea termenului legal.
|
#4
Posted 13 June 2018 - 12:56
Apropo de desfasurator.Explicati-mi si mie cum pot vizualiza desfasuratorul.La mine la factura mea este gol,n-am nimic arhivat.Sau nu caut eu bine?
|
#5
Posted 13 June 2018 - 14:04
Nu poti, si nici pe mail nu mai vine odata cu factura. Am sesizare deschisa pt asta, m-au sunat (impotriva vointei mele) si m-au informat ca "se va rezolva..."....le-am zis sa ma caute (in scris) cand se rezolva
Edited by pupama, 13 June 2018 - 14:04. |
#6
Posted 13 June 2018 - 14:05
Sunny_Days, on 13 iunie 2018 - 11:57, said:
Salut, Exista posibilitatea stergerii desfasuratoarelor din contul digicare ? Sau a anularii acestora pe viitor ? Multumesc Salut, Sunny_Days! In Digicare se gasesc desfasuratoarele pentru ultimele 5-6 luni si nu pot fi sterse. adisz, on 13 iunie 2018 - 12:56, said:
Apropo de desfasurator.Explicati-mi si mie cum pot vizualiza desfasuratorul.La mine la factura mea este gol,n-am nimic arhivat.Sau nu caut eu bine? Salut, adisz! Desfasuratorul poate fi accesat in noul cont Digi Care, accesand pasii urmatori: Serviciile mele -> Digi Mobil -> in dreapta avem Configureaza -> Descarca desfasuratorul co... |
#8
Posted 13 June 2018 - 14:27
Repet și eu: Si desfasuratorul pt telefonia fixa cum il vedem?
|
#9
Posted 13 June 2018 - 14:34
pupama, on 13 iunie 2018 - 14:06, said:
Si desfasuratorul pt telefonia fixa cum il vedem? Brainie, on 13 iunie 2018 - 14:27, said:
Repet și eu: Si desfasuratorul pt telefonia fixa cum il vedem? Salut, Momentan desfasuratorul pentru telefonia fixa este indisponibil, insa lucram pentru implementarea optiunii, care va fi gata in curand. |
#10
Posted 13 June 2018 - 14:59
|
#12
Posted 13 June 2018 - 15:19
#13
Posted 06 July 2018 - 08:51
@DIGI_Helper de ce nu mai vine desfasuratorul pe email? Ce trebuie sa fac sa-l primesc, automat, pe email in fiecare luna?
|
#14
Posted 06 July 2018 - 09:04
easy90rider, on 06 iulie 2018 - 08:51, said:
@DIGI_Helper de ce nu mai vine desfasuratorul pe email? Ce trebuie sa fac sa-l primesc, automat, pe email in fiecare luna? DIGI_Helper, on 13 iunie 2018 - 15:19, said: Pentru a putea primi desfasuratorul pe o adresa de e-mail, te rog sa deschizi o sesizare din contul Digi Care. |
#15
Posted 06 July 2018 - 09:08
kkt. deja primesc factura pe email, de ce nu pot sa trimita si desfasuratorul?
Si nu se pot depune sesizare in Digicare, ca nu mai exista... Iar la https://www.digiroma...istenta/contact mai lipseste sa ceara numarul de la pantofi... Edited by easy90rider, 06 July 2018 - 09:10. |
|
#16
Posted 06 July 2018 - 09:42
Codul de client si numarul de contract le găsești pe factura.
|
#18
Posted 06 July 2018 - 11:08
DIGI_Helper, on 13 iunie 2018 - 15:19, said: Pentru a putea primi desfasuratorul pe o adresa de e-mail, te rog sa deschizi o sesizare din contul Digi Care. Am depus sesizarea nr. 2448289357, la scurt timp am si primit raspuns... Quote Stimate client RCS & RDS, Din data de 01.03.2018 , desfasuratoarele nu se mai trimit pe mail , acestea se pot descarca din contul dumneavoastra digicare. Va stam la dispozitie pentru a va oferi orice informatie legata de factura, la telefon 031.4004400. Pentru asistenta tehnica Internet, Digi Tel, Digi TV Cablu puteti apela departamentul Relatii cu clientii, la numarul 031.400.4401. Pentru informatii comerciale va rugam sa ne contactati la numarul 031.400.4414. Va multumim, Echipa RCS & RDS |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users