Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Insignia sau A4

- - - - -
  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#1
Scorpionul123

Scorpionul123

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 06.06.2018
Salut baieti.

   Voi ce ati alege daca ati dispune de 10.000-11.000 euro dintre un A4 2009-2010 sau un Opel Insignia 2013-2014(facelift).
   Ma uit dupa cutie manuala, motor diesel de minim 130cp, in jur de 200.000km, interior sportiv
   La Insignia fiind mai noua, ma gandesc ca as putea-o gasi cu km reali si cu istoric complet verificabil, de asemenea cred ca in banii aia, la opel gasesc ceva mai multe dotari.
    Astept parerile voastre, multumesc!!

#2
kenzokent

kenzokent

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 234
  • Înscris: 27.03.2008
Mai strange bani 12.500-13.500 si iti cumperi A4 B8 facelift 2013. Eu dupa o luna jumatate de cautat am gasit A4 B8 Facelift cu km reali, 9 din 10 au km dati inapoi..

Edited by kenzokent, 13 June 2018 - 10:32.


#3
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Ai 11.000 euro si vrei sa cumperi masina cu 200.000 km ?
fii antena cel mai intelept sfat pe care ti-l poate da cineva :
- te pui in fata oglinzii cu banii in mana si iti spui de 50 de ori :

" am 11000 de euro si vreau masina cu 200.000 km ...
  am 11000 de euro si vreau masina cu 200.000 km
  am 11000 de euro si vreau masina cu 200.000 km
  am 11000 de euro si vreau masina cu 200.000 km
.................................................................................
  am 11000 de euro si vreau masina cu 200.000 km"

.....what is wrong with me ?

#4
elbjorn

elbjorn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,075
  • Înscris: 02.09.2016

 Scorpionul123, on 13 iunie 2018 - 10:14, said:

Astept parerile voastre, multumesc!!
In Romania nu gasesti nici Insignia cu kilometrii aia.
Amandoua sunt variante de calarit pe diesel.

Dpmdv Insignia este cea mai indicat alegere.

Edited by elbjorn, 13 June 2018 - 10:42.


#5
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,380
  • Înscris: 02.06.2005

 elbjorn, on 13 iunie 2018 - 10:33, said:

Dpmdv Insignia este ce-a mai indicat alegere.
Cea și hăis.

#6
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
cea.

Audi. Mai vechiuț că e mai bun.

#7
elbjorn

elbjorn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,075
  • Înscris: 02.09.2016

 dreaQ, on 13 iunie 2018 - 10:39, said:

Cea și hăis.
Corectat Posted Image

 exceswater, on 13 iunie 2018 - 10:40, said:

cea.
Audi. Mai vechiuț că e mai bun.
Vorbim de un A4 din 2009-2010 DIESEL! Si mai urmeaza sa ne povesteasca ce combi misto gaseste....pomana curata Posted Image

Edited by elbjorn, 13 June 2018 - 10:43.


#8
Oxigen1234

Oxigen1234

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,675
  • Înscris: 21.07.2011
daca vrei km mai putini cauta un benzinar fara GPL si pune GPL, ca benzinarele nu sunt asa de calarite, ai chiar sanse sa gasesti pe la 100.000 km

si nu cu motor 1.4 sau 1.6, exista si cu 1.8 / 2.0

o sa iesi mai ieftin la consum pe GPL decat diesel, nu mai zic de intretinere si reparatii

p.s. e un A4 la weltauto cu 120.000 km - e posibil sa fie reali?

Edited by Oxigen1234, 13 June 2018 - 11:03.


#9
Scorpionul123

Scorpionul123

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 06.06.2018
Daca sunt verificabili si reali, eu nu inteleg care e problema cu 200.000km..  Mi se pare mai bine decat o masina cu 130.000 in bord si fara istoric verificabil... De aia cu BMW din 2000 ce mai zicem ca poate au 600.000km si ii vad cum se plimba toata ziua si chiar stiu pe cineva care are de 3 ani un seria 3 din 98 si nu l-am auzit sa se planga de ea, doar interventii minore.

#10
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Morală este alta, prietene. Cu 11000 euro iti cumperi mașină nouă, cu garantie , cu euro 6 , chiar dacă este din alta clasa . Daca mai iei un credit de 2-3000 euro si o masin in programul rabla deja poti avea pretentii. Este de departe cea mai neinspirata alegere sa cumperi o mașină atât de rulată. Ai reparat mașini vreodata . Stii ce pica la 200.000 km ? Hai sa iti spun eu. Volant , turbina , rulmenti , injectoare,  posibil pompa de înalte la common rail... ai idee cat costa astea ? Ce meserie ai ?

Edited by JurasikMan, 13 June 2018 - 11:30.


#11
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 kenzokent, on 13 iunie 2018 - 10:29, said:

Mai strange bani 12.500-13.500 si iti cumperi A4 B8 facelift 2013. Eu dupa o luna jumatate de cautat am gasit A4 B8 Facelift cu km reali, 9 din 10 au km dati inapoi..

De ce facelift ? Mie mi se pare cel mai urat A4 facut vreodata.

A4 clar, cu 10 clase peste Insignia.

#12
A10

A10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,057
  • Înscris: 19.12.2012
Ar fi pacat sa arunci atatia bani pe o masina care a folosito altu inaintea ta si nu stii daca si a batut joc de ea. Ai destui bani sa iei masina noua, lasa mandria de a avea neaparat ceva "de firma"

#13
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 A10, on 13 iunie 2018 - 11:51, said:

Ar fi pacat sa arunci atatia bani pe o masina care a folosito altu inaintea ta si nu stii daca si a batut joc de ea. Ai destui bani sa iei masina noua, lasa mandria de a avea neaparat ceva "de firma"

Dar cat ai vrea sa dea pe ea ? 3000euro ? Masina aia o costat de la 30-40.000e in sus daca e dotata bine.

#14
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Noi tot incercam sa ajutam niste colegi sa nu faca greselile pe care altii le-au facut ..insa decizia este la ei. Cei care nu se pricep nu vad capcanele pe care o masina rulata le presupune . Acestia nu cunosc nimic despre intervale de servisare , solutii tehnice adoptate la motorizare , tren de rulare , ambreiaj , etc. Ei vad o sigla . Cand ajung acasa cu sigla si se aprinde bordul ca un pom de craciun dau vina pe samsari ( de parca aia vor sa le vanda masini stricate ). Necunoscatorii se uita la forma , la culoare , la putere , la gadgeturi interioare dar nu inteleg nimic din ideea de costuri de servisare aferente unor rulaje. Stiu ca exista masini cu 400.000 km care inca merg dar ce nu stiu cei care vor sa cumpere unele la 200.000 km este faptul ca in masinile alea s-au bagat extrem de multi bani . Cand mergi pe ideea de SH este clar un lucru ...nu ai bani . Daca aveai bani iti luai masina dorita de noua . Ei cumpara niste masini la care servisarile majore au fost intinse la maxim de fostii proprietari , care servisari majore le vor face ei . Am avut o masina ...frumoasa , cea mai tanara masina pe care mi-am permis-o vreodata ( avea doar 3 ani ) . nu dau marca , este irelevant , dar dau km . Am bagat in ea in 60.000 km inca o data valoarea de achizitie si nu din defectiuni ...din elementele de mentenanta obligatorie aferente rulajului la care am luat masina . Acesta este un exemplu personal ( printre multe altele ) dar fenomenul apare la toate masinile rulate. cu cat masina este mai rulata , cu atat este mai mare costul de a o aduce in parametri corecti de functionare . si atunci , nu inteleg moftul de a avea o masina pe care , clar nu ti-o permiti de noua , pe care o cumperi ca-i frumoasa si de fitze , si cu care stai tot prin servisuri . Cetatenii UE sunt pragmatici, ei vand masinile cand nu mai merita sa le tina d.p.d.v. al investitiilor. si le vand la prostii din Europa De Est care au impresia ca-s nemuritoare . Acestia afla repede pe propria piele ca lucrurile nu stau asa si ca aia le-au vandut pentru un motiv.
200.000 km inseamna mult . Cine sustine altceva este economist sau tamplar . MAsina mai poate merge inca 700.000 km ....dar cu ce costuri ? Pana la urma , daca esti ( nu initiatorul , ma refer in general ) destul de prost incat sa pastrezi o masina 2.000.000 km , poti sa o faci ...o repari si o repari si o repari ...pana cand valoarea investita depaseste de 10 ori valoarea unei masini noi . Este o alegere personala. Eu mi-am facut datoria si am explicat initiatorului faptul ca este pe cale sa faca o mare greseala . Alegerea finala este a lui . Pana la urma si servisurile trebuie sa traiasca pe spatele cuiva .

Edited by JurasikMan, 13 June 2018 - 12:14.


#15
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Termina.

Ce ar fi sa ne luam fiecare la 10.000euro Logan nou, ca in ala nu mai bagi 5-6 ani nimic.
Eu de exemplu am tinut loganul vreo 6 ani si cand a venit momentul sa bag bani in el, l-am vandut , am luat alta mai buna si am preferat ca acele lucruri care trebuiau schimbate la logan, sa le schimb la noua masina.
Este evident ca o masina presupune cheltuieli, daca nu bagi bani in ea in reparatii, atunci pierzi in devalorizare. Nicidecum masina nu e o afacere.

#16
DANPOP

DANPOP

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 10.04.2007
Dapinde de tine. Daca esti un cocalar iti iei Audi. Daca nu Insignia. Pe la 12.000 Euro iei Astra nou.

#17
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 JurasikMan, on 13 iunie 2018 - 12:11, said:

Noi tot incercam sa ajutam niste colegi sa nu faca greselile pe care altii le-au facut ..insa decizia este la ei. Cei care nu se pricep nu vad capcanele pe care o masina rulata le presupune . Acestia nu cunosc nimic despre intervale de servisare , solutii tehnice adoptate la motorizare , tren de rulare , ambreiaj , etc. Ei vad o sigla . Cand ajung acasa cu sigla si se aprinde bordul ca un pom de craciun dau vina pe samsari ( de parca aia vor sa le vanda masini stricate ). Necunoscatorii se uita la forma , la culoare , la putere , la gadgeturi interioare dar nu inteleg nimic din ideea de costuri de servisare aferente unor rulaje. Stiu ca exista masini cu 400.000 km care inca merg dar ce nu stiu cei care vor sa cumpere unele la 200.000 km este faptul ca in masinile alea s-au bagat extrem de multi bani . Cand mergi pe ideea de SH este clar un lucru ...nu ai bani . Daca aveai bani iti luai masina dorita de noua . Ei cumpara niste masini la care servisarile majore au fost intinse la maxim de fostii proprietari , care servisari majore le vor face ei . Am avut o masina ...frumoasa , cea mai tanara masina pe care mi-am permis-o vreodata ( avea doar 3 ani ) . nu dau marca , este irelevant , dar dau km . Am bagat in ea in 60.000 km inca o data valoarea de achizitie si nu din defectiuni ...din elementele de mentenanta obligatorie aferente rulajului la care am luat masina . Acesta este un exemplu personal ( printre multe altele ) dar fenomenul apare la toate masinile rulate. cu cat masina este mai rulata , cu atat este mai mare costul de a o aduce in parametri corecti de functionare . si atunci , nu inteleg moftul de a avea o masina pe care , clar nu ti-o permiti de noua , pe care o cumperi ca-i frumoasa si de fitze , si cu care stai tot prin servisuri . Cetatenii UE sunt pragmatici, ei vand masinile cand nu mai merita sa le tina d.p.d.v. al investitiilor. si le vand la prostii din Europa De Est care au impresia ca-s nemuritoare . Acestia afla repede pe propria piele ca lucrurile nu stau asa si ca aia le-au vandut pentru un motiv.
200.000 km inseamna mult . Cine sustine altceva este economist sau tamplar . MAsina mai poate merge inca 700.000 km ....dar cu ce costuri ? Pana la urma , daca esti ( nu initiatorul , ma refer in general ) destul de prost incat sa pastrezi o masina 2.000.000 km , poti sa o faci ...o repari si o repari si o repari ...pana cand valoarea investita depaseste de 10 ori valoarea unei masini noi . Este o alegere personala. Eu mi-am facut datoria si am explicat initiatorului faptul ca este pe cale sa faca o mare greseala . Alegerea finala este a lui . Pana la urma si servisurile trebuie sa traiasca pe spatele cuiva .
da mai trolezi mult fiecare topic de masini second hand? nu mai intra pe ele daca nu iti convin.
Offtopicul e sanctionat de regulament!

#18
Oxigen1234

Oxigen1234

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,675
  • Înscris: 21.07.2011
JurasikMan - poate ti-e draga o masina si vrei sa o faci masina de epoca -  sa vezi atunci cati bagi in ea!
Oare in viata chiar nu conteaza cum te simti cand mergi cu masina aia, chiar numai banii conteaza?
In fond mananci zilnic, ia incearca doar cu parizer si paine cativa ani, ca si aia e mancare asa cum si Loganul e masina.

Mi-am luat o masina la 400.000 km si 14 ani - insa facuta sa tina 1.000.000 km. Pentru ca Planned Obsolescence exista.
Am dat pe ea 6500 Euro si pana acum in 8 ani am mai bagat inca pe atat, si sunt constient ca la fiecare 7 ani o sa bag tot pe atat, deci in final am masina care imi place si perfecta dpdv tehnic timp de 30 de ani cu 30.000 Euro.
Masina asta noua ar fi costat 65.000 Euro, dati toti odata, si ar fi fost noua doar primii 5 ani, dupa aia tot incepi sa bagi si bagi la fel.
Doar ca nu mi-as fi permis in viata asta o asa masina noua, cat un apartament, deci consider plata pe parcurs o solutie acceptabila.
Decat sa fii dator la banca si daca nu ai bani sa iti ia masina, asa daca nu ai bani cateva luni, nu o repari si nu mergi cu ea, dar dupa aia o repari si tot masina ta e, nu a altuia.

Si cu 3 Loganuri as fi mers tot 30 de ani. Dar in alt confort, si fara placere.
Daca toti si-ar lua Logan nou de 10.000 de Euro nu ar mai fi piata pentru Mercedes si altele

Si da, exista masini care fac 150 - 200.000 km / an, curieri interni in firma, intre orase cu documentele confidentiale, si lucreaza in 3 schimburi.
Probabil ai nimerit una din astea la 500.000 km

Edited by Oxigen1234, 13 June 2018 - 13:33.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate