Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...
 Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over
 

Mașinile Britanice - erau chiar așa de proaste?

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
Uitându-mă la un documentar cu privire la mașinile Britanice (primul dintre videoclipuri) am citit destule păreri negative despre ele, venite chiar din partea celor care locuies în Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord.
Dacă e să cred acele păreri, mașinile Made in Great Britan erau mai proaste chiar decât unele făcute prin țările comuniste - la Britanice mă refer în mod special la cele produse de "British Leyland" - cică "Ford" și "Vauxhall" le făceau mai bune, dar astea 2 erau deținute de companii străine ("Ford" S.U.A. și G.M.C. (General Motor Corporation) - tot S.U.A.).

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/b9ztUlve9jc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/cJDpgtJZPB4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by djl, 12 June 2018 - 17:55.


#2
yo9hrb

yo9hrb

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,141
  • Înscris: 09.08.2006
Cred ca erau destul de proaste. N-am vazut sa se vanda asa multe Bentley si Rolls-uri pe aici.

#3
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,225
  • Înscris: 13.03.2017
Foarte pe scurt.
După război, tehnologiile britanice de producție erau vechi, depășite si erau foarte puțini bani pentru investiții.
Aproape in acelasi timp, companiile britanice de automobile au fost gestionate defectuos de manageri privați și apoi de guverne care le-au naționalizat și fuzionat împreună.
Industriile de automobile naționalizate au început să aibă probleme mari cu sindicatele iar relația dintre muncitori și management a devenit complet disfuncțională, cu greve și abandonări regulate.
Toate acestea au însemnat scaderi grave in calitatea manoperei precum și multe alte probleme de calitate.
Desigur - intre timp ce iesea pe portile fabricilor era ... jalnic
Industria auto britanica nu si-a revenit niciodata in adevaratul sens al cuvantului.
Ea s-a "trezit" doar in momentul cand a fost preluata de giganti europeni, americani si, mai tarziu indieni si chinezi.

Edited by Naijax, 12 June 2018 - 18:12.


#4
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,919
  • Înscris: 01.01.2010
Vauxhall nu era un fel de Allview?

#5
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
Cineva de pe forum are 2 "Vauxhall" Victor FD. Inclusiv unul pe care-l ştiam şi care a fost salvat înainte de-al lua primăria. O să-l întreb cum sunt.
Nici în ţările comuniste nu au băgat toţi producătorii auto sub aceiaşi conducere.

#6
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,225
  • Înscris: 13.03.2017

 djl, on 12 iunie 2018 - 18:14, said:

Cineva de pe forum are 2 "Vauxhall" Victor FD. Inclusiv unul pe care-l ştiam şi care a fost salvat înainte de-al lua primăria. O să-l întreb cum sunt.
Nici în ţările comuniste nu au băgat toţi producătorii auto sub aceiaşi conducere.

In UK inca se mai gasesc la 100~300£ nefunctionale si chiar se gasesc piese de schimb.
Problema lor este tabla.
Dacia 1300 avea tabla de vreo 1000 de ori mai buna ca Vauxhall
Oricum, la o masina ca asta sigur faci hernie la cat va trebui sa stai aplecat in motor.

#7
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018

 YOUR_GOD, on 12 iunie 2018 - 18:09, said:

Vauxhall nu era un fel de Allview?
Vauxhall e Opel.
Doar sigla difera, si faptul ca are volanul pe dreapta, desigur.
Se aduc si la noi rable Vauxhall in tara si se schimba sigla de Vauxhall cu una luata de la dezmembrari Opel, sa ii creasca valoarea Posted Image

Edited by lexis1, 12 June 2018 - 18:25.


#8
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
De prin anii '70 au început să aibă modele comune cu "Opel".

#9
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,919
  • Înscris: 01.01.2010

 lexis1, on 12 iunie 2018 - 18:24, said:

Stii care e treaba cu Allview, da?

#10
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,225
  • Înscris: 13.03.2017

 lexis1, on 12 iunie 2018 - 18:24, said:

Vauxhall e Opel.
Doar sigla difera, si faptul ca are volanul pe dreapta, desigur.
Se aduc si la noi rable Vauxhall in tara si se schimba sigla de Vauxhall cu una luata de la dezmembrari Opel, sa ii creasca valoarea Posted Image

Iar Opel este al lui Groupe PSA  Posted Image
Cati dintre posesori stiu asta ?Posted Image

#11
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
Nu stiu la ce te referi.
La faptul ca au telefoane generice, OEM pe care le comanda doar cu capacul spate cu sigla lor sau sigla lor printata pe sticla/metal?

 YOUR_GOD, on 12 iunie 2018 - 18:28, said:

Stii care e treaba cu Allview, da?


#12
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,919
  • Înscris: 01.01.2010
Sunt telefoane produse in China, dar asta nu este o surpriza. Surpriza consta in faptul ca la noi, se botează Allview. Chinezii le spun Gionee.

#13
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,263
  • Înscris: 06.07.2007

 Naijax, on 12 iunie 2018 - 18:24, said:


Dacia 1300 avea tabla de vreo 1000 de ori mai buna ca Vauxhall

mai buna= mai groasa?
Ca Dacia 1310 avea tabla mai groasa si decat un S classe.
De ruginit... ruginea Dacia in draci.


#14
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
daaaa erau proaste mai bun un oltcit

mg, morgan, lotus, aston martin, tvr, niste jafuri

#15
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
Alea de top erau mai bine făcute, dar se pare că unele tot cam nefiabile erau.
"Dacia" cam după 1982-1984 a început să aibă probleme cu tabla. Primele 1310 erau mai rezistente.
Ah, unele modele clasice de "Mercedes" erau foarte fiabile şi durabile, dar tot rugineau   :samui:
Revenind la maşinile din insulă, cred că după naţionalizare şi începerea producţiei de masă au început să devină nasoale. Ah, dacă nu erau proaste, multe dintre ele erau urâte!

#16
Neaceasca85

Neaceasca85

    Gaz ieftin si curent ieftin

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,803
  • Înscris: 14.10.2008
Nu cred ca erau mai proaste decat Dacia ceausista sau Trabantul redegist.

#17
Benderbut

Benderbut

    viking member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,722
  • Înscris: 11.12.2014
Toate masinile britanice vechi inafara de cele coupe sport sau de lux ,sunt niste” nereusite ” , chiar mai rele decat trabanturile, moskwich ,lada  sau Dacia.

Practic daca vrei sa restaurezi o masina britanica veche trebuie sa repari greselile produse de fabrica inclusiv trebuie sa reproduci niste  piese mai reusite.

Edited by Benderbut, 12 June 2018 - 20:12.


#18
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
Chiar şi alea din anii '30-'40 erau aşa de proaste? ("Daimler" la ce categorie intra?).
Majoritatea firmelor Britanice ce produceau motociclete au dispărut şi ele...

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate