Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Mașinile Britanice - erau chiar așa de proaste?
Last Updated: Jun 13 2018 10:48, Started by
djl
, Jun 12 2018 17:55
·
0
#1
Posted 12 June 2018 - 17:55
Uitându-mă la un documentar cu privire la mașinile Britanice (primul dintre videoclipuri) am citit destule păreri negative despre ele, venite chiar din partea celor care locuies în Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord.
Dacă e să cred acele păreri, mașinile Made in Great Britan erau mai proaste chiar decât unele făcute prin țările comuniste - la Britanice mă refer în mod special la cele produse de "British Leyland" - cică "Ford" și "Vauxhall" le făceau mai bune, dar astea 2 erau deținute de companii străine ("Ford" S.U.A. și G.M.C. (General Motor Corporation) - tot S.U.A.). [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/b9ztUlve9jc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/cJDpgtJZPB4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by djl, 12 June 2018 - 17:55. |
#2
Posted 12 June 2018 - 18:01
Cred ca erau destul de proaste. N-am vazut sa se vanda asa multe Bentley si Rolls-uri pe aici.
|
#3
Posted 12 June 2018 - 18:09
Foarte pe scurt.
După război, tehnologiile britanice de producție erau vechi, depășite si erau foarte puțini bani pentru investiții. Aproape in acelasi timp, companiile britanice de automobile au fost gestionate defectuos de manageri privați și apoi de guverne care le-au naționalizat și fuzionat împreună. Industriile de automobile naționalizate au început să aibă probleme mari cu sindicatele iar relația dintre muncitori și management a devenit complet disfuncțională, cu greve și abandonări regulate. Toate acestea au însemnat scaderi grave in calitatea manoperei precum și multe alte probleme de calitate. Desigur - intre timp ce iesea pe portile fabricilor era ... jalnic Industria auto britanica nu si-a revenit niciodata in adevaratul sens al cuvantului. Ea s-a "trezit" doar in momentul cand a fost preluata de giganti europeni, americani si, mai tarziu indieni si chinezi. Edited by Naijax, 12 June 2018 - 18:12. |
#5
Posted 12 June 2018 - 18:14
Cineva de pe forum are 2 "Vauxhall" Victor FD. Inclusiv unul pe care-l ştiam şi care a fost salvat înainte de-al lua primăria. O să-l întreb cum sunt.
Nici în ţările comuniste nu au băgat toţi producătorii auto sub aceiaşi conducere. |
#6
Posted 12 June 2018 - 18:24
djl, on 12 iunie 2018 - 18:14, said:
Cineva de pe forum are 2 "Vauxhall" Victor FD. Inclusiv unul pe care-l ştiam şi care a fost salvat înainte de-al lua primăria. O să-l întreb cum sunt. Nici în ţările comuniste nu au băgat toţi producătorii auto sub aceiaşi conducere. In UK inca se mai gasesc la 100~300£ nefunctionale si chiar se gasesc piese de schimb. Problema lor este tabla. Dacia 1300 avea tabla de vreo 1000 de ori mai buna ca Vauxhall Oricum, la o masina ca asta sigur faci hernie la cat va trebui sa stai aplecat in motor. |
#7
Posted 12 June 2018 - 18:24
YOUR_GOD, on 12 iunie 2018 - 18:09, said:
Vauxhall nu era un fel de Allview? Doar sigla difera, si faptul ca are volanul pe dreapta, desigur. Se aduc si la noi rable Vauxhall in tara si se schimba sigla de Vauxhall cu una luata de la dezmembrari Opel, sa ii creasca valoarea Edited by lexis1, 12 June 2018 - 18:25. |
#8
Posted 12 June 2018 - 18:27
De prin anii '70 au început să aibă modele comune cu "Opel".
|
#9
Posted 12 June 2018 - 18:28
#10
Posted 12 June 2018 - 18:29
lexis1, on 12 iunie 2018 - 18:24, said:
Vauxhall e Opel. Doar sigla difera, si faptul ca are volanul pe dreapta, desigur. Se aduc si la noi rable Vauxhall in tara si se schimba sigla de Vauxhall cu una luata de la dezmembrari Opel, sa ii creasca valoarea Iar Opel este al lui Groupe PSA Cati dintre posesori stiu asta ? |
|
#11
Posted 12 June 2018 - 18:30
#12
Posted 12 June 2018 - 18:32
Sunt telefoane produse in China, dar asta nu este o surpriza. Surpriza consta in faptul ca la noi, se botează Allview. Chinezii le spun Gionee.
|
#14
Posted 12 June 2018 - 19:29
daaaa erau proaste mai bun un oltcit
mg, morgan, lotus, aston martin, tvr, niste jafuri |
#15
Posted 12 June 2018 - 19:35
Alea de top erau mai bine făcute, dar se pare că unele tot cam nefiabile erau.
"Dacia" cam după 1982-1984 a început să aibă probleme cu tabla. Primele 1310 erau mai rezistente. Ah, unele modele clasice de "Mercedes" erau foarte fiabile şi durabile, dar tot rugineau Revenind la maşinile din insulă, cred că după naţionalizare şi începerea producţiei de masă au început să devină nasoale. Ah, dacă nu erau proaste, multe dintre ele erau urâte! |
|
#17
Posted 12 June 2018 - 20:11
Toate masinile britanice vechi inafara de cele coupe sport sau de lux ,sunt niste” nereusite ” , chiar mai rele decat trabanturile, moskwich ,lada sau Dacia.
Practic daca vrei sa restaurezi o masina britanica veche trebuie sa repari greselile produse de fabrica inclusiv trebuie sa reproduci niste piese mai reusite. Edited by Benderbut, 12 June 2018 - 20:12. |
#18
Posted 12 June 2018 - 21:35
Chiar şi alea din anii '30-'40 erau aşa de proaste? ("Daimler" la ce categorie intra?).
Majoritatea firmelor Britanice ce produceau motociclete au dispărut şi ele... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users