Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Renault Talisman 1.6DCI160 EDC , Intense + 208cp / 420 nm
Last Updated: Jan 05 2022 05:15, Started by
stefandinescu70
, May 20 2018 12:41
·
0
#307
Posted 23 March 2019 - 11:53
De cine crezi ca sunt facute ??? Cate Talismane sunt prin service-uri ?? O intrebare mai normala ai ? Vrei mai multe ?? Am si cu cutia EDC desfacuta la mechatronic .Si cu calculatoarele pe masa de disectie...Eu le pun aici pentru cine este interesat de coduri de piese si info pentru Talisman .... Daca vrei sa te duci la Renault la service . no problem , nu iti trebuiesc ... Deci alta intrebare ?
Da, uleiul pe care il folosesc este 10W60 ... RACE ... la toate masinile din curte .... care are la 100 de grade vascozitatea dubla fata de un pipi de 5W30 .. recomandat ...( eu am acum pe evacuare temp gazelor in jur de max 600 celsius , in loc de max 480 - 500 grade , in span, cum era inainte de modificari , deci trebuie sa ung si eu turbinele ( doua sunt la numar ) cu ceva , nu ? Edited by stefandinescu70, 23 March 2019 - 11:59. |
#308
Posted 23 March 2019 - 12:34
Stefan calm...pozele cu filtrele ( ultimele 5 ) sunt luate de pe forum reno puse de un alt utilizator. M bucur c ai disponibilitatea de a ajuta cu coduri de piese și te felicit pentru asta dar..in fine, e topicul tau.
Ti-ai pus cumva filtru de aer sport sau mergi tot pe cel oem? Edited by protecties, 23 March 2019 - 12:35. |
#309
Posted 23 March 2019 - 13:32
Dupa cum spui , sunt pozele mele puse pe reno.ro .. sub alt user , dupa ce m-au banat pe userul meu( stefandinescu70) . Sau or mai folosi si altii pozele mele , de acolo , cine stie , nu imi bat capul ... Eu fac foto la orice fac la masina la mine in service ..am memoria scurta ... batranetea...
Folosesc acelasi filtru de aer normal , original Renault . Filtrele sport sunt doar sport , dar la filtrabilitate sunt jale . Daca o masina este sport , merge sport si atat , dar si se uzeaza sport . Filtrele sport nu aduc nici un avantaj la motoarele TURBO , la care boostul il joci/reglezi din soft , nu din filtru . Este important sa nu tragi praf , distruge tot in calea lui prin abraziune ( la pistoane , supape , rotori de turbo , camasi cilindru , etc etc ) si prin depunere pe senzorul MAF care va citi aiurea, flowul de aer si temperatura aerului , dupa o perioda cu jeg si praf pe el . Filtrul sport are un avantaj DOAR la masinile cu motoare aspirate , unde si 1 mbar cadere de presiune pe filtru conteaza , dar ...... uzura exista si nu poate fi evitata daca folosesti filtrul sport , care este pana la urma doar o sita mai fina nitel , umectata cu nitel ulei sau solutii speciale, care fac sa se lipeasca praful pe sita ... Dar praful fin abraziv se duce pana ce iese pe evacuare .. Deci , NU FILTRU SPORT ( se vede si in poza ca este filtrul de aer original ) mai ales in orasele noastre cu praf la greu . Esti la competitii , nu te doare de anduranta motorului , ci doar de power, asa ca bagi ce filtru vrei , chiar fara se foloseste in unele cazuri .. Attached FilesEdited by stefandinescu70, 23 March 2019 - 13:44. |
#310
Posted 27 March 2019 - 14:31
Ștefan, din cte știu ai avut probleme cu un troncanit la roțile faț, cum ai rezolvat problema ?
Troncne și a mea faț stnga la vitez mic + denivelri ....iar meșterii de la reno nu-i dau de cap. |
#311
Posted 27 March 2019 - 15:36
Deci , primele troncaneli au venit de la rulmentii superiori de la amortizoarele fata . Am schimbat prima data rulmentii superiori ai amortizoarelor fata. Apoi liniste o vreme , apoi a venit frigul iernii 2016 - 2017 si au inceput sa troncane amortizoarele FATA la rece . Dupa ce se amorsau si se incalzeau intern , amortizoarele fata, ( cam dupa 3 - 5 km de mers prin oras ) , revenea linistea si dispareau troncaniturile . Am schimbat SI amortizoarele fata .... Apoi au revenit troncaniturile pe fata stanga , doar stanga ,,... erau bieletele antiruliu.... care la 18000 km au fost schimbate cu altele NOI ... Apoi Iarna asta ( 2018-2019 ) au revenit troncanelile la rece , din nou la amortizoare fata ( fiind Renault originale si cel deal doilea set ) . Acum sunt hotarat sa ii pun suspensie sport fata si spate si sa arunc tot ce este Renault la suspensia fata si spate .... Clar au dat gres cu suspensiile la Renault Megane 4 si la Talisman .... fiind similare si impartind piese intre ele chiar ( bieletele sunt identice de exemplu ) . Aceleasi probleme le au si Meganosii 4 ... Vezi tu ce alegi sa schimbi la tine ...
Si cireasa de pe tort , .... am inlocuit si amortizoarele spate , deoarece cele originale ale masinii aveau pe stand ITP de la Serus , doar 23 % tarie si punand altele noi Renault OEM , am revenit la o eficienta de max 35 % ( de cacao adica ) , masurata tot pe stand ITP SERUS Ploiesti . Deci sunt de cacao furnizorii noi de la Renault ... |
#313
Posted 27 March 2019 - 16:33
NU , este printre cele mai bune standuri , de ITP , din Ploiesti . Pe acelasi stand am verificat si Meganul III ( 2014 ) , 1.5 DCI 110 EDC a lui fiimea si aveau amortizoarele ( fata si spate ) circa 83/85 % eficienta dupa 27000 km rulati cu masina de noua............... deci la Megane se putea sa arate bine si la Talisman NU ??? Eu simt si masina cand valseaza ( sus / jos ) pe la 180 -- 220 km la ora cand dai in damburi pe drum si te salta si apoi te joaca sus/jos nitel pana se stabilizeaza ...
Amortizoarele spate ( cu care a venit Talismanul , cica fabricat in Franta ) erau MADE in EU , deci puteau sa fie si Made in Romania , de aici reiese calitatea ULTRA a lor.. Attached FilesEdited by stefandinescu70, 27 March 2019 - 16:52. |
#314
Posted 15 July 2019 - 22:27
#316
Posted 19 July 2019 - 15:22
Parerea mea este sa nu cauti diferentele dintre aceste modele , ci sa cauti o masina cu putini KM la bord , chiar daca este Intense sau Initiale Paris ..... Diferentele nu sunt ceva de nivelul WOW , doar pretul a fost WOW la Initiale Paris .. Motorul DCI si cutia EDC face masina , nu accesoriile .. La mine totul este pe OFF, asa ca degeaba am dat banii pe accesorii.. Motorul de 1.6 DCI 160 cp ( biturbo ) face toti banii si cutia de viteza dublu ambreiaj 6 trepte , de 450 nm cuplu maxim ( de provenienta GETRAG ) aduce un plus valoare si finete masinii ... Talisman ..
Si fereste-te ca de dr..cu de pachetul benzinar 1.6 TCE 200 ... Motorul este perfect ( ca si putere ) , consum destul de mare daca ai talpa grea , darrrr , problema mare este cutia EDC ( dublu ambreiaj ) cu 7 trepte care are numai 300 nm limita de cuplu si motorul o patineaza in pedala grea ... ducand la deteriorarea ambreiajelor .... Stiu , am deschis cutia pandorei la comentarii ...gen benzinara este belea de buna , dieselul ( tractorul ) nu este de viitor , si tot asa , dar realitatea este data de tipul de cutie automata PROST aleasa de FABRICANT pe benzinara , cu limita de cuplu exact cat poate motorul ceea ce duce la probleme grave in cutia de viteza ( si preturi mari pentru reparare ).. deci sfatul meu , uita de Talisman pe benzina.. Edited by stefandinescu70, 19 July 2019 - 15:23. |
|
#317
Posted 19 July 2019 - 15:57
stefandinescu70, on 19 iulie 2019 - 15:22, said:
Parerea mea este sa nu cauti diferentele dintre aceste modele , ci sa cauti o masina cu putini KM la bord , chiar daca este Intense sau Initiale Paris ..... Diferentele nu sunt ceva de nivelul WOW , doar pretul a fost WOW la Initiale Paris .. Motorul DCI si cutia EDC face masina , nu accesoriile .. La mine totul este pe OFF, asa ca degeaba am dat banii pe accesorii.. Motorul de 1.6 DCI 160 cp ( biturbo ) face toti banii si cutia de viteza dublu ambreiaj 6 trepte , de 450 nm cuplu maxim ( de provenienta GETRAG ) aduce un plus valoare si finete masinii ... Talisman .. Si fereste-te ca de dr..cu de pachetul benzinar 1.6 TCE 200 ... Motorul este perfect ( ca si putere ) , consum destul de mare daca ai talpa grea , darrrr , problema mare este cutia EDC ( dublu ambreiaj ) cu 7 trepte care are numai 300 nm limita de cuplu si motorul o patineaza in pedala grea ... ducand la deteriorarea ambreiajelor .... Stiu , am deschis cutia pandorei la comentarii ...gen benzinara este belea de buna , dieselul ( tractorul ) nu este de viitor , si tot asa , dar realitatea este data de tipul de cutie automata PROST aleasa de FABRICANT pe benzinara , cu limita de cuplu exact cat poate motorul ceea ce duce la probleme grave in cutia de viteza ( si preturi mari pentru reparare ).. deci sfatul meu , uita de Talisman pe benzina.. Mulțumesc Edited by adiman73, 19 July 2019 - 16:03. |
#318
Posted 20 July 2019 - 08:42
mazda 6? Din cate imi amintesc are aceste sisteme la echiparile de top. Aici ma refer la cruise control adaptive, ca lane assist, brake city cum i-o zice, unghi mort si restul sunt de la nivele medii de echipare.
|
#319
Posted 25 July 2019 - 14:13
adiman73, on 19 iulie 2019 - 15:57, said:
Eu pentru Cruise control adaptive , lane assist si pentru silențiozitate ma uit la Talisman. , Mașinile Renault au aceste pachete in aceste preturi. Altfel nu ma uitam către Renault . Acesta este si motivul pentru care am întrebat de diferențe, parca am citit ca Initiale Paris datorita geamurilor ar fi mult mai silențioasă la interior si din acest motiv am cerut sprijinul vostru . Daca nu existau ceste opțiuni la preturi reduse ma ma orientam fără discuție către Peugeot 508 ( nu cel nou) la un preț super decent pentru un SH, sau daca aveți o alta recomandare pentru un auto cu aceste sisteme de asistenta pot fi binevenite Mulțumesc Motor 1.6 DCI 160 cp ( biturbo ) si cu cutie de viteza dublu ambreiaj .... nu gasesti la Peugeot si la NIMENI alt fabricant . Stii cum trage si raspunde la pedala acest motor ??? Odata ce il atingi nu il mai lasi din mana .... Pentru mine RENAULT cu acest motor a atins apogeul motoarelor ...De la 180 km la ora se aseaza pe drum si la TRAS ca boul la jug .. In rest , accesoriile , sunt nesemnificative ... , repet , le tin pe OFF pe toate.. Ori esti sofer , ori nu ... Doar MULTI SENSE face banii... La sosea este BESTIAL si consuma modic .... Frane BELEA , stabilitate de locomotiva pe sine , suspensie un pic cam dura , dar pe gustul meu .. Acum cu 208 cp este PERFECT .. Cat vor tine lagarele de biela in el , VOM VEDEA . Momentan am 38 000 km pe bord ( de la 12000 km are 208 cp si doar ulei 10W60 Castrol ) ) si se aude ca in prima zi ... Top speed ,original 220 km la ora ( la fix 4000 rpm ) acum ...240 Km la ora ..Medie consum peste 2000 km , oras si sosea ..6.7 la suta de km ....Prea bine la ce JAR mananca zilnic |
#320
Posted 12 August 2019 - 06:37
stefandinescu70, on 25 iulie 2019 - 14:13, said: ============ Motor 1.6 DCI 160 cp ( biturbo ) si cu cutie de viteza dublu ambreiaj .... nu gasesti la Peugeot si la NIMENI alt fabricant . Stii cum trage si raspunde la pedala acest motor ??? Odata ce il atingi nu il mai lasi din mana .... Pentru mine Renault cu acest motor a atins apogeul motoarelor ...De la 180 km la ora se aseaza pe drum si la TRAS ca boul la jug .. In rest , accesoriile , sunt nesemnificative ... , repet , le tin pe OFF pe toate.. Ori esti sofer , ori nu ... Doar MULTI SENSE face banii... La sosea este BESTIAL si consuma modic .... Frane BELEA , stabilitate de locomotiva pe sine , suspensie un pic cam dura , dar pe gustul meu .. Acum cu 208 cp este PERFECT .. Cat vor tine lagarele de biela in el , VOM VEDEA . Momentan am 38 000 km pe bord ( de la 12000 km are 208 cp si doar ulei 10W60 Castrol ) ) si se aude ca in prima zi ... Top speed ,original 220 km la ora ( la fix 4000 rpm ) acum ...240 Km la ora ..Medie consum peste 2000 km , oras si sosea ..6.7 la suta de km ....Prea bine la ce JAR mananca zilnic |
#321
Posted 12 August 2019 - 08:52
In primul rand , PUTUROS nu poate fi un motor de 165 cp si 380 nm ..... Poate te asteptai la altceva tu si nu a iesit....
Eu am modificat MULT la acest motor ( cred ca sunt singurul ... n..e..b..u..n ) si nu recomand la nimeni ( mai ales daca mai si vrei garantie ceva ca ai motor .... ) pret final ( si timp pierdut ) in jur de 4500 euro ..... pana acum .... totul se foloseste doar in motorsport..ECU stand alone, intercoolere,EGR uri blocate / cursa limitata / wastegate altele.. etc .. Pe unguri ii gaseti la cei din tara care pregatesc motoarele de cursa ... Nu ma bag in polemici despre ei .. Edited by stefandinescu70, 12 August 2019 - 08:53. |
|
#322
Posted 15 March 2020 - 22:47
sidewinder, on 20 iulie 2019 - 08:42, said:
mazda 6? Din cate imi amintesc are aceste sisteme la echiparile de top. Aici ma refer la cruise control adaptive, ca lane assist, brake city cum i-o zice, unghi mort si restul sunt de la nivele medii de echipare. |
#323
Posted 16 March 2020 - 03:36
Un biat de la depozit de la mine tocmai ce și-a fcut nunta și cu banii obținuți vrea s și ia acest model SH de la cineva din Focșani. I-am dat link aici s citeasc și ntrebarea lui este urmtoarea: unde n zona respectiv poate s i dea și el pedal peste 150 la or ca s vad ce poate mașina?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users