Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

Creare Site

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
Hailztorm

Hailztorm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 571
  • Înscris: 13.02.2012
Buna softpedisti,

As dori sa creez un site cu webnode sau wix, dupa ce il fac si termin cum il urc spre gazduire? Tin sa mentionez ca sunt incepator si nu ma pricep in ale programarii.
Site-ul v a fi doar pentru informatii, o sa fie un site pentru o institutie si am venit cu ideea sa il fac eu sa nu piarda bani cu un programator.
Stiu voi avea nevoie de hosting si de domeniu, aici vreau sa aflu raspunsul, ce fac pe urma, dupa ce termin site-ul.

Multumesc anticipat,
Sergiu!

Edited by Hailztorm, 03 May 2018 - 15:53.


#2
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,721
  • Înscris: 13.07.2011
Eu din cate stiu Wix functioneaza ca un hosting cu template-uri deja gata facute care pot fi personalizate cum doresti. La Wix platesti un tarif lunar, adica hosting-ul, template-ul si primesti un domeniu gratuit inclus.
Mie nu imi este cunoscut faptul ca poti crea la ei un site pe gratis dupa care il downloadezi si ii dai upload pe hosting-ul tau, asa ce castig ar avea firma.

Gratuit este atunci cand lucrezi pe domeniul lor adica siteultau.wix.com unde libertatea este restrictionata. Gresesc?

#3
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006