Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Tesla: <10% pierdere de capacitate in baterii dupa 250k km
Last Updated: Jul 27 2022 22:29, Started by
Ann0nyym0us
, Apr 16 2018 14:46
·
0
#1
Posted 16 April 2018 - 14:46
Quote New data indicates that Tesla batteries lose less than 10% of their energy capacity after over 250,000 kilometers. Tesla owners from a Dutch-Belgium Tesla Forum are gathering data on batteries from over 350 Tesla vehicles across the world and compiling the results. https://interestinge...after-250000-km Nu-i test oficial, dar e test din viata reala, nu in laborator. 250.000 km zic eu e mult peste media parcursa de o masina moderna pe durata vietii. Nu vorbim aici de masini tarate prin second hand vreo 20 si de ani, evident. E bine ca bateriile tin, asteptam sa incapa si mai mult curent in ele. |
#4
Posted 16 April 2018 - 15:15
#5
Posted 16 April 2018 - 15:23
Parcă și văd anunț de samsar:
Quote Vând Tesla impecabilă. Puțin rulată. Totul funcționabil. Mici probleme la baterie că s-a jucat ăia micii cu ea. Accept orce test. Nu sunaț cu schimburi că nu schimb decât cu yacht sau insulă. On topic Eram croit, deja plătisem avasul la una. Sunt deja pe drum spre bancă, îmi retrag avansul. Nu vreau să repar la ea ca la orice coajă. Cu banii respectivi îmi iau câte un Logan din fiecare culoare dispoibilă să le asortez la ciorapi. Plus excursii pe viață în Seychelles. Edited by exceswater, 16 April 2018 - 15:25. |
#6
Posted 16 April 2018 - 15:28
10% din ce? si mai ales cum anume testat... ca electronica masinii poate sa zica multe povesti.
nu ca testele facute de diversi nu ar zice tot povesti. Edited by arg, 16 April 2018 - 15:29. |
#7
Posted 16 April 2018 - 15:29
Ann0nyym0us, on 16 aprilie 2018 - 14:46, said:
https://interestinge...after-250000-km Nu-i test oficial, dar e test din viata reala, nu in laborator. 250.000 km zic eu e mult peste media parcursa de o masina moderna pe durata vietii. Nu vorbim aici de masini tarate prin second hand vreo 20 si de ani, evident. E bine ca bateriile tin, asteptam sa incapa si mai mult curent in ele. fii verde ! ... fi viu ! fa-i numele de kkt lu' Nicola Tesla ! Edited by realduc, 16 April 2018 - 15:30. |
#8
Posted 16 April 2018 - 15:32
arg, on 16 aprilie 2018 - 15:28, said:
10% din ce? si mai ales cum anume testat... ca electronica masinii poate sa zica multe povesti. nu ca testele facute de diversi nu ar zice tot povesti. 10% din materia cenusie a softpedistilor . Nu e logic, 10% din capacitatea de stocare a bateriei? realduc, on 16 aprilie 2018 - 15:29, said:
fain ! ... cumpara-ti una ! Da, da, stiu ca esti din diviza anti-electrice. Am condus Model S, mi-a placut. De-as avea bani de una, as cumpara-o. |
#9
Posted 16 April 2018 - 15:37
si bateria aia ce stocheaza kg, litri, km..?
Edited by arg, 16 April 2018 - 15:38. |
#10
Posted 16 April 2018 - 15:39
@arg
Incarci 100% si mergi cu ea pana mai ai 2-3km sau pana se opreste (in cazul asta e bine sa ai platforma sau ștanga pregatite) . Faci diferenta de km si afli autonomia totala. După 1 an, 2-3-5 repeti testul si vezi cati km ai pierdut in timp. Nu ai nevoie de nici un calculator de bord sau electronica în care sa te încrezi. Edited by inuendo0, 16 April 2018 - 15:40. |
|
#12
Posted 16 April 2018 - 15:46
#13
Posted 16 April 2018 - 15:49
deci aia te tine mai mult decat bateria de la telefon, să dea dracu.
Or fi acumulatori cu plumb si are un sistem de desulfatare integrat? Că la ălea cu litiu vai de mama lor cât costă doar fabricatul şi reciclatul |
#14
Posted 16 April 2018 - 15:50
Au explicat mai sus. Pentru ca bateria e pusa intr-o masina, pot sa faca un management mult mai bun al temperaturii. Telefonul nu are nici o sansa sa faca asa ceva.
|
#15
Posted 16 April 2018 - 15:53
Ann0nyym0us, on 16 aprilie 2018 - 15:32, said:
10% din materia cenusie a softpedistilor . Nu e logic, 10% din capacitatea de stocare a bateriei? Da, da, stiu ca esti din diviza anti-electrice. Am condus Model S, mi-a placut. De-as avea bani de una, as cumpara-o. doar stiu "chestii" legate de energie si acumulatori ! ... intrebare de cls. II-a : cat cantareste un KWh ?... sau ma rog, 3,6e+6 Joules, sau 860,421 calorii , etc ! Edited by realduc, 16 April 2018 - 15:59. |
|
#16
Posted 16 April 2018 - 15:54
#17
Posted 16 April 2018 - 15:57
mai baieti, stiu ca la priza sunt kw*h dar masina ii transforma in km (de fapt nu sunt chiar km ci energie consumata pentru drum), frig sau cald, muzica, lumini faruri.
e simplu din softul masinii sa faca 1001 optimizari dupa cativa ani si "distanta" parcursa sa ramana aceasi dar totusi in alte conditii... e foate usor sa faca "ghidusi" din softul masinii... Edited by arg, 16 April 2018 - 15:58. |
#18
Posted 16 April 2018 - 15:59
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users