Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

Inlocuire amortizoare

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1
mihaiduban

mihaiduban

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,601
  • Înscris: 24.04.2010
SCURT:
Acum cateva zile am vazut ca a inceput sa curga amortizorul stanga fata ...
Sa il schimb doar pe ala care "plange" sau pe ambele ?
Nu cred ca conteaza prea mult marca model

#2
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,181
  • Înscris: 23.08.2014
Ambele neaparat.Altfel se va comporta diferit masina, si il vei distruge rapid pe cel nou datorita uzurii celuilalt.

#3
mihaiduban

mihaiduban

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,601
  • Înscris: 24.04.2010

 fqx, on 15 aprilie 2018 - 15:15, said:

Ambele neaparat.Altfel se va comporta diferit masina, si il vei distruge rapid pe cel nou datorita uzurii celuilalt.
Asa stiam si eu , dar ma tot deruteaza cate unii care spun ca nu are rost ...

#4
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,490
  • Înscris: 13.11.2011
Normal se schimba in pereche.
Dar eu am facut abstractie de la regula si am schimbat separat atat pe fațã cat si pe spate doar amortizorul cu probleme.
Sa stii ca nu am observat niciun comportament aiurea....pe fațã are vreo 40.000 km de la schimb.


 fqx, on 15 aprilie 2018 - 15:15, said:

Ambele neaparat.Altfel se va comporta diferit masina, si il vei distruge rapid pe cel nou datorita uzurii celuilalt.
Probabil conteazã mult si starea celui vechi existent pe masina oricum la mine cel de pe fata avea 120.000 km cand am înlocuit.
Momentan 160.000.....nu sughițã nici cel vechi de pe partea șoferului,nici cel de pe dreapta.

Edited by missionnad, 15 April 2018 - 15:29.


#5
mihaiduban

mihaiduban

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,601
  • Înscris: 24.04.2010

 missionnad, on 15 aprilie 2018 - 15:22, said:

Probabil contează mult si starea celui vechi existent pe masina.

Asa ma gandeam si eu ....

#6
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,181
  • Înscris: 23.08.2014

 mihaiduban, on 15 aprilie 2018 - 15:18, said:

Asa stiam si eu , dar ma tot deruteaza cate unii care spun ca nu are rost ...

 missionnad, on 15 aprilie 2018 - 15:22, said:

Normal se schimba in pereche.
Dar eu am facut abstractie de la regula si am schimbat separat atat pe față cat si pe spate doar amortizorul cu probleme.
Sa stii ca nu am observat niciun comportament aiurea....pe față are vreo 40.000 km de la schimb.



Probabil contează mult si starea celui vechi existent pe masina.
Pai, daca celalalt amortizor e ca nou, merge sa nu il schimbi, insa daca stii ca e vechi si o sa cada si ala in curand trebuie schimbat.
Si eu am schimbat doar unul, aveam amortizoarele aproape noi si am luat un crater.Dar daca sint vechi , nu are rost sa te complici.comportamentul diferit nu se observa neaparat, insa poate conta intr-o situatie limita, la o franare de urgenta de exemplu.

#7
mihaiduban

mihaiduban

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,601
  • Înscris: 24.04.2010
Si geometria rotilor ramane aceiasi dupa inlocuire?

#8
Seteh

Seteh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,846
  • Înscris: 21.02.2009
Sa te rogi sa nu se strice asta nou pe care l-ai schimbat ca nu ai garantie decat daca le schimbi pereche.
Trebuie sa faci si geometrie daca e McPerson.

Edited by Seteh, 15 April 2018 - 15:44.


#9
Super Chief

Super Chief

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,491
  • Înscris: 21.08.2007
Poți testa la un service starea celui necurs.

Știu, bani aruncați aiurea.
Adunat cat timp ai masina ieși mai scump decât cu o înmormântare.

#10
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,490
  • Înscris: 13.11.2011

 fqx, on 15 aprilie 2018 - 15:28, said:




Pai, daca celalalt amortizor e ca nou, merge sa nu il schimbi, insa daca stii ca e vechi si o sa cada si ala in curand trebuie schimbat.
Si eu am schimbat doar unul, aveam amortizoarele aproape noi si am luat un crater.Dar daca sint vechi , nu are rost sa te complici.comportamentul diferit nu se observa neaparat, insa poate conta intr-o situatie limita, la o franare de urgenta de exemplu.
Celalat amortizor avea 8 ani si 120.000 km.
Repet,nu sunt probleme nici acum cu el la 160.000 masina rulează impecabil pe curbe ,denivelari...

#11
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,181
  • Înscris: 23.08.2014

 mihaiduban, on 15 aprilie 2018 - 15:34, said:

Si geometria rotilor ramane aceiasi dupa inlocuire?
Da, ramane la fel.

 missionnad, on 15 aprilie 2018 - 15:50, said:

Celalat amortizor avea 8 ani si 120.000 km.
Repet,nu sunt probleme nici acum cu el la 160.000 masina rulează impecabil pe curbe ,denivelari...
Esti norocos:)

#12
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
Ala, daca nu-i curs, cu siguranta va mai tine cat va tine asta nou.E ca nou cel care nu a curs inca, nu-l schimba , va mai tine 3-400000 de mii de km.

Daca piezi aderenta prin gropi sau denivelari, sa nu te intrebi de ce nu mai tine frana si te duci sanie pe abs.

Edited by ionutz_joe2009, 15 April 2018 - 16:08.


#13
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,490
  • Înscris: 13.11.2011
Nu pierde nici o aderenta...iti dai seama ,in 2 ani daca suspectam ceva il inlocuiam imediat si pe el.

#14
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
Eu am masina de noua, la 120k nu mai are aderenta pe care o avea la  0km , nu are amortizor curs.Schimba ambele si o sa vezi ce mare diferenta e.Eu am schimbat pe spate la alta si am vazut cat de stabila era doar cu cele spate schimbate.

doi la mana, stai mereu prin service sa schimbi amortizoare?Ca eu am dat 220 sau 240 pe unu(stiu sigur ca era cam la juma din pretul unul original), dar mi s-a spus de catre mecanic ca va tine cat cele originale ale masinii.Trebuie doar sa vezi ce amortizoare au raport bun pret/fiabilitate.Mi s-a spus clar ca la amortizor nu renteaza sa pun original pt ca vor tine si alea after.Si chiar au ajuns acum la nr de km ale celor originale.Dar...tre sa stii ce cumperi...uneori chiar nu renteaza sa pui original, alteori renteaza din plin.Nah...mecanicii stiu ce sa puna pt ca schimba mereu si pot analiza mai bine fiabilitatea in raport cu pretul(tre sa fie si corecti insa).

Mai bine cauta amortizoare in raport bun si le schimbi pe ambele.

Edited by ionutz_joe2009, 15 April 2018 - 16:26.


#15
Topp

Topp

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,077
  • Înscris: 26.08.2008

 mihaiduban, on 15 aprilie 2018 - 15:11, said:

SCURT:
Acum cateva zile am vazut ca a inceput sa curga amortizorul stanga fata ...
Sa il schimb doar pe ala care "plange" sau pe ambele ?
Nu cred ca conteaza prea mult marca model
Eu am Octavia 1. Din 2004.
In orasul meu (undeva in zona Moldovei),  este un meserias care reconditioneaza  amortizoare. Orice amortizoare. Pe ulei sau pe gaz.
Pe-ale mele le-am reconditionat  acum 5 ani.
La ultimul test (anul trecut, la service autorizat RAR in vederea ITP), au iesit excelent, s-a mirat si ITP-istul, avand in vedere varsta masinii si amortizoarele originale de pe ea.
   Octavia mea din 2004 are amortizoare originale, reconditionate o singura data.
   Deci cele originale pot fi reconditionate la un meserias bun.  La pret convenabil.
   Sau poti sa-ti cumperi noi.
Fiecare face ce vrea cu banii lui.

Edited by Topp, 15 April 2018 - 16:32.


#16
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,909
  • Înscris: 07.11.2006

 Topp, on 15 aprilie 2018 - 16:21, said:

Orice amortizoare. Pe ulei sau pe gaz.

Toate amortizoarele (telescoapele) au ulei.Si cele pe gaz.Nu exista amortizor auto fara ulei.

#17
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,886
  • Înscris: 01.01.2010

 missionnad, on 15 aprilie 2018 - 15:22, said:

Ai luat vreo groapa serioasa cu ele? Le-am schimbat si eu de vreo 20000 si am luat in iarna asta o groapa de cam o palma cred, de s-a zdruncinat maxina din toate alea. Te intreb pentru ca ma gandesc ca mi-o fi afectat amortizorul. Nu injur, dar atunci, am facut o exceptie.

#18
Topp

Topp

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,077
  • Înscris: 26.08.2008

 adisz, on 15 aprilie 2018 - 16:39, said:

Toate amortizoarele (telescoapele) au ulei.Si cele pe gaz.Nu exista amortizor auto fara ulei.
  Si cu ce schimba ceea ce spui tu ceea ce-am spus eu , istetule ?!
  Am scris  ,,orice amortizoare''.

Edited by Topp, 15 April 2018 - 17:06.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate