Problema Ford Focus mk3 2012 1.6 tdci
Last Updated: Apr 22 2018 16:18, Started by
netty1994
, Apr 15 2018 11:11
·
0
#1
Posted 15 April 2018 - 11:11
Buna ziua,ieri prin germania am început să simt miros de motorina în habitaclu și cand acceleram sarea acum de la 2300 la 3000 de ture și revenea la 2300 apoi iar sarea și motorina mea se topea din rezervor. Am băgat motorina de 250 de lei ca sa parcurg 300km,intrebarea mea este de la ce ar putea fi? M-am uitat la filtrul de motorina si nu pare să curgă de la el dar motorina este undeva mai jos de el prin aceea zona. Ce ar putea fi? Multumesc!
|
#3
Posted 15 April 2018 - 11:37
injectoare+ filtru de particule, incearca sa-si faca regenerarea fortat.
|
#4
Posted 15 April 2018 - 11:57
MK3 din 2012...esti sigur ca stii ce masina ai ?
Nu ne-ai spus daca problema e de cand ai cumparat masina, a aparut datorita unor reparatii sau deodata in mers ? Daca atunci cand sare de la o turatie la alta, motorul cum se simte...pierde putere ? Verifica daca nu cumva ai si probleme cu rampa de retur de la injectoare. Poate sa curga si pe acolo. |
#5
Posted 15 April 2018 - 12:00
În mers ă aparut problema,am stat putin prin germania și cand am plecat la drum ă început să facă asta. Da stiu sigur ce masina am:)
Si da atunci când face fazele alea pierde putere parcă da în nas. |
#6
Posted 15 April 2018 - 12:19
#7
Posted 15 April 2018 - 12:22
Nu creștea viteza ci dădea puțin în nas,era motorina pentru că am oprit în parcare și am vazut motorina mai jos dr filtrul de motorina si avea și pe scut și se prelingea pe asfalt.
|
#8
Posted 15 April 2018 - 15:12
LOL, pai si tot nu iti e clar pe unde se "topeste" motorina ta?
|
#9
Posted 15 April 2018 - 16:32
Păi văd unde este cursa motorina dar nu stiu care este cauza:) ce poate fi defect asta este întrebarea
|
#10
Posted 15 April 2018 - 16:45
Poate e pusa prost garnitura la fltrul de motorina sau e defecta.
|
|
#11
Posted 15 April 2018 - 17:49
posibil sa se fi uzat? dar sub filtru de motorina ce mai este la 1.6 tdci incat sa poata curge motorina atunci cand accelerez??
|
#12
Posted 15 April 2018 - 18:06
Cred ca iti curge motorina chiar pe ambreiaj, din cauza asta sare turometrul.
|
#13
Posted 15 April 2018 - 20:28
Posibil,o voi duce la service si vad ce si cum.
Dar problema e ca atunci cand fac turatiile asa si da în nas curge mai multă motorina si vine miros în masina,daca pun cruise control și il las sa zicem la 100 nu mai curge atata motorina |
#14
Posted 16 April 2018 - 12:07
Asa am gasit eu pe unde imi curgea mie motorina:
https://forum.softpe...6#entry22385212 https://forum.softpe...6#entry22386073 |
#15
Posted 16 April 2018 - 15:26
O duc la service si sper sa nu fie ceva costisitor. Sunt în olanda și nu stiu ce preturi sunt aici
|
|
#16
Posted 16 April 2018 - 18:55
Am fost la un service dar nu oficial Ford și au găsit un furtun care duce la injectoare cam steangulat și picură motorina. Miau zis ca acum este ok si m-am uitat și nu am mai vazut sa curgă dat problema cu turatii rămâne. Dacă sunt în viteza ă 3a și turez mai tare sare turatii la un moment dat în sus apoi revine la cea care era. Este posibil sa se fi scurs motorina pr ambreaj și acum să patineze cand e solicitat mai tare ??
Dar dacă sunt la relantiu nu apare problema cu saritul turatiilor ci doar cand sunt in sarcina. Eram la relantiu și i-am dat 4000 de ture și nu a sărit acul |
#17
Posted 16 April 2018 - 18:57
Daca iti patina ambreiajul, acelerai puternic si nu iti urca viteza, doar turatia.
Daca ai variatii alte turometrului in mers, poate fi de la senzorul de turatie motor undeva pe langa distributie/ax cu came, gen un cablu ciupit, sau in scurt, sau senzor turatie defect. Citeste. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users