Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?
 Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...
 MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

problema ping in jocuri online
 Problema calculator

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Rfg crescut
 

Ford Focus 2019

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
633 replies to this topic

#1
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,820
  • Înscris: 13.07.2011
A venit timpul ca Ford-ul sa prezinte un model nou de Focus dupa ce din anul 2011 Focus-ul MK7 a primit doar facelifturi. Zilele trecute a fost prezentat noul model 2018/2019 care dupa parerea mea arata bestial. Singurul lucru de care ma tem este micsorarea portbagajului, dupa ce si la versiunea anterioara era destul de mic in comparatie cu concurenta.

Attached File  1.jpg   168.56K   327 downloads Attached File  2.jpg   100.72K   324 downloads Attached File  3.jpg   135.75K   310 downloads

Caroseria a fost creata sa fie mult mai stabila si indiferent de incarcatura sa se comporte excelent (dupa zisele lor). Modelul turnier are un portbagaj mai mare din cate inteleg (pana la 1620 de litri). Vor fi introduse si diferite optiuni noi si asistente, lucru la care Ford-ul era in spate in comparatie cu alte concurente.

Attached File  4.jpg   111.67K   300 downloads Attached File  5.jpg   122.01K   450 downloads

Modelul poate fi comandat deja, livrarea lui va fi efectuata incepand cu Septembrie 2018. Pretul de pornire este undeva la 18.700 Euro, iar intr-o configuratie de varf ajunge la 30.-35.000 Euro. In sfarsit au reconfigurat si ei interiorul si l-au facut mai simplu. Pana acum Focusul era cel mai incarcat interior din clasa lui, iar datorita plasticului relativ ieftin dupa o perioada de timp incepea sa scartaie si sa faca zgomote. Se pare ca au modificat interiorul si arata mult mai bine. Chiar si in spate ai loc destul de mult din cate se observa in poza de mai jos. Omul din imagine are o inaltime de 185cm.

Attached File  6.jpg   276.16K   514 downloads Attached File  7.jpg   197.81K   466 downloads

Ca si motorizare vom avea cunoscutul motor in 3 cilindri, 1,0 EcoBoost cu 85, 100 si 125CP. Si motoarele de capacitate mai mare 1,5 EcoBoost (tot in 3 cilindrii) vor ramane in program cu 150 si 182CP. Cutia automata vine cu motoare de 125 si 150cp. Ford in comparatie cu alti producatori auto nu renunta la motoarele diesel. Si puternicul RS va ramane in program, logic, cu o imbunatatire, 400CP in loc de 350CP actuali.

Focus-ul poate fi configurat cu roti pe 17/18 sau 19. Liniile de optiuni nu sunt complet cunoscute, se stie sigur ca modelul Titanium si ST-Line raman, se adauga si optiunea Vignale si ceva mai tarziu vine si modelul "Active" care este un mini-SUV.

Attached File  8.jpg   191.03K   328 downloads

Mie imi place foarte mult si chiar ma bate gandul sa imi actualizez Focus-ul cu unul mai nou. Acum sa vedem ce oferte si ce preturi vor avea intr-adevar. Voi ce parere aveti?

#2
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
Eu cand vad "tableta" aia infipta dam'boulea in bord mi se ridica tensiunea. Multe masini frumoase au interiorul ruinat de o tableta lipita parca cu superglue in bord ... nu stiu ce e in capul designerilor din ziua de azi.

#3
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,367
  • Înscris: 10.09.2014
Centrul ala cu tableta si mai ales cu zona imediat sub tableta e de cacao (mai reusita pe Fiesta). Mie nu-mi place fata (aduce a Hyundai) iar spatele aduce a Fiat Punto. Nu mai are pic de personalitate Ford. Cand te uitai la generatiile trecute, stiai ca e un Ford (Fiesta sau Focus). Acum sunt neinteresante. Iar cand aud de motor cu 3 borcane pe clasa compacta mi se face rau. Daca as vrea neaparat o compacta, as astepta noul Mazda 3. Motor serios, solid. Iar cu designul nu au cum astia de la Mazda s-o dea in bara.

#4
katti

katti

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,021
  • Înscris: 16.09.2008
De acord la "tableta", eu am Focus 3 facelift cu Sync 2, mi se pare mult mai ok built-in ecranul in bord, si bordul in general imi place mai mult decat la noul model, dar poate e doar obisnuinta. :) Mi-ar place insa sa am Sync 3 pe masina actuala :D

#5
arsmundis

arsmundis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,448
  • Înscris: 14.02.2018
Nu stiu cum o fi ca materiale dar interiorul nu imi place. Tableta ar fi trebuit integrata in bord nu ridicata ca un pilon. Bordul e prea incarcat cu butoane. Tendinta actuala e de simplificare a bordului nu de umplere cu de toate. Per total ca aspect mi se pare mai urat decat vechea generatie, mai ales ca vine cu pretentii.

#6
c_alecs

c_alecs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 925
  • Înscris: 23.04.2005
E amplasata excelent "tableta". Nu trebuie sa iti muti privirea foarte mult de la drum cand ai nevoie de informatii.

#7
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
https://www.motor1.c...018-ford-focus/

Poze pe saturate. La exterior nu mai are personalitate, are ceva din Mazda, i30, Mercedes, BMW etc. Interiorul e mai misto, mai putin tableta aia.

Preturi maricele vor fi.

Motorul in 3 cilindri nu ma atrage deloc.

Edited by arab, 12 April 2018 - 10:49.


#8
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Hyundai/Kia i30/Ceed din fata, Mazda 3 din lateral, Fiat Tipo hatch din spate. In calitate de posesor de Focus, sunt EXTREM de dezamagit de cum arata asta nou. Si la preturile alea, sa si le bage undeva.

#9
arsmundis

arsmundis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,448
  • Înscris: 14.02.2018

 c_alecs, on 12 aprilie 2018 - 10:44, said:

E amplasata excelent "tableta". Nu trebuie sa iti muti privirea foarte mult de la drum cand ai nevoie de informatii.
Nu e vorba de locul amplasarii ci de solutia gasita, puteau sa o incorporeze in bord, era mai eleganta solutia.

#10
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Sau rabatabila, manual sau motorizat. Ce naiba, e 2018, avem tehnologie.

#11
Seteh

Seteh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,846
  • Înscris: 21.02.2009
Mie doar spatele imi place, fata au stricat-o si per ansamblu imi pare mai urata decat varianta actuala (pe care o detin).
- Au bombat botul cumva ca la noul Civic, dar nu asta ar fi problema, ci ca grila aia misto s-a lasat in jos si cu farurile alea puse asa sus e urata. Si pe Fiesta au uratit-o la fel.
- au rotunjit putin linia geamurilor jos la usi, nu mai sunt drepte fac un pic de burta, ceea ce mi se pare meh Posted Image , macar daca faceau rotunjirea invers la ca MB clasa A sa para mai sportiva.
- spatele e reusit, mai reusit decat multe masini dar nu compenseaza atat
- bordul... pffff. Initiatorul zice ca e mai simplu. Nu mi se pare. Probabil cand o sa o vad live o sa am un feedback real dar momentan mi se pare ca l-au complicat si uratit. Pai in primul rand au despartit butoanele de la AC cu cele de la radio si au pus grilele de aer intre ele. Asta inseamna mai simplu? Toate grupate sau imprastiate pe bord?
- iar tableta aia lipita pe bord imi ridica parul in cap. Pana mea Focusul era printre ultimele masini cu tableta bine integrata in bord, s-au hotarat sa ii copieze pe restul si o lipeasca pe bord. Nu o sa inteleg niciodata de ce ar fi mai interesant si mai fain asa, mie mi se pare absolut horror.

Una peste alta nu ma atrage deloc, e mai urata ca modelul anterior. Poate peste cativa ani dupa vreun facelift sa devina mai atractiva la fel ca si modelul actual care la lansare era mai urat fata de facelift-ul actual. Asta daca nu cumva o sa ma orientez la altceva.

LE: la varianta turnier mi-am dat seama ca spatele seama parca cu ceva Volvo, oricum parca am mai vazut spatele ala.

Edited by Seteh, 12 April 2018 - 10:59.


#12
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Tableta aia e o idiotenie. Pe de alta parte, si masinile care au doar un ecran cu touch sunt stupide. De dragul simplificarii bordului ajungi sa umbli in meniuri pe un ecran miscator (ca masina se mai misca in timp ce mergi).

Eu am pe S-Max Sync 3 si e pozitionat in bord, nu pe o tableta d-aia, deci e mai aproape de mine. Cu toate astea e enervant ca trebuie sa imi misc tot corpul pentru a ajunge sa ating ecranul. Combinat cu faptul ca nu am un punct bun de sprijin pentru mana, e extrem de enervant sa folosesti un ecran cu touch, pe care butoanele sau zonele in care poti face "click" nu-s f. mari in timp ce ai mana intinsa, intr-o masina care se misca. Nu pot decat sa ma intreb cum opereaza soferul interfata aia care-i la un km de volan. Cel putin la mine, o seama de functii sunt accesibile doar din touch si ma enerveaza. Preferam oricand mai multe butoane pe consola centrala pentru functii dedicate. De exemplu pentru incalzirea in volan nu am buton dedicat pe consola, trebuie sa umblu prin "tableta". Pentru "Max AC" nu am buton, trebuie sa umblu in 3 sub-meniuri, asa ca nu o mai fac, dau doar de 4 ori pe butonul de + la turatia ventilatorului cand urc in masina si apoi cand e destul de rece dau din nou pe Auto climatizarea.

Trend-ul asta cu tableta si scos butoanele fizice e tot ma enervant la masini. Macar la BMW si alte asemenea poti controla functiile si din butonul ala de la cotiera si nu trebuie sa te intinzi ca maimuta pana la ecranul din mijlocul parbrizului.

Ca design exterior mie nu-mi place. E prea incarcat, prea aduce a japoneze/coreene. In spate parca incearca sa para un Seria 1, dar nu prea iese.

#13
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,490
  • Înscris: 30.10.2003

 c_alecs, on 12 aprilie 2018 - 10:44, said:

E amplasata excelent "tableta". Nu trebuie sa iti muti privirea foarte mult de la drum cand ai nevoie de informatii.
Asta zic si eu. Ok, fail la design, dar ca si utilitate e mult mai buna o tableta decat un ecran dreapta jos.

Pentru cei care totusi vor Ford, dar fara tableta se da suplimentar pachet panza de bomfaier:
[ https://www.sculesiechipamente.ro/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/p/a/panza_bomfaier_metal_300_mm_24118.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Bursul, 12 April 2018 - 11:30.


#14
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
Nu mai bine lasi "tableta" in bord pentru infotainment si afisezi ce e important pentru sofer printr-un HUD ? Nu e tehnologie noua, nu e scumpa ... e doar foarte utila.

#15
Seteh

Seteh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,846
  • Înscris: 21.02.2009

 Bursul, on 12 aprilie 2018 - 11:27, said:

Asta zic si eu. Ok, fail la design, dar ca si utilitate e mult mai buna o tableta decat un ecran dreapta jos.

Unde ai vazut tu "un ecran dreapta jos" la Focusul actual? Poate la Dacia da, e jos langa schimbator dar la focusul actual era chiar bine pus. E la aceeasi inaltime cu tableta si mult mai bine integrat in bord decat sa fie lipt pe bord.


#16
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
mie chiar îmi place. îl trec pe lista scurtă pentru mașină de oraș. îmi este teamă că unul configurat cum vreau trece de 30k+ euro....

#17
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,490
  • Înscris: 30.10.2003
Asa e, m-am gandit la masina mea cand am scris. Tot e mai utila tableta, zic eu.

#18
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 ro_explorer, on 12 aprilie 2018 - 10:29, said:

Eu cand vad "tableta" aia infipta dam'boulea in bord mi se ridica tensiunea. Multe masini frumoase au interiorul ruinat de o tableta lipita parca cu superglue in bord ... nu stiu ce e in capul designerilor din ziua de azi.
Si pe mine m-a cam socat tableta aia infipta in bord la noul A6 si pe la BMW, insa se pare ca asta e tendinta...
Sa zicem ca e mai sus si astfel e mai in campul vizual.

 LeopardSurd, on 12 aprilie 2018 - 10:37, said:

Centrul ala cu tableta si mai ales cu zona imediat sub tableta e de cacao (mai reusita pe Fiesta). Mie nu-mi place fata (aduce a Hyundai) iar spatele aduce a Fiat Punto. Nu mai are pic de personalitate Ford. Cand te uitai la generatiile trecute, stiai ca e un Ford (Fiesta sau Focus). Acum sunt neinteresante. Iar cand aud de motor cu 3 borcane pe clasa compacta mi se face rau. Daca as vrea neaparat o compacta, as astepta noul Mazda 3. Motor serios, solid. Iar cu designul nu au cum astia de la Mazda s-o dea in bara.
nici spatele nu mai e de ford... focusul avea spatele ala f taiat si farurile sus pe laterale, parea f futurist designul, acum arata fix ca un Astra, sau ca orice alta masina banala

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate