Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ford Focus 2019
Last Updated: Nov 08 2023 08:28, Started by
business11
, Apr 12 2018 10:21
·
0
#1
Posted 12 April 2018 - 10:21
A venit timpul ca Ford-ul sa prezinte un model nou de Focus dupa ce din anul 2011 Focus-ul MK7 a primit doar facelifturi. Zilele trecute a fost prezentat noul model 2018/2019 care dupa parerea mea arata bestial. Singurul lucru de care ma tem este micsorarea portbagajului, dupa ce si la versiunea anterioara era destul de mic in comparatie cu concurenta.
1.jpg 168.56K 327 downloads 2.jpg 100.72K 324 downloads 3.jpg 135.75K 310 downloads Caroseria a fost creata sa fie mult mai stabila si indiferent de incarcatura sa se comporte excelent (dupa zisele lor). Modelul turnier are un portbagaj mai mare din cate inteleg (pana la 1620 de litri). Vor fi introduse si diferite optiuni noi si asistente, lucru la care Ford-ul era in spate in comparatie cu alte concurente. 4.jpg 111.67K 300 downloads 5.jpg 122.01K 450 downloads Modelul poate fi comandat deja, livrarea lui va fi efectuata incepand cu Septembrie 2018. Pretul de pornire este undeva la 18.700 Euro, iar intr-o configuratie de varf ajunge la 30.-35.000 Euro. In sfarsit au reconfigurat si ei interiorul si l-au facut mai simplu. Pana acum Focusul era cel mai incarcat interior din clasa lui, iar datorita plasticului relativ ieftin dupa o perioada de timp incepea sa scartaie si sa faca zgomote. Se pare ca au modificat interiorul si arata mult mai bine. Chiar si in spate ai loc destul de mult din cate se observa in poza de mai jos. Omul din imagine are o inaltime de 185cm. 6.jpg 276.16K 514 downloads 7.jpg 197.81K 466 downloads Ca si motorizare vom avea cunoscutul motor in 3 cilindri, 1,0 EcoBoost cu 85, 100 si 125CP. Si motoarele de capacitate mai mare 1,5 EcoBoost (tot in 3 cilindrii) vor ramane in program cu 150 si 182CP. Cutia automata vine cu motoare de 125 si 150cp. Ford in comparatie cu alti producatori auto nu renunta la motoarele diesel. Si puternicul RS va ramane in program, logic, cu o imbunatatire, 400CP in loc de 350CP actuali. Focus-ul poate fi configurat cu roti pe 17/18 sau 19. Liniile de optiuni nu sunt complet cunoscute, se stie sigur ca modelul Titanium si ST-Line raman, se adauga si optiunea Vignale si ceva mai tarziu vine si modelul "Active" care este un mini-SUV. 8.jpg 191.03K 328 downloads Mie imi place foarte mult si chiar ma bate gandul sa imi actualizez Focus-ul cu unul mai nou. Acum sa vedem ce oferte si ce preturi vor avea intr-adevar. Voi ce parere aveti? |
#2
Posted 12 April 2018 - 10:29
Eu cand vad "tableta" aia infipta dam'boulea in bord mi se ridica tensiunea. Multe masini frumoase au interiorul ruinat de o tableta lipita parca cu superglue in bord ... nu stiu ce e in capul designerilor din ziua de azi.
|
#3
Posted 12 April 2018 - 10:37
Centrul ala cu tableta si mai ales cu zona imediat sub tableta e de cacao (mai reusita pe Fiesta). Mie nu-mi place fata (aduce a Hyundai) iar spatele aduce a Fiat Punto. Nu mai are pic de personalitate Ford. Cand te uitai la generatiile trecute, stiai ca e un Ford (Fiesta sau Focus). Acum sunt neinteresante. Iar cand aud de motor cu 3 borcane pe clasa compacta mi se face rau. Daca as vrea neaparat o compacta, as astepta noul Mazda 3. Motor serios, solid. Iar cu designul nu au cum astia de la Mazda s-o dea in bara.
|
#4
Posted 12 April 2018 - 10:39
De acord la "tableta", eu am Focus 3 facelift cu Sync 2, mi se pare mult mai ok built-in ecranul in bord, si bordul in general imi place mai mult decat la noul model, dar poate e doar obisnuinta. Mi-ar place insa sa am Sync 3 pe masina actuala
|
#5
Posted 12 April 2018 - 10:41
Nu stiu cum o fi ca materiale dar interiorul nu imi place. Tableta ar fi trebuit integrata in bord nu ridicata ca un pilon. Bordul e prea incarcat cu butoane. Tendinta actuala e de simplificare a bordului nu de umplere cu de toate. Per total ca aspect mi se pare mai urat decat vechea generatie, mai ales ca vine cu pretentii.
|
#6
Posted 12 April 2018 - 10:44
E amplasata excelent "tableta". Nu trebuie sa iti muti privirea foarte mult de la drum cand ai nevoie de informatii.
|
#7
Posted 12 April 2018 - 10:45
https://www.motor1.c...018-ford-focus/
Poze pe saturate. La exterior nu mai are personalitate, are ceva din Mazda, i30, Mercedes, BMW etc. Interiorul e mai misto, mai putin tableta aia. Preturi maricele vor fi. Motorul in 3 cilindri nu ma atrage deloc. Edited by arab, 12 April 2018 - 10:49. |
#8
Posted 12 April 2018 - 10:47
#9
Posted 12 April 2018 - 10:50
#10
Posted 12 April 2018 - 10:52
Sau rabatabila, manual sau motorizat. Ce naiba, e 2018, avem tehnologie.
|
|
#11
Posted 12 April 2018 - 10:55
Mie doar spatele imi place, fata au stricat-o si per ansamblu imi pare mai urata decat varianta actuala (pe care o detin).
- Au bombat botul cumva ca la noul Civic, dar nu asta ar fi problema, ci ca grila aia misto s-a lasat in jos si cu farurile alea puse asa sus e urata. Si pe Fiesta au uratit-o la fel. - au rotunjit putin linia geamurilor jos la usi, nu mai sunt drepte fac un pic de burta, ceea ce mi se pare meh , macar daca faceau rotunjirea invers la ca MB clasa A sa para mai sportiva. - spatele e reusit, mai reusit decat multe masini dar nu compenseaza atat - bordul... pffff. Initiatorul zice ca e mai simplu. Nu mi se pare. Probabil cand o sa o vad live o sa am un feedback real dar momentan mi se pare ca l-au complicat si uratit. Pai in primul rand au despartit butoanele de la AC cu cele de la radio si au pus grilele de aer intre ele. Asta inseamna mai simplu? Toate grupate sau imprastiate pe bord? - iar tableta aia lipita pe bord imi ridica parul in cap. Pana mea Focusul era printre ultimele masini cu tableta bine integrata in bord, s-au hotarat sa ii copieze pe restul si o lipeasca pe bord. Nu o sa inteleg niciodata de ce ar fi mai interesant si mai fain asa, mie mi se pare absolut horror. Una peste alta nu ma atrage deloc, e mai urata ca modelul anterior. Poate peste cativa ani dupa vreun facelift sa devina mai atractiva la fel ca si modelul actual care la lansare era mai urat fata de facelift-ul actual. Asta daca nu cumva o sa ma orientez la altceva. LE: la varianta turnier mi-am dat seama ca spatele seama parca cu ceva Volvo, oricum parca am mai vazut spatele ala. Edited by Seteh, 12 April 2018 - 10:59. |
#12
Posted 12 April 2018 - 10:57
Tableta aia e o idiotenie. Pe de alta parte, si masinile care au doar un ecran cu touch sunt stupide. De dragul simplificarii bordului ajungi sa umbli in meniuri pe un ecran miscator (ca masina se mai misca in timp ce mergi).
Eu am pe S-Max Sync 3 si e pozitionat in bord, nu pe o tableta d-aia, deci e mai aproape de mine. Cu toate astea e enervant ca trebuie sa imi misc tot corpul pentru a ajunge sa ating ecranul. Combinat cu faptul ca nu am un punct bun de sprijin pentru mana, e extrem de enervant sa folosesti un ecran cu touch, pe care butoanele sau zonele in care poti face "click" nu-s f. mari in timp ce ai mana intinsa, intr-o masina care se misca. Nu pot decat sa ma intreb cum opereaza soferul interfata aia care-i la un km de volan. Cel putin la mine, o seama de functii sunt accesibile doar din touch si ma enerveaza. Preferam oricand mai multe butoane pe consola centrala pentru functii dedicate. De exemplu pentru incalzirea in volan nu am buton dedicat pe consola, trebuie sa umblu prin "tableta". Pentru "Max AC" nu am buton, trebuie sa umblu in 3 sub-meniuri, asa ca nu o mai fac, dau doar de 4 ori pe butonul de + la turatia ventilatorului cand urc in masina si apoi cand e destul de rece dau din nou pe Auto climatizarea. Trend-ul asta cu tableta si scos butoanele fizice e tot ma enervant la masini. Macar la BMW si alte asemenea poti controla functiile si din butonul ala de la cotiera si nu trebuie sa te intinzi ca maimuta pana la ecranul din mijlocul parbrizului. Ca design exterior mie nu-mi place. E prea incarcat, prea aduce a japoneze/coreene. In spate parca incearca sa para un Seria 1, dar nu prea iese. |
#13
Posted 12 April 2018 - 11:27
c_alecs, on 12 aprilie 2018 - 10:44, said:
E amplasata excelent "tableta". Nu trebuie sa iti muti privirea foarte mult de la drum cand ai nevoie de informatii. Pentru cei care totusi vor Ford, dar fara tableta se da suplimentar pachet panza de bomfaier: [ https://www.sculesiechipamente.ro/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/p/a/panza_bomfaier_metal_300_mm_24118.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Bursul, 12 April 2018 - 11:30. |
#14
Posted 12 April 2018 - 11:29
Nu mai bine lasi "tableta" in bord pentru infotainment si afisezi ce e important pentru sofer printr-un HUD ? Nu e tehnologie noua, nu e scumpa ... e doar foarte utila.
|
#15
Posted 12 April 2018 - 12:14
Bursul, on 12 aprilie 2018 - 11:27, said:
Asta zic si eu. Ok, fail la design, dar ca si utilitate e mult mai buna o tableta decat un ecran dreapta jos. |
|
#16
Posted 12 April 2018 - 12:33
mie chiar îmi place. îl trec pe lista scurtă pentru mașină de oraș. îmi este teamă că unul configurat cum vreau trece de 30k+ euro....
|
#17
Posted 12 April 2018 - 12:34
Asa e, m-am gandit la masina mea cand am scris. Tot e mai utila tableta, zic eu.
|
#18
Posted 12 April 2018 - 12:45
ro_explorer, on 12 aprilie 2018 - 10:29, said:
Eu cand vad "tableta" aia infipta dam'boulea in bord mi se ridica tensiunea. Multe masini frumoase au interiorul ruinat de o tableta lipita parca cu superglue in bord ... nu stiu ce e in capul designerilor din ziua de azi. Sa zicem ca e mai sus si astfel e mai in campul vizual. LeopardSurd, on 12 aprilie 2018 - 10:37, said:
Centrul ala cu tableta si mai ales cu zona imediat sub tableta e de cacao (mai reusita pe Fiesta). Mie nu-mi place fata (aduce a Hyundai) iar spatele aduce a Fiat Punto. Nu mai are pic de personalitate Ford. Cand te uitai la generatiile trecute, stiai ca e un Ford (Fiesta sau Focus). Acum sunt neinteresante. Iar cand aud de motor cu 3 borcane pe clasa compacta mi se face rau. Daca as vrea neaparat o compacta, as astepta noul Mazda 3. Motor serios, solid. Iar cu designul nu au cum astia de la Mazda s-o dea in bara. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users