Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Subaru Forester 2019

- - - - -
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,040
  • Înscris: 22.05.2003
Azi se lanseaza noul Subaru Forester (2019). Va fi prezentare live, facebook (blah).

Aparent vor renunta la cutia de viteze manuala (cel putin pt US, nu stim pentru restul lumii)

Cateva Imagini Subaru Forester 2019

[ https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/2019-subaru-forester-debuts-in-new-york-looks-familiar-yet-new-124632_1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/2019-subaru-forester-debuts-in-new-york-looks-familiar-yet-new_1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]



[ https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/2019-subaru-forester-debuts-in-new-york-looks-familiar-yet-new_9.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/2019-subaru-forester-debuts-in-new-york-looks-familiar-yet-new_15.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Adm, 29 March 2018 - 09:42.
poze cu noul model


#2
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,023
  • Înscris: 09.01.2007
Poate reusesc sa puna si un scut o protectie de orice fel (plastic, tabla whatever) fiindca e gol pe sub masina aia, am vazut unul nou acum 1 an.

#3
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,040
  • Înscris: 22.05.2003
Scut de tabla nu mai vezi, pt ca ingreuneaza masina, costa si creste consumul si noxele la teste Posted Image
Eu am un scut din fibre ~ textil presat. Apara de murdarie.

#4
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,023
  • Înscris: 09.01.2007
Ala nou livrat in 2017 nu avea nimic nimic. Numai la o Insignia in showroom am vazut la fel.

#5
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
S-a lansat si noul RAV 4

https://forum.softpe...yota-rav4-2018/

Arata ciudat, fata aduce a ceva Ford Edge (noul model) si spatele noului Tiguan (lampile in special)

#6
adrian919

adrian919

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 256
  • Înscris: 23.06.2015
Aspect exceptional de banal.Mecanica de calitate.Nu era Subaru  cu un picior in groapa?

#7
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,040
  • Înscris: 22.05.2003
Mai corect cred ca vorbim de mecanica simplista.

Nu am auzit ca Subaru ar fi ingroapa, dimpotriva - vinde record in US.

#8
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,437
  • Înscris: 31.01.2010
A pierdut "cursa inarmarilor" la motoare cu restul lumii din zona sportivelor, momentan.
Renunta sa mai aduca in Eu STI...

#9
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Subaru va fi cumparat de Toyota. De ani de zile se vorbeste si se pare ca nu sunt doar zvonuri. Idem pentru Mazda.

#10
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,179
  • Înscris: 13.07.2005
Boon !


Azi am vazut (si citit despre) noul Forester.
Sa le luam pe rand:
1. Design - dupa cum era de asteptat, este doar o usoara evolutie a modelului actual, nu o revolutie !
Nu arata rau, dar nimic spectaculos.

2. Dotari
Aici da, au pus pe el (dupa cum era de asteptat) o multime de tehnologie - in primul si primul rand pe partea de siguranta.
Pare-se ca iau in serios faza cu "world safest car".
Pe langa Eye-Sight ( pe care oricum il voiam la urmatoarea masina) cu toate facilitatile aduse la zi, au pus si reverse autonomus braking, minunea aia cu "Driver Focus Safety", Blind Spot detection &Lane change assist. Astea pe langa structura de rezistenta a masinii (care si inainte era excelenta).

3. Are o multitudine de alte gadgeturi interesante:
a. Tone de LED-uri (unii vor fi extaziati !)
- Faruri LED cu High Beam Assist si Steering Response,
- Proiectoare de ceata LED
- iluminare interior cu LED (inclusiv portbagaj, picioare, portiere)

b . Sistemul multimedia cu Apple Car Play / Android Auto /TomTom (astea erau deja pe XV si Impreza) + noua versiune Subaru Starlink ce aduga trei chestii super interesante:
- pornirea "remote" a motorului si setarea climatizarii de pe telefonul mobil;
- posibilitatea de oprire "remote" a masinii de pe telefonul mobil (sistem antifurt);
- young driver safety - poti sa stii unde se afla copilul cu masina, sa stii daca-i "da in gura" prea hotarat, etc.

c . Sistemul TPMS acum indica presiunea individual, pe fiecare roata (asta la atii era demult disponibila)

d. Pe versiunea de top - scaune fata reglabile electric pe 10 directii la sofer si 8 directii la pasagerul fata / volan incalzit / bancheta spate incalzita / oglinzi retrovizoare reglabile electric si cu doua "memorii"

4. Motorizari - pare-se ca in acest moment singurul motor este "noul" 2.5 aspirat.
Zic ei ca este acum cu injectie directa si raport de compresie mai ridicat (vom vedea exact ce inseamna asta).
Cresterile de putere si cuplu sunt minore - 12 CP in plus si 3 Nm ( 182 CP vs 170 Cp si ~238 Nm vs 235 Nm),
Acum este de vazut cum (si daca)  s-au modificat si curbele de putere si cuplu ...
Cosumul mediu estimat este de cca. 7,1 l/100 km (33mpg). Vom vedea ...
Oricum, fiind vorba despre modelul "nord american" este posibil ca in Europa sa vina cu alt/alte motorizari.
Eu unul insa, nu as zice nu acestei motorizari (daca va fi disponibila in Europa)

PS: Pare-se ca renuntarea la 2.0 Turbo (XT) a fost din ratiuni pur comerciale - cica doar 5% dintre clientii de Forester ar fi ales aceasta versiune de motorizare, restul de 95% mergand pe good-old 2.5i.

5. Cutia de viteze - este, dupa cum ne asteptam - doar automata CVT ( cu mod manual ce simuleaza 7 trepte si padele la volan).
Insa, la acest model - fata de versiunea anterioara - va avea implementat Subaru Inteligent Drive cu doua moduri I si S (S# in cazul versiunii Sport).
Si, in plus, va primi si Active Vectoring Control (prezent pana acum doar pe WRX si STI) si Trailer Stability Assist

6. Capabilitati off-road:
- Garda la sol - tot 22 cm
- X-Mode cu doua setari: Snow/Dirt si Deep Snow/Mud si Hill Descent Control

7. Dimensiuni - e clar ca masina a crescut in dimensiuni, dar deocamdata nu am gasit dimensiunile de gabarit.
Singurele cifre pe care le-am vazut au fost referitoare la ampatament (+ 3 cm), spatiul pentru picioare la pasagerii din spate (+3,5 cm) si portbagaj.

Ca observatie de final - noul Forester a fost gandit pentru marea masa a clientilor actuali ai Subaru, oferind confort si siguranta la cote maxime, pe principiul "Enjoyment and Peace of Mind"

Una peste alta, masina nu-mi displace. Ramane de vazut cu ce motorizare va ateriza in Europa precum si preturile !

Edited by Adm, 29 March 2018 - 09:39.


#11
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,437
  • Înscris: 31.01.2010

 marr, on 29 martie 2018 - 08:23, said:


PS: Pare-se ca renuntarea la 2.0 Turbo (XT) a fost din ratiuni pur comerciale - cica doar 5% dintre clientii de Forester ar fi ales aceasta versiune de motorizare, restul de 95% mergand pe good-old 2.5i.


Ala bun si batrin era cel de 2l, asta de 2,5l are problemele cunoscute cu ruperea pragurilor la pistoane.
E o problema cu aliajul ales, mult mai friabil dar mai stabil termic, cu pistoanele vechi nu se incadra in Euro 5...
La versiunile non turbo a avut probleme cu segmentii ...

#12
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,179
  • Înscris: 13.07.2005
Vorbesti de 2.5 Turbo de pe STI ca ar fi avut probleme de fiabilitate.
Da' cate WRX STI au fost lasate in pace ? Si cate modificate/forjate/*utute ?
Am avut ocazia sa merg anul trecut cu un WRX 2007, nemodificat ce la putin peste 200k km mergea exceptional cu motorul original.
Da' am vazut si STI-uri cu motoare bubuite la 50k km. Dar se cam umblase la ele ....

2.5-ul aspirat a fost unul dintre cele mai fiabile motoare construite de Subaru.
Singura problema era (la peste 150k km) cu garnitura de chiuloasa ce trebuia schimbata.
Oricum, desi cilindreea este aceeasi, acesta ( la fel ca si actualul 2.0 de pe Impreza/XV) este un motor complet nou, cu injectie directa.

Sper doar ca in Europa sa nu-l livreze doar cu motorul de 2.0 152 CP ce echipeaza Impreza si XV.
Daca nu pun un turbo mic ( de exemplu 1.6-le de pe Levorg), macar sa ni-l aduca (si) pe asta de 2.5 ! Asta si in conditiile in care s=ar plati taxe mai mari.
Chiar vorbeam azi cu un dealer Subaru si-mi spunea ca niciun client de-al lor nu a intrebat niciodata ce capacitate cilindrica are motorul !


Pentru curiosi, am gasit o interesanta prezentare comparativa dpdv al designului intre noua si actuala generatie de Forester.
Dupa cum spuneam, este mai degraba o evolutie decat o revolutie.
Revolutie de design este in cazul noului Rav4 !

#13
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,437
  • Înscris: 31.01.2010
Problemele apar la alea de 2,5l de pe STI nemodificate.
Dupa modificare se trec pe pistoane forjate la fel ca la cel de 2l.
Ala aspirat de 2.5l a avut probleme de consum de ulei, de e la moda asta.

Edited by Ion_Bumbu, 29 March 2018 - 12:46.


#14
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Fea.

#15
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,179
  • Înscris: 13.07.2005
Intr-un final, am gasit dimensiunile noului Forester aici.
Ca atare, desi ampatamentul a cerescut cu 30 mm si spatiul la picioare pentru pasagerii din spate a crescut cu 35 mm, aceasta crestere nu se regaseste atat de mult la exterior !
- Lungime = 4625 mm ( + 15 mm);
- Latime = 1815 mm ( + 20 mm);
- Inaltime = 1730 mm ( - 5 mm);
Deci, nimic dramatic ! Eram putin ingrijorat sa nu fi crescut prea mult in dimensiuni si sa fie astfel incomod pe strazile si in parcarile din Europa.

PS: Cica acest motor de 2.5 are peste 90% dintre repere complet noi !
Sper doar sa fie disponibil si in Europa acest motor si sa nu ne lase doar cu acel 2.0 aspirat de pe Impreza si XV.
Sau poate avem norocu ca la Europa sa vina (si) cu motorul de 1.6 turbo de pe Levorg ...

Si mai zic ei ca are cele mai mari unghiuri de atac si degajare posibile (ce-o fi insemnand si asta in cifre, nu se spune)....

PPS: Desi nu sunt anuntate oficial preturile, cica pe la dealerii din State se aude ca va fi o crestere medie a preturilor fata de generatia curenta cu cca. 500 $. Asta, luand in calcul transport, taxe vamale si TVA, in Europa, ar insemna ~. 1000 Euro.

#16
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Personal admir foarte mult aceasta marca.Odata,tot trebuie sa am asa ceva,in mod cert,insa doar daca va fi mai bine reprezentata in Romania.Pacat insa ca Subaru nu se concentreaza mai mult pe vanzarile din Europa,relaxandu-se doar cu cele din SUA si Canada.

#17
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,036
  • Înscris: 02.03.2003
Oare cati dintre cei care comenteaza in legatura cu marca asta au detinut asemenea masini ? O ea si un el sunt actuali sau fosti posesori, ceilalti am impresia ca aduna informatii din reviste si internet.
Marr scrie constant de bine despre marca si nu cred ca are vreun interes ascuns legat de ea.

#18
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

 marr, on 29 martie 2018 - 11:55, said:

Vorbesti de 2.5 Turbo de pe STI ca ar fi avut probleme de fiabilitate.
Da' cate WRX STI au fost lasate in pace ? Si cate modificate/forjate/*utute ?
Am avut ocazia sa merg anul trecut cu un WRX 2007, nemodificat ce la putin peste 200k km mergea exceptional cu motorul original.
Da' am vazut si STI-uri cu motoare bubuite la 50k km. Dar se cam umblase la ele ....

2.5-ul aspirat a fost unul dintre cele mai fiabile motoare construite de Subaru.
Singura problema era (la peste 150k km) cu garnitura de chiuloasa ce trebuia schimbata.
Oricum, desi cilindreea este aceeasi, acesta ( la fel ca si actualul 2.0 de pe Impreza/XV) este un motor complet nou, cu injectie directa.

Sper doar ca in Europa sa nu-l livreze doar cu motorul de 2.0 152 CP ce echipeaza Impreza si XV.
Daca nu pun un turbo mic ( de exemplu 1.6-le de pe Levorg), macar sa ni-l aduca (si) pe asta de 2.5 ! Asta si in conditiile in care s=ar plati taxe mai mari.
Chiar vorbeam azi cu un dealer Subaru si-mi spunea ca niciun client de-al lor nu a intrebat niciodata ce capacitate cilindrica are motorul !


Pentru curiosi, am gasit o interesanta prezentare comparativa dpdv al designului intre noua si actuala generatie de Forester.
Dupa cum spuneam, este mai degraba o evolutie decat o revolutie.
Revolutie de design este in cazul noului Rav4 !

Cand citesc "singura problema a fost cu garnitura de chiulasa la 150 de mii de km", ma  ia rasul. Cred ca este evident de ce, avand in vedere ca sunt atatea marci europene, dar mai ales japoneze care nu au aceasta "singura problema" nici la 250 300 k km.
Subaru din punctul meu de vedere era asociat cu impreza.
Foresterul asta "nou" arata la fel de urat ca ala vechi. Pare "dated" cum zice engleza, la noi i-ai zice copil batran din start. Cat despre motor de 2.5 benzina cu 180 de cai in 2018, mi se pare o gluma proasta. Subaru pt mine nu mai exista de cand au batjocorit clientii cu "primul boxer diesel", care a fost o jena.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate