Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Flaut Bambus 10 gauri acordat in D ?

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
nomadream

nomadream

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 13.03.2018
Salut, sunt incepator si vreau sa cumpar un flaut ,profesorul imi recomanda ceva simplu din bambus la inceput
am gasit ceva modele  Preturi sunt acceptabile https://eluk.ro/Flaut-bambus-mare
A mai incercat cineva un model ca acesta, Flaut Bambus 10 gauri acordat in D e la eluk  ?

#2
edy_wheazel

edy_wheazel

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,019
  • Înscris: 31.07.2007
De ce ar cumpara cineva un flaut de la un magazin de chinezarii si nu de pe un site de instrumente muzicale? Apoi, cine canta la flaut chinezesc? Am vazut ca ai bagat chestia si pe forumu' de chitaristi.

#3
nomadream

nomadream

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 13.03.2018

View Postedy_wheazel, on 13 martie 2018 - 21:52, said:

De ce ar cumpara cineva un flaut de la un magazin de chinezarii si nu de pe un site de instrumente muzicale? Apoi, cine canta la flaut chinezesc? Am vazut ca ai bagat chestia si pe forumu' de chitaristi.
-pentru ca imi trebuie un flaut din bambus si la noi nu creste bambus si in magazinele gen muzica au preturi de iti sar capacele pana si la un fluier facut din trestie
-daca sti tu alte site-uri te rog sa le postezi