Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Durata de rezolvare a problemei in garantie
Last Updated: Feb 16 2018 19:48, Started by
Ghiordi
, Feb 13 2018 12:03
·
0
#1
Posted 13 February 2018 - 12:03
Pe data de 5 Februarie 2018 mi-am dus telefonul in service la magazinul de unde l-am cumparat....
Stiu ca termenul legal este de 15 zile calendaristice pentru rezolvarea problemei. Bun pe data de 9 Februarie am fost sunat de la service sa mi se ceara mai multe detalii despre un defect raportat, am oferit detaliile iar cel de la service a spus ca telefonul meu este reparat. Intrebarea mea este, chiar atat de mult poate dura sa mi se aduca telefonul din service ? Adica vineri in jurul orei 12 imi spune ca este reparat, astazi este marti si inca nu am primit o veste sa ma duc sa il ridic din magazin ... |
#2
Posted 13 February 2018 - 12:15
Si ce raspuns astepti de la noi? Nu ai spus nici macar ce magazin e. De unde naiba sa stim noi de ce dureaza atat?
Te retine ceva sa-i suni sau sa mergi pana acolo si sa-i intrebi direct pe ei? "Bai! Unde-i telefonul meu care e gata de vineri?! Vreti sa se faca 15 zile, sa vin cu OPC-ul peste voi?" Edited by claz, 13 February 2018 - 12:17. |
#3
Posted 13 February 2018 - 12:16
In Romania orice este posibil si atata timp cat se incadreaza in cele 15 zile nu prea cred ca ai ce sa le faci.
|
#4
Posted 13 February 2018 - 12:19
Posibil sa fi ajuns la magazin insa e in teste mai amanuntite fata de service. La receptie sa fii atent la orice detaliu .
|
#5
Posted 13 February 2018 - 12:21
claz, on 13 februarie 2018 - 12:15, said:
Si ce raspuns astepti de la noi? Nu ai spus nici macar ce magazin e. De unde naiba sa stim noi de ce dureaza atat? Te retine ceva sa-i suni sau sa mergi pana acolo si sa-i intrebi direct pe ei? "Bai! Unde-i telefonul meu care e gata de vineri?! Vreti sa se faca 15 zile, sa vin cu OPC-ul peste voi?" Ma "retine" distanta de vreo 40 km si timpul liber ce nu il am Naijax, on 13 februarie 2018 - 12:16, said:
In Romania orice este posibil si atata timp cat se incadreaza in cele 15 zile nu prea cred ca ai ce sa le faci. pacopaco1967, on 13 februarie 2018 - 12:19, said:
Posibil sa fi ajuns la magazin insa e in teste mai amanuntite fata de service. La receptie sa fii atent la orice detaliu . |
#6
Posted 13 February 2018 - 12:28
eMAG + Depanero = LOVE
Inarmeaza-te cu rabdare si asteapta-te la orice |
#7
Posted 13 February 2018 - 12:44
Daca nu vrei sa fie raclama, folosesti asta: e_mag, ok?
Mda, daca e vorba de combinatia asta minunata, trebuie sa te inarmezi cu rabdare. Dai telefon o data pe zi, folosesti numarul de fisa pe care ti l-au dat prima oara. Spui ca este reparat,ca asa ti s-a comunicat, dar din punctul tau de vedere consideri fisa inchisa doar cand esti in posesia produsului. |
#8
Posted 13 February 2018 - 12:48
Eu nu inteleg problema.
Ori nu citesc eu bine, ori nu claculez bine, ori ai scris tu ceva gresit. 5 februarie -> 13 februarie = 8 zile Corect ?! Mai departe: 8 zile = mai putin de 15 zile. Corect din nou ?! Deci, unde e problema ?! |
#9
Posted 13 February 2018 - 12:51
Ghiordi, on 13 februarie 2018 - 12:21, said:
Da, dar mi se pare o tampenie sa nu il aduca desi e gata, sa stea cu el pe acolo degeaba ... Pe langa asta, cele 15 zile calendaristice se iau in considerare din data cand telefonul intra efectiv in service si pe urma iese, nu se tine cont si de zilele cat se plimba de la magazin pana la ei si invers. Ghiordi, on 13 februarie 2018 - 12:21, said: Si la ce detalii sa fiu atent ? Edited by Hider141, 13 February 2018 - 12:52. |
#10
Posted 13 February 2018 - 12:57
Hider141, on 13 februarie 2018 - 12:51, said:
Tampenie sau nu, asta e. Daca il puteai trimite direct la Depanero (nu stiu daca eMag permite asta) atunci nu mai asteptai dupa cascatii de la magazin. Pe langa asta, cele 15 zile calendaristice se iau in considerare din data cand telefonul intra efectiv in service si pe urma iese, nu se tine cont si de zilele cat se plimba de la magazin pana la ei si invers. Probabil la zgarieturi sau ciobituri pe carcasa/ecran. La o interventie ulterioara se pot lega de ele si iti intorc faza cu "soc mecanic => garantie anulata". |
|
#11
Posted 13 February 2018 - 13:04
Pai la Depanero ma refeream, nu eMag. Daca au fost tarani si au lasat urme pe carcasa atunci la o urmatoare interventie service pot anula garantia pe motiv de soc mecanic, si nu ai cum sa demonstrezi ca nu ai scapat telefonul pe jos si de acolo s-a ales cu urme.
Edited by Hider141, 13 February 2018 - 13:05. |
#12
Posted 13 February 2018 - 13:15
Hider141, on 13 februarie 2018 - 13:04, said:
Pai la Depanero ma refeream, nu eMag. Daca au fost tarani si au lasat urme pe carcasa atunci la o urmatoare interventie service pot anula garantia pe motiv de soc mecanic, si nu ai cum sa demonstrezi ca nu ai scapat telefonul pe jos si de acolo s-a ales cu urme. |
#13
Posted 13 February 2018 - 13:40
Deci se tot discuta problema, vad.
Dar, care este problema, poate sint eu mai incet azi..... |
#14
Posted 13 February 2018 - 14:16
#15
Posted 13 February 2018 - 14:27
Ti s-a dat de la Depanero un numar de intrare, un numar al reparatiei, pe care il poti verifica pe site la Depanero. Verifica numarul ala si vezi ce status are. Daca scrie ca e trimis inapoi spre Emag, problema e la curierul cu care au trimis. In acest sens nu ai ce face. Pana nu ajunge si nu-l scaneaza Emag-ul, stai si astepti.
Daca statusul la Depanero e "In reparatie", inseamna ca te-au aburit si inca nu ti l-au reparat. Pana acum ce tangenta am avut cu Emag+Depanero intotdeauna am primit raspunsul ca s-a reparat in a 15-a zi de cand au ajuns la ei produsul defect. Edited by bai3tzash, 13 February 2018 - 14:28. |
|
#16
Posted 13 February 2018 - 14:48
Ghiordi, on 13 februarie 2018 - 14:16, said:
Telefonul meu a fost reparat de vineri, nici pana azi nu am primit semn sa ma duc sa il ridic din showroom emag ... parca ar veni pe jos ... Deci am inteles bine. Doar ca refuzam sa pricep. Mdeah, first world problems much ?! |
#17
Posted 13 February 2018 - 16:27
Ghiordi, on 13 februarie 2018 - 14:16, said:
Telefonul meu a fost reparat de vineri, nici pana azi nu am primit semn sa ma duc sa il ridic din showroom emag ... parca ar veni pe jos ... |
#18
Posted 13 February 2018 - 20:11
Sa rezolvat, abia in seara asta am primit semn sa ma duc sa il iau din showroom emag ...
Depanero presupun ca nu se lucreaza in week-end la livrarea produselor inapoi ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users