Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Amânare portare
Last Updated: Jan 13 2018 17:36, Started by
rv
, Jan 12 2018 00:26
·
0
#1
Posted 12 January 2018 - 00:26
Am următoarea problemă. Am vrut să portez unul din numerele de telefon ale familiei în Telekom. Vechiul operator, într-un POP, mi-a spus că numărul respectiv este liber de perioadă contractuală minimă, și poate fi portat oricând. După ce am inițiat portarea, am primit un SMS de la vechiul operator care spunea că, datorită faptului că am reziliat contractul în timpul perioadei contractuale, vor plăti penalitățile aferente. M-am întors în POP-ul acestuia, bineînțeles că culpa mi-a fost pasată mie pentru faptul că n-am verificat de 10 ori înainte ce mi-a spus agentul anterior - și mi s-a sugerat cu amabilitate următoarea soluție: să mă duc la Telekom și să solicit anularea portării și refacerea ei peste două săptămâni, când se încheie cu adevărat perioada contractuală cu vechiul operator.
Întrebarea mea: se poate așa ceva, să folosești numărul temporar de la Telekom încă două săptămâni, după care să ceri portarea unui număr din altă rețea peste cel existent? A mai avut cineva experiența asta? |
#2
Posted 12 January 2018 - 00:49
rv, on 12 ianuarie 2018 - 00:26, said:
Am următoarea problemă. Am vrut să portez unul din numerele de telefon ale familiei în Telekom. Vechiul operator, într-un POP, mi-a spus că numărul respectiv este liber de perioadă contractuală minimă, şi poate fi portat oricând. După ce am iniţiat portarea, am primit un SMS de la vechiul operator care spunea că, datorită faptului că am reziliat contractul în timpul perioadei contractuale, vor plăti penalităţile aferente. M-am întors în POP-ul acestuia, bineînţeles că culpa mi-a fost pasată mie pentru faptul că n-am verificat de 10 ori înainte ce mi-a spus agentul anterior - şi mi s-a sugerat cu amabilitate următoarea soluţie: să mă duc la Telekom şi să solicit anularea portării şi refacerea ei peste două săptămâni, când se încheie cu adevărat perioada contractuală cu vechiul operator. Întrebarea mea: se poate aşa ceva, să foloseşti numărul temporar de la Telekom încă două săptămâni, după care să ceri portarea unui număr din altă reţea peste cel existent? A mai avut cineva experienţa asta? |
#4
Posted 12 January 2018 - 02:16
Vechea poveste: iti faci abonament in 3 minute, dar ca sa pleci.....stai sa sunam, sa facem, sa vb cu supervizoru. Penibili. Dar nu ai ce face, fara telefon esti mort in zilele noastre.
|
#5
Posted 12 January 2018 - 03:23
Adică de la Vodafone te portezi. Ei trimit mesajul acela.
Dacă mai o lună nu-i problemă, la fel și dacă nu ai luat vreun dispozitiv. Eu l-am vrăjit pe un prieten să se mute de la Vodafone la altă rețea când mai avea încă un an și a plătit factura cu zilele folosite până la închiderea numărului. |
#6
Posted 12 January 2018 - 04:23
Am o vaga banuiala ca l-ai convins sa se mute la Digi....
|
#7
Posted 12 January 2018 - 07:48
cjo, on 12 ianuarie 2018 - 04:23, said:
Am o vaga banuiala ca l-ai convins sa se mute la Digi.... rv, on 12 ianuarie 2018 - 00:26, said:
A mai avut cineva experienţa asta? Edited by pascali_daniel, 12 January 2018 - 07:58. |
#8
Posted 12 January 2018 - 07:56
ce e ala POP ?!
aia cu sa pui DIGI cu Orange la acelasi nivel la semnal cam scartaie cjo, on 12 ianuarie 2018 - 02:16, said:
Vechea poveste: iti faci abonament in 3 minute, dar ca sa pleci.....stai sa sunam, sa facem, sa vb cu supervizoru. Penibili. Dar nu ai ce face, fara telefon esti mort in zilele noastre. Asa o fi? Pai e o procedura pe care probabil nu a respectat-o.... O fi logic sa te portezi in perioada in care esti legat de un contract? Da, daca platesti diferenta. E ca si cum ai renunta la contract mai devreme de cand i-a sunat ceasul Edited by spe_ripper, 12 January 2018 - 08:03. |
#9
Posted 12 January 2018 - 13:03
kaytar, on 12 ianuarie 2018 - 01:02, said:
Penalitatile aferente = o luna de abonament sau? 50 lei taxă activare + abonamentul la preţ întreg pe o lună (adică 9,60 euro) + reducerea acordată abonamentului pe celelalte 11 luni de contract (adică 4,80 euro x 11 = 52 euro). spe_ripper, on 12 ianuarie 2018 - 07:56, said:
ce e ala POP ?! POP= punct de prezenţă (Point of Presence) Nu aduc în discuţie vina - evident că eu, fiind interesul meu, trebuia să verific şi să întreb de mai multe ori, nu să mă bazez pe răspunsul unei singure angajate. Ideea este dacă se poate aşa ceva: să amâni o portare cu 20 de zile (sau, mă rog, să anulezi cererea de portare existentă şi să faci alta peste 20 de zile), fără să reziliezi contractul cu noul operator. Dacă se poate la Telekom, adică - la alţi operatori am înţeles că se poate. Edited by rv, 12 January 2018 - 13:15. |
#10
Posted 13 January 2018 - 03:18
Pana te razgandesti tu, se face portarea.
Mergi direct unde ai semnat contractul si ceri anularea cererii de portare cu motivul aferent, trebuie completată o cerere tip, desi fiind in cunostinta de cauza, odata ce s-a inserat cererea, greu o mai "stopezi" rv, on 12 ianuarie 2018 - 13:03, said: 50 lei taxă activare + abonamentul la preț Ăźntreg pe o lună (adică 9,60 euro) + reducerea acordată abonamentului pe celelalte 11 luni de contract (adică 4,80 euro x 11 = 52 euro). POP= punct de prezență (Point of Presence) Nu aduc Ăźn discuție vina - evident că eu, fiind interesul meu, trebuia să verific și să Ăźntreb de mai multe ori, nu să mă bazez pe răspunsul unei singure angajate. Ideea este dacă se poate așa ceva: să amĂąni o portare cu 20 de zile (sau, mă rog, să anulezi cererea de portare existentă și să faci alta peste 20 de zile), fără să reziliezi contractul cu noul operator. Dacă se poate la Telekom, adică - la alți operatori am Ăźnțeles că se poate. Edited by floreen, 13 January 2018 - 03:20. |
|
#11
Posted 13 January 2018 - 16:33
Am făcut deja cererea de anulare a portării, ce mă interesa era dacă se poate reface portarea după două săptămâni păstrând contractul existent, la care nu vreau să renunţ - dacă permite, adică, sistemul aşa ceva. Cei din magazinul TKRM mi-au spus că nu s-au mai confruntat cu situaţia asta, şi trebuie să întrebe în centrală. Mi-au spus că există posibilitatea, care nu mă încântă, de a modifica abonamentul de acum cu oferta care va exista la momentul respectiv, după 31 ianuarie.
Edited by rv, 13 January 2018 - 16:35. |
#12
Posted 13 January 2018 - 17:36
Se poate. Ramai cu numarul temporar, cu oferta pe care ai semnat-o. Ulterior revii in magazin si refaci cererea de portare.
rv, on 13 ianuarie 2018 - 16:33, said:
Am făcut deja cererea de anulare a portării, ce mă interesa era dacă se poate reface portarea după două săptămâni păstrând contractul existent, la care nu vreau să renunţ - dacă permite, adică, sistemul aşa ceva. Cei din magazinul TKRM mi-au spus că nu s-au mai confruntat cu situaţia asta, şi trebuie să întrebe în centrală. Mi-au spus că există posibilitatea, care nu mă încântă, de a modifica abonamentul de acum cu oferta care va exista la momentul respectiv, după 31 ianuarie. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users