Rosmar Hreasca - masina viitorului.
#19
Posted 09 December 2017 - 20:42
xmanyacs77, on 09 decembrie 2017 - 19:46, said:
Mandru ca sunt roman! *Sper sa obtina si finantarea necesara..... Inventatorul probabil crede ca respectivul vehicul poate accelera cateva mii de km la ora pentru ca nu stie nimic despre fizica. rosix, on 09 decembrie 2017 - 20:38, said:
Deci vehiculul ala prinde mai intai 180Kmh apoi franeaza brusc infigand niste ventuze in sol, nu? Nicio franare progresiva, nimic... doar o simpla priponire insantanee care ridica rotile de pe sol.. Vreau sa vad si eu in poligon cum are loc franarea ... |
#20
Posted 09 December 2017 - 20:43
Se pare ca putina lumea de aici intelege de fapt modul in care functioneaza aceasta masina. Pentru cine are rabdare, aveti aici o prezentare pe larg, de la minutul 40 arata si demonstreaza cum se deplaseaza prototipul.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/WaszIgrO4t0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#21
Posted 09 December 2017 - 20:48
Putina lume intelege ca aerul ala comprimat nu vine din stele. Este nevoie un rezervor de carburant care sa alimenteze un motor , care sa invarta un compresor , care sa stocheze undeva aerul comprimat ( butelie ) ....care sa tropoteasca ca un ghepard pe autostrada .
Si mai putina incearca sa inteleaga ca nenea asta nu face roata sa se invarta ci blocheaza masinaria ( adica da aderenta temporar ) dupa care ridica aderenta si da un hop din aer comprimat ....si tot asa , adica imita miscarea unui animal care alearga , cu mentiunea ca nu va putea niciodata sa sincronizeze franele alea asa de fin si de corect incat miscarea sa fie altceva decat o prastie mai elaborata . Edited by JurasikMan, 09 December 2017 - 20:53. |
#22
Posted 09 December 2017 - 21:03
N-ati inteles nimic, dar nimic!
Ce vrea omul sa spuna este ca a gasit o metoda prin care sa tintuiasca in spatiu obiectul, iar pamantul se invarte cu 1000Km/h+! Totul e relativ si depinde de punctul de referinta! Problema este ca el a luat in calcul doar viteza de rotatie, nu si pe cea de revolutie, caz in care rapid ajungi in afara pamantului. Vestea buna e ca pamantul te viziteaza la cca 365 de zile... |
#23
Posted 09 December 2017 - 21:17
Este ceva de genul :
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/vAx_g8FElCo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] La secunda 30 se explica clar fenomenul ": [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8HKwumlm6uA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by JurasikMan, 09 December 2017 - 21:21. |
#24
Posted 09 December 2017 - 21:24
Ugho, on 09 decembrie 2017 - 20:13, said:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/1m16pOgHXn4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Vazand actiunea de la minutul 1:07 , imi pare rau sa il anunt da masina se comercializeaza deja [ https://www.uberkinky.co.uk/media/catalog/product/cache/2/image/650x/3b8bfa6ade4a2b5822d869832489a567/9/2/92908.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] De flitrul revolutionar al lui Corneliu Băneasa Birtok , ala de injumatatea consumul s-a mai auzit ceva? Edited by Jammalan-the-Prophet, 09 December 2017 - 21:26. |
#25
Posted 09 December 2017 - 21:29
m-am uitat la demonstratia de miscare.
din ce am vazut in clip, secventa de miscare este: 1. setul de ventuze / elemente cu care se agata de sol se duc catre extremitatea cursei - complet in fata, in demo 2. se fixeaza pe sol - vid in demo, nu stiu cum pe o suprafata rugoasa / se infig cumva in sol 3. toata partea din spate a vehiculului este trasa pneumatic ( cred ca se poate face electric / cu un ax filetat / etc ) in jurul punctelor de fixare 4. la capatul cursei elementele de fixare se desprind de sol si se duc in pozitia initiala 5. ciclul se repeta sistemul e mult prea complex sa fie fiabil, trecand peste problemele legate de stocarea si densitatea mica de energie a aerului comprimat. "ghearele" se vor uza extrem de repede de asemenea, suprafata de rulare o sa fie facuta praf - toata forta necesara deplasarii vehicului se va concentra in 2 puncte sistemul lucreaza in impulsuri - acceleratii si deceleratii foarte mari pentru elementele in miscare: 100km/h ~ 28m/s -> o cursa utila de 2m va dura 35.7ms, practic masina va vibra precum un rotopercutor jucaria poate accelera foarte repede - presupunand ca suportul rezista - e echivalenta cu un tun cu aer comprimat. problema e ca la asemenea acceleratie creierul utilizatorului o sa ramana in pozitia de plecare, in forma de budinca cel mult ar avea aplicatii in conditii foarte grele, cu limitarea ca solul trebuie sa fie foarte dur si stabil - altfel doar sapi santuri in noroi sau praf [in momentul in care incepe sa povesteasca de Tesla si Iisus(sper ca nu am scris gresit) isi pierde toata credibilitatea] |
#26
Posted 09 December 2017 - 21:32
Asta e din categoria " am inventat coada la pruna pusa pe cireasa si vandut ca mar", o aberatie de masina.
|
#27
Posted 09 December 2017 - 21:35
#28
Posted 09 December 2017 - 21:38
kingtux, on 09 decembrie 2017 - 21:29, said:
~ Apreciez postarea dar pe bune, tu ai stat sa analizezi niste probleme la care autovehiculul nu o sa ajunga deoarece a) se vede in videoclip cum motorina > aer comprimat , ceea ce e o tampenie demna de invartitul eolienei cu feon-ul masina asta nu poate sa vireze!!!!! |
|
#29
Posted 09 December 2017 - 21:39
JurasikMan, on 09 decembrie 2017 - 20:48, said:
cu mentiunea ca nu va putea niciodata sa sincronizeze franele alea asa de fin si de corect incat miscarea sa fie altceva decat o prastie mai elaborata . Se pare ca își ia o zecime de secundă pentru a aplica aderența în momentul în care roțile vor culisa pe suportul lor. Teoretic e posibilă mașinăria, eficienta si fiabilă cine stie. |
#30
Posted 09 December 2017 - 22:00
Ugho, on 09 decembrie 2017 - 20:43, said: Se pare ca putina lumea de aici intelege de fapt modul in care functioneaza aceasta masina. Pentru cine are rabdare, aveti aici o prezentare pe larg, de la minutul 40 arata si demonstreaza cum se deplaseaza prototipul. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/WaszIgrO4t0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/P23Gqn6y8AI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by TheStarkestTruthMatters, 09 December 2017 - 22:02. |
#31
Posted 09 December 2017 - 22:06
Ugho, on 09 decembrie 2017 - 19:35, said:
... produce, la plecare, accelerație de 5,5 G, atingând 100 de kilometri pe oră în patru zecimi de secundă. Ugho, on 09 decembrie 2017 - 19:35, said:
... mașina creată de mine va dezvolta viteze de peste 35 G. Ugho, on 09 decembrie 2017 - 19:35, said:
Pe cvadriciclu vom monta mai întâi un soft, care să indice valoarea pe care o va dezvolta mașina“ Ugho, on 09 decembrie 2017 - 19:35, said:
Adrian Roșca a câștigat medalia de aur la UGAL Invent, un concurs internațional de inventică organizat la Galați de Universitatea „Dunărea de Jos“, Pentru restul aberațiilor nu mai am răbdare să scriu ... |
#32
Posted 09 December 2017 - 22:21
Omul ne prezinta niste principii...iar aplicarea in practica nu o vad asa usor realizabila. Dar chiar daca ar fi realizabila, e depasita din start, sa faci o masina care foloseste niste ventuze sa se agate sau sa functioneze prin impiedicarea rotii sunt primitive. Mai repede folosea puterea curentului electric pentru a se " agata" in niste campuri magnetice (la care nu se toceste nimic) de o pista de rulare, formata tot din niste bobine...masina levitand.
...dar poate gresesc. Astept punerea in practica. Edited by MembruAnonim, 09 December 2017 - 22:25. |
#33
Posted 09 December 2017 - 22:26
eu ma intreb altceva, omul zice de offroad, teren accidentat, inca putin si o trimite si pe luna, atunci cum va reusi el cu ventuzele alea sa faca vid pe iarba, pe pietre cu pamant, etc? din ce observ, omului ii lipseste conceptul de vid, adica nu il intelege pe deplin, altfel ar fi inteles ca abereaza prosteste.
|
|
#35
Posted 09 December 2017 - 22:35
"Bătălia pe forțele G va fi viitorul. Metoda de deplasare descoperită de mine va fi aplicată tuturor vehiculelor, de la roabă până la avion. Încerc să demonstrez că se poate trece de la 5,5 G la 35 G (G este accelerația gravitațională egală cu 9,8 metri/secundă la pătrat). Va fi cea mai rapidă mașină din lume, dezvoltând o accelerație de 30-35 G, adică va fi mai rapidă de 3 ori decât avionul cu reacție.
Jules Verne anticipa în secolul XIX că în viitor toate mașinile vor merge cu aer comprimat. Între timp, a fost inventată o mașină cu aer comprimat, dar cu roți motrice, nimeni până acum n-a realizat ce am inventat eu, o mașină cu motor pe bază de aer comprimat, dar cu prisme de blocare. Einstein, autorul teoriei relativității restrânse și generalizate, a avut o sclipire genială în 1905, pe când avea 26 de ani. El a scos o teorie conform căreia atunci când doi observatori sunt purtați cu diferite viteze, timpul lor va fi diferit. Nu am făcut decât să continui această idee, să o aprofundez, și eu spun că am reușit. Mașina creată de mine va dilata timpul. Cei care vor călători cu ea vor fi mai tineri, la plecarea de pe loc va concentra cât mai multe G-uri și astfel pentru o clipă vom avea senzația că timpul se dilată”. http://estnews.ro/20...oate-timpurile/ |
#36
Posted 09 December 2017 - 22:42
Principiul se foloseste deja cu succes. La schi. Unde schiorul infige betele in sol si se propulseaza cu ele, exact cum vrea cetateanul asta sa faca cu acele pripoane/ancore/ventuze ce or fi ele.
Ugho, on 09 decembrie 2017 - 22:35, said:
Einstein, autorul teoriei relativității restrânse și generalizate, a avut o sclipire genială în 1905, pe când avea 26 de ani. El a scos o teorie conform căreia atunci când doi observatori sunt purtați cu diferite viteze, timpul lor va fi diferit. Eminescu, 1886, La steaua. Teoria relativitatii pe intelesul tuturor. "Geniul" Einstein a luat niste idei care circulau de vreo 20 de ani cel putin si a declarat ca ii apartin. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users