Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata
 

Rosmar Hreasca - masina viitorului.

* * - - - 4 votes
  • Please log in to reply
163 replies to this topic

#1
Ugho

Ugho

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 463
  • Înscris: 22.11.2017
Adrian Roșca a câștigat medalia de aur la UGAL Invent, un concurs internațional de inventică organizat la Galați de Universitatea „Dunărea de Jos“, la care au participat peste 100 de inventatori. Invenția sa este o mașină care folosește drept combustibil aerul comprimat și poate dezvolta viteze extrem de mari. Denumită RosMar Hreasca, invenția va schimba modul de deplasare al autovehiculelor și motocicletelor datorită noii metode de deplasare.

Inventatorul autovehiculului românesc vrea mai întâi să doboare recordul mondial deținut de Dragsterul american pe metanol, cu un motor de 11.000 de cai putere, singurul vehicul terestru care produce, la plecare, accelerație de 5,5 G, atingând 100 de kilometri pe oră în patru zecimi de secundă.
Mașina creată de electricianul român va fi singura din lume care va putea face o accelerare la viteze extrem de mari, de sute de kilometri la oră, urmată, aproape instantaneu, de o decelerare la fel de spectaculoasă, fără consecințe asupra sănătății pasagerilor. Acest lucru se va fi posibil printr-un habitaclu special conceput pentru pasageri, o variantă de lucru fiind și un costum care să absoarbă mult din forța de frânare care se va exercita asupra organismului. „Vrem să facem cunoscută România în lume. Să atragem atenția asupra țării noastre, asta vreau să fac prin această invenție. Asta se va întâmpla numai după ce vom doborî recordul mondial la viteză pe asfalt, iar mașina creată de mine va dezvolta viteze de peste 35 G. Pe cvadriciclu vom monta mai întâi un soft, care să indice valoarea pe care o va dezvolta mașina“, ne explică Adrian.

După ce va deveni vizibil prin creația sa, inventatorul va discuta cu potențialii investitori modalitățile practice prin care să producă în serie mașina, atât în varianta pentru asfalt, cât și în cea pentru teren. „Mașina creată de mine va atinge viteza de câteva mii de kilometri la oră pe autostradă, ceea ce înseamnă că va ajunge practic instantaneu la destinație. Dacă ar fi să începem de astăzi să producem acest autovehicul, într-un an acesta ar putea ieși pe autostradă, unde ar atinge lejer 2.000-3.000 de kilometri la oră. În același timp, autovehiculul va bate la fel de ușor și șenilatele, care reprezintă acum supremul în off-road. De fapt, vorbim de aceeași mașină, dar care va reuși să fie prima și la viteză, și pe teren accidentat, datorită metodei de deplasare“, detaliază inventatorul.

Principiul la care face referire Adrian este mișcarea liniară a pistonului în cilindru, pe care o transformă în mișcare liniară și pe stradă, eliminând cutia de viteze, suspensiile și planetarele. „Se elimină practic ceea ce eu numesc volante inutile la autoturism. Roata la mașină va fi exact ca cea de la roabă. Ea va avea doar rol de sprijin al mașinii. Vorbesc de roti nemotoare. Roțile motoare sunt lente, sunt condiționate. Dacă ai o mașină care dezvoltă 1.000 de cai putere, în cazul în care ai polei pe jos au noroi, sistemul îți spune la un moment dat că nu mai vrea să meargă pentru că el transformă totul în energie circulară, nu liniară, așa cum o crează pistonul în cilindru. De aceea se blochează roțile sau anumite obstacole le împiedică să se deplaseze mai departe“, punctează Adrian.

Inventatorul vrea practic să creeze o revoluție în ceea ce privește mijloacele de deplasare actuale, indiferent de principiile care stau la baza propulsiei lor. Știe că nu va fi ușor, dar nu va renunța pentru că este convins că vehiculul creat de el reprezintă viitorul.

http://adevarul.ro/l...249f/index.html

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/g4UsFSviN-w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#2
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,075
  • Înscris: 10.07.2013
Mandru ca sunt roman! Posted Image

*Sper sa obtina si finantarea necesara.....

#3
86-APP

86-APP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,278
  • Înscris: 01.03.2017
"„Maşina creată de mine va atinge viteza de câteva mii de kilometri la oră pe autostradă, ceea ce înseamnă că va ajunge practic instantaneu la destinaţie."
.......
Bine ca atinge doar viteza asta , ca risca sa sa se transforme in masina timpului , si sa ne intoarca in timp ....
Astea sint aberatii fara concretizare in proiectul initial afirmat  dar pot iesi chestii conexe din experimente . sau nu !

#4
gezahofi

gezahofi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 466
  • Înscris: 05.08.2011
Mașina propulsata cu aer comprimat a fost făcută deja de Peugeot. Și abandonată .

https://www.groupe-p...ion/hybrid-air/

#5
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Si fizicienii ce "zice" ?

#6
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,404
  • Înscris: 15.12.2009
:lol: :lol: :lol: Asta chiar a castigat un concurs de inginerie? :roflmao:

Cateva mii de km pe ora? Face vacuum pe langa ea? Sau pentru el nu se aplica rezistenta la inaintare? Care la un moment dat nu mai creste cu patratul vitezei, ci cu cubul acesteia. Si-apoi care ar fi viteza cu care se vor invarti rotile, la "cateva mii de km pe ora?". Si ce material ii produce suficienta aderenta sa accelereze cu 35g?

Chiar nu vede nimeni ridicolul situatiei?

#7
Ugho

Ugho

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 463
  • Înscris: 22.11.2017
Deci, masina nu functioneaza pe principiul automobilelor normale, rotile alea sunt conectate la niste pistoane in care se pompeaza aer, si se misca apoi foarte rapid cu o acceleratie imensa.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_Xn9fZDI_fg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#8
Onan_Barbaru

Onan_Barbaru

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,169
  • Înscris: 21.08.2017
Pe "inventator" il iert, ca sufera de oarece tulburari psihice, dar fraierii care pun botu' sunt de toata jena...

#9
e_miron

e_miron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,221
  • Înscris: 13.03.2010
Si noi avem exact autostrazile care suporta 3000 km la ora. Sunt f curios cum opresti un obiect care tocmai a atins 3000 km la ora. Pe lume sunt multi creduli usor impresionabili, dar fizica are prostul obicei sa nu tina seama de ei. In afara de a arata cum functioneaza un cilindru pneumatic, nu a aratat nimic.

#10
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,404
  • Înscris: 15.12.2009

View PostUgho, on 09 decembrie 2017 - 19:56, said:

Deci, masina nu functioneaza pe principiul automobilelor normale, rotile alea sunt conectate la niste pistoane in care se pompeaza aer, si se misca apoi foarte rapid cu o acceleratie imensa.

Poate sa functioneze si pe principiul suveranitatii statului, fizica ramane la fel. La vitezele pe care le viseaza domn' inventator rezistenta aerului e de aproape 100 kN.

#11
Ugho

Ugho

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 463
  • Înscris: 22.11.2017
Adrian Rosca a facut urmatoarele declaratii in fata unui grup de barladeni:
"Va rog sa-mi permiteti sa vin cu alte câteva precizari, legate de noua metoda de deplasare a tuturor vehiculelor terestre, metoda RosMar Hreasca. Aceasta metoda nu foloseste acelasi cuplu motor pe care îl folosesc, acum, majoritatea vehiculelor de pe pamânt. Metoda inventata de mine se bazeaza, printre altele, pe cale automate de blocare la sol a vehiculului.

Pisica, leul, tigrul, ghepardul nu folosesc doar frecarea dintre labe si sol (cum fac masinile actuale, prin frecarea cauciucului de sol), ci se agata , cu ghearele (ghearele sunt calele de blocare ale vehiculelor), de acesta. Marii atleti ai lumii, ca sa atinga viteza maxima, nu se bazeaza, la plecare, doar pe frecarea dintre picior si sol. Acestia pleaca întotdeauna din prisme de blocare (celebrele blocstarturi). Vehiculul pe care îl vom produce noi, bârladenii, nu exista nicaieri pe Pamânt. Masina noastra, în premiera mondiala, va deveni cel mai bun vehicul off-road, din toate timpurile. În acelasi timp, vehiculul nostru, al bârladenilor, va deveni cel mai rapid vehicul terestru. Cu ajutorul dumneavoastra, în maximum doua luni de la începerea fabricarii prototipului nostru, vom ataca si doborî recordul mondial de viteza terestru absolut, la plecarea de pe loc,  detinut de americani. Acest record, detinut de Dragsterul american, este de 183 km/h, atinsi într-o secunda. Nici avionul cu reactie, nici masinile electrice nu au putut doborî acest record. De fapt, nimeni, vreodata, nu a putut sa se apropie de aceasta viteza fantastica, obtinuta de Dragster, la start. În premiera mondiala vom doborî, aici, la Bârlad, acest record mondial fantastic.

Vom produce, pentru prima data în lume, un vehicul care va deveni, în teren accidentat, cel mai bun din lume. Vom lua acelasi vehicul si vom atinge cu el, în linie dreapta, cea mai mare viteza din lume, la sol. Producerea, la Bârlad, a celui mai bun vehicul de teren din lume, va ajuta la dezvoltarea orasului nostru. Acest vehicul va fi, în acelasi timp, si cel mai rapid din lume. Masina cu prisme automate de blocare, care nu exista nicaieri pe Pamânt, va fi produsa, de bârladeni, în maximum doua luni. Aceasta masina va duce la cresterea prestigiului Bârladului, va crea mii de locuri de munca, în zona noastra. Se va ajunge, în foarte scurt timp, ca masinile  simple, autoturismele, sa fie dotate cu prisme de blocare. Lucrul acesta se va face datorita superioritatii masinilor cu prisme de blocare. Acestea vor învinge masinile obisnuite atât în teren greu, cât si pe autostrada. Adica, pe miliarde de autovehicule, se va începe, treptat, implementarea metodei noastre de deplasare, RosMar Hreasca. Marii constructori auto vor dori sa puna metoda noastra, a bârladenilor, pe masinile lor, direct din fabrica. Vor putea sa faca asta, dar numai dupa ce vor cere permisiunea noastra, a bârladenilor. În încheiere, cu modestie, vreau sa mai spun ca mi s-au propus brevetarea si dezvoltarea acestei inventii, cu banii jos, în strainatate, dar am refuzat, din start.

Îi rog pe bârladeni sa-si readuca aminte de marele inventator român Henri Coanda. În 1910, la nici 25 de ani, acesta prezenta francezilor avionul cu reactie. Aproape nimeni nu îl credea. “Uitati, – spune Coanda – , avionul meu nu are elice. Aerul intra în acest tub si iese accelerat, cu forta mai mare. Acest lucru permite decolarea si zborul avionului”. Ziaristii prezenti zâmbesc ironic, putinii spectatori îsi dau coate. Coanda se supara, porneste avionul, decoleaza si se loveste de un perete. Astfel demonstreaza  ca avionul cu reactie a luat nastere. Ceilalti din jur tot nu prea cred asta. Din multime, un batrânel se apropie de Coanda si îi spune: “Baiatule, stii care e defectul tau? Te-ai nascut cu 30 de ani prea devreme”. Batrânul era celebrul Gustave Eiffel.”, a încheiat Adrian Rosca pledoaria catre bârladenii care nu cred în inventia sa.

http://www.vremeanou...nit-controverse

Edited by Ugho, 09 December 2017 - 20:05.


#12
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013

View PostUgho, on 09 decembrie 2017 - 19:35, said:

Adrian Roşca a câştigat medalia de aur la UGAL Invent, un concurs internaţional de inventică organizat la Galaţi de Universitatea „Dunărea de Jos“, la care au participat peste 100 de inventatori.
UAU, sunt pe JOS ... de RAS. Concurs international la ... Galati (nu ne-a zis Astute daca le-a dat apa calda), unde au participat 100 de "inventatori". La creme de la creme, cei mai tari oameni de stiinta de pe Pamant si nu numai s-au strans acolo. :death:
Cat despre masina cu aer comprimat nu pot sa spun decat ca e destul de usor de facut asa ceva si exista de multa vreme. Cand eram eu la facultate, acum 10 ani, unul de la facultatea de automobile facuse drept proiect de licenta masina pe aer comprimat din Dacia 1310 a lui tac'su mare si o butelie cu aer comprimat.
"Minunea" e simpla: se leaga butelia de aer comprimat la galeria de admisie aer, cand supapele de admisie se deschid aerul comprimat intra in cilindru si impinge pistonul in jos; supapele de admisie se inchid si nu mai intra aer comprimat, apoi se deschid supapele de evacuare care scot surplusul de aer afara; procesul se repeta si asa se obtine miscarea masinii.

Cand se mai tine mega concursul asta international ca vreau sa particip si eu ca sa patentez apa calda. Sunt sigur ca o sa SOCHEZ lumea prostimea.

#13
The_Cult

The_Cult

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,423
  • Înscris: 11.11.2014

View PostUgho, on 09 decembrie 2017 - 19:56, said:

Deci, masina nu functioneaza pe principiul automobilelor normale, rotile alea sunt conectate la niste pistoane in care se pompeaza aer, si se misca apoi foarte rapid cu o acceleratie imensa.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_Xn9fZDI_fg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Nene, n-ai inteles ce a spus predecesorul tau. Masina are are roti pe asfalt. Orice miscare, inovatoare sau nu, face rotile alea sa se invarta pe asfalt. Sau pe beton, sau pe pamant, sau pe piatra, sau pe ce mai vrei tu. Ca sa poata deplasa vehiculul, acele roti tb sa intampine o rezistenta din partea caii de rulare, se mai numeste aderenta. Altfel se invart in gol. Sau poate chiar se invart in gol si le mai pune nenea inginerul niste "ventilatoare" in loc de jante si poate a omis sa ne spuna ca masina aia va fi de fapt drona. Asta cu 2-3000 km/h e chiar noaptea mintii. Nenea poate debita ce doreate, ma asteptam totusi la mai multa seriozitate din partea unei institutii de invatamant superior.

Edited by The_Cult, 09 December 2017 - 20:11.


#14
Ugho

Ugho

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 463
  • Înscris: 22.11.2017
"Sistemul ROS-MAR H (RosMar Hreasca) se bazeaza pe calarea automata a rotilor masinii, adica blocarea automata, convenabila. Soferul poate sa-si caleze orice roata vrea. Inseamna ca rotile calate vor impinge rotile ramase libere si acesta este sistemul inventat de mine. Mai pe intelesul multor oameni, sistemul meu blocheaza rotile – in special cele din spate sau chiar mai multe roti, iar acestea, actionate de sofer, prin sistemul meu, vor impinge roata libera sa treaca peste orice obstacol. RosMar Hreasca poate fi facut in doua sisteme: sistem secvential si sistem liniar. In sistemul secvential miscarea se face in trepte: se caleaza o parte din roti si le obliga pe cele ramase libere sa inainteze. Dupa care acestea vor fi si ele calate convenabil si le vor trage pe celelate dupa ele. Si apoi se face din nou miscarea, pana cand poate fi trecut obstacolul – panta, rampa, groapa, etc. Nu conteaza gradul pantei, poate fi de 50 – 60 de grade inclinatie, poate depasi orice: polei, zapada, noroi, groapa, copaci cazuti, etc. Este aplicabila la ambulante, care se confrunta cu aceasta problema, la masini de pompieri, la masini militare, la tractoare, la masinile de off road, care raman impotmolite in noroaie, vor iesi foarte usor din orice obstacol, cu acest sistem pe masini. In sistemul liniar, RosMar Hreasca va modifica startul tuturor masinilor de pe pamant. Plecarea de pe loc a tuturor masinilor care au sistemul RosMar va fi mult, mult mai rapida. Acum, de exemplu, plecarea de pe loc cea mai rapida este cu 517 km/h, viteza care se atinge in 3,5 secunde. Cu sistemul meu montat pe masina, se poate atinge in 3,5 secunde, mii de km la ora!” - Adrian Rosca.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/1m16pOgHXn4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#15
mihnearau1

mihnearau1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,588
  • Înscris: 20.09.2016
deci sistemul asta biela-manivela rezista la 3000 km/ora?

#16
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Mie imi place masina asta, nici nu trebuie sa o mai conduc pentru ca ajung instantaneu la destinatie.
„Maşina creată de mine va atinge viteza de câteva mii de kilometri la oră pe autostradă, ceea ce înseamnă că va ajunge practic instantaneu la destinaţie."

#17
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Rar am vazut si citit balarii mai mari.

#18
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008
Deci vehiculul ala prinde mai intai 180Kmh apoi franeaza brusc infigand niste ventuze in sol, nu?  Nicio franare progresiva, nimic... doar o simpla priponire insantanee care ridica rotile de pe sol..

Vreau sa vad si eu in poligon cum are loc franarea ...

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate