Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 

Sfat subcompacta noua (Fiesta de black friday ?)

- - - - -
  • Please log in to reply
79 replies to this topic

#1
Xavier_em

Xavier_em

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 332
  • Înscris: 29.10.2006
Salut.

As dori sa achizitionez o masina mica, de oras, noua, fiabila, pe benzina, sa aibe un consum decent, deoarece o voi folosi 90% in oras. Ca si km, as face undeva la maxim 10 mii km pe an.
Ca dotari, in principiu mi-ar placea sa fie cat mai confortabila, dar mi s-a pus pata pe un pachet de iarna. Mi-as dori super mult un parbriz incalzit, dar in functie de pret cred ca as putea renunta.
Motorizare: minim 90 de cai.

Acum, mie mi s-a cam pus pata pe noul Fiesta, deoarece am condus modelul vechi si mi s-a parut super confortabil in oras(suspensii, tinuta de drum).

Voi ce parere aveti, merita un Fiesta sau sa ma orientez catre altceva ? Marturisesc ca am facut deja un test drive cu un 1.0 ecoboost de 100 de cai, si mi-a placut cum trage. M-am saturat de cai obositi, gen Golf 4 75 cp (actuala masina).

Am gasit o oferta de Fiesta titanium, 1.0 100 cp, pachet de iarna pe la 12mii de iepuroi, credeti ca merita ? Sau sa astept black friday poate am sansa sa o gasesc mai ieftin ?

#2
Tz3posu

Tz3posu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 906
  • Înscris: 20.03.2009
Salut, acel 1.0 de 100 cp este turbo, golf-ul de 75 cp nu este si de aici senzatia diferita.
Am un Polo din 2015 luat de nou, motor 1.2 90 cp. Nu am pachet de iarna, cred ca era bun dar aia e, asa l-am luat.
Personal imi place mult ca masina de oras, trage foarte bine pentru 1.2 si ma strecor foarte usor in trafic, gasesc loc de parcare usor, intorc usor, etc.

Acum pregateste-te pentru recomandarile de genul iti iei masina premium in banii astia. Asta pentru ca multi compara masini noi cu masini sh.

L.E. : @Pololica, tu compari rezistenta unei masini la impact ca fiind egala in spate si in fata? Orice masina este mai rezistenta la impact din spate. Daca situatia era invera proababil ca nici la matiz nu vedeai mai multe daune si botul golf-ului era cam sifonat.
Partea frontala a unei masini este facuta sa se "sifoneze" ca sa absoarba din impact, altfel ti-ai rupe tot in tine de la soc.

Edited by Tz3posu, 14 November 2017 - 14:57.


#3
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Ti-as recomanda Fiesta. E mai voluminoasa decat Golf (nu stiu la incidente, dar aseara am vazut un matiz intrand intr-un golf, care (golf) nu a patit mare branza, doar zgarieturi pe bara spate, n-am vazut indoituri, iar botul matizului in zona de impact destul de deformat).

La intretinere stiu ca Ford este mai ieftin (un fost coleg are Fusion si nu-l seaca de bani reviziile).

#4
mihai!

mihai!

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,800
  • Înscris: 15.04.2006

View PostXavier_em, on 14 noiembrie 2017 - 14:08, said:


Marturisesc ca am facut deja un test drive cu un 1.0 ecoboost de 100 de cai, si mi-a placut cum trage. M-am saturat de cai obositi, gen Golf 4 75 cp (actuala masina).
Daca te-ai saturat de cai obosiți nu lua cai pe steroizi.

#5
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu existã decât în matematicã

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Ce e asa wow la un parbriz incalzit ? Posted Image

#6
Xavier_em

Xavier_em

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 332
  • Înscris: 29.10.2006
@Tz3posu: tu cam cat ai dat pe polo ?
@mihai!: ai alta sugestie ?
@TruculMagic: e wow cand da iarna, adica te chinui mai putin Posted Image Mentionez ca nu tin chiar mortis sa am parbriz incalzit.

Aveti idee de ofertele de pe emag de black friday ? Am auzit ca erau reduceri consistente.

Alte idei de masina, sub 12000 euro ?

Edited by Xavier_em, 14 November 2017 - 16:25.


#7
Tz3posu

Tz3posu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 906
  • Înscris: 20.03.2009
In 2015 cand l-am luat, cu volan piele, cotiera si composition media identic cu del de pe Golf cu ecranul mare si ce dotari o mai avea...a fost in jur de 10.800 euro + un Logan facut zob intr-un stalp din pasajul unirii ce a fost dat la rabla, cred ca 12.400 euro era pretul fara rabla pe factura.

#8
axl07

axl07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 420
  • Înscris: 22.02.2017
Nu cred ca te costa nimic sa mai stai pana vineri sa vezi daca nu apar ceva oferte mai bune de Black Friday :)
Despre Fiesta si despre Ford in general se spune ca ofera cele mai bune pachete de optiuni la preturile cu care isi vand masinile. Lasa-i in pace pe cei ramasi in urma cu tehnologia si carora "le put" motoarele mici turbo pe benzina, si care cred ca e ca si la agricultura, cu cat e bou mai mare cu atata trage o greutate mai mare. Ford pune motoare EB pe masini din 2011, iar cazurile de motoare din astea cazute sunt foarte putine.
Ti-as recomanda totusi sa incerci si un test drive cu actuala versiune de Fiesta, sa vezi daca iti place la fel de mult, sau poate mai mult comparativ cu versiunea anterioara pe care spui ca ai incercat-o

#9
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

View PostXavier_em, on 14 noiembrie 2017 - 16:21, said:

...
Alte idei de masina, sub 12000 euro ?
FabiaIII 11200 Euro

DAca nu-ti sunt suficienti aia 75 CP de pe un motor aspirat, poti alege o turbata  de 115 CP (motor tot de 1L, ala de-i pus pe Octavia, Golf, etc). In acel link sunt masini de 90CP  "gata de vinzare" insa motorul e acelasi.

Edited by _R_A_D_U, 14 November 2017 - 17:21.


#10
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008

View PostTruculMagic, on 14 noiembrie 2017 - 16:21, said:

Ce e asa wow la un parbriz incalzit ? Posted Image
costul piesei de schimb Posted Image Posted Image
:D

#11
Xavier_em

Xavier_em

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 332
  • Înscris: 29.10.2006
Am facut drive test cu noul Fiesta 1.0 100 si este peste versiunea anterioara. Din pacate nu aveau decat automata, si nu mi-am dat seama si de rapoartele cutiei. Printre altele si franele parca sunt mai progresive decat la modelul 2013, unde apasai un pic franele si se "infigea" in asfalt.

In rest, nu e vorba ca nu imi ajung 75 de cai, dar merg mai dinamic, si cateodata parca mi-ar prinde bine sa simt putin "zvac".

O sa ma uit si la Fabia, desi poate e doar o impresie  mi se pare ca are tabla mai subtire. La fiabilitate cum este fata de Fiesta ?

#12
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Nu pot sa fac un versus cu Fiesta ca n-am cum. La Fabia nu mi se pare tabla subtire. Daca si aia e tabla subtire, la Logan ce sa mai zic?

Oricum,la Skoda ai garantie 12 ani anticoroziune, 3 ani vopsea si  4 ani sau 120 000 km la restu'.

Edited by _R_A_D_U, 14 November 2017 - 17:41.


#13
Bebeluka

Bebeluka

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 980
  • Înscris: 28.07.2015
Foarte posibil un motor de 1l turbo benzina de 100CP intr-un oras ca Bucuresti consuma undeva la 12%. UN motor aspirat de 1.2l-1.4l 90CP in acelasi Bucuresti consuma undeva in jur de 10%.Am lucrat in vanzari,am condus cateva  de mii de km aceste masini in conditii trafic de Bucuresti.Zilnic.Un plus de consum de ulei la motorul turbo. Atat. in rest,corect,putere si cuplu mai bun pentru motorul turbo.
Pentru cineva care comenta mai sus,citez " un bou mare trage o incarcatura mai mare". Un motor aspirat de cilindree mare nu are uzura marita a unui motoras de un litru ,turbo pe steroizi. Cine este in domeniu,si se pricepe,stie.Cine nu,isi da doar cu parerea.
Eu as opta pentru Fiesta. O masina destul de ieftin de intretinut. Motorul nu ma incanta,sa fiu sincer. Dar nici nu am alta recomandare pentr  motorizare.

#14
Xavier_em

Xavier_em

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 332
  • Înscris: 29.10.2006
@_R_A_D_U : Ai dreptate, de fapt cam la toate masinile noi am avut impresia asta cu tabla. La suspensii cum ti se pare ? Am rasfoit topicul tau, dar nu imi dau seama in oras pe stradutele mai accidentate.

#15
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005

View PostTruculMagic, on 14 noiembrie 2017 - 16:21, said:

Ce e asa wow la un parbriz incalzit ? Posted Image
Hehe, inseamna ca nu ai vazut cum merge iarna. Brici. In 2 minute ai parbriz curat fara sa racai...

#16
Xavier_em

Xavier_em

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 332
  • Înscris: 29.10.2006
@Bebeluka: ma gandesc ca la cat merg eu sa nu am probleme. Crezi ca pot aparea problemele pana in 100k ? Stiu sa merg si cu masini cu turbina. In sensul ca nu merg subturat, daca trag de ele le las 2 minute dupa ce parchez cu motorul pornit, etc.

@tehnics: Poti sa-mi zici mai multe, daca ai avut probleme pana acum cu incalzire in parbriz ? In volan ai experimentat cumva incalzirea ?

@_R_A_D_U: M-am uitat si chiar imi face cu ochiul Fabia, mai ales ca are cam acelasi pret. Stii cumva daca exista ceva incalzire in parbriz la Skoda ?

Edited by Xavier_em, 14 November 2017 - 18:04.


#17
Bebeluka

Bebeluka

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 980
  • Înscris: 28.07.2015
Nu cred ca ai probleme pana in 100k km.Ma rog,eu ce am condus,n-am condus de noi,si nu stiu cum au fost exploatate pana la mine. Dar,ma gandesc ca sunt slabe sansele sa ai probleme in km astia. In plus,ai si ceva garantie. 100k km la media aproximativa de 10k km/an ,cat spuneai ca faci,inseamna ca in zece ani faci suma asta.Pai,in zece ani sigur iti iei alta,se mai schimba lucrurile in bine in timpul asta.
Bafta!

#18
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

View PostXavier_em, on 14 noiembrie 2017 - 17:57, said:

@_R_A_D_U : Ai dreptate, de fapt cam la toate masinile noi am avut impresia asta cu tabla. La suspensii cum ti se pare ? Am rasfoit topicul tau, dar nu imi dau seama in oras pe stradutele mai accidentate.
LA suspensii, vorba lui Macanache, "nu e cine stie ce dar e cit de cit"... glumesc, normal. Fiind masina noua, totul e ok. Mai ales ca am ales pe 15''. Mie nu mi-a placut cum era cu jantele pe 17'' la drive test. Aveam impresia ca elimin toate pietrele de la rinichi cind treceam peste liniile de tranvai sau bumpere. Adevarat, la prima vedere, vizual, aceeasi masina dar cu jante pe 17 vs pe 15 este mai misto pe 17, pare  alta masina. Dar te zdruncina, iti da senzatia de sport. Mie imi place sa "absoarba" socurile, ceea ce face foarte bine cu jantele pe 15. Sunt curios cum o fi cea cu jante pe 14.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate