Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Opel a anunțat planul strategic PACE
#1
Posted 13 November 2017 - 21:46
,,Pe data de 09.11.2017, Michael Lohscheller, CEO al Opel Automobile GmbH, a anunţat planul strategic PACE! de a reveni la baze financiare solide.
Toate iniţiativele PACE! vor contribui la atingerea obiectivelor de a genera un flux pozitiv de numerar din activităţi operaţionale şi o marjă operaţională recurentă în sectorul auto de 2% în primă fază până în 2020 şi de 6% până în 2026. Eforturile comune vor genera sinergii anuale la nivelul Grupului PSA de 1,1 miliarde de euro în 2020 şi 1,7 miliarde de euro în 2026. Toate aceste acţiuni vor contribui la stabilirea pragului de rentabilitate la un număr de 800.000 de autovehicule Opel/Vauxhall, creând un model de afaceri profitabil indiferent de provocări. Având acces complet la tehnologiile Grupului PSA, Opel/Vauxhall va deveni lider european în materie de reducere a emisiilor de CO2. Până în 2024, toate gamele de autoturisme pentru Europa vor fi electrificate, oferind o versiune de propulsie pur electrică, pe bază de baterie sau una hibridă plug-in, alături de motoare cu ardere internă eficiente. Până în 2020, Opel/Vauxhall va lansa pe piaţă patru game de autovehicule electrificate, inclusiv Grandland X PHEV şi următoarea generaţie a modelului Corsa ca autovehicul complet electric. Compania îşi va spori competitivitatea până în 2020, de exemplu prin reducerea cu 700 € a costurilor per autovehicul. Cheltuielile de marketing vor fi reduse cu peste 10%. Eficienţa globală va fi sporită prin reducerea complexităţii la nivelul tuturor departamentelor, cu un raport cheltuieli generale şi administrative/venituri redus de la 5,6% la 4,7% şi cu obiectivul clar de a aduce compania spre nivelul de referinţă din industria auto în ceea ce priveşte raportul costuri pentru salarii/venituri. Optimizarea cheltuielilor de cercetare şi dezvoltare şi a cheltuielilor de capital la 7-8% din venituri, a proceselor de producţie şi a celor administrative până în 2020 şi atingerea unui capital de lucru de 1,2 miliarde de euro până în 2022 vor contribui, de asemenea, la consolidarea sinergiilor. Îmbunătăţirea competitivităţii uzinelor de producţie va permite noi alocări ale autovehiculelor pentru a asigura o eficienţă mai ridicată în următorul deceniu. Cele două platforme ale Grupului PSA, CMP şi EMP2, vor fi utilizate în toate uzinele Opel/Vauxhall. Pentru început, un SUV bazat pe platforma EMP2 este planificat pentru Eisenach în 2019 şi un autovehicul din segmentul D bazat pe aceeaşi platformă va fi produs în Rüsselsheim. Alocarea noilor sisteme de propulsie în uzinele de producţie Opel/Vauxhall va facilita trecerea de la motoarele şi transmisiile GM la cele ale Grupului PSA. „PACE! va exploata întregul nostru potenţial. Acest plan este de importanţă majoră pentru companie, pentru protecţia angajaţilor împotriva turbulenţelor şi pentru a transforma Opel/Vauxhall într-o companie globală sustenabilă, profitabilă, care să adopte pe scară largă sistemele electrificate. Viitorul nostru va fi securizat şi vom contribui prin excelenţa germană la dezvoltarea Grupului PSA. Implementarea acestuia a început deja, toate echipele fiind dornice să îndeplinească obiectivele”, a declarat Michael Lohscheller, CEO Opel. Planul a fost stabilit cu intenţia clară de a menţine în funcţiune toate uzinele şi de a evita concedierile forţate în Europa. Reducerea costurilor salariale, necesară şi sustenabilă, va fi realizată prin măsuri rezonabile, cum ar fi conceptele inovatoare de organizare a timpului de lucru, programele de voluntariat sau schemele de pensionare anticipată. Toate autovehiculele Opel/Vauxhall noi vor fi proiectate în sediul de la Rüsselsheim, care va fi transformat într-un centru de competenţă globală pentru întregul Grup PSA. Au fost stabilite primele domenii de expertiză, ca de exemplu tehnologia celulelor de carburant, anumite tehnologii de conducere automatizată şi sisteme de asistenţă pentru şofer. Acestea vor garanta şi mai mult calitatea ingineriei germane şi inovaţiile accesibile. În total, până în anul 2024 numărul platformelor utilizate de Opel/Vauxhall pentru autoturismele sale va fi redus de la 9, utilizate în prezent, la doar 2. În plus, familiile de sisteme de propulsie vor fi optimizate, numărul lor reducându-se de la 10, utilizate în prezent, la 4. „Asigurarea coerenţei dintre arhitectură şi familiile de sisteme de propulsie va reduce în mod substanţial complexitatea proceselor de dezvoltare şi producţie, asigurând sporirea efectelor şi sinergiilor şi contribuind la rentabilitate în ansamblu”, a spus Lohscheller. Opel/Vauxhall va adopta arhitecturile autovehiculelor eficiente şi flexibile ale Grupului PSA mai rapid decât fusese prevăzut iniţial. Începând din 2024, toate modelele de autoturisme Opel/Vauxhall vor avea la bază arhitecturile reunite ale Grupului PSA. Următoarele modele vor fi Combo, în 2018, şi noua generaţie a celui mai bine vândut model, Corsa, în 2019. Acest proces va fi continuat în ritm susţinut, cu o lansare majoră pe an. Luând în calcul toate caroseriile, Opel/Vauxhall va lansa 9 modele noi până în 2020. Această gamă va spori puterea mărcii Opel/Vauxhall. Sporirea cifrei vânzărilor pentru marca Opel/Vauxhall va fi susţinută prin iniţiative cum ar fi începerea efectuării unor oferte financiare şi mai atrăgătoare, precum şi oferte complete de leasing prin intermediul Serviciilor financiare ale Opel şi Vauxhall. În plus, Opel va pătrunde până în 2022 pe mai mult de 20 de pieţe noi de export. Mai mult decât atât, Opel va explora oportunităţile profitabile pe termen mediu de export la nivel global. Pentru a promova creşterea vânzărilor de autovehicule comerciale uşoare, Opel/Vauxhall va lansa modele noi şi va pătrunde pe noi pieţe având obiectivul clar de a spori cu 25% cifra vânzărilor pentru autovehiculelor comerciale uşoare până în 2020, comparativ cu 2017. „PACE! a fost creat de Opel/Vauxhall pentru susţinerea angajaţilor noştri, ca o măsură de sporire imediată a performanţei”, a declarat Lohscheller.'' http://www.promotor....c-pace-16813446 In cadrul PSA, Opel va evolua si va deveni un competitor adevarat pentru VW, principalul sau rival desi nu trebuie subestimate nici marcile Ford sau Hyundai/Kia care au avansat foarte mult in ultimii ani. Edited by max_01, 13 November 2017 - 21:57. |
#2
Posted 13 November 2017 - 21:56
#3
Posted 13 November 2017 - 21:59
Noa, de fapt stiu cei care dorm cu esapamentul langa nas cum sta treaba, si anume: Dieselul deabia acum incepe sa isi intre in drepturi. Viitorul apartine funinginii la gura.
|
#5
Posted 13 November 2017 - 22:08
realduc, on 13 noiembrie 2017 - 21:56, said:
Cum sa investesti 25000 euro: Iei un VAG obosit si sudat la jumate adus in 2 transporturi diferite de prin tari diferite, gigit de gigel samsarul pe care dai 5000 de euro si bonus reparatii/piese in fiecare an + taxe din ce in ce mai mari. Si poate iti raman bani si pentru o ferma de oi pe care le poti plimba in lux cu VAG pe camp desigur pentru ca in orase va fi interzis cu afumatoarele. SAU Iei o masina superioara electrica si vei trai fericit pana la sfarsitul vietii, razand in fiecare zi de cei care au ales varianata de mai sus. |
#6
Posted 13 November 2017 - 22:15
_-AppleS-_, on 13 noiembrie 2017 - 22:08, said:
.-..SAU Iei o masina superioara electrica si vei trai fericit pana la sfarsitul vietii, razand in fiecare zi de cei care au ales varianata de mai sus. stiai ca bateriile se consuma ca lumanarile ? stiai ca anumiti fabricanti de auto electrice iti inchiriaza bateriile ? ... stiai ca nu exista tractoare electrice ? stiai ca avioanele (in marime naturala) nu merg pe baterii ? asadar, autoturismul electric este sortit sa "moara in fasa" !... indiferent cat de "verde" suna numele sau! Edited by realduc, 13 November 2017 - 22:23. |
#7
Posted 13 November 2017 - 22:29
_-AppleS-_, on 13 noiembrie 2017 - 22:08, said:
Cum sa investesti 25000 euro: Iei un VAG obosit si sudat la jumate adus in 2 transporturi diferite de prin tari diferite, gigit de gigel samsarul pe care dai 5000 de euro si bonus reparatii/piese in fiecare an + taxe din ce in ce mai mari. Si poate iti raman bani si pentru o ferma de oi pe care le poti plimba in lux cu VAG pe camp desigur pentru ca in orase va fi interzis cu afumatoarele. SAU Iei o masina superioara electrica si vei trai fericit pana la sfarsitul vietii, razand in fiecare zi de cei care au ales varianata de mai sus. Ca n-ai si nici nu ai ridicat vreodata capota unei masini. Doar propaganda ieftina. Da, foarte bine ca ataca si piata electricelor sau hibridelor cat e lumea inca incantata si se dau subventii, ca dupa aia cand o sa socializezi cateva ore pe langa chargere sa-ti vina randul la priza o sa se dezumfle toti... Edited by underb, 13 November 2017 - 22:30. |
#8
Posted 13 November 2017 - 22:33
realduc, on 13 noiembrie 2017 - 22:15, said:
stiai ca bateriile se consuma ca lumanarile ? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Gb_i4ihsJ1w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] realduc, on 13 noiembrie 2017 - 22:15, said:
stiai ca anumiti fabricanti de auto electrice iti inchiriaza bateriile ? ... Da. Stiai ca aia de la peco cer bani pe motorina ? realduc, on 13 noiembrie 2017 - 22:15, said:
stiai ca nu exista tractoare electrice ? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/kxLm2XnQixk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] realduc, on 13 noiembrie 2017 - 22:15, said:
stiai ca avioanele (in marime naturala) nu merg pe baterii ? realduc, on 13 noiembrie 2017 - 22:15, said:
asadar, autoturismul electric este sortit sa "moara in fasa" !... indiferent cat de "verde" suna numele sau! |
#10
Posted 13 November 2017 - 22:42
underb, on 13 noiembrie 2017 - 22:29, said:
dupa aia cand o sa socializezi cateva ore pe langa chargere sa-ti vina randul la priza o sa se dezumfle toti... Edited by _-AppleS-_, 13 November 2017 - 22:42. |
|
#11
Posted 13 November 2017 - 23:53
Din nou iti imaginezi lucruri. Cand ai alimentat ultima data o masina? Asta daca ai facut-o vreodata.
Mai bine socializezi cateva ore in plus la destinatie decat pe drum. Asta daca la destinatie e de socializat si nu te grabesti sa rezolvi o problema. Zic si eu... |
#12
Posted 13 November 2017 - 23:53
Daca ai nevoie sa pleci la un drum mai lung tre sa rezervi o noapte pe drum la vreun hotel ca sa reincarci masina.
Sunt pro electrice,dar autonomia inca mica combinata cu durata mare de incarcare le fac neviabile la drumuri lungi.Stiu ca o sa spuneti ca sunt electrice care ajung si la 5-600km autonomie,dar un diesel mai econom cu un plin de 50-60l face peste 1000km si il alimentezi in 5 minute. Si un ultim factor e pretul.Pai o Tesla mai dotata sare de 40-50.000e.Ia ganditi-va cam ce masini termice puteti lua la banii aia! In viziunea mea,acum cele mai bune sunt cele hibride,dar vorbim aici de cele care functioneaza in principal termic,fiind ajutate de baterii (gen Prius).Ca asa am vazut reclama la BMW hibrid cu o autonomie pe electric de 50km!!! (https://www.bmw.ro/r...erformance.html). Edited by george_eu25, 13 November 2017 - 23:54. |
#13
Posted 13 November 2017 - 23:56
Mai bine ne intoarcem la rascoala de la 1907. CFRul a facut-o deja. Hai sa facem si masinile la fel, sa facem o aventura din orice drum in afara judetelor vecine, sa stim cand plecam dar nu si cand ajungem.
Edited by underb, 13 November 2017 - 23:57. |
#14
Posted 14 November 2017 - 00:40
Eu ma astept sa nu exista chargere, ci battery replacement areas. Merg, scot modulul, pu altul, plec. Niciodata nu va sta cineva, o ora langa masina, pentru a se incarca. Eu deja planific alimentarea cu GPL in afara programului, pentru a nu ma bloca acel timp, dar sa stau s ama uit la procentaje?! Nu, pentru asta am telefonul si imi ajunge, deci...centre de inlocuire. Il lasi pe al tau (modulele ar trebui sa fie standard, ca daca e ca la telefoane, esecul va fi maxim) si-ti iei cate iti trebuie. Am uitat sa precizez..aceasta metoda are si minusuri: acumulatorii sunt grei. Daca vrea piti SUV, va trebui sa faca sala..si pentru asta.
Sau, poate va exista un fel de...alimentare cu electroliti lichizi. Asta ar fi grozava, dar cam SF (la asta ma duce capul acum). Nu uitati, SF-ul de azi-cotidianul de maine. |
#15
Posted 14 November 2017 - 00:46
_-AppleS-_, on 13 noiembrie 2017 - 22:42, said:
Mai bine socializezi cateva ore pe langa chargere intr-o atmosfera curata si linistita, decat la un peco imputit in care te ungi cu de toate mirosurile de benzina/motorina/fum si zgomot de la toate harburile posibile de pleci imputit si frustrat de zgomote ca un muncitor care lucreaza in medii poluate fonic si cu substante chimice, de trebuie sa te speli cu apa si sapun vreo 2 ore ca sa iasa mirosul de petrol si fum din tine, mare minune ca statiile de peco nu au cabine de dus, ca ar fi coada la ele de la atata imputiciune. Dar tu unde alimentezi nene, la statiile din autobaze sau de pe santiere? De unde atatea exagerari? Fii domnisoara in continuare, si cum ajungi intr-o benzinarie, du-te fuga in interior si lasa un angajat de-al lor sa-ti alimenteze. Sau stai in masina si fa-ti unghiile. Consider ca daca pe careva il supara vreun miros de ulei ars, de benzina sau motorina, sau vreun zgomot de diesel, clar nu are ce cauta la volan. Pentru ca probabil nu isi poate schimba nici macar o roata. De frica sa nu ii sara oja Edited by INVISSIS, 14 November 2017 - 00:52. |
|
#16
Posted 14 November 2017 - 06:20
Numai probleme cu masinile astea electrice.Si totusi ele sunt viitorul ,pentru ca nu poti contrazice legile fizicii ,randamentul unui motor electric este net superior unui motor cu ardere interna.Diesel si benzina au ajuns la potentialul lor maxim ,de ani de zile nu apar decat variiatii pe aceeasi tema ,gadgeturi mai mult sau mai putin utile.Asa ca pregati-va sa socializati la statiile de charging.
|
#17
Posted 14 November 2017 - 07:16
realduc, on 13 noiembrie 2017 - 22:15, said: daca nu ai mult de trait, da ! stiai ca bateriile se consuma ca lumanarile ? stiai ca anumiti fabricanti de auto electrice iti inchiriaza bateriile ? ... stiai ca nu exista tractoare electrice ? stiai ca avioanele (in marime naturala) nu merg pe baterii ? asadar, autoturismul electric este sortit sa "moara in fasa" !... indiferent cat de "verde" suna numele sau! |
#18
Posted 14 November 2017 - 07:59
_-AppleS-_, on 13 noiembrie 2017 - 22:33, said:
Dupa 25 de ani sau 520000 km deabia ajungi sa scazi la 80% capacitate. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Gb_i4ihsJ1w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Daca se consuma ca lumanarile mai bine le iei in chirie nu ? Da. Stiai ca aia de la peco cer bani pe motorina ? NU. Stiai ca exista electrice tractoare? Pacat, inca un cui in cosciugul termicelor. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/kxLm2XnQixk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Kb3OmhO7_ao?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Masinile electrice doboara record peste record si totusi in fiecare zi unii negrii pe la gura le canta prohodul. Nu stiu daca putem lua ca posibile curand exemplele date de tine. Si aici ma refer la partea cu tractorul electric. Da, stiu, prezentarile arata frumos. Da` cand stii cam cum functioneaza un tractor si cata energie este necesara - realizezi ca sunt doar vise umede pentru cel putin vreo suta de ani de-aici incolo. Pe langa deplasare, tractoarele papa energie la greu cu restul functiilor, pompe hidraulice pentru ridicarea utilajelor agatate, asigura antrenarea unor utilaje agatate (semanatori, masini de ierbicidat...etc. Peste asta, in anumite perioade trebuie sa lucreze 24/24. Ce-am vazut eu in clipul tau moare dupa juma` de ora. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users