Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Parisul pune un dead-line masinilor termice: 2030
Last Updated: Oct 23 2017 23:17, Started by
inuendo0
, Oct 12 2017 19:29
·
0
#1
Posted 12 October 2017 - 19:29
Autoritățile Pariziene intenționează să interzica toate mașinile pe benzina si pe motorină din cel mai vizitat oraș din lume până în 2030, a anuntat primaria Parisului.
Măsura marchează o accelerare în planurile de a dezvata țara de gaz-guzzlers și trecerea la vehiculele electrice într-un oraș adesea obligat să impună interdicții temporare din cauza varfurilor în poluarea cu particule din aer. Primaria Parisului a declarat ca Franța a setat deja o dată țintă - 2040 ca dead-line pentru mașinile cu combustibili fosili iar pentru aceasta este necesara accelerarea faza-out-ului în orașele mari. „Este vorba despre planificarea pe termen lung cu o strategie care va reduce emisiile de gaze cu efect de seră“, a declarat Christophe Najdovski, un funcționar responsabil de politica în domeniul transporturilor la biroul primarului Anne Hidalgo. „Transportul este unul dintre principalii producători de gaze cu efect de seră ... așa că planuim o eliminare a vehiculelor cu motor cu combustie, sau vehicule cu energie fosila, până în 2030“, declara aceasta pentru Radio France Info Capitala franceză, care va găzdui Jocurile Olimpice în vara anului 2024 și a fost gazdă pentru ultimul pact la nivel mondial privind politicile de încălzirea globală, a intentionat deja sa puna capăt mașinilor diesel în oraș pana la Jocurilor Olimpice. Primaria Parisului, care este deja sub atac din cauza crearii de zone pietonale, instituirii de zilele fără mașini și amenzi pentru conducătorii auto care intră în oraș cu mașini care au o vechime mai mare de 20 de ani, a declarat că nu a folosit cuvântul „interzicere“, ci mai degrabă introducând un termen limită fezabil prin care mașinile cu motor cu combustie ar fi eliminate treptat. Există aproximativ 32 de milioane de automobile particulare în Franța, unde populația este de aproximativ 66 de milioane, potrivit datelor din 2016 ale publicației Argus, a industriei auto. Mulți parizieni nu dețin mașini, bazându-se pe sistemele extinse de transport public și, din ce în ce mai mult, pe rețelele care oferă biciclete, scutere și mașini hibride pentru închiriere pe termen scurt. Interzicerea vehiculelor alimentate cu benzină sau motorina, marchează o escaladare radicală a politicii anti-poluare. Multe alte orase din lume au în vedere masuri similare, iar China, cel mai mare poluator din lume, după Statele Unite, recent a anunțat că în curând va incerca să scape de mașinile cu motor cu combustie. https://www.reuters....0-idUSKBN1CH0SI http://www.rfi.ro/sp...zontul-lui-2030 Cu acordul moderatorilor, voi incerca sa centralizez pe acest topic anterioarele si viitoarele restrictii de circulatie si acces pentru masinile termice. Edited by inuendo0, 12 October 2017 - 19:36. |
#2
Posted 12 October 2017 - 19:36
Toti producatorii auto vor iesi in anul 2020, pe piata cu motorizari electrice.Peste 60% din motorizarile lor vor fi electrice.PSA a zis ca vor iesi cu 80% din autorismele fabricate dupa anul 2022 in versiune electrica.Este foarte clar ca viitorul apartine motorizarilor electrice, in cazul autoturismelor.Cu siguranta ca vor urma si camioanele, autobuzele.
|
#3
Posted 12 October 2017 - 19:41
Avioanele nu stiu cum or sa fie dar camioane , tractoare si autobuze DEJA sunt si electrice .
|
#4
Posted 12 October 2017 - 19:42
Avioanele nu circula in Paris, camioanele pot fi si ele electrice. Autobuzele deja sunt pe alocuri... Deci cine nu gandeste ?
|
#5
Posted 12 October 2017 - 19:46
La noi probabil vor mai merge inca vreo 30 de ani dupa acea data toate rablele interzise prin Europa.
|
#6
Posted 12 October 2017 - 19:49
modoran, on 12 octombrie 2017 - 19:46, said:
La noi probabil vor mai merge inca vreo 30 de ani dupa acea data toate rablele interzise prin Europa. Daca nu am fi tara membra UE, atunci ar fi asa cum zici tu. Edited by max_01, 12 October 2017 - 19:50. |
#7
Posted 12 October 2017 - 19:55
#8
Posted 12 October 2017 - 19:58
Va agitati degeaba, dead-line ala se va prelungi si amana si tot asa .Vedeti cam ce se intampla cu acordul de la Kyoto.
|
#9
Posted 12 October 2017 - 20:05
A si pentru cei care nu stiau exista avioane electrice https://en.wikipedia...ectric_aircraft
|
#10
Posted 12 October 2017 - 20:06
Sint perfect de acord ca trebuie facuta trecerea la vehicule electrice pentru a se diminua poluarea. Intrebarea mea este ca daca energia electrica necesara functionarii lor se obtine tot din combustibili fosili, unde este cistigul? Pentru un beneficiu real ar trebui ca si aceasta sa fie produsa tot prin metode nepoluante.
|
|
#11
Posted 12 October 2017 - 20:20
Sunt curios cum se rezolvă cu transportul auto electric pe distanţe mari, adică peste 1000km.
|
#12
Posted 12 October 2017 - 20:24
Este o masura super ok........pe cand si in centrul Bucurestiului doamna primar Firea?
[ https://ecoprofit.ro/wp-content/uploads/2015/03/autobuz-electric-ratb-teste-bucuresti-ecoprofit.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Sa fie permise doar: troleibuzele, tramvaiele si autobuzele electrice... Edited by xmanyacs77, 12 October 2017 - 20:39. |
#13
Posted 12 October 2017 - 20:41
reten, on 12 octombrie 2017 - 19:49, said:
apropos, cand ai vazut ultimul "camion de gunoi" electric ? Urmatoarele pe lista sunt autobuzele. Ambele stau mult mai bine decat masinile personale din punct de vedere al fezabilitatii electrificarii. Iar Franta sta foarte bine din punt de vedere al "curateniei" curentului electric, produs in cea mai mare parte (peste 3/4) de centrale nuclear-electrice. |
#14
Posted 12 October 2017 - 20:43
reten, on 12 octombrie 2017 - 19:38, said:
autobuzele, camioanele utilitare, avioanele, etc, vor fi deasemenea electrice ? ..."noi muncim, nu gandim" ... reten, on 12 octombrie 2017 - 19:49, said:
sunt speciala ! ...am ovare ! ... apropos, cand ai vazut ultimul "camion de gunoi" electric ? mihaicozac, on 12 octombrie 2017 - 20:20, said:
Sunt curios cum se rezolvă cu transportul auto electric pe distanţe mari, adică peste 1000km. Vedeti aici https://forum.softpe.../#entry21604829 Incercam sa ramanem on topic, va rog? |
#15
Posted 12 October 2017 - 20:57
Gargara politica care prinde la hipsteri
Si Roma se lauda cu centrul interzis masinilor diesel si celor fara permis de centru. Am colindat tot centrul Romei cu masina mea diesel fara nici o problema. Asta dupa ce am intrebat 3 echipaje de politie ca sa fiu sigur. Una se spune si alta se face practic. |
|
#16
Posted 12 October 2017 - 20:59
Sunt de parere că motorul cu combustie internă nu va dispărea atat de usor,tehnologia avanseaza si se vor pune la punct noi si noi filtre de particule din ce in ce mai performante .Gândiți-va in primul rand la statele exportatoare de petrol.
Sunt zeci,poate chiar sute de milioane de autoturisme in lume,spuneți-mi si mie in cati ani vor fi înlocuite toate cu electrice? |
#17
Posted 12 October 2017 - 21:36
#18
Posted 12 October 2017 - 21:39
missionnad, on 12 octombrie 2017 - 21:36, said:
Are DPF ? Nu va mai luati dupa toate prostiile din presa, realitatea e alta. Si eu eram oarecum preocupat ca trebuie sa las masina departe ca e diesel si nu are dpf si sa caut apoi tranport in comun, etc. In realitate m-am plimbat fara nici o problema, am parcat langa Coloseum, am facut poze, am lasat putin fum de TDI si sanatate la neamuri. Edited by Kroghy, 12 October 2017 - 21:43. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users