Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Ford Fiesta Titanium cu probleme
Last Updated: Oct 13 2017 09:40, Started by
Mfo21
, Oct 12 2017 11:31
·
0
#1
Posted 12 October 2017 - 11:31
Am cumparat acum trei ani un automobil Ford Fiesta Titanium. Ce sa zic ok masina in primii doi ani dar cum am trecut de aceasta perioada si 20.000 km au inceput problemele. Am ramas cu masina de trei ori pe drum fara sa se identifice problema. Din cate observ este plin internetul de probleme cu acest model. In plus acum am si rugina in interior pe piesele metalice si am primit raspuns ca nu fac obiectul garantiei. Bataie de joc maxima, evitati service bdt daca nu va explica costurile cu piesele si manopeta. La final surpriza va fi maxima avand in vedere adaosul comercial 0-500%. Eu am avut un soc cand am constatat ca trebuie sa dau peste 1200 ron pt o revizie de 3 ani in confitiile in care la masina nu a fost facut nimic special ( filtre, ulei, bujiile care la ei sunt obligatorii la 3 ani si lichidul de frana).Piesele au preturi aberante si tehnicienii evita sa vorbeasca despre aceste aspecte -Daca nu va convine mergeti in alta parte- un raspuns dat de un "profesionist" dupa ce a vandut o masina cu probleme de calitate si a incasat banuti economisiti cu greu. Eu sigur nu voi mai cumpara masina de la aceasta marca. Nu merita banii, timpul si efortul tau.
|
#2
Posted 12 October 2017 - 11:36
Asa e, ai dreptate. ma intreb cum dracu vin masinile alea din germania fara rugina dupa 7-8 ani.
|
#3
Posted 12 October 2017 - 11:47
Unde e acea "rugina in interior pe piesele metalice"? Niste fotografii ar ajuta.
|
#4
Posted 12 October 2017 - 12:05
Vorbim de masini care probabil au prins inca vechea varianta de fabricatie in care se punea accent pe calitate si utilizare client fara probleme. La masinile noi toate piesele pica de parca au fost testate sa reziste x luni/ani etc. Nu imi explic in alt mod.
Nu stiu cum sa le inserez. Nu stiu cum sa le inserez. In interior pe sinele de culisare ale scaunelor si pe elementele de prindere ale acestora. |
#5
Posted 12 October 2017 - 12:13
Cam nasol....tare imi e ca o masina de prin 2006 va fi pe roti prin 2022, nu si una din asta de prin 2013-14(va fi facuta conserva pt pate sau doza ambalaj bere).
Edited by ionutz_joe2009, 12 October 2017 - 12:16. |
#6
Posted 12 October 2017 - 12:19
daca vorbesti de Mk3 atunci trebuie sa ne dovedesti. Atat mama mea, cat si sora ei, cat si fosta mea prietena aveau MK3 ul din 2011-2012 si 2013. Cea din 2013 are 100.000km (cel mai mult dintre toate) si nu a avut niciodata vreo problema.
Cred ca aberezi... sau vorbesti despre o epava ceva. |
#7
Posted 12 October 2017 - 12:37
dreaQ, on 12 octombrie 2017 - 11:36, said:
Asa e, ai dreptate. ma intreb cum dracu vin masinile alea din germania fara rugina dupa 7-8 ani. Si de la faptul ca circula putin cu masinile si zac in umiditatea pamantului |
#8
Posted 12 October 2017 - 12:38
#9
Posted 12 October 2017 - 12:41
Am uitat sa includ si celebrele balti si rauri care se fac la fiecare ploaie si in care se parcheaza masinile
Si sa nu uitam de zapada care zace pe langa masini o luna pana se topeste. |
#10
Posted 12 October 2017 - 12:43
|
#11
Posted 12 October 2017 - 12:46
cdsoft, on 12 octombrie 2017 - 12:41, said:
Am uitat sa includ si celebrele balti si rauri care se fac la fiecare ploaie si in care se parcheaza masinile Si sa nu uitam de zapada care zace pe langa masini o luna pana se topeste. aberezi, scuze ca iti spun. In vestul Europei partea nordica (Germania, Benelux, etc.) ploua in draci. Deci Romania e mic copil pe langa tarile astea, si nu am mai intalnit masini ruginite pana acum. Am masina din Olanda, tara cu o umiditate enorma si masina nu a ruginit si vorbim tot de Ford. Kroghy, on 12 octombrie 2017 - 12:43, said:
Nu cred ca pot fi asa probleme la un Ford relativ nou si echipare Titanium. Poze se poate? echiparea Titanium nu este diferita la caroserie fata de Trend spre exemplu doar are niste accesorii cromate si interiorul diferit. Dar la o masina nou nu are cum sa se intample asa ceva, intr-adevar. |
#12
Posted 12 October 2017 - 12:58
Ce treaba are echiparea... tot tabla aia e pe ea. Diferenta e in niste dotari la interior si niste elemente vopsite sau cromate.
Nu difera tabla in functie de echipare. business11, on 12 octombrie 2017 - 12:46, said:
aberezi, scuze ca iti spun. In vestul Europei partea nordica (Germania, Benelux, etc.) ploua in draci. Deci Romania e mic copil pe langa tarile astea, si nu am mai intalnit masini ruginite pana acum. Am masina din Olanda, tara cu o umiditate enorma si masina nu a ruginit si vorbim tot de Ford. In Romania nici cei care au garaj nu le baga in garaj, ca l-au construit sa bage in el butoiul cu varza saracii tarani Edited by cdsoft, 12 October 2017 - 12:59. |
#13
Posted 12 October 2017 - 13:21
Adevarul e ca am patit-o si eu la un focus 2 cu sinele de la scaune.ruginite. Nu stiu daca de la umezeala rezultata din urcarea cu zapada pe picioare sau daca aia la spalatorie frecau cu carpa uda "piesele". La focus 3 nu am avut problema asta...pana acum
|
#14
Posted 12 October 2017 - 13:30
Abi ce am plecat de la service. Binenteles ca problema nu a fost identificata. Promit sa pun si poze si filmare cand ajung la calculator. Carcotasilor nu pot sa le spund deacat ca atunci cand vor da 17000 euro pe o masina Ford noua cum am dat eu si dupa 20.000
Sa aiba probleme, nu cred ca vor mai zambi si vor face glume proaste cand vor fi banutii lor in joc. |
#15
Posted 12 October 2017 - 13:32
Mfo21, on 12 octombrie 2017 - 13:30, said:
Carcotasilor nu pot sa le spund deacat ca atunci cand vor da 17000 euro pe o masina Ford noua cum am dat eu si dupa 20.000 Sa aiba probleme, nu cred ca vor mai zambi si vor face glume proaste cand vor fi banutii lor in joc. Ia-ti alta marca "premium"( cum zic unii) cu minim 25-30k si o sa ti de para parfum Ford-ul. |
|
#16
Posted 12 October 2017 - 13:34
Daca tot vorbim de calitatea pieselor montate va pot da eu un exemplu. Am un Renault Clio care are 14 ani de zile si nu are pic de rugina. De ex toba care este foarte expusa conditiilor de mediu, iarna cu sare pe carosabil si alte solutii, nu are rugina. Toba de la fiesta noua este plina de rugina dupa nici trei ani. Raspuns de la tehnicianul Ford BDT - ce vrei domne este un fier-
|
#17
Posted 12 October 2017 - 13:42
Bun venit in club. Vrei un pont?
Cel mai probabil multe piese nu s-au schimbat deloc, daca e ultima revizie din garantie e posibil nici uleiul sa nu se fi schimbat, si daca cumva s-au schimbat, sa nu fie piese de origine. Lichidul de frana nu ti l-au schimbat 99% si nici filtrul de polen daca inca mai baga aer. Dupa revizie ma miram de ce vibreaza puntea fata, discuri si placute turcesti... Edited by Monstruozitate, 12 October 2017 - 13:47. |
#18
Posted 12 October 2017 - 14:02
Fordul din generatia a doua atat Fiesta cat si Focusul au avut mari probleme la rugina. Atat interiorul caroseriei cat si dedesupt (in special toba de esapement), probleme in interior nu am auzit dar nu spun nu.
De la generatia a 3 a au folosit alte produse, astfel ca Fiesta cat si Focusul nu ruginesc asa de usor, pe interior chiar nu am auzit asa ceva. Eu ti-am zis, Ford Focus (full) la peste 30.000€, din 2011 cumparat in Olanda, adus acum in Austria fara pic de rugina, interior, exterior. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users