Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Unde e garantia de la telefon?
Last Updated: Oct 12 2017 12:28, Started by
robert8197
, Oct 12 2017 09:51
·
0
#1
Posted 12 October 2017 - 09:51
Salut,
Am luat un telefon la abonament de la telekom, dar nu gasesc garantia de la el. In acel contract de 30 pagini nu este. Eu daca vreau sa-l vand si sa-i dau omului garantia , ce fac? Era sigilat Edited by robert8197, 12 October 2017 - 09:56. |
#3
Posted 12 October 2017 - 10:00
la telekom primesti raspuns doar dupa ce astepti 120 minute la 1234
|
#4
Posted 12 October 2017 - 10:00
Ala e contract. Garantia este ori in cutia telefonului ori separat pe o alta "hartie" de multe ori facuta de distribuitor.
|
#6
Posted 12 October 2017 - 10:01
Hmmm, ok, hai sa vedem care e mai rapid (si, eventual, de incredere): forum sau Telekom.
Cred ca ai irosit deja 9 minute din [ipoteticul] apel la Telekom. SI hai sa te ajutam: 1. de unde EXACT ai luat telefonul ? Sediu telekom, partener, distribuitor, online? 2. lasa aici datele abonamentului si sunam mai multi, unul sigur trebuie sa fie mai norocos. 3. eu mereu sun la numarul de fix relatii clienti, parca raspund mai repede Edited by buyonevideo, 12 October 2017 - 10:09. |
#8
Posted 12 October 2017 - 10:13
Daca ai factura fiscala, este suficient. Certificatul de garantie poate sa lipseasca, factura nu.
|
#9
Posted 12 October 2017 - 10:15
Oricum certificatele de garantie se afla intotdeauna in cutie daca sunt aduse oficial de reprezentanta producatorului, iar el daca nu a desfacut cutia...
|
#10
Posted 12 October 2017 - 10:23
Probabil il duci la ei pentru garantie. Factura sau bon fiscal necesare.
|
|
#11
Posted 12 October 2017 - 10:32
Dacă ceri garanția tipărită sunt obligați să ți-o dea, du-te la o reprezentanță. E bine s-o dai celui care va cumpăra telefonul pentru că dacă va trebui să trimită telefonul în service i-o vor cere.
Art. 21. - (1) La cererea consumatorului garanţia va fi oferită în scris sau pe orice alt suport durabil, disponibil şi accesibil acestuia. |
#12
Posted 12 October 2017 - 10:34
In acel contract este o pagina unde zice modelul telefonului si IMEI-ul lui, poate aia e
|
#13
Posted 12 October 2017 - 10:34
Ii vor spune ca e in cutie. Iar el cum nu vrea sa deschida cutia ca sa obtina un pret mai bun pe oleix...
Cand trimiti in service iti cer doar factura. |
#14
Posted 12 October 2017 - 10:39
cdsoft, on 12 octombrie 2017 - 10:34, said:
Ii vor spune ca e in cutie. Iar el cum nu vrea sa deschida cutia ca sa obtina un pret mai bun pe oleix... cdsoft, on 12 octombrie 2017 - 10:34, said:
Cand trimiti in service iti cer doar factura. |
#15
Posted 12 October 2017 - 10:45
In cutie am asta un warranty card, doar ca nu este completat
|
|
#17
Posted 12 October 2017 - 10:55
Am sunat la reprezentanta la garantie si mi-au zis ca daca in contract apare modelul telefonului si imei , este in regula.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users