Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Probleme garantie telefon- altex-depanero-

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Salut, detin un telefon lenovo p2 si absolut toate accesoriile, cutie, chitanta, certificat de garantie. Dupa 4 luni de functionare i-a cedat microfonul fara sa-i fac nimic, nu am scapat niciodata telefonul. Este achizitionat de la media-galaxy  insa cand am sunat la garantie mi-au spus ca ma pot prezenta la orice altex/media-galaxy pt predarea coletului. Am apelat la un magazin altex unde am lasat telefonul defeCT microfonul nu functioneaza (nu ma aude nimeni, pe inregistrare cu camera baraie si nu se aude, are softul original, am incercat factory reset) , constatarea s-a facut civilizat, corect, s-a specificat defectul si am predat telefonul pe data de 25.09.2017

Astazi am sunat pt ca se scurg cele 15 zile calendaristice la care au dreptul pt reparatie, si mi-au spus ca a venit telefonul (cine stie de cand e venit), doar ca la mentiuni scrie ca nu prezinta defectul mentionat. Am ajuns la altex, bineinteles ca microfonul tot nu merge, au constat si ei, am primit hartiile printate cu constatarea celor de la depanero si nu am fost de acord sa fie retrimis in service iar pt ca pierd prea mult timp.

Maine dimineata fac o reclamatie la anpc pt depanero, unde atasez toate actele doveditoare in care isi bat joc de timpul meu. Cu declaratia asta merg direct la depanero unde o sa incerc sa remediez problema. Eu nu sunt de acord sa mai astept 15 zile si ei sa nu-si faca treaba.

Altex spune ca fara hartia in care service-ul spune ca telefonul este defect si nu se poate repara, nu imi inlocuiesc telefonul cu altul, sau sa-mi cumpar altceva de la ei.

Cum sa procedez? am optiuni mai bune?

Edited by Deenman, 09 October 2017 - 18:36.


#2
sommne

sommne

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 342
  • Înscris: 31.07.2012
Salut !

Acum ceva timp am avut și eu probleme cu laptop-ul pe care îl folosesc în momentul de față. Am mers la magazinul Altex din orașul meu, așa cum ai procedat și tu, și am rezolvat problema. Probabil în cazul telefoanelor mobile e ceva mai complicat sau cine știe, pot exista persoane incompetente și prin astfel de firme.

Consider că făceai bine dacă-l retrimiteai, cine știe poate ai fi avut șanse să ți se întoarcă funcționabil. Fără îndoială te sfătuiesc să faci o reclamație la ANPC sau în caz contrar să returnezi telefonul și să-ți primești banii înapoi sau într-un caz fericit să primești altul nou, de preferat, pentru ceea ce dorești.

#3
iuliean50

iuliean50

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,227
  • Înscris: 04.12.2011
ANPC. Si asta cit mai repede !

#4
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007
Adica ai stat 15 zile si pe urma mai stai 15 zile ca nu ti l-au reparat?

Daca nu te intelegi amiabil sa iti dea alt telefon fa-le reclamatie la ANPC.

#5
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,379
  • Înscris: 08.02.2011
Vezi ca astia de la Depanero au obiceiul sa-ti farame telefonul de tot si sa spuna ca asa a fost ( cu poze doveditoare ) daca-i deranjezi, asa ca ai mare grija, nu scapa telefonul din ochi daca te duci la ei

#6
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Am poze si filmare cu starea telefonului, deja astea sunt fabulatii. Nu am fost de acord ca cei de la altex sa retrimita la depanero iar telefonul deoarece ar fi durat inca 15 zile (2 zile curieratul dus intors) asa ca prefer sa-l duc eu. Sa vedem ce zic cei de la depanero cand o sa le expun problema in fata.

Deci problema in momentul de fata:

am o hartie de la depanero prin intermediul altex (caruia ii multumesc) care atesta ca telefonul este fara defect, deci perfect functional.

Cei de la altex au constat ca e defect microfonul, nu merge niciodata, deloc, dar nu imi pot da alt telefon/schimba/banii inapoi deoarece nu am hartie de la service cum ca e defect.

Merg la depanero sa obtin hartia cum ca e defect, ei o sa incerce sa ma duca cu zaharelul sa las telefonul in service, eu le servesc o reclamatia la anpc pe motiv ca telefonul deja a fost in service-ul lor, dar un incompetente de la ei nu l-a verificat pe bune.

Edited by Deenman, 09 October 2017 - 19:22.


#7
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 12.08.2006
La Lenovo nu  se ofera garantie reala nici la Altex nici la Emag.
Se uita cu lupa la ele si la cel mai mic defect iti anuleaza garantia pe motiv de soc mecanic sau apa.
Daca nu e lovit il lovesc ei sau il da putin prin apa.

Toate astea din cauza ca nu au garantie directa, n-au decontare cu producatorul.

#8
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Nu e lovit nicaieri telefonul si nu are urme de uzura. Stai linistita ca nu merge asa cu mine. Pot sa pierd oricand banii aia, nu-mi pasa de bani, imi pasa de servicii, si daca ii mai lasa cineva pe incompetentii astia sa lucreze in continuare o sa beneficiem de servicii de tot rahatul.

Am scris in reclamatia de predare a produsului - microfon defect, nu functioneaza, nu ma aude nimeni in convorbiri, se aude bruiat pe inregistrari, si cu toate acestea imi scrie ca telefonul a fost verificat si este perfect functional. Sa vedem ce zic cand ma intalnesc maine dimineata la 9 cu hartia emisa de ei ca-i perfect functional.

#9
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,379
  • Înscris: 08.02.2011
Ce sa zica, telefonul era in stare de functionare cand a plecat de la ei, si da sa vezi ca tyocmai acum intr-adevar este defect. Sau daca se uita la el foarte bine cu lupa s-ar putea sa se gaseasca si motivul pentru anularea garantiei, depinde ce chef au.

#10
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Tu esti chiar cel mai mare troll, nu vezi ce scrii? telefonul pe 25 septembrie a plecat defect la depanero, cu martori angajatii magazinului altex. La intoarcere azi pe 9 octombrie s-a intors defect, lucru constatat de angajatii altex, care asta trebuie sa faca la predare produse din garantie. Nu exista posibilitatea sa spuna ca a fost functional, din moment ce la dus si intors nu este. Am filmari dinainte sa plece la garantie cu microfonul defect, mai zi ceva.

Edited by Deenman, 09 October 2017 - 19:45.


#11
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 12.08.2006
Hmm...nu-ti imaginezi de ce e in stare altex.

Anpc ca altfel pierzi timpul.

Edited by alexa32, 09 October 2017 - 20:30.


#12
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,882
  • Înscris: 03.02.2005
Bun, am avut probleme si eu cu un service GSM si cu faptul ca aia nu au recunoscut ca telefonul ar avea vreo problema, am facut reclamatie la ANPC si aia au spus exact ce au spus ce-i din service ca nu erau probleme si ca sunt liber sa apelez la o alta firma pentru contraexpertiza. (povestea mea, cu dovezile de atunci, e tot pe forum, aici)
Totodata, cu cei de la Depanero nu am avut probleme, am avut un laptop Lenovo cu probleme dupa 1 an de folosire si pentru ca ar fi durat prea mult reparatia, mi-au dat negatie si astfel vanzatorul mi-a dat banii inapoi.
Asadar, se poate ca cei de la Depanero sa-ti fi confundat problema sau nu au fost atenti la ce-i in neregula, asta asa, sa le iau apararea, caci daca e sa apelezi la ANPC, poti sa primesti acelasi raspuns ca si cel din service.
Nu-i acuza din prima, incearca sa rezolvi situatia amiabil cu cei din service, daca tot mergi la ei.

#13
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Am fost la depanero, nu am pomenit nimic de anpc ca sa incerc pe cale amiabila, dar mai ales sa aflu ce s-a intamplat.

Se pare ca, telefonul a ajuns la depanero trimis de catre altex prin curier, insa cei de la depanero nu au gasit bonul prosului, asa ca au incercat sa contacteze beneficiarul pt remediere. Pe fisa de la depanero numarul de contact era al boului de manager de la magazinul altex unde am lasat telefonul care nu raspunde niciodata la telefon. Drept urmare din lipsa tuturor actelor telefonul a fost trimis retur la altex, fara sa fie reparat.

De ce altex nu a mentionat asta? de ce pe fisa de returnare nu se precizeaza nicaieri lipsa bon produs? O sa fac o reclamatie la altex, ca sa ridicam standardele de calitate. O parte este si vina mea, pt ca puteam sa citesc inainte ce acte sunt necesare pt returnare produs in garantie.

Telefonul este la reparat la depanero, se repara, e foarte simplu de reparat, si dureaza cateva zile. Va tin la curent cu cat a durat si ce s-a intamplat.

Sfaturi:

am lasat telefonul pe 25.09.2017 seara la altex. A ajuns in service la data de 2 sau 3.10.2017. A durat 8 zile sa ajunga un telefon de la altex colosseum la depanero -basarab, sunt 10 minute de mers cu masina.

Din 3.10.2017 s-a intors de la depanero la altex colosseum in data de 05.10.2017.

Cu alte cuvinte, daca aveti probleme nu apelati la altex pentru ca sunt de cacat, mergeti direct la service-ul partener produsului dvs.

Edited by Deenman, 10 October 2017 - 16:07.


#14
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Bun, deci astia de la depanero sunt chiar super ok pana acum.

Astazi la ora 15:00 am ajuns la ei fizic, am deschis fisa de predare si am predat telefonul, mi-au facut copii dupa toate hartiile inclusiv bon, si au inspectat telefonul pe toate partile, arata ca si nou, omul nu a gasit absolut nici o zgarietura, altfel o nota in fisa de primire.

Cand am predat telefonul am primit automat mesaj de la ei cum ca telefonul a fost inregistrat.

Pe la ora 17:40 am primit inca doua mesaje cum ca telefonul meu este in service, si dupa alte 10 minute am primit mesaj ca s-a gasit piesa defecta si s-a efectuat comanda piesei. Cu alte cuvinte, dupa ce ajunge piesa este reparat si primesc mesaj sa-l ridic, teoretic fie il iau vineri fie luni. Se misca incredibil de rapid.

#15
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Ca sa inchid gura rautaciosilor, care vin cu produse nonconforme sau abuzate si apoi au pretentia ca depanero sa le schimbe produsul ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat, contrar celor spuse aici ca depanero ofera niste servicii de toata speta, ieri la ora 15 lasam telefonul la depanero, iar astazi la ora 12:00 primeam mail cum ca telefonul meu este reparat, s-a remediat problema. Astept azi sau maine sms ca sa pot ridica produsul personal de la ei.

#16
cdsoft

cdsoft

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,343
  • Înscris: 03.11.2016
Chiar si in lipsa bonului ei nu trebuiau sa scrie in PV ca defectul nu se manifesta. Trebuiau sa scrie lipsa dovada achizitie. Faptul ca au scris defectul nu se manifesta e dovada ca l-au verificat... probabil se asteptau sa renunti la garantie, dar cand ai revenit n-au mai putut sa te prosteasca in fata si au reparat defectul.
Pe langa faptul ca in PV trebuiau sa fie datele tale puse de catre cei de la Altex. De acum nu mai semna PV daca nu sunt trecute datele tale pe el si ceri refacerea PV cu datele corecte.

#17
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Am ridicat telefonul astazi, este ok, au inlocuit modulul de microfon cu unul nou, modulul vine si cu mufa de incarcare si cu difuzor cred, mi-au zis si ei si am vazut si eu ca mufa de incarcare este noua, mufa intra foarte la fix in ea.

Functioneaza totul ok, se poate inchide.

#18
bluke424

bluke424

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,491
  • Înscris: 30.06.2011
pe viitor, ca să știe toată lumea, când trimiți ceva în garanție și trec 15 zile și nu îți răspund, te duci frumos la magazinul unde l-ai trimis la garanție (sau le trimiți un email, dacă l-ai trimis prin curier) cu legea 449/2003 printată (sau copy/paste în email) și le explici că le dai încă 15 zile la dispoziție să-ți storneze factura, altfel faci plângere la ANPC. telefonul (sau ce ai trimis în garanție) nu-l mai ridici deoarece magazinul/service-ul a depășit termenul legal de reparație.

am făcut de 4 ori așa când am avut probleme în ultimii 5 sau 6 ani și de fiecare dată mi-am primit toți banii înapoi, o dată chiar mai aveam 2-3 zile de garanție când s-a stricat.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate