Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Tremur motor Focus MK3 1.6 Ti-VCT

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
37 replies to this topic

#1
Fratello

Fratello

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,614
  • Înscris: 14.02.2006
Salutare ! Deschid aici un topic despre problema mea, cu motorul 1.6 Ti-VCT, intrucat pe forumul de profil (din Ro si extern : http://www.focusfana...ml#post10921041) nu am gasit rezolvare, Poate cineva care citeste a patit la fel sau are o rezolvare sau o sugestie care sa conduca la rezolvare ...
Enuntul problemei :
- masina este Focus 3 (XI.2011) motor 1.6 Ti-VCT, 125 CP (92 kW), rulaj 67 kkm, servisata corect numai in service autorizat, FARA distributie schimbata (nefiind inca timpul);
- cu masina pe loc, incepand cu 1500 rpm apare o zgaltaiala, un tremurat, care se propaga in toata caroseria ; se mai diminueaza dupa 1800 rpm, devine iar evident dupa aceasta valoare (fara a depasi in intensitate amplitudinea de la 1500 rpm) , se atenueaza pe la 3500-4000 .... NU este sesizabil la relanti (cca 850 rpm) si nu l-am sesizat in mers. L-am "descoperit" din intamplare, cand, asteptand pe cineva, cu motorul pornit, am accelerat progresiv si am remarcat aparitia, la turatia de 1500 rpm, a acestu deranjant tremurat.
- nu conteaza daca este prima pornire sau a n-a ; nu conteaza daca motorul e cald sau rece ; nu conteza daca apas ambreiajul sau nu.

Ce am facut :
- am mers in service Ford ; diagnoza IDS = 0 erori. Inlocuit bujii (desi cele vechi aveau doar 20 kkm), testat cu alte fise, alta bobina de inductie. Rezultat zero. Schimbat suport motor superior, schimbat suport motor inferior. Rezultate zero.
- am mers la alt service, cu mai multe softuri/interfete, facut toate testele "posibile" (dupa cum a zis mecanicul). Concluzia ? Nu se stie care este problema ...si deci nici rezolvarea.

Sugestii ??
Multumesc anticipat pentru orice raspuns.

#2
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,688
  • Înscris: 22.11.2007
masina ta are fise si bobina?! nu are bobina separata pe fiecare cilindru?

valorile injectoarelor sunt ok pe tester? fiind vorba de injectie directa injectoarele pica relativ des. valorile cred ca le poti vedea doar cu tester dedicat, nu cu tester generalist care afiseaza doar erorile.

Edited by bossake, 13 September 2017 - 17:17.


#3
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Esti primul proprietar ?

#4
candreifx

candreifx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,878
  • Înscris: 05.06.2013
Vezi volanta. A schimbat-o un prieten la un Mondeo și ulterior s-a steicat. Aceleași simptome, a mers la garanție cu ea.

#5
tester111

tester111

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 121
  • Înscris: 10.02.2016
Cand nu ia destul ulei face asa.Cand pornesti masina o lasi 15 secunde si dupa nu mai face asa.

Edited by tester111, 13 September 2017 - 17:22.


#6
Fratello

Fratello

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,614
  • Înscris: 14.02.2006
1. Da, are fise si bobina.
2. Nu...ce relevanta are ?
3. ??
4. ?? Azi, la tester, a functionat continuu, la relanti, cca 1 ora ... Cred ca "si-a luat destul ulei" ...Nu are nicio legatura...
Multumesc.

#7
sctnicu

sctnicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 481
  • Înscris: 26.02.2016
intra pe forumul clubford.ro  si expune problema
Daca vede turbojack acolo topicul, te poate sfatui el ce e de facut.

#8
tester111

tester111

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 121
  • Înscris: 10.02.2016

 Fratello, on 13 septembrie 2017 - 17:29, said:

1. Da, are fise si bobina.
2. Nu...ce relevanta are ?
3. ??
4. ?? Azi, la tester, a functionat continuu, la relanti, cca 1 ora ... Cred ca "si-a luat destul ulei" ...Nu are nicio legatura...
Multumesc.
Nu te scapa de problema daca ia ulei dar tremura mai putin.In toate vitezele tremura? Eu credeam ca doar in viteza 1/2 face asa

#9
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

 tester111, on 13 septembrie 2017 - 17:38, said:

Nu te scapa de problema daca ia ulei dar tremura mai putin.In toate vitezele tremura? Eu credeam ca doar in viteza 1/2 face asa

 Fratello, on 13 septembrie 2017 - 17:06, said:

- cu masina pe loc, incepand cu 1500 rpm apare o zgaltaiala, un tremurat, care se propaga in toata caroseria ; se mai diminueaza dupa 1800 rpm, devine iar evident dupa aceasta valoare (fara a depasi in intensitate amplitudinea de la 1500 rpm) , se atenueaza pe la 3500-4000 .... NU este sesizabil la relanti (cca 850 rpm) si nu l-am sesizat in mers.

Edited by pasilla, 13 September 2017 - 17:40.


#10
sctnicu

sctnicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 481
  • Înscris: 26.02.2016
ai schimbat filtrul de benzina?  masoara si presiunea la pompa de benzina. Pare din alimentare problema,debit insuficient
Injectoarele le-ai verificat?

#11
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Mai pun si eu o intrebare.....irelevanta: de cati kkm ai masina?

#12
Fratello

Fratello

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,614
  • Înscris: 14.02.2006
Problema este deja postata pe forumul de profil (asa cum am spus) ...
Nu am schimbat filtrul de benzina, nu am verificat injectoare (nici nu am cum) ... Am masina de cca 5 kkm.

#13
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
67.000km are.

Avea dreptate un mecanic: "atunci cand se strica un benzinar, nu-i mai dai de cap" Posted Image)

PS: Acuma veniti astia care ziceti ca decat un tdi de 300.000km, mai bine o masina mai noua gen astra sau focus cu sub 100.000km Posted Image

@initiator: Si eu puteam sa zic ca sunt bujiile, bobinele (parca are mai multe) sau fisele. Din cate stiu este injectie multipunct (nu directa) si n-ar trebui sa existe probleme. Verifica filtrul de combustibil, pompa de benzina, valorile la injectoare (astea tot cu testerul se verifica) insa daca masina merge bine si doar in acel interval intrerupe, as zice ca e ceva "bug" din softul masinii, incearca sa mergi sa ii faca o actualizare de soft la ultima versiune si foloseste o perioada numai benzina minim co98 (macar 1-2 plinuri) si vezi ce se intampla.

Edited by TruculMagic, 13 September 2017 - 18:07.


#14
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Intrebarile irelevante ale mele au avut un scop. Parea ciudat ca un asemenea motor sa aibe defect  la numai 67 kkm.

Nu stii prin ce a trecut masina pana cand a ajuns la tine [ indiferent de ce documente detii]  si poate ar fi bine daca ii mai faci niste teste la service Ford.
Am citit ca ai facut, dar insista.

Edited by pasilla, 13 September 2017 - 18:09.


#15
Fratello

Fratello

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,614
  • Înscris: 14.02.2006
Masina are update de software la zi (nu mai exista altul mai nou disponibil). Folosesc, de cand am luat-o NUMAI benzina de 98. In service-ul Ford s-au facut o multitudine de teste.... am ajuns in punctul in care au zis ca nu mai au ce sa testeze. Tot istoricul masinii este in reteaua Ford ; cunosc proprietarul, nu ridica niciun semn de intrebare istoricul masinii.
Multumesc !

#16
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Atunci singura solutie este sa mergi la IPS Daniel sa-i faca o revizie si sa o sfinteasca Posted Image
Iti dai seama ca daca la dealerul Ford care se ocupa numai cu astfel de masini habar nu au ce sa ii faca, pe forumuri nu prea o sa gasesti decat pareri/presupuneri. Am impresia ca la dealeri au ajuns toti doreii care stiu sa foloseasca un tester, mecanici.

#17
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006
Fise, bujii, alimentare deficitara ar da erori pe tester.
Nu cred ca poate vedea corectiile injectoarelor fiind un motor benzina.

Acolo cred ca e problema mecanica, cel mai probabil din zona ambreiajului, ceva dezechilibrat.


L.e Terminati cu prostiile cu presiune de ulei sau filtru.

Parca cititi din cartile de utilizare unde te intreaba daca ai bagat tv-ul in priza :)

Edited by alexa32, 13 September 2017 - 18:43.


#18
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006
Vezi si ventilatorul racire motor ...o elice dezechilibrata iti transmite vibratiile in toata masina.
Daca ai a/c pornit ventilatorul merge chiar si cu motorul rece.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate