Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Focus 1.8 TDDI-Vibratie la turatie
Last Updated: Oct 20 2017 12:50, Started by
TibiBZG
, Sep 13 2017 14:47
·
0
#1
Posted 13 September 2017 - 14:47
Ziua buna!
Problem sta in felul urmator, daca nu aveam o problema, nu postam , am un Focus din 2002, 1.8 TDDI, bijuterie de motor, dar de la un timp il cam supara ceva si nu-mi pot da seama ce. Simptome: La cuplarea ambreajului se simte o vibratie puternica in tot pedalierul (nu e de la ambreaj!). In treapta a 1-a daca drumul este putin denivelat si sunt intr-o groapa cand dau drumul pedalei de ambreaj si accelerez usor, incepe sa vibreze, si vibreaza pana cand masina prinde demaraj sau daca incerc sa conduc sportiv pana cand iau piciorul de pe acceleratie. In treapta a doua aceleasi simptome, in special daca masina este subturata. La viteze mai mari, cum ar fi 70- 100 de km/h, cand trec peste o denivelare acelasi baraite si trepidatie, trepidatiile aproape ca sunt insesizabile, in schimb se aude zgomotul. Consider ca ambreajul trebuie eliminat din start pentru ca la plecare de pe loc, pe drum drept nu se simte absolut nimica. Vibratiile nu se simt doar in pedala de ambreaj sau mai accentuat in acea pedala, ci tremura tot pedlierul, acel trepidat se simte la picioare. Astept pareri, idei. Sanatate! Rau la nimeni! |
#3
Posted 13 September 2017 - 14:53
Rulmentul de presiune.
Pregateste-te sa schimbi tot. Disc, placa, rulment. |
#4
Posted 13 September 2017 - 14:56
ericmario, on 13 septembrie 2017 - 14:53, said:
Rulmentul de presiune. Pregateste-te sa schimbi tot. Disc, placa, rulment. bobalex18, on 13 septembrie 2017 - 14:52, said:
suporți motor?! ai face bine dacă i-ai verifica |
#5
Posted 13 September 2017 - 15:09
#6
Posted 13 September 2017 - 15:14
#7
Posted 13 September 2017 - 15:19
Ridici capota , pornesti motorul , tragi frana de mana si cuplezi treapta - I - . Dai usor drumul la ambreiaj si daca motorul se misca ca naiba inseamna ca ai suporti dusi . Te joci putin din ambreaj dar nu dai drumul de tot .
|
#8
Posted 13 September 2017 - 15:22
Verifica tamponul longitudinal
Quote Simptome: La cuplarea ambreajului se simte o vibratie puternica in tot pedalierul (nu e de la ambreaj!). Daca ai vibratii in pedala de ambreiaj, atunci mergi pe mana lui @ericmario |
#9
Posted 13 September 2017 - 15:49
disc de ambreiaj ovalizat si/sau volanta bimasica caput
|
#10
Posted 13 September 2017 - 16:18
Volanta pare ca e gata sa-si dea duhul... Daca o schimbi, iei la pachet si ambreiajul ca sa faci o treaba buna.
|
|
#11
Posted 13 September 2017 - 17:37
paso87, on 13 septembrie 2017 - 16:18, said:
Volanta pare ca e gata sa-si dea duhul... Daca o schimbi, iei la pachet si ambreiajul ca sa faci o treaba buna. Dar exista si varianta conversiei la volanta simpla, si per total costa jumate. Edited by ericmario, 13 September 2017 - 17:37. |
#12
Posted 13 September 2017 - 18:18
tehnics, on 13 septembrie 2017 - 15:22, said:
Verifica tamponul longitudinal Totusi cum ai ajuns la concluzia ca astfel de simptome nu ar fi din ambreiaj ? Daca ai vibratii in pedala de ambreiaj, atunci mergi pe mana lui @ericmario Mai multe persoane (mecanici) mi-au spus ca nu e ambreajul, am inteles ca inainte sa faca asa ar fi trebuit sa imi intre greu in viteza, ambreajul nu patineaza, nu da niciun semn. |
#14
Posted 13 September 2017 - 22:28
TibiBZG, on 13 septembrie 2017 - 18:18, said:
Mai multe persoane (mecanici) mi-au spus ca nu e ambreajul, am inteles ca inainte sa faca asa ar fi trebuit sa imi intre greu in viteza, ambreajul nu patineaza, nu da niciun semn. Daca rulmentul de presiune are joc combinat cu volanta ciobita poate sa iti dea aceleasi trepidatii. Atentie ca daca e rulmentul de presiune poate sa iti afecteze in timp inclusiv cutia de viteze de la jocul acesteia daca o lasi asa. @ericmario daca face conversia la volanta simpla nu va rezista in timp si va ajunge la un moment dat chiar mai scump daca o schimba acuma Edited by costinuti, 13 September 2017 - 22:30. |
#15
Posted 14 September 2017 - 07:36
ericmario, on 13 septembrie 2017 - 17:37, said:
Nu. Ia si kit ambreiaj ca sa nu plateasca de 2 ori manopera. Dar exista si varianta conversiei la volanta simpla, si per total costa jumate. Acum, o investitie de 1000-2000 de lei la 100.000km e nimica toata. Km aia ii faci in 3-4 ani. TibiBZG, on 13 septembrie 2017 - 18:18, said: Mai multe persoane (mecanici) mi-au spus ca nu e ambreajul, am inteles ca inainte sa faca asa ar fi trebuit sa imi intre greu in viteza, ambreajul nu patineaza, nu da niciun semn. Nu te mai lua dupa ei. Vor fi absolut fericiti sa te taxeze de 2 ori pentru o treaba si sa dea vina pe fierul prost lucrat. Cum am zis si colegii, schimbi tot daca tot umbli. Combinatia volanta/ambreiaj, vechi/nou, te aduce inapoi la mecanic. |
|
#16
Posted 14 September 2017 - 21:16
Am inteles si va multumesc pentru pareri! Drumuri bune!
|
#17
Posted 14 September 2017 - 21:48
Pe manifestări similare era sa schimb ambreiajul. Norocul meu ca am intrat sub mașină sa verific suporții motor și sa văd dacă nu am ceva desprins sau rupt. Întâmplător îmi arunc un ochi la îmbinarea cutie/motor și văd un șurub ieșit cam un cm. Pun mana și merge ușor. Iau tubulara și îl strâng. Verific toate șuruburile și toate erau desfascute. Unele doar o tura de filet altele 1cm.
Le strâng toate și ambreiajul meu își revine ca prin minune. La plecarea de pe loc pleca normal. Dacă era puțină rampa sau trebuia sa forțez puțin plecarea mă scutura de ziceam ca se rupe mașina. Edited by PoeOvidiu, 14 September 2017 - 21:50. |
#18
Posted 18 September 2017 - 14:07
PoeOvidiu, on 14 septembrie 2017 - 21:48, said:
Pe manifestări similare era sa schimb ambreiajul. Norocul meu ca am intrat sub mașină sa verific suporții motor și sa văd dacă nu am ceva desprins sau rupt. Întâmplător îmi arunc un ochi la îmbinarea cutie/motor și văd un șurub ieșit cam un cm. Pun mana și merge ușor. Iau tubulara și îl strâng. Verific toate șuruburile și toate erau desfascute. Unele doar o tura de filet altele 1cm. Le strâng toate și ambreiajul meu își revine ca prin minune. La plecarea de pe loc pleca normal. Dacă era puțină rampa sau trebuia sa forțez puțin plecarea mă scutura de ziceam ca se rupe mașina. Multumesc pentru sugestie, in cel mai scurt timp o sa ma duc pe canal |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users