Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Aplicatie medicala / asistent med...

Google Sheet - Referire la textul...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE
 Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 

Focus 1.8 TDDI-Vibratie la turatie

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
TibiBZG

TibiBZG

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 286
  • Înscris: 17.09.2014
Ziua buna!
Problem sta in felul urmator, daca nu aveam o problema, nu postam Posted Image , am un Focus din 2002, 1.8 TDDI, bijuterie de motor, dar de la un timp il cam supara ceva  si nu-mi pot da seama ce.
Simptome: La cuplarea ambreajului se simte o vibratie puternica in tot pedalierul (nu e de la ambreaj!). In treapta a 1-a daca drumul este putin denivelat si sunt intr-o groapa cand dau drumul pedalei de ambreaj si accelerez usor, incepe sa vibreze, si vibreaza pana cand masina prinde demaraj sau daca incerc sa conduc sportiv pana cand iau piciorul de pe acceleratie. In treapta a doua aceleasi simptome, in special daca masina este subturata.
La viteze mai mari, cum ar fi 70- 100 de km/h, cand trec peste o denivelare acelasi baraite si trepidatie, trepidatiile aproape ca sunt insesizabile, in schimb se aude zgomotul.
Consider ca ambreajul trebuie eliminat din start pentru ca la plecare de pe loc, pe drum drept nu se simte absolut nimica. Vibratiile nu se simt doar in pedala de ambreaj sau mai accentuat in acea pedala, ci tremura tot pedlierul, acel trepidat se simte la picioare.
Astept pareri, idei.
Sanatate! Rau la nimeni!

#2
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
suporți motor?! ai face bine dacă i-ai verifica

#3
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Rulmentul de presiune.
Pregateste-te sa schimbi tot.
Disc, placa, rulment.

#4
TibiBZG

TibiBZG

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 286
  • Înscris: 17.09.2014

 ericmario, on 13 septembrie 2017 - 14:53, said:

Rulmentul de presiune.
Pregateste-te sa schimbi tot.
Disc, placa, rulment.
Opreste-te!

 bobalex18, on 13 septembrie 2017 - 14:52, said:

suporți motor?! ai face bine dacă i-ai verifica
Sa sti ca asta ar fi mai convenabil, dar da-mi o idee, cum i-as putea verifica ?

#5
costinuti

costinuti

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,433
  • Înscris: 19.09.2007

 ericmario, on 13 septembrie 2017 - 14:53, said:

Rulmentul de presiune.
Pregateste-te sa schimbi tot.
Disc, placa, rulment.
+1, plus volanta ambreiajului.

#6
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007

 TibiBZG, on 13 septembrie 2017 - 14:56, said:

Opreste-te!
Sa sti ca asta ar fi mai convenabil, dar da-mi o idee, cum i-as putea verifica ?
la orice service. sau cu un levier vezi cum se mișcă motorul.

#7
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Ridici capota , pornesti motorul , tragi frana de mana si cuplezi treapta - I - .   Dai usor drumul la ambreiaj si daca motorul se misca ca naiba inseamna ca ai suporti dusi . Te joci putin din ambreaj dar nu dai drumul de tot .

#8
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,827
  • Înscris: 01.11.2005
Verifica tamponul longitudinal

Quote

Simptome: La cuplarea ambreajului se simte o vibratie puternica in tot pedalierul (nu e de la ambreaj!).
Totusi cum ai ajuns la concluzia ca astfel de simptome nu ar fi din ambreiaj ?
Daca ai vibratii in pedala de ambreiaj, atunci mergi pe mana lui @ericmario

#9
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,260
  • Înscris: 06.07.2007
disc de ambreiaj ovalizat si/sau volanta bimasica caput

#10
paso87

paso87

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,448
  • Înscris: 06.08.2008
Volanta pare ca e gata sa-si dea duhul... Daca o schimbi, iei la pachet si ambreiajul ca sa faci o treaba buna.

#11
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 paso87, on 13 septembrie 2017 - 16:18, said:

Volanta pare ca e gata sa-si dea duhul... Daca o schimbi, iei la pachet si ambreiajul ca sa faci o treaba buna.
Nu. Ia si kit ambreiaj ca sa nu plateasca de 2 ori manopera.
Dar exista si varianta conversiei la volanta simpla, si per total costa jumate.

Edited by ericmario, 13 September 2017 - 17:37.


#12
TibiBZG

TibiBZG

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 286
  • Înscris: 17.09.2014

 tehnics, on 13 septembrie 2017 - 15:22, said:

Verifica tamponul longitudinal

Totusi cum ai ajuns la concluzia ca astfel de simptome nu ar fi din ambreiaj ?
Daca ai vibratii in pedala de ambreiaj, atunci mergi pe mana lui @ericmario

Mai multe persoane (mecanici) mi-au spus ca nu e ambreajul, am inteles ca inainte sa faca asa ar fi trebuit sa imi intre greu in viteza, ambreajul nu patineaza, nu da niciun semn.

#13
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,827
  • Înscris: 01.11.2005
Schimba mecanicii.

#14
costinuti

costinuti

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,433
  • Înscris: 19.09.2007

 TibiBZG, on 13 septembrie 2017 - 18:18, said:

Mai multe persoane (mecanici) mi-au spus ca nu e ambreajul, am inteles ca inainte sa faca asa ar fi trebuit sa imi intre greu in viteza, ambreajul nu patineaza, nu da niciun semn.
Dar nu trebuie neaparat sa patineze.
Daca rulmentul de presiune are joc combinat cu volanta ciobita poate sa iti dea aceleasi trepidatii. Atentie ca daca e rulmentul de presiune poate sa iti afecteze in timp inclusiv cutia de viteze de la jocul acesteia daca o lasi asa.

@ericmario daca face conversia la volanta simpla nu va rezista in timp si va ajunge la un moment dat chiar mai scump daca o schimba acuma

Edited by costinuti, 13 September 2017 - 22:30.


#15
paso87

paso87

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,448
  • Înscris: 06.08.2008

 ericmario, on 13 septembrie 2017 - 17:37, said:

Nu. Ia si kit ambreiaj ca sa nu plateasca de 2 ori manopera.
Dar exista si varianta conversiei la volanta simpla, si per total costa jumate.
N-am inteles exact ce vrei sa spui. Eu sunt de parere ca trebuie schimbata volanta + kit ambreiaj cum spui tu. Eu as pune volanta de care acum, fara nici o conversie. In general volantele astea pica dupa 100.000km.
Acum, o investitie de 1000-2000 de lei la 100.000km e nimica toata. Km aia ii faci in 3-4 ani.

 TibiBZG, on 13 septembrie 2017 - 18:18, said:


Mai multe persoane (mecanici) mi-au spus ca nu e ambreajul, am inteles ca inainte sa faca asa ar fi trebuit sa imi intre greu in viteza, ambreajul nu patineaza, nu da niciun semn.

Nu te mai lua dupa ei. Vor fi absolut fericiti sa te taxeze de 2 ori pentru o treaba si sa dea vina pe fierul prost lucrat. Cum am zis si colegii, schimbi tot daca tot umbli. Combinatia volanta/ambreiaj, vechi/nou, te aduce inapoi la mecanic.

#16
TibiBZG

TibiBZG

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 286
  • Înscris: 17.09.2014
Am inteles si va multumesc pentru pareri! Drumuri bune!

#17
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
Pe manifestări similare era sa schimb ambreiajul.  Norocul meu ca am intrat sub mașină sa verific suporții motor și sa văd dacă nu am ceva desprins sau rupt. Întâmplător îmi arunc un ochi la îmbinarea cutie/motor și văd un șurub ieșit  cam un cm. Pun mana și merge ușor.  Iau tubulara și îl strâng.  Verific toate șuruburile și toate erau desfascute. Unele doar o tura de filet altele 1cm.
Le strâng toate și ambreiajul meu își revine ca prin minune.
La plecarea de pe loc pleca normal.  Dacă era puțină rampa sau trebuia sa forțez puțin plecarea mă scutura de ziceam ca se rupe mașina.

Edited by PoeOvidiu, 14 September 2017 - 21:50.


#18
TibiBZG

TibiBZG

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 286
  • Înscris: 17.09.2014

 PoeOvidiu, on 14 septembrie 2017 - 21:48, said:

Pe manifestări similare era sa schimb ambreiajul.  Norocul meu ca am intrat sub mașină sa verific suporții motor și sa văd dacă nu am ceva desprins sau rupt. Întâmplător îmi arunc un ochi la îmbinarea cutie/motor și văd un șurub ieșit  cam un cm. Pun mana și merge ușor.  Iau tubulara și îl strâng.  Verific toate șuruburile și toate erau desfascute. Unele doar o tura de filet altele 1cm.
Le strâng toate și ambreiajul meu își revine ca prin minune.
La plecarea de pe loc pleca normal.  Dacă era puțină rampa sau trebuia sa forțez puțin plecarea mă scutura de ziceam ca se rupe mașina.

Multumesc pentru sugestie, in cel mai scurt timp o sa ma duc pe canal

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate