Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
amortizoare off-road pentru autoturisme de strada
Last Updated: Sep 13 2017 15:56, Started by
perseu77
, Sep 13 2017 14:04
·
0
#1
Posted 13 September 2017 - 14:04
Bună ziua. La un control de rutina am remarcat că la proaspăta mea achiziție Sh , un VW Caddy Life de 1,9 l , un telescop imi lăcrimează, probabil că am luat nu cu mult timp o groapă mai serios, pe un drum județean. Dintre cunoscători, as putea inzestra masinuța cu amortizor off-road, nu stiu daca se potrivesc? Suspensiile pe spate-s cu lame, nu cu arcuri concentrice. Am intrebat niste mecanici si mi -au spus ca sa pun amortizoare clasice, eventual cu ulei. Nu am primit un răspuns clar. Masina o folosesc destul de mult pe drum de tară, drumuri judetene pline de gropi si nu stiu cum ar fi mai bine sa procedez. Eventual ce tip de amortizor clasic să-mi cumpăr, unu rezistent la la greutate si la gropane.
Multumesc. |
#3
Posted 13 September 2017 - 14:14
Seikel off-road conversion: https://www.seikel.d...ddy-eh/?lang=eh
Diverse componente. Amortizoare: https://www.koni.com...oducts/OffRoad/ Edited by Wotan, 13 September 2017 - 14:17. |
#4
Posted 13 September 2017 - 14:17
Nu-ti imagina ca daca ai amortizoare HD o sa te tina 100.000 km daca iei gropi toata ziua . Nu-ti imagina ca niste amortizoare dedicate Off-road,care sunt pe o masina folosita toata ziua in off-road ,tin prea mult .
|
#5
Posted 13 September 2017 - 14:27
perseu77, on 13 septembrie 2017 - 14:04, said:
Bună ziua. La un control de rutina am remarcat că la proaspăta mea achiziție Sh , un VW Caddy Life de 1,9 l , un telescop imi lăcrimează, probabil că am luat nu cu mult timp o groapă mai serios, pe un drum județean. Dintre cunoscători, as putea inzestra masinuța cu amortizor off-road, nu stiu daca se potrivesc? Suspensiile pe spate-s cu lame, nu cu arcuri concentrice. Am intrebat niste mecanici si mi -au spus ca sa pun amortizoare clasice, eventual cu ulei. Nu am primit un răspuns clar. Masina o folosesc destul de mult pe drum de tară, drumuri judetene pline de gropi si nu stiu cum ar fi mai bine sa procedez. Eventual ce tip de amortizor clasic să-mi cumpăr, unu rezistent la la greutate si la gropane. Multumesc. Amortizorul lacrimeaza nu din cauza gropii ci din cauza ca s-a deteriorat simeringul. Toate amortizorele au ulei,indiferent de denumire sau tip.Fara ulei,n-ai hidraulica (amortizare). Montarea altor amortizoare decat cele din fabrica implica si altceva,de pilda alt gen de arcuri.Daca pui amortizoare heavy-duty,trebuie puse si arcuri heavy-duty. |
#6
Posted 13 September 2017 - 14:46
#7
Posted 13 September 2017 - 15:47
cand aud ca lumea recomanda pe ulei....imi vine sa-mi dau singur un genunchi in OO.
Pai nu toate au ulei? |
#8
Posted 13 September 2017 - 15:56
Degeaba pui amortizoare offroad. Mersul pe drumuri proaste afecteaza si alte piese: capete de bara, bielete, flanse, pivoti, rulmenti, etc. Nu reduci din cheltuieli.
Cauta o marca de amortizoare cu review-uri bune in ceea ce priveste fiabilitatea si nu cumpara chinezarii. Poti pune in schimb cauciucuri cu balon mai mare (pe 14 sau 15 inch daca acum ai 16) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users