ING - credit online
Last Updated: Nov 17 2022 16:40, Started by
Ahasverus
, Sep 13 2017 07:59
·
0
#1
Posted 13 September 2017 - 07:59
ING România lansează primul credit de nevoi personale instant, complet online
Quote
Clienții care accesează noul produs ING beneficiază de aceleași condiții ca în cazul creditelor de nevoi personale contractate în agenții: aceleași costuri și valoare maximă împrumutată (90.000 de lei), fără documente suplimentare. Creditul instant online de nevoi personale poate fi contractat datorită protocolului de lucru cu ANAF și a semnăturii electronice certificate, care înlocuiește semnătura fizică, având aceeași valoare legală. În procesul de a obține creditul, clientul ING solicită emiterea unui certificat digital de către InfoCERT SPA Italy, prin intermediul Home’Bank, pe care îl va folosi pentru a semna termenii și condițiile creditului. InfoCERT SPA Italy este cea mai mare autoritate de certificare din Europa, colaborează cu Comisia Europeană și sprijină companiile să inoveze modul de a interacționa cu clienții și procesele operaționale, prin soluții digitale. Obținerea semnăturii electronice certificate este gratuită pentru clienții ING și se realizează instantaneu. Pt ca bancile sa fac profit, ele trebuie sa dea imprumuturi. Bancile stau pe o gramada de bani tipariti proaspat, si se roaga se ii iei. Cum pentru chestii scumpe nu se mai inghesuie lumea (exceptand Prima Casa), raman creditele de nevoi personale, unde isi doresc sa ia painea de la gura IFN-urilor. ING isi doreste sa si fenteze propria retea de francize, dar asta e o alta poveste Asta e varianta moderna blestematului de credit "Doar cu buletinul". Iata ca acum poti avea pana la 90 000 lei direct din Homebank.ro, daca veniturile tale se incadreaza in baremurile robotelului. Aparent e nevoie de o semnatura digitala, care e generata electronic (probabil pretul obtinerii sale e inclus in pretul imprumutului). De ce e nevoie de o semnatura digitala dupa autentificarea la Homebanking? Legislatie tampita. E ca o semnatura pe stampila... In rest, salut aceste implementari. Apropo de noutati, pe cand Apple/Android pay in Romania? Financiarul |
#2
Posted 13 September 2017 - 08:03
Mai ai rabdare vreo 50 ani sa ajunga si la sate conturile curente.
Se discuta deja despre asta pe topicul pt ING. |
#3
Posted 13 September 2017 - 08:08
Este de ceva vreme dar nu i s-a facut reclama. In homebank se putea accesa de cel putin 2 luni (de cand m-am folosit si eu de el ).
Ca experienta a fost foarte ok, am avut banii in cont in 15 min si nici nu a trebuit sa dau ochii cu vreo prezenta umana, toata interactiunea a fost online. |
#4
Posted 13 September 2017 - 08:31
Topicul ala cu ING e din 2006 si are 170 de pagini, cele mai multe fiind frustrari.
Cred ca acest credit va fi un succes. Clientii ING sunt in general oameni angajati, multi cu venituri medii, nu minime => clienti selectati, carora li se stie rapid venitul oficial. |
#5
Posted 13 September 2017 - 08:53
Ideea e ca vor sa imprastie ideea imprumuturilor si pentru clientii non-ING. Au zis ca e in lucru si va fi disponibila curand.
|
#6
Posted 13 September 2017 - 09:52
Cam greu pt clientii non-ING.
Acum au buletinuls canat in sistem, la fel si CNP. Pe baza CNP (vrificat de ei) introgheaza veniturile de la ANAF. Tot pe baza CNP (verificat) creaza semnatura electronica. Ca ultim pas iti vireaza banii intr-un cont deschis la ING. |
#7
Posted 13 September 2017 - 10:11
Probabil ca cei non ING vor trebui sa isi incarce niste documente intr-o interfata online si apoi vor mai trece prin niste validari manuale.
Oricum probabil ca asta va fi viitorul, cat mai putina interactiune umana. |
#8
Posted 13 September 2017 - 12:10
Sunt client ING de vreo ... (5 ani cred) si exact asta am apreciat. Non-interactiunea cu vreo cucoana plina de sictir care oricum habar nu are sa imi raspunda la intrebari. Pe cand asa e totul mai simplu si mai automatizat. Vreau ceva, fac o interogare. Vreau credit, dau 3 click-uri. Vorba vine, nu am nevoie, dar daca as avea ar fi modul perfect de a obtine banii.
|
#9
Posted 13 September 2017 - 12:56
Sa ma lamureasca si pe mine cineva care stie cum merge treaba cu acest credit, cum se face verificarea daca persoana din "online" este chiar persoana din "offline" care cere acel credit.
Care sunt sansele ca cineva sa faca creditul in numele meu ? Eu cum pot dovedi ca nu am cerut acel credit, ca nu eu sunt cel care l-a solicitat si beneficiat de el, atata timp cat nu am semnat nimic ? Avand in vedere fraudele care se fac in mediul real, de ajungi sa platesti pentru ceva ce nu ai solicitat / de care nu ai beneficiat / cu care nu ai nicio treaba, etc doar pt ca cineva s-a folosit de CNP-ul tau sau o copie de buletin sau nici macar atata lucru, ci datele au fost furnizate de oameni "din interior", care sunt sansele ca in mediul virtual sa apara astfel de fraude si sa te trezesti ca esti sunat sa ti se spuna ca nu ai platit rata, desi, tu nu ai cerut, luat, scos niciun ban si sa constati cu stupoare ca datorezi vreo 90.000 lei total aiurea ? Pe mine asta ma sperie. In mediul online, un hacker bun poate face orice cu contul tau, fara sa fie nevoie de card sau carte de identitate, sau altceva. Poti sa nici nu iti dai seama ca banii aia au fost putin timp in contul tau si au si disparut catre altcineva. Nu cunosc masurile de siguranta si de validare a persoanei inregistrate in baza de date ING vs persoana care solicita. Din pc meu de vedere ar trebui sa fie o minima interactiune, macar la telefon. Sa te sune si sa te intrebe : dle X, ati solicitat online creditul in valoare de ..., va rog sa imi confirmati urmatoarele informatii : 3,4,5,6 intrebari de identificare. |
#10
Posted 13 September 2017 - 13:25
Creditul se face din homebank iar in homebank trebuie sa te autentifici inainte de a face orice actiune, deci depinde de tine daca are sau nu altcineva acces acolo.
|
|
#11
Posted 13 September 2017 - 13:56
AlexEn, on 13 septembrie 2017 - 13:25, said:
Creditul se face din homebank iar in homebank trebuie sa te autentifici inainte de a face orice actiune, deci depinde de tine daca are sau nu altcineva acces acolo. Dar, unui hacker, nu trebuie sa ii dai acces in cont. Aici e buba. Si acum intrebarea : daca cineva imi hackuieste contul de ING, poate cere credit in numele meu, poate primi banii si ii poate transfera in orice cont, fara ca eu sa stiu, corect, nu ? Aici e problema din pc meu de vedere. Pentru clientii ING au nr de telefon de contact, deci pot fi sunati si intrebati. Dar, ii suna cineva, face cineva vreo identificare de vreun fel ? Eu m-as bucura sa faca lucrul asta. Mai bine sa confirm eu ca eu am fost cel care a solicitat si sunt de acord cu tot, sa-mi ceara cateva informatii de identificare, decat sa fiu cel pagubit. Eu zic ca suma ar trebui sa fie pana in 10.000 lei, macar sa fie teapa mai mica, in caz ca apar cazuri. Asa, la 90.000 lei, adica 20.000 euro, cum dracu ii platesti ? Te trezesti ca te executa silit, iti ia casa, masina, rinichiul, nevasta, copilul... Edited by Magicwisewolf, 13 September 2017 - 13:59. |
#12
Posted 13 September 2017 - 14:31
Daca ti-e teama de hackeri eu zic sa nu mai utilizezi nicicum vreo interfata online.
Cand confirmi creditul ala trebuie sa introduci codul primit prin sms/generat de token. Este similar cu efectuarea unei tranzactii, care trebuie sa aiba o confirmare. Acum daca tokenul sau telefonul tau este si la dispozitia altora, nu mai e treaba bancii. Pe de alta parte, daca constati ca a fot facuta o frauda din contul tau online, exista dept de relatii clienti la banca si exista politie. Inregistrezi reclamatie si ii lasi sa isi faca treaba. Daca pornesti cu ideea ca vei fi furat/fraudat, inseamna ca nu mai iesi din casa. |
#13
Posted 13 September 2017 - 14:48
AlexEn, on 13 septembrie 2017 - 14:31, said:
Daca ti-e teama de hackeri eu zic sa nu mai utilizezi nicicum vreo interfata online. Cand confirmi creditul ala trebuie sa introduci codul primit prin sms/generat de token. Este similar cu efectuarea unei tranzactii, care trebuie sa aiba o confirmare. Acum daca tokenul sau telefonul tau este si la dispozitia altora, nu mai e treaba bancii. Pe de alta parte, daca constati ca a fot facuta o frauda din contul tau online, exista dept de relatii clienti la banca si exista politie. Inregistrezi reclamatie si ii lasi sa isi faca treaba. Daca pornesti cu ideea ca vei fi furat/fraudat, inseamna ca nu mai iesi din casa. Dar, trebuie sa fim si usor paronoici pt a nu fi niste tinte usoare. De aceea am intrebat daca stie cineva cum se face toata operatiunea. Daca sunt mai multi pasi de confirmare, e foarte ok. Telefonul nu il las la dispozitia nimanui, deci, e ok daca implica sms sau coduri de confirmare. Acum m-ai mai lamurit cum functioneaza. Ms. Edited by Magicwisewolf, 13 September 2017 - 15:00. |
#14
Posted 14 September 2017 - 06:20
#15
Posted 14 September 2017 - 15:56
Ce faci daca cineva iti hack-uieste telefonul si este in cardasie cu cel care ti-a hack-uit contul de Homebank?!Iti dai seama de implicatii...
|
|
#16
Posted 14 September 2017 - 17:58
Inseamna ca ai un al dracu de mare ghinion si ca ar trebui sa iti pazesti mai bine telefonul si accesul la informatiile personale.
Pe principiul asta nu mai merita nici sa scot capul din casa ca sigur ceva ma omoara. |
#17
Posted 15 September 2017 - 13:00
Daca o sa aiba cineva acces la contul tau de homebank, cred ca primul lucru pe care il face e sa iti fure banii din cont sau de pe card, nu sa faca credit pe numele tau. Oricum exista politie care se ocupa cu cazuri d-astea, care sunt destul de rare, nu o sa platesti un credit pe care nu l-ai facut tu. Traim in Romania dar totusi, nu e chiar vestul salbatic.
|
#18
Posted 15 September 2017 - 13:48
In vest creditele online sunt la ordinul zilei. Aplici online și in câteva minute afli dacă ești acceptat și ai banii in contul curent. Dacă cineva îți folosește datele personale in mod fraudulos, exista mecanisme de protecție. O sa apăra și in România in timp pentru ca fraude exista. Dar prin frauda se fura banii băncii și nu ai tai; tu trebuie doar sa ai grija de datele tale.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users