Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Fum mazda 626 2.0 diesel
Last Updated: Sep 17 2017 18:54, Started by
andreycatalin00
, Sep 12 2017 22:43
·
0
#1
Posted 12 September 2017 - 22:43
De vreo 2 saptamani observ un fum ce iese de sub masina, ma uit mai atent si acel fum(albicios) iese dintr-un furtun de cauciuc care vine din motor. Am intrebat mecanicul si a spus ca e semnul motorului uzat si ca solutia ar fi segmentarea.
Acel furtun care intra in acea piesa l-am scos, ducea sub masina. https://streamable.com/u3q7w https://streamable.com/11jxu https://streamable.com/fj8rs Multumesc! Attached FilesEdited by andreycatalin00, 12 September 2017 - 22:45. |
#3
Posted 12 September 2017 - 23:26
Nu ai incredere in mecanic ?!
Nici nu vreau să spui kilometrajul, ai zis 626 si ai zis diesel, dacă spui si anul... a trăit destul motorul ala. L.E. Curios, suna destul de bine motorul. Edited by crisstonne, 12 September 2017 - 23:30. |
#4
Posted 13 September 2017 - 05:37
Nu am facut Mazda , din ce se vede e furtunul ce iese din epurator , gazele din carter se condenseaza in epurator si acel furtun trebuie sa fie conectat pe admisie .
Cam cit ulei completezi pana la urmatorul schimb ? Mecanicul a curatat/snimbat epuratorul ? Daca furtunul duce sub masina , posibil epuratorul sa aiba o supapa care e blocata/ancrasata . Motorul se aude bine . Edited by tidicristi, 13 September 2017 - 06:00. |
#5
Posted 13 September 2017 - 06:36
Paai sti cum sta treaba cu mecanicii nostri, am incredere dar...
Masina este din '94 cu 340 si ceva de mii. Asta e motivul de nu ma indur de masina asta, motorul toarce frumos si are viataa in el. @tidicristi-si eu m-am gandit ca acel furtun sa fi iesit de undeva/sa fi fost conectat undeva. Ulei nu mananca mult, intre schimburi completez foarte putin. Mecanicul nu a facut nimic doar a constat ca e obosit si trebuie segmentat. Probabil voi mai merge la un mecanic sa mai aud pareri. Multumesc! |
#6
Posted 13 September 2017 - 09:14
ca sa nu mai auzi chestii dupa ureche poti face un test compresie, sa vezi ce valori are
|
#7
Posted 13 September 2017 - 12:52
Cel mai bine, compresie, dacă are viața în el îl lași așa, chiar dacă scoate acel fum.
Mecanicul posibil să vrea de muncă că este pe bani. Dacă ești drăguț, să ne postezi niste poze cu mașina, interior/ exterior. Am si eu Mazda si îmi place să văd cum arată și alte modele mai vechi |
#8
Posted 16 September 2017 - 06:53
Sigur, revin cu poze, am fost putin ocupat iar astazi merg la un alt mecanic sa o urce pe elevator.
|
#9
Posted 16 September 2017 - 14:10
Mda, se pare ca asa e normal sau cel putin asa cred.
Motorul uzat si da noxe de carter ceva mai rau. Rezolvarea o improvizatie cu o teava de cupru dusa in spate aproape de toba. Voi schimba uleiul si filtrele sa vad cum se comporta siiii.....aia e. Multumesc frumos pentru idei si comentarii! Revin cu poze! Nu de alta dar mai toti se mira si se intreaba ce marca de masina e, semnul Mazda e altfel fata de cel din zilele noastre, in plus mecanicii au zis ca motoarele facute atunci nu au nici o treaba cu ce se face acum, dupa 20-30 de mii treci prin service. Edited by andreycatalin00, 16 September 2017 - 14:12. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users