Declaratie protectia datelor - Ce se intampla daca nu sunt de acord?
Last Updated: Sep 17 2017 16:00, Started by
Gotyc
, Sep 07 2017 10:17
·
0
#1
Posted 07 September 2017 - 10:17
Ce se intampla daca nu sunt de acord?
Stimate client, Știm cât de importantă este pentru tine utilizarea sigură a produselor DIGI. Astfel, pentru actualizarea datelor tale cu caracter personal, pentru prevenirea oricărei fraude și, implicit, în vederea creșterii gradului de securitate a prelucrării acestor date, te rugăm să citești declaraţia atașată și să îţi actualizezi acordul de prelucrare a datelor cu caracter personal de către RCS & RDS SA, conform Legii nr. 677/2001. Citește declaraţia de prelucarea a datelor aici. Suspect: Quote
II. Scopurile in care se face prelucrarea datelor cu caracter personal pot fi : evidenta si executarea oricaror contracte/documente semnate intre Operator si Client, reclama, marketing (direct), publicitate, loterii publicitare, statistica, colectare debite/recuperare creante, raportari catre societatile din grup si/sau catre autoritatile de supraveghere din Romania si/sau strainatate, managementul portofoliului si al riscului, supraveghere video, prevenirea fraudelor si spalarii banilor, combaterea finantarii terorismului, furnizarea de servicii si produse de comunicatii electronice si promovarea acestora in orice medii inclusiv pe baza datelor cu caracter personal furnizate de Client, trimitere de comunicari, evaluarea comportamentului Clientului in mediile online, inclusiv in baza datelor cu caracter personal furnizate, testare, dezvoltare, utilizare de noi servicii si produse inclusiv din aria comunicatilor electronice, intocmirea de registre ale abonatilor, stocare de baze de date in Romania si/sau in strainatate), realizarea oricaror cerinte privind activitatea Operatorului si/sau interesele sale de afaceri. Quote V. Perioada estimata pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. V.1. Operatorul va efectua prelucrarea datelor cu caracter personal, pentru realizarea scopurilor evidentiate la art. II, pe durata derularii contractelor semnate cu Clientul, plus o perioada de 3 ani, pentru desfasurarea activitatii curente a Operatorului si/sau realizarea intereselor legitime ale Operatorului, cu exceptia cazurilor cand prin lege se prevede alt termen, caz in care se va aplica acel termen. V.2. Datele de trafi c sunt prelucrate pe durata contractelor semnate cu Clientul, cat si pe o durata de 3 ani de la data incetarii acestora, cu exceptia situatiilor cand legea prevede un alt termen, caz in care se va aplica acel termen. Avand in vedere ca contractul este pe 24luni de ce 3ani ? Quote
VIII. Operatiuni speciale. VIII.1. Operatorul poate prelucra: (i) urmatoarele date de trafic : durata apelurilor telefonice, volumul de trafi c de date, data si ora apelului, reteaua in care s-a facut apelul in cazul roaming-ului, numarul de telefon apelat, adresa IP, identifi catorul SIM-ului, identifi catorul telefonului, momentul conectarii la date, identifi catorul adaptorului de retea, pozitionarea echipamentului terminal, pentru scopurile facturarii abonatilor si/sau stabilirii obligatiilor de plata pentru interconectare; (ii) datele de trafi c aratate la subpct. (i), pentru scopurile comercializarii serviciilor sale si/sau furnizarii serviciilor cu valoare adaugata, numai in masura necesara si pe durata necesara FORM-RCS-RDS-COM-VZ-REZ-47 Declaratie protectia datelor comercializarii, respectiv furnizarii acestor servicii. VIII.2. Operatorul poate prelucra datele de localizare (aria geografi ca unde s-a efectuat traficul), altele decat cele de trafic in masura si pe durata necesara furnizarii unui serviciu cu valoare adaugata, putand fi transmite catre un tert aceste date in scopul furnizarii serviciului cu valoare adaugata. VIII.3. Operatorul poate procesa, in scop de administrare, urmatoarele informatii: datele Clientului, parola WiFi, adresa IP, identifi catorul adaptorului de retea, stocate in echipamente terminale. VIII.4.Operatorul poate inregistra si stoca convorbirile telefonice cu Clientul. VIII.4 - Orice operator face asta fara aceasta declaratie. https://digicare.rcs...a_datelor_a.pdf Edited by Gotyc, 07 September 2017 - 10:25. |
#2
Posted 07 September 2017 - 10:21
Astia au schimbat iar legea de protectie a dateler personale.
Inainte era inutila, acum e aberanta si imposibil de pus real in practica. Daca nu esti de acord, probabil reziliezi contractul si platesti eventuale penalitati, daca ai luat telefon subventionat. Nu te costa sa ii intrebi. |
#3
Posted 07 September 2017 - 10:22
Dacă ai deja un contract: nimic
Dacă nu ai un contract: nu ți se încheie contractul. Edited by KyKyKyKy, 07 September 2017 - 10:22. |
#4
Posted 07 September 2017 - 10:23
Intreb aici , deoarece , la telefon sau altele incep cu abureli.
Nu am telefon , am primit doar aia cu 50% ca m-am portat... Astept un raspuns de la DIGI_HELPER, sper sa nu evite .. |
#5
Posted 07 September 2017 - 10:23
Em am bifat ca nu sunt de acord si nu s-a intamplat nimic.
|
#6
Posted 07 September 2017 - 10:34
Am dat si eu "Nu", la a doua bifare, imi zice ca pot fi expus unor fraude, cum as putea fi , atata timp cat site-ul "digicare" este sigur (SSL), gen dansii nu raspund de datele de pe site sau cum ?
Edited by Gotyc, 07 September 2017 - 10:34. |
#7
Posted 07 September 2017 - 11:13
Gotyc, on 07 septembrie 2017 - 10:23, said:
Intreb aici , deoarece , la telefon sau altele incep cu abureli. Nu am telefon , am primit doar aia cu 50% ca m-am portat... Astept un raspuns de la DIGI_HELPER, sper sa nu evite .. Salut. Aceasta declaratie o va inlocui pe cea prin care clientul isi exprima acordul sa furnizeze o copie a actului de identitate si o copie actului ce atesta dreptul detinut asupra spatiului unde se vor instala echipamentele necesare furnizarii serviciilor. Aceasta declaratie iese din uz cu data inceperii campaniei de actualizare a acordului privind prelucrarea datelor cu caracter personal, iar clientii existenti nu vor fi afectati in cazul in care nu-si exprima acordul cu aceasta, insa in cazul clientilor noi, nu se va mai continua procesul de contractare. |
#8
Posted 07 September 2017 - 11:50
Se refera mai mult la partea cu pirateria prin torenti? ... mai ales ca zilele astea este campanie de 10 ani pe FL
Referitor la topicul cu intrebarea "Declaratie protectia datelor - Ce se intampla daca nu sunt de acord?" stai CALM traiesti intr-un stat de drept, in DEMOCRATIE, ai toate drepturile inclusiv acela sa fii urmarit cu sau fara acordul tau... mai rau ca pe timpu' securitatii lu' Ceausescu, aia BAREM urmareau pe toti prostii de gura si puturosii... astia urmaresc pe TOTI Edited by aurel100680, 07 September 2017 - 11:59. |
#9
Posted 07 September 2017 - 12:31
Tu esti de ala cu #rezist sa inteleg ?
In Romania nu are ce sa faca cu "pirateria" deoarece nu-si permit nici aia din Politie sa-si cumpere licente deci... mergem inainte. Edited by Gotyc, 07 September 2017 - 12:35. |
#10
Posted 07 September 2017 - 13:39
Bullshit. Ignora. Si BRD-ul la un card tot cere de vreo 7 ani (ceva de genul) actualizarea datelor (inclusiv la bancomat tot apare mesajul). E deja spam. Ignora.
|
|
#11
Posted 07 September 2017 - 15:28
#12
Posted 07 September 2017 - 18:09
Pt. că văd că discuția devine extrem de serioasă cred că soluția la această problemă e tot una din același registru:
Attached FilesEdited by Syneweap, 07 September 2017 - 18:14. |
#13
Posted 08 September 2017 - 13:37
aurel100680, on 07 septembrie 2017 - 11:50, said:
Se refera mai mult la partea cu pirateria prin torenti? ... mai ales ca zilele astea este campanie de 10 ani pe FL Referitor la topicul cu intrebarea "Declaratie protectia datelor - Ce se intampla daca nu sunt de acord?" stai CALM traiesti intr-un stat de drept, in DEMOCRATIE, ai toate drepturile inclusiv acela sa fii urmarit cu sau fara acordul tau... mai rau ca pe timpu' securitatii lu' Ceausescu, aia BAREM urmareau pe toti prostii de gura si puturosii... astia urmaresc pe TOTI Asa zice la Antena 3? |
#15
Posted 08 September 2017 - 23:45
Din luna mai 2018 se schimbă regulamentul european cu privire la protecția datelor. Dacă aveți timp, luați și citiți: http://eur-lex.europ...ELEX:32016R0679
Încearcă și ei să fie mai proactivi un pic... |
|
#17
Posted 10 September 2017 - 07:49
DIGI_Helper, on 07 septembrie 2017 - 11:13, said: Salut. Aceasta declaratie o va inlocui pe cea prin care clientul isi exprima acordul sa furnizeze o copie a actului de identitate si o copie actului ce atesta dreptul detinut asupra spatiului unde se vor instala echipamentele necesare furnizarii serviciilor. Aceasta declaratie iese din uz cu data inceperii campaniei de actualizare a acordului privind prelucrarea datelor cu caracter personal, iar clientii existenti nu vor fi afectati in cazul in care nu-si exprima acordul cu aceasta, insa in cazul clientilor noi, nu se va mai continua procesul de contractare. Adica in acest moment tot ce este trecut in acea declaratie se aplica deja clientilor existenti? |
#18
Posted 10 September 2017 - 08:01
cred că scrie 3 ani pentru că în Codul Civil atât este termenul general de prescripție al datoriilor.
Dacă ei emit o factură în baza datelor respective dar abonatul reziliază contractul și nu vrea să o plătească ei trebuie să păstreze datele respective pentru că pe baza lor s-a calculat factura. Edited by galaad2, 10 September 2017 - 08:07. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users