Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
charging fault - martor baterie aprins E90
Last Updated: Aug 13 2017 12:24, Started by
sorin86
, Aug 12 2017 15:44
·
0
#1
Posted 12 August 2017 - 15:44
Salut,
In drum spre Galati, mi s-a aprins martorul de la baterie si warning ul charging fault ..Am masurat la bornele de la baterie si mai mult de 12v nu am, nici macar sa fluctueze voltajul.....stiu ca atunci cand incarca trebuie sa aiba 13,99 - 14,00V. Ce pot sa fac? Sa schimb alternatorul, releul..am gasit aici la galati alternator de E46 Diesel, E46 318i..se nimereste cu E90? E ciudat pentru ca am mers 36Km de la lacul sarat braila pana la galati si nu mi s-a oprit motorul. Cand mi-a aparut martorul de la baterie am masurat imediat la bornele baterie si aveam 12V, cand am ajuns la destinatie am masurat din nou 12,2V.. Ce pot sa mai fac? ce verificari? sa fie dusa bateria sa nu mai incarce? Multumesc |
#2
Posted 12 August 2017 - 16:00
Perii la alternator, regulator, legaturi, masa,si poate ai rezolvat problema. Succes.
Nu am mentionat puntea, trebuie verificata. |
#3
Posted 12 August 2017 - 16:03
NU este de ajuns sa masor + - de la alternator sa vad daca baga curent in baterie?
Oricum o sa desfac alternatorul de pe masina sa ma uit la regulator.. e ok daca pun regulator de la e46, intrebasem mai sus? Nu trebuia sa moara de tot bateria in 36Km avand in vedere ca am avut si clima deschisa? 12,4 V = bateria este încărcată 75 % ; 12,2 V = bateria este încărcată 50 % ; 12,0 V = bateria este încărcată 25 % ; 11,9 V = bateria este descărcată; Dupa valorile de mai sus ma situez intre 12.0 V si 11.9V .. deci clar, e bateria descarcata Multumesc Edited by sorin86, 12 August 2017 - 16:11. |
#4
Posted 12 August 2017 - 16:22
Cea mai simpla solutie o gasesti la un atelier specializat.
Daca te pricepi un pic atunci sigur ai sesizat ca alternatorul nu incarca. Deci procedezi la o verificare vizuala si vezi daca ai cureaua intreaga, toate conexiunile electrice in regula. Daca totul este OK si nu incarca demontezi alternatorul. Dupa ce l-ai demontat prima si cea mai rapida verificare este sa vezi cum stai cu periile colectoare (carbunii) Daca sunt uzati si gasesti de schimb si ai si uneltele necesare , va fi simplu si ieftin. Daca nu ... la atelier. In cazul in care carbunii nu sunt uzati, mai ramane de verificat (mai degraba inlocuit) ansamblul regulator, pentru care gasesti codul exact inscris pe el. Edited by keta, 12 August 2017 - 16:23. |
#6
Posted 12 August 2017 - 16:31
Cureaua e la locul ei nu e rupta, invarta fulia.. mai ramane sa vad periile..daca periile sunt ok inseamna ca trebuie schimbat regulatorul..am sunat pe aici prin galati pentru un alternator -- 500 de ron. putin cam mult
Ms Edited by sorin86, 12 August 2017 - 16:31. |
#7
Posted 12 August 2017 - 16:32
da cureaua mai exista?
le vad ca ai cureaua Edited by robertmar, 12 August 2017 - 16:32. |
#8
Posted 12 August 2017 - 16:41
Un alternator in sine se strica foarte greu, respectiv doar daca ai norocul sa sara ceva in bobinaj si sa-l faca zdrente, altfel poate sta si in apa, (bobinajul, nu electronica).
Deci problema este carbuni sau regulator. Nicidecum 5 mil. |
#10
Posted 12 August 2017 - 17:13
Pai cum sa nu se opreasca? Calculatoare, senzori etc, aia crezi ca merg cu vapori de ulei?
Problema pusa e oarecum gresita. Bateria nu moare in mers atata timp cat incarcarea din altenator e ok. Daca nu mai ai incarcare, se termina bateria si dupa cativa km moare motorul. De exemplu cu un Astra G am facut aproape 100 de km din momentul in care mi s-a aprins martorul de baterie. Bineinteles cu AC, faruri, muzica oprite toate. Apoi dupa acei km s-a oprit si motorul la vreo 2 km de casa. Edited by dan1980_25, 12 August 2017 - 17:17. |
|
#11
Posted 12 August 2017 - 17:16
Ok, m-am lamurit..sper sa fie de la perii..desi nici de aia nu gasesc in galati
|
#12
Posted 12 August 2017 - 17:59
sorin86, on 12 august 2017 - 16:54, said: Intrebare, la E90 din 2006 benzina, daca moare bateria se opreste si masina? dan1980_25, on 12 august 2017 - 17:13, said: Pai cum sa nu se opreasca? Calculatoare, senzori etc, aia crezi ca merg cu vapori de ulei? motoarele pe benzina sunt (in marea lor majoritate) motoare cu aprindere prin scanteie. asta inseamna ca in camera de combustie se introduce aer si benzina, apoi curentul electric trece prin bujie si produce o scanteie care aprinde amestecul. deci pana la calculatoare si senzori, n-ai curent = n-ai scanteie = n-ai explozie in motor = motorul nu functioneaza. |
#13
Posted 12 August 2017 - 20:06
Va multumes mult
pentru raspunsuri..am si niste intrebari pe bmwclub si bmwforum si nu a raspuns nimeni.. Ma duc maine sa verific ce probleme are alternatorul si daca nu se poate rezolva merg si iau unu de la dezmembrari ..500 de lei plus un an garantie.. Asa e cand esti prins "la mijloc" .. rezolvi sa poti sa pleci acasa.. Asa e cu masinile straine cumparate la mana a doua.. Edited by sorin86, 12 August 2017 - 20:06. |
#14
Posted 13 August 2017 - 01:10
De ce, la alea straine cumparate de noi nu se uzeaza periile crezi?
|
#15
Posted 13 August 2017 - 09:31
Am desfacut alternatorul.. voi ce ziceti??
Carbunii sau rotorul /colectorul? Attached Files |
|
#16
Posted 13 August 2017 - 11:47
Care colector ca nu mai exista. carbunii sunt varza, suportul carbunilor carbonizat.........
|
#17
Posted 13 August 2017 - 12:24
Am schimbat alternatorul oricum cu unul sh luat dupa o masina din uk..l-am desfacut si pe ala sh si am verificat colectorul si carbunii.. e la jumatea vietii si ala.. Oricum il fac si pe asta al meu ca backup.
Se poate inchide topicul si multumesc mult pentru raspunsuri, cei mai tari sunteti! Multumesc |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users