Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

de ce nu se tureaza motopompa in sarcina.

- - - - -
  • Please log in to reply
59 replies to this topic

#1
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
salut .dupa cum bine stiti (unii dintre voi ) am o ciuma de motopompa ruris P 80 (parca).
motor in 4 t de 200 cc.
ei bine motopompa a mers 2 luni dupa care s a rupt arborele cotit.cat am irigat cu ea in aceste 2 luni a mers bine ducand la presiune buna cele 16 aspersoare.
dupa ce cu chiu cu vai iau schimbat arborele rupt ce de la service (era in garantie)...nu se mai tureaza in sarcina.
adica in gol dupa ureche are turatia buna.dar odata amorsata  nu mai ajunge la turatia cu care mergea ea inainte de reparatie.
deci astept ceva idei sau sugestii din partea voastra cu ce ar putea avea.
la carburator am verificat si nu este infundat  ba chiar l am schimbat cu altul de l a alt motor si nici cu ala nu se accelereaza.
este posibil ca sa nu fie pusa la punct ??
sau este de l a acceleratia centrifugala?
sau cumva are segmentii aliniati ?
ps-ca fapt divers pot mentiona ca servisul ruris pe garantie este praf in braila .
   deci daca locuiti in br va sfatuiesc sa nu luati ruris pentru ca daca o sa aveti ghinionul sa nimeriti un produs prost o sa va loviti acolo de un domn mecanic care cunoaste el tot ,voi nu aveti dreptate niciodata,produsul functioneaza perfect cu toate ca voi stiti cum functiona inainte si cum functioneaza dupa reparatia dansului ....deci un domn mecanic care pur si simplu nu colaboreaza cu un eventual ghinionist...

#2
Dude_2nd

Dude_2nd

    Tehnocrat nihilist cronofag feral mogofan irecuperabil mem

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 37,715
  • Înscris: 04.01.2011
am facut si eu pe patriotul cumparand o motocoasa si un atomizor Ruris. Noroc ca am avut un ciocan de 5 kile sa le fac reglajul fin, ca mi-au scos peri albi gunoaiele... :D

#3
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
adica chiar le ai spart cu ciocanul?!!

#4
Dude_2nd

Dude_2nd

    Tehnocrat nihilist cronofag feral mogofan irecuperabil mem

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 37,715
  • Înscris: 04.01.2011

 silesax, on 12 august 2017 - 11:19, said:

adica chiar le ai spart cu ciocanul?!!
poze nu am ca sa-ti demonstrez. Posted Image
de atunci, niciodata Ruris.
ca nu e vorba doar de bani pierduti aiurea - care intre noi fie vorba nu-s chiar asa multi comparativ cu makita de exemplu, dar e vorba de timp si mai ales nervi :D

Edited by Dude_2nd, 12 August 2017 - 11:23.


#5
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
....puteai sa m i le dai mie..Posted Image

#6
Dude_2nd

Dude_2nd

    Tehnocrat nihilist cronofag feral mogofan irecuperabil mem

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 37,715
  • Înscris: 04.01.2011

 silesax, on 12 august 2017 - 11:24, said:

....puteai sa m i le dai mie..Posted Image
sa acceptam totusi ca am folosit o metafora Posted Image

dar esenta ramane: Ruris e o marca de doi bani, insa care te va face sa scoti urgent toti banii din buzunar. Iar timpul si nervii sunt bonus.Plus nea mecanicul Ruris infailibil care te va scoate intotdeauna vinovat.

Edited by Dude_2nd, 12 August 2017 - 11:29.


#7
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,292
  • Înscris: 07.02.2003

 silesax, on 12 august 2017 - 11:11, said:

(era in garantie)...nu se mai tureaza in sarcina.
adica in gol dupa ureche are turatia buna.dar odata amorsata  nu mai ajunge la turatia cu care mergea ea inainte de reparatie.
O fi limitat-o aia sa nu mai rupa arborele :)

#8
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,310
  • Înscris: 08.02.2011
Pai atunci produsul nu mai functioneaza in specificatii, nu ar trebui schimbat sau banii inapoi pe acest motiv ?

#9
The Stressmaker

The Stressmaker

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,275
  • Înscris: 25.10.2005
Daca se tureaza manual atunci cred ca trebuie verificata membrana/furtunul de la acceleratia vacuum. Eu zic ca acolo e problema, poate nu a montat furtunul de vacuum sau e rupt/trage aer.

#10
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
sa stii ca atunci cand am ridicat o prima data de la garantie infiletase surubul opritor de acceleratie de mergea putin peste relantiu ..,cica ,asa sa il lasati'' ..
i am zis sa imi arate cu un aparat de masura ca are 3600 rot /min si eu asa il las ..ca asa scrie in cartea tehnica ...cica ,,nu exista aparat de masura ..dar stie el ca are 3600 rot min ...!!!''
binenteles ca atunci cand am pus o la irigat daca strangeam furtunul de refulare cu mana ..inchideam apa!,si i am desfacut surubul de acceleratie pana la capat ...dar surpriza ...tot nu se accelera ca inainte de reparatie..

asta n are furtun de vacum mai nene ..asta are i tija ce iti deschide clapeta de acceleratie  care tija este actionata de acceleratia centrifugala care este in motor.

#11
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,437
  • Înscris: 31.01.2010

 silesax, on 12 august 2017 - 11:24, said:

....puteai sa m i le dai mie..Posted Image

N`a stiut ca esti masochist...

#12
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,437
  • Înscris: 31.01.2010
La subiect.
In fapt tija aia trage de niste arcuri, mai sint ceva gaurele pe acolo.
Ca idee incearca sa actionezi cu mina clapeta, vezi daca se accelereaza sau chiar e tinuta in friu de
regulator turatia.
Daca nu merge la mina, mai ai ceva probleme.
Cind mergi la service, cauta un amic cu un turometru de drujba si masori direct turatia in fata lui nea` Ruris.
Cind am luat "motocultorul", ca asa`i ziceau pe vremea aia, primul lucru mi`au zis sa las limitatorul de turatie asa cum era reglat de ei.
Masurat avea vreo 3200-3300rpm, pina la 3600 nu era mare diferenta si fiind motorul in rodaj asa l`am si lasat.
Acuma mai apare o problema, cit o fi avut la reglajul initial motorul ala? daca iti bagi mina in acceleratie merge spre 4500rpm ca nimica.
Sa nu fi mers cu el de la inceput la peste 4000rpm si sa memorezi cam cum suna si sa vrei sa fie la fel.
De aia fa rost de un turometru electronic, din ala ieftin de drujba si ai rezolvat dilema.

Edited by Ion_Bumbu, 12 August 2017 - 12:44.


#13
keta

keta

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,834
  • Înscris: 31.12.2007
Acel motor cu care este echipata pompa are un regulator centrifugal de mentinere a turatiei, in interiorul motorului termic, ce actioneaza o pargie in afara motorului. Acea parghie printr-un sistem tija plus arc actioneaza la randul ei clapeta de de admisie carburant in motor, in acest fel mentinand turatia constanta functie de sarcina.

Este un tip de motor standard cu care sunt echipate mai multe tipuri de echipamente.

O verificare simpla se poate face actionand manual clapeta de acceleratie de la carburator si tinand mana pe parghia exterioara de la regulatorul centrifugal se fa osimti la mana o usoara miscare in limita la 1 mm, in functie de turatia motorului.

Edited by keta, 12 August 2017 - 13:53.


#14
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
Domnul mecanic nu acceptă aparatul de măsurat rot motorului de la mot în doi timpi.pur si simplu nici nu stă de vorbă ,a zis că nu există asa ceva.
lucrînd de 11ani cu mai multe motopompe si motoare cunosc după ureche cum trebuie să se audă.
Motorul asta cînd intră în sarcină pur si simplu bese ..lasă împresia că acum moare ,nu are vlagă..lucru clar de văzut la aspresoare.
Care ar fi cauza exceptând carburatorul ?
Nu cred că îl mai duc la garantie si îl desfac eu.

#15
keta

keta

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,834
  • Înscris: 31.12.2007
Poti sa pui tipul de motor ? In primul post ai spus 4 timpi , acum zici 2 timpi ????

Daca este in 2 timpi, demonteaza esapamentul si vezi cum lucreaza fara, Va face zgomot ca dracu , dar te lamureste. (va fi doar pentru scurt timp, experimentul)

Edited by keta, 12 August 2017 - 14:39.


#16
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
Nu acceptă să măsoare la mot în patru timpi cu aparatul de la mot în doi timpi..si pentru mot în patru timpi spune că nu există aparat de măsurat rotatii..

#17
pcv

pcv

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 105
  • Înscris: 05.11.2014
Pai,daca nu exista asa ceva, banalul turometru ce o mai fi!?Eu zic ca tipul tre sa se lase de meserie!
E clar ca nu a facut ceva cum trebuie,eu zic sa cauti alt mecanic.

#18
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
O să o desfac eu oricum ..

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate