Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
pornire grea passat b5 1.6 alz
Last Updated: Aug 15 2017 16:18, Started by
Cosmincatalin102
, Aug 12 2017 10:04
·
0
#1
Posted 12 August 2017 - 10:04
Buna ziua! Asa cum spune si titlul intampin o problema enervanta cu pornirea motorului la rece in general. Cum se manifesta? Pun contactul se aprinde tot ce trebuie in bord , fara nici un martor de eroare, si daul la automat fara sa dea nici un semn de pornire. De alte ori porneste pentru o minisecunda in care eliberez cheia si se opreste, de alte ori porneste cu acul de la rpm sub 1000 si masina tremura din toate inceieturile ,daca am noroc o las sa mearga asa si isi da drumul, daca nu merge putin asa si se opreste. Si daca cumva nimeresc "cheia norocoasa" o i-a la sfert. Si daca merg putin cu masina dupa ce am pornito si apoi o opresc ,porneste si mai greu, doar daca merg cu ea mai mult pana se incalzeste,dispar problemele si porneste normal.
Inca nu am puso pe vag-com gandinduma ca pentru asta ar trebui sa ma deplasez cu masina pana acolo si eroarea sa nu mai apara,fiindca porneste normal dupe ce se incalzeste. In rest masina dupa ce a pornit nu zmuceste in mers, trage normal, adica merge cum trebuie. Asa ca va rog mult cine stie s-au sa mai comfruntat cu asa ceva sa imi dea un sfat. Aaaaa si bateria e noua ,caranda de 75 A, o baterie chiar mare pentru un 1.6 ,asa ca fara raspunsuri de genu ,schimba bateria! Multumesc anticipat! Am mai gasit un topic pe alt forum ,dar era extrem de stufos, si in loc sa se posteze problema, veneau mai multi oameni care aveau aceasi probleme si topicul se facea din ce in ce mai mare si fara un raspuns Edited by Cosmincatalin102, 12 August 2017 - 10:05. |
#2
Posted 12 August 2017 - 10:11
Pot fi o gramada de probleme:
compresie senzor volanta imobilizator injectoare electromotor Edited by i860, 12 August 2017 - 10:16. |
#4
Posted 12 August 2017 - 10:17
My bad, atunci buji normale, filtru de benzina, pompa de benzia, bobine, fise daca are.
|
#5
Posted 12 August 2017 - 10:23
#6
Posted 12 August 2017 - 10:28
salut,
eu as verifica in primul rind sa vina comanda la electromotor ca sa elimin contactul cu cheie dintre cauze si apoi electromotorul care poate avea carbunii tociti si care pot da contact imperfect intre ei si rotor. vezi si cablurile de pe baterie sa fie bine strinse. la mecanica nu ma stiu. |
#7
Posted 12 August 2017 - 10:40
Nu stiu daca ar fi bujiile pentru ca motorul o data pornit merge perfect fara vibrati sau altceva.
iar electromotorul invarte normal, nu mi-a facut deloc figuri. Si senzorul de turatie l-am curatat.Aaaaa si apropo stiti cumva daca acest senzor trebuie sa stea in ulei? Cand l-am desfacut pentru curatare avea ulei de parca ar fi stat in el. |
#8
Posted 12 August 2017 - 10:57
Verifica senzorul Hall (g40) - il verifici in sensul ca pui altul si vezi ce se intampla.
Edited by ldpe, 12 August 2017 - 10:58. |
#10
Posted 12 August 2017 - 12:18
Si am observat ca daca scot furtunasul de vacum de la regulatorul de presiune in timp ce motorul merge, nu se simpte nici o diferenta. Sa fie de la el oare?
|
|
#11
Posted 12 August 2017 - 14:05
Daca scot mufa de la senzorul de temperatura si incerc sa o pornesc, este o idee buna pentru a putea verifica senzorul de temperatura??
|
#12
Posted 12 August 2017 - 14:19
Daca as fi in locul tau as face o diagnoza primadata. Vezi ce ai acolo si apoi te apuci sa scoti mufe... O sa ai atatea erori incat nu stii ce este defect si ce este bun.
|
#13
Posted 12 August 2017 - 14:38
am fost la masina si am mai cascat ochi pe la motor si am gasit acest fir cu mufa "baba" exact ca la vechile daci care este izolat impreuna cu cele 4 fire de la senzorul de temperatura, aveti idee de la ce este?
Attached FilesEdited by Cosmincatalin102, 12 August 2017 - 14:42. |
#14
Posted 12 August 2017 - 14:45
Daca electromotorul invarte de fiecare data cand dai la automat , poti sa-l scoti din ecuatie si sa te orientezi spre aprindere . Bobina/bobinele poate au un inceput de sfarsit .
|
#15
Posted 12 August 2017 - 14:54
ldpe, on 12 august 2017 - 10:57, said:
Verifica senzorul Hall (g40) - il verifici in sensul ca pui altul si vezi ce se intampla. Baxon, on 12 august 2017 - 14:45, said:
Daca electromotorul invarte de fiecare data cand dai la automat , poti sa-l scoti din ecuatie si sa te orientezi spre aprindere . Bobina/bobinele poate au un inceput de sfarsit . |
|
#16
Posted 12 August 2017 - 14:56
Cauta s-o schimbi cu alta , de proba . Totusi nu ai un service competent in zona , fie doar si pt o constatare , macar stii concret ca ai pe cine trage la raspundere daca ajungi sa cumperi piesa la recomandarea lor .
|
#17
Posted 12 August 2017 - 15:10
o sa caut o bobina la dezmembrari prin zona mea si am sa vad daca se imbunatateste ceva
si cat despre senzorul g40 Camshaft Position Sensor , se rezolva ceva daca se curata? |
#18
Posted 12 August 2017 - 15:11
Si cum stii ca bobina aia este buna? Acum 2 zile am schimbat toate bobinele la masina mea...
Edited by i860, 12 August 2017 - 15:19. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users