Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Fiat punto 55
Last Updated: Jul 19 2017 05:01, Started by
Sebastian_darius_90
, Jul 17 2017 15:33
·
0
#1
Posted 17 July 2017 - 15:33
Salut tuturor, am o problema cu mașina mai exact cu schimbătorul, acum câteva zile când am vrut sa dau masalier nu mergea deloc dădea in gol ca si cum ar fi pe liber, am ridicat capota si am vz ca sa desprins ceva nustiu cum se cheamă, am legat cu o sârmă si acuma merge dar tot sare sarma aia si iar trebuie sa o leg. Dacă puteți să-mi spuneți cum se cheamă piesa aia ca habar nu am, am pus niște poze poate cunoașteți voi, ca vreau sa cumpăr dacă mai găsesc. Mulțumesc
Attached Files |
#2
Posted 17 July 2017 - 15:42
Daca tot i-ai pus o romaneasca, pune-i ceva mai tare, nu cupru. Arata mai rau decat Matizul unchiului meu.
|
#3
Posted 17 July 2017 - 15:46
#4
Posted 17 July 2017 - 15:59
N-am idee cum se numeste si la cata rugina vad pe acolo, nu sunt sigur ca merita sa cauti piesa.
As incerca cu bride/soricei/coliere de prindere din plastic autoblocante. |
#5
Posted 17 July 2017 - 16:06
Îți dai seama, e din 95'���� oricum mulțumesc de sfat
Edited by Dany_Darke, 17 July 2017 - 16:28.
|
#6
Posted 17 July 2017 - 16:12
colegu, acolo trebui sa schimbi cablul timoneriei. la capat trebuia sa ai o o bucsa care intra in nuca selectorului de pe cutia de viteze, dar tie ti s-a uzat si a inceput sa sara cablul
mergi la un magazin de piese auto, ori cauti pe net cablu timonerie schimbatorul nu-ti joaca ca intr-o cratita? ca la cum arata acel cablu, ma mir ca mai gasesti vitezele. |
#7
Posted 17 July 2017 - 16:19
Joaca rau dar nu am avut probleme, întra bine in viteze, doar in treapta întâi întra mai greu
Edited by Dany_Darke, 17 July 2017 - 16:28.
|
#8
Posted 17 July 2017 - 16:28
pai de asta joaca. evident ca in treapta 1 daca zici ca si cu marsarierul ai avut probleme. in cutia de viteze ambele trepte folosesc aceleasi roti dintate.
Edited by Dany_Darke, 17 July 2017 - 16:28. |
#9
Posted 17 July 2017 - 17:33
am verificat mai atent manualul masinii si se pare ca acel cablu este pt verificarea treptei de viteza selectata. nr 4.
nr 2 din poza, se ocupa mai exact de blocarea marsarierului, pt a nu cupla marsarierul din greseala. oricum, la tine problema este si din timonerie, iti joaca aiurea si oricand te poti trezi fara viteze. Attached Files
Edited by Dany_Darke, 18 July 2017 - 02:45.
|
#10
Posted 17 July 2017 - 22:09
Mulțumesc mult ca ai avut timp sa cauți, mi-ai fost de mare ajutor, o seara frumoasă
Edited by Dany_Darke, 18 July 2017 - 02:45. |
|
#11
Posted 18 July 2017 - 02:53
colegu, mai sus ti-am editat postarile si ti-am si scris de prima data sa nu mai citezi fara rost. verifica regulamentul forumului pt mai multe lamuriri.
mare atentie ca am corectat informatiile, ti-am pus si poza exacta cu ce ai tu pe masina. ca sa intelegi mai bine, am pus si cifrele corespondente din imaginea din manual. dar data fiind situatia, cred ca tot cablu timonerie se numeste si asta trebuie sa cauti si tu. oricum, ai poza din manual (si pe masina direct) si vezi cum arata, adica o bucsa la capat si cu mansonul de cauciuc pt protectie, asa trebuie sa cumperi si tu, un cablu identic. sfatul meu este sa verifici si tot sistemul timoneriei, legat cu sarma nu este ok. poate ai suruburi slabite, bucsi si alte minuni care se pot repara relativ usor, dar mai ales ieftin, insa te scapa de multe neplaceri. Attached Files |
#12
Posted 19 July 2017 - 05:01
Dany_Darke, on 18 iulie 2017 - 02:53, said:
colegu, mai sus ti-am editat postarile si ti-am si scris de prima data sa nu mai citezi fara rost. verifica regulamentul forumului pt mai multe lamuriri. mare atentie ca am corectat informatiile, ti-am pus si poza exacta cu ce ai tu pe masina. ca sa intelegi mai bine, am pus si cifrele corespondente din imaginea din manual. dar data fiind situatia, cred ca tot cablu timonerie se numeste si asta trebuie sa cauti si tu. oricum, ai poza din manual (si pe masina direct) si vezi cum arata, adica o bucsa la capat si cu mansonul de cauciuc pt protectie, asa trebuie sa cumperi si tu, un cablu identic. sfatul meu este sa verifici si tot sistemul timoneriei, legat cu sarma nu este ok. poate ai suruburi slabite, bucsi si alte minuni care se pot repara relativ usor, dar mai ales ieftin, insa te scapa de multe neplaceri. Mulțumesc mult, îmi cer scuze ca nu am citit regulamentul |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users