Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Peugeot 308 versus Ford Focus 3 versus Opel Astra J
Last Updated: Jan 21 2021 11:25, Started by
freddy2017
, Jul 16 2017 13:05
·
0
#1
Posted 16 July 2017 - 13:05
Doresc sa achizitionez un autoturism model combi si am luat in calcul, Peugeot 308, Ford Focus 3 si Opel Astra J,ultimele doua, facelift, an fabricatie 2014-2015, obligatoriu cu norma de poluare euro 6.In acest moment Astra K este mai scumpa asa ca iese din discutie.
Pentru ca nu depasesc 13.000km/an, majoritatea facuti in afara localitatii, am luat in calcul motorizarile pe benzina insa nu exclud nici dieselul.Din ce am vazut pe net, ca motorizare, Peugeot pare mai ok.Parca sta mai bine ca cele doua marci, la raportul cilindree, cai putere si consum.Focusul ma atrage pentru puntea spate independenta si dinamica oferita de aceasta optiune. Calitativ, daca luam in calcul, pe langa motor, si partea electrica + caroseria(calitatea ei, a materialele folosite si antifonarii), putem spune ca cele trei marci si modele se afla aproape una fata de alta?La fiabilitate sunt la fel sau pe aproape?Ce recomandati? |
#3
Posted 16 July 2017 - 13:26
da, cele 3 modele sunt in aceeasi categorie.
mergi si fa drive-test cu toate trei si vezi care-ti place mai mult. |
#4
Posted 16 July 2017 - 13:28
Pt ca probabil vorbim de motoare turbo benzina, 1.4T de la Opel ar fi cea mai ok motorizare fiind turbo MPI, nu cu injectie directa ca celelalte doua. E ok si injectia directa dar din cauza funinginii specifice acestor motoare apar unele probleme mai devreme sau mai tarziu. Depinde si cum iei masina si cat o tii. Legat de fiabilitate, si la Astra au fost unele probleme la inceput (nu neaparat legate de motorizare) dar cum tu iei masina produsa spre sfarsitul ciclului de fabricatie nu ar trebui sa-ti faci probleme.
La Focus nu mi-a placut ca e ingramadit rau inauntru. Nu am mers cu 308ul nou dar am mers cu 208 si mi s-a parut ca PSA a facut progrese mari. Edited by underb, 16 July 2017 - 13:30. |
#5
Posted 16 July 2017 - 13:34
TruculMagic, on 16 iulie 2017 - 13:11, said:
Ce motorizari la fiecare ? |
#6
Posted 16 July 2017 - 13:40
Daca zici ca focusul e facelift (care e mult mai frumos ca ala vechi) atunci as alege focus datorita motorizarii, care pare una reusita. Astra J am vazut ca mai are mici probleme de fiabilitate + ca e cam grea pentru clasa din care face parte. Peugeot-ul nu ma atrage deloc, mi se pare urat si in plus motorul ala e cam anemic si parca e in 3 cilindrii, o sa fie aiurea.
La Seat Leon, Golf 7 nu te-ai uitat ? Edited by TruculMagic, 16 July 2017 - 13:42. |
#7
Posted 16 July 2017 - 14:03
TruculMagic, on 16 iulie 2017 - 13:40, said:
Daca zici ca focusul e facelift (care e mult mai frumos ca ala vechi) atunci as alege focus datorita motorizarii, care pare una reusita. Astra J am vazut ca mai are mici probleme de fiabilitate + ca e cam grea pentru clasa din care face parte. Peugeot-ul nu ma atrage deloc, mi se pare urat si in plus motorul ala e cam anemic si parca e in 3 cilindrii, o sa fie aiurea. La Seat Leon, Golf 7 nu te-ai uitat ? Marcile auto din grupul VAG sunt mai scumpe. Edited by freddy2017, 16 July 2017 - 14:03. |
#8
Posted 16 July 2017 - 14:08
Sa nu exageram.
1.2ul de la Pejo e departe de a fi considerat anemic. Are aproape acelasi cuplu ca ecoboostul de 150cp. Parerea mea e sa faci niste teste cu masinile, ca daca iti iei masina x pt ca nu-i place nu stiu cui masina Y sau ca se asteapta ca motorul sa fie anemic nu o sa iasa prea bine. Incearca sa-ti filtrezi informatiile relevante, daca exista, si sa alegi singur. Edited by underb, 16 July 2017 - 14:08. |
#9
Posted 16 July 2017 - 14:45
Un motor in 3 cilindrii ramane cu 3 cilindrii... de multe ori se cunoaste lipsa cilindreei, iar in 3 o sa vibreze putin oricat l-ar echilibra ei + zgomotul produs de scuter.
|
#10
Posted 16 July 2017 - 14:58
Ma intreb, daca pentru un combi, nu este mai indicat un motor diesel decat unul pe benzina, din cauza cuplului mai mare si consumului de carburant mai mic, in cazul dieselului.
TruculMagic, on 16 iulie 2017 - 14:45, said:
Un motor in 3 cilindrii ramane cu 3 cilindrii... de multe ori se cunoaste lipsa cilindreei, iar in 3 o sa vibreze putin oricat l-ar echilibra ei + zgomotul produs de scuter. |
|
#11
Posted 16 July 2017 - 18:01
dennis_2005, on 16 iulie 2017 - 14:58, said:
Ma intreb, daca pentru un combi, nu este mai indicat un motor diesel decat unul pe benzina, din cauza cuplului mai mare si consumului de carburant mai mic, in cazul dieselului. Cat de combi habar n'am cat de indicat/neindicat este. Dar din moment ce sunt camioane pe benzina |
#12
Posted 16 July 2017 - 18:48
TruculMagic, on 16 iulie 2017 - 14:45, said:
Un motor in 3 cilindrii ramane cu 3 cilindrii... de multe ori se cunoaste lipsa cilindreei, iar in 3 o sa vibreze putin oricat l-ar echilibra ei + zgomotul produs de scuter. Nu chiar, eu am un 308 SW Allure 1.2 PureTech și motorul este foarte reușit. Accelerează foarte bine, echivalentul unui 1.8 aspirat. Eu am consum mediu 5.7, merg 90% in afara orașului 120/90 km/h). In oraș consumul este undeva pe la 8%, dar nu vorbim de trafic bara la bara ci forje pe distante scurte. Mașina e OK, dar ergonomia consolei lasă de dorit (suportul de cafea e in cotiera și nu poți sa scoți ceva de acolo dacă ai pus cana se cafea). Pana acum am avut probleme cu touchscreen-ul, sunt la al treilea schimbat pe garanție. In rest, materiale și calitatea asamblării foarte bune, la egalitate cu VW. Acum, dacă as alege din nou cred ca as cumpara Golf ( am dat 24000 EUR pe el, cu tot cu cauciucuri de iarna) |
#13
Posted 16 July 2017 - 21:08
HEX2FUN, on 16 iulie 2017 - 18:48, said: Mașina e OK, dar ergonomia consolei lasă de dorit (suportul de cafea e in cotiera și nu poți sa scoți ceva de acolo dacă ai pus cana se cafea). Pana acum am avut probleme cu touchscreen-ul, sunt la al treilea schimbat pe garanție. HEX2FUN, on 16 iulie 2017 - 18:48, said:
Ce zici tu plus aspectul exterior al masinii ma atrag la Peugeot 308.Ma refer la modelul care se fabrica incapand cu anul 2014 si vechiul model. Multumesc frumos pentru opinie. |
#14
Posted 16 July 2017 - 21:40
Ca dinamica si tinuta de drum Ford Focus 1.5 ecoboost este peste celelalte iar cuplul de 240 Nm avut inca de la 1600 rpm te va face sa uiti de ideea de diesel.
http://www.zeperfs.c...3-5327-3085.htm Consumul insa este mai mare decat la Peugeot. |
#15
Posted 16 July 2017 - 21:47
Ford3, on 16 iulie 2017 - 21:40, said:
Ca dinamica si tinuta de drum Ford Focus 1.5 ecoboost este peste celelalte iar cuplul de 240 Nm avut inca de la 1600 rpm te va face sa uiti de ideea de diesel. http://www.zeperfs.c...3-5327-3085.htm Consumul insa este mai mare decat la Peugeot. |
|
#17
Posted 17 July 2017 - 10:48
vladdy99, on 16 iulie 2017 - 18:01, said:
Vad ca te trage ata la diesel. Pe scurt, faci sub 15.000km pe an, dai mai mult pe motorina si intretinere decat daca alegi benzinara. |
#18
Posted 17 July 2017 - 11:14
la diesel ai si filtrul de motorina, iar restul consumabilelor (ulei, filtru de ulei) sunt putin mai scumpe decat la benzinare.
oricum, mitul asta cu intretinerea mult mai scumpa la diesel era de pe vremea cand aproape toate dieselurile erau cu turbina, iar benzinarele erau cam toate aspirate. mai nou sunt o gramada de benzinare cu motor de cilindree mica si turbina, la care costurile de intretinere sunt ceva mai mari (aproape echivalente cu motoarele diesel supra-alimentate) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users