Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
[Problema]Modem TP-Link Archer MR200
Last Updated: Feb 28 2018 07:57, Started by
AlexStoica
, Jul 16 2017 09:41
·
0
#1
Posted 16 July 2017 - 09:41
Salut ,
Am si eu o problema cu modemul TP-Link Archer MR200. Modemul l-am achizitionat acum 2-3 saptamani , si inca de atunci am avut probleme cu el . Deci ,sa va explic cum sta treaba: -In urma cu o luna , mi s-a stricat modemul(3G), care l-am primit cand am facut contract cu orange pentru internet.Ei bine , l-am vazand ca nu mai merge , m-am dus la orange sa imi iau altul ... si mi-au dat unul 4G.(TP-LINK ARCHER MR200). Cand am ajuns acasa , am incercat sa il pornesc, si nu mergea.Dar cand am incercat cu alta cartela , a mers. Am incercat chiar 3 cartele , si toate au mers. Doar cea de la abonament. Dupa , am crezut ca e din vina cartelei. Am mers, am luat alta tot de la un magazin orange... mi-au scos pinul , si a zis ca e gata de folosire ,trebuie doar sa o bag in modem. Cand am ajuns acasa...exact aceeasi problema. Acestea sunt "erorile" care le primesc. Am incercat sa gasesc rezolvare pe alte forumuri , dar nu am gasit nimic ... in romania. Dar am gasit aceasi problema pe mai multe forumuri de la TP-link, si altele . Eu in general am crezut ca trebuie facuta vreo configurare la cartela , din telefon ,dar se pare ca ar fi o problema din modem. Mentionez ca modemul este nou .L-am folosit de cate-va ori cu cartela din telefonul meu . -Am incercat sa fac alt profil . Am citit pe un forum de la tp-link la cineva care avea aceasi problema ,ca ar fi din cauza Firmware-ului , sau Firewall-ului. Am incercat sa fac un upgrade , da nu a mers... !! Ce am mai observat , este ca ,daca intru la `Dial-up Settings` pe cartela din telefonul meu care o am acum in modem, la PDP Type este IPv4. PHOTO https://s2.postimg.o...lmas9/image.jpg Daca eu il schimb de pe IPv4 pe IPv6 , imi apare exact aceasi problema pe care o am cu cartela de la abonament . PHOTO https://s2.postimg.o...b8er6s9/222.jpg Dar daca fac acelasi lucru cu cartela abonamentului, nu se schimba nimic. Cateva poza care va vor ajuta: https://s22.postimg....ez1f5/image.jpg https://s22.postimg....ax0q9/image.jpg https://s22.postimg....3gzqp/image.jpg https://s22.postimg....gdbld/image.jpg https://s22.postimg....0sru9/image.jpg Daca aveti vreo idee ,despre ce as putea face , va rog sa ma ajutati ! ( Decat sa veniti cu comentarii ca "ia-ti altul " mai bine nu ziceti nimic) Multumesc! |
#3
Posted 16 July 2017 - 10:22
Ai mai deschis si ieri un topic identic. Ai de gand sa deschizi cate unul zilnic?
|
#4
Posted 16 July 2017 - 10:48
rumegus, on 16 iulie 2017 - 10:22, said:
Ai mai deschis si ieri un topic identic. Ai de gand sa deschizi cate unul zilnic? Da, am mai deschis ieri unul , in alta categorie. Nu inteleg ce te intereseaza pe tine ca mi-am mai deschis eu un topic ieri. wb626ek, on 16 iulie 2017 - 09:53, said:
Mergi cu amandoua la orange, sa il seteze ei. Astept sa vad daca a mai intalnit cineva problema asta , sa ma ajute. Si ca o ultima optiune , o sa il duc la orange. Totusi , mai astept raspunsuri . Repet, decat sa faceti un post inutil , cum a fost al lui "rumegus" , mai bine nu postati. |
#5
Posted 16 July 2017 - 12:03
Inutil si contrar regulamentului e acest topic! Se deschide doar unul singur pt o problema, mai ales ca dincolo ai fost contactat de reprezentantul Orange, cu el puteai rezolva problema.
|
#6
Posted 16 July 2017 - 13:03
rumegus, on 16 iulie 2017 - 12:03, said:
Inutil si contrar regulamentului e acest topic! Se deschide doar unul singur pt o problema, mai ales ca dincolo ai fost contactat de reprezentantul Orange, cu el puteai rezolva problema. Alt raspuns inutil primit din partea ta , domnu` rumegus. Din alea 9,021 post-uri pe care le ai , ai si tu unul util? Primul topic l-am facut in sectiunea ORANGE , in care incercam sa rezolv problema CARTELEI . Inca nu am primit un raspuns de la un reprezentant Orange , si nu stiu inca daca e problema din cauza cartelei. Iar topicul asta , l-am facut ,dupa cum spune si numele , pentru problema cu modemul. Sunt 2 topicuri , despre 2 subiecte total diferite. Iar tu , faci post-uri fara rost, daca nici macar nu te-ai obosit sa citesti subiectele in intregime. Astept in continuare raspunsuri .Utile ,daca se poate. Edited by AlexStoica, 16 July 2017 - 13:08. |
#7
Posted 28 February 2018 - 07:57
Salut!
La un router TP-LINK MR200 cumparat liber de retea de la Orange se poate instala firmware original, ca meniul sa nu mai fie branduit Orange? Daca da, cum? Descarc simplu versiunea firmware de pe site-ul TP-LINK si inru la actualizare firmware? A incercat cineva asa? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users