Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 

este posibil ca o avarie UPC sa afecteze exclusiv serviciile de internet?

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
mboisayju

mboisayju

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 28.01.2013
Salutare tuturor! Avariile UPC sunt o experienta frecventa, m-am obisnuit cu ea, in 99% din cazuri consultantii tehnici sunt politicosi, rabdatori, iar avaria se remediaza operativ. Pana acum insa, la o avarie cadeau ambele servicii (internet si TV). Acum vreo ora mi-a cazut internetul, in timp ce TV-ul merge fara probleme. Modemul/routerul pe care il am in prezent l-am luat acum 11 luni, deci ar trebui sa fie in garantie si nu vad de ce ar fi vreo problema cu el. De aici, intrebarea de mai sus. Acum sunt pe o conexiune Vodafone-cu tethering- care are consumul limitat. As vrea insa sa stiu daca e posibil sa fie vorba totusi de o avarie. Fireste ca nu ii pot apela cateva ore de acum incolo. Multumesc pentru orice raspuns!

#2
zzhunt

zzhunt

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,261
  • Înscris: 28.03.2015
Bineînțeles.

#3
pclife

pclife

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 10.07.2017
Da, ca sunt servere diferite :D
Esti norocos daca sunt asa operativi, eu cand sunam la ei dura ceva pana veneau, trebuiau minim 2 apeluri pana sa vina cineva, ba chiar de cateva ori nu a mai venit nici naiba, cred ca si acum am niste solicitari care in teorie at trebui sa fie open, dar care cel mai probabil au fost bifate ca rezolvate in fals de angajati, desi nu a venit nimeni pe teren.

#4
bogdan181180

bogdan181180

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 924
  • Înscris: 01.04.2017
Ai sunat la ei?. Ce ti-au spus? poate sa fie serviciul de internet suspendat o perioada de la ei pentru interventii in retea (de exemplu..a fost furtuna si le-a cazut vreun cablu) caz in care trebuie sa astepti..... sau poti sa ai semnalu prea slab in modemu de cablu sau "paraziti" si acesta sa nu se sincronizeze...caz in care trebuie sa-i chemi ca sa-ti maresca nivelu de semnal in zona unde stai sau sa inlature sursa semnalului care bruiaza in retea de nu lasa modemul acela sa se sincronizeze in retea

PS- n-ai in zona unde stai Digi sau Telekom? Conexiunea celor de la UPC, daca mai este si reteaua in zona ta invechita...MEREU o sa ai probleme cu serviciile lor (mai ales cu internetul)

Edited by bogdan181180, 16 July 2017 - 06:53.


#5
pclife

pclife

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 10.07.2017
Daca era sa cada un cablu nu mai avea nici TV, pentru ca sunt aceleasi cabluri :D

#6
zoom0mooz

zoom0mooz

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 09.03.2016
Cad ambele cand este o intrerupere fizica a cablului sau legaturilor intermediare insa problemele cu echipamentul de modulare poate afecta numai unul din ele - asta doar inseamna ca nu e vorba de un fir taiat, stalp cazut, etc.

#7
MooF2010

MooF2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,326
  • Înscris: 24.05.2010
Ma la mine e ok... adica in 6 ani de zile de 3 ori cate 2 ore revizie anuntata de dinainte... in rest ce am avut asa oprire  a fost la o furtuna foarte mare unde 90% din telecomunicatii au cazut si nu le pot imputa nimic UPC-ului... in rest totutl ok

#8
bogdan181180

bogdan181180

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 924
  • Înscris: 01.04.2017

 pclife, on 16 iulie 2017 - 07:21, said:

Daca era sa cada un cablu nu mai avea nici TV, pentru ca sunt aceleasi cabluri Posted Image
Poate sa fie suspendat si un a numit serviciu daca un cablu este rupt... de exemplu... a picat fibra optica care duce in reteaua de baza semnalu de internet din serverele centrale/zonale

Edited by bogdan181180, 16 July 2017 - 09:11.


#9
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,407
  • Înscris: 20.02.2008
Si eu am patit la fel, intrerupt doar internetul si canalele extra (hbo). Cauza a fost uitatul platii facturii :))

#10
corinadaniela

corinadaniela

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 11,522
  • Înscris: 05.06.2009
reseteaza modemul (il scoti din priza si il lasi cateva minute, apoi il conectezi iarasi)

#11
mboisayju

mboisayju

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 28.01.2013
Caz rezolvat: avaria a fost intr-adevar doar pe internet si s-a rezolvat INAINTE de ora 7.00, in zi de duminica, ceea ce e de-a dreptul prodigios. Intr-adevar nu am a ma plange de modul de rezolvare al acestor situatii, singurul lucru pe care il am de reprosat este ca ele sunt totusi mult prea frecvente si-in ciuda aspectelor pozitive este stresant si sacaitor. Multumesc pentru input!

#12
a_d_y

a_d_y

    Hobby Telecom & Mass Media

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,377
  • Înscris: 05.09.2005
Am 5 ore de avarie... si inca nu merge nimic.

#13
Havoc

Havoc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,813
  • Înscris: 21.03.2004
Din punctul meu de vedere UPC sunt niste jepcari infecti:Picat serviciile sambata seara la ora 20.30, dat telefon la ei pe la 22.30(am asteptat 45 de minute...da am avut rapdare) cand mi-au zis ca stiu de avarie si se remedieaza pana la ora 0.00.I-am intrebat daca sigur este ora 0.00 pentru ca de obicei lor le ia cam 12 sa remedieze orice rahat, confirmat ca este vorba de ora 0.00, ghici cand au fost remediate?A doua zi la ora 12.00!!!!Mai mult de 12 ore!
D-abia astep sa am alternativa in zona si sa scap de ei, le doresc un faliment rapid!

p.s Abonament de 500mbps...bineinteles ca niciodata nu merge in 500, 70 Mbps - 350 Mbps(tarziu in noapte).Reclamatii in zadar..

#14
fur_elyse

fur_elyse

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 167
  • Înscris: 06.09.2015

 Havoc, on 24 iulie 2017 - 12:35, said:

Din punctul meu de vedere UPC sunt niste jepcari infecti:Picat serviciile sambata seara la ora 20.30, dat telefon la ei pe la 22.30(am asteptat 45 de minute...da am avut rapdare) cand mi-au zis ca stiu de avarie si se remedieaza pana la ora 0.00.I-am intrebat daca sigur este ora 0.00 pentru ca de obicei lor le ia cam 12 sa remedieze orice rahat, confirmat ca este vorba de ora 0.00, ghici cand au fost remediate?A doua zi la ora 12.00!!!!Mai mult de 12 ore!
D-abia astep sa am alternativa in zona si sa scap de ei, le doresc un faliment rapid!

p.s Abonament de 500mbps...bineinteles ca niciodata nu merge in 500, 70 Mbps - 350 Mbps(tarziu in noapte).Reclamatii in zadar..

Chiar ai crezut ca se urca cineva pe stalpi la ora 23? Iar cel care ti-a zis asta ori e idiot, ori mincinos.
Referitor la viteza... 70 Mbps mi se pare foarte putin ( ai si niste teste facute cu un PC decent? ), daca nu cumva esti de prin Miercurea Ciuc sau imprejurimi.

#15
Havoc

Havoc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,813
  • Înscris: 21.03.2004

 fur_elyse, on 24 iulie 2017 - 18:11, said:


Chiar ai crezut ca se urca cineva pe stalpi la ora 23? Iar cel care ti-a zis asta ori e idiot, ori mincinos.
Referitor la viteza... 70 Mbps mi se pare foarte putin ( ai si niste teste facute cu un PC decent? ), daca nu cumva esti de prin Miercurea Ciuc sau imprejurimi.
Testele sunt  facut cu un laptop i7 cu SSD si 8GB RAM.Langa Bucuresti...retea noua, facuta acum aprox 2 ani..

#16
cristi712

cristi712

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 927
  • Înscris: 08.03.2007

 fur_elyse, on 24 iulie 2017 - 18:11, said:


Chiar ai crezut ca se urca cineva pe stalpi la ora 23? Iar cel care ti-a zis asta ori e idiot, ori mincinos.
De ce sa nu se urce la ora 23 pe stalpi? Cei de la Electrica/Luxten se urca si la ora 2 noaptea (cu macara, cu scara, cu ce au...)! Chiar daca tara e de kkt si nu se lucreaza in constructii ca afara, atunci cand sunt amenintate cu penalizari, firmele lucreaza si noaptea la inaltime la stadioane, la poduri/pasaje...
Operatorul cred ca a furnizat o informatie corecta, poate in sistem aparea de serviciu vreun instalator avizat pt tot felul de lucrari, inclusiv la inaltime, doar ca Dorel de la UPC nu a vrut sa munceasca la ora aia; poate bause si el o bere cu un prieten in timp ce se uitau la meci la Digi.
Acum ceva ani, pe la orele 20-21, am reclamat la RDS nefunctionalitatea serviciilor. La 22:30-45, 2 baieti de la rds la mine la usa sa ma intrebe daca e totul ok, ca au reparat... Nu stiu daca s-au urcat pe vreun stalp, dar au intervenit aproape de ora 23.

#17
a_d_y

a_d_y

    Hobby Telecom & Mass Media

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,377
  • Înscris: 05.09.2005
Eu de 1 ianuarie la ora 8 dimineata am vazut oameni de la UPC urcati pe stalp. Sunt cazuri si cazuri

#18
Valmont43

Valmont43

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 15,148
  • Înscris: 22.01.2013

 Havoc, on 25 iulie 2017 - 11:15, said:

Testele sunt  facut cu un laptop i7 cu SSD si 8GB RAM.Langa Bucuresti...retea noua, facuta acum aprox 2 ani..
imi este greu sa cred ca ai viteze atat de mici pe un asa laptop....eu prind cu un Samsung S5 aproape 350-380m pe wireless!
daca laptopul este cu norma AC si routerul este setat cum trebuie trebuie sa ai aprox.aceleasi viteze si la tine

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate