Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
este posibil ca o avarie UPC sa afecteze exclusiv serviciile de internet?
Last Updated: Aug 09 2017 20:06, Started by
mboisayju
, Jul 16 2017 03:39
·
0
#1
Posted 16 July 2017 - 03:39
Salutare tuturor! Avariile UPC sunt o experienta frecventa, m-am obisnuit cu ea, in 99% din cazuri consultantii tehnici sunt politicosi, rabdatori, iar avaria se remediaza operativ. Pana acum insa, la o avarie cadeau ambele servicii (internet si TV). Acum vreo ora mi-a cazut internetul, in timp ce TV-ul merge fara probleme. Modemul/routerul pe care il am in prezent l-am luat acum 11 luni, deci ar trebui sa fie in garantie si nu vad de ce ar fi vreo problema cu el. De aici, intrebarea de mai sus. Acum sunt pe o conexiune Vodafone-cu tethering- care are consumul limitat. As vrea insa sa stiu daca e posibil sa fie vorba totusi de o avarie. Fireste ca nu ii pot apela cateva ore de acum incolo. Multumesc pentru orice raspuns!
|
#3
Posted 16 July 2017 - 06:07
Da, ca sunt servere diferite
Esti norocos daca sunt asa operativi, eu cand sunam la ei dura ceva pana veneau, trebuiau minim 2 apeluri pana sa vina cineva, ba chiar de cateva ori nu a mai venit nici naiba, cred ca si acum am niste solicitari care in teorie at trebui sa fie open, dar care cel mai probabil au fost bifate ca rezolvate in fals de angajati, desi nu a venit nimeni pe teren. |
#4
Posted 16 July 2017 - 06:47
Ai sunat la ei?. Ce ti-au spus? poate sa fie serviciul de internet suspendat o perioada de la ei pentru interventii in retea (de exemplu..a fost furtuna si le-a cazut vreun cablu) caz in care trebuie sa astepti..... sau poti sa ai semnalu prea slab in modemu de cablu sau "paraziti" si acesta sa nu se sincronizeze...caz in care trebuie sa-i chemi ca sa-ti maresca nivelu de semnal in zona unde stai sau sa inlature sursa semnalului care bruiaza in retea de nu lasa modemul acela sa se sincronizeze in retea
PS- n-ai in zona unde stai Digi sau Telekom? Conexiunea celor de la UPC, daca mai este si reteaua in zona ta invechita...MEREU o sa ai probleme cu serviciile lor (mai ales cu internetul) Edited by bogdan181180, 16 July 2017 - 06:53. |
#5
Posted 16 July 2017 - 07:21
Daca era sa cada un cablu nu mai avea nici TV, pentru ca sunt aceleasi cabluri
|
#6
Posted 16 July 2017 - 07:25
Cad ambele cand este o intrerupere fizica a cablului sau legaturilor intermediare insa problemele cu echipamentul de modulare poate afecta numai unul din ele - asta doar inseamna ca nu e vorba de un fir taiat, stalp cazut, etc.
|
#7
Posted 16 July 2017 - 08:34
Ma la mine e ok... adica in 6 ani de zile de 3 ori cate 2 ore revizie anuntata de dinainte... in rest ce am avut asa oprire a fost la o furtuna foarte mare unde 90% din telecomunicatii au cazut si nu le pot imputa nimic UPC-ului... in rest totutl ok
|
#8
Posted 16 July 2017 - 09:06
pclife, on 16 iulie 2017 - 07:21, said:
Daca era sa cada un cablu nu mai avea nici TV, pentru ca sunt aceleasi cabluri Edited by bogdan181180, 16 July 2017 - 09:11. |
#9
Posted 16 July 2017 - 09:43
Si eu am patit la fel, intrerupt doar internetul si canalele extra (hbo). Cauza a fost uitatul platii facturii )
|
#10
Posted 17 July 2017 - 11:01
reseteaza modemul (il scoti din priza si il lasi cateva minute, apoi il conectezi iarasi)
|
|
#11
Posted 17 July 2017 - 14:28
Caz rezolvat: avaria a fost intr-adevar doar pe internet si s-a rezolvat INAINTE de ora 7.00, in zi de duminica, ceea ce e de-a dreptul prodigios. Intr-adevar nu am a ma plange de modul de rezolvare al acestor situatii, singurul lucru pe care il am de reprosat este ca ele sunt totusi mult prea frecvente si-in ciuda aspectelor pozitive este stresant si sacaitor. Multumesc pentru input!
|
#13
Posted 24 July 2017 - 12:35
Din punctul meu de vedere UPC sunt niste jepcari infecti:Picat serviciile sambata seara la ora 20.30, dat telefon la ei pe la 22.30(am asteptat 45 de minute...da am avut rapdare) cand mi-au zis ca stiu de avarie si se remedieaza pana la ora 0.00.I-am intrebat daca sigur este ora 0.00 pentru ca de obicei lor le ia cam 12 sa remedieze orice rahat, confirmat ca este vorba de ora 0.00, ghici cand au fost remediate?A doua zi la ora 12.00!!!!Mai mult de 12 ore!
D-abia astep sa am alternativa in zona si sa scap de ei, le doresc un faliment rapid! p.s Abonament de 500mbps...bineinteles ca niciodata nu merge in 500, 70 Mbps - 350 Mbps(tarziu in noapte).Reclamatii in zadar.. |
#14
Posted 24 July 2017 - 18:11
Havoc, on 24 iulie 2017 - 12:35, said:
Din punctul meu de vedere UPC sunt niste jepcari infecti:Picat serviciile sambata seara la ora 20.30, dat telefon la ei pe la 22.30(am asteptat 45 de minute...da am avut rapdare) cand mi-au zis ca stiu de avarie si se remedieaza pana la ora 0.00.I-am intrebat daca sigur este ora 0.00 pentru ca de obicei lor le ia cam 12 sa remedieze orice rahat, confirmat ca este vorba de ora 0.00, ghici cand au fost remediate?A doua zi la ora 12.00!!!!Mai mult de 12 ore! D-abia astep sa am alternativa in zona si sa scap de ei, le doresc un faliment rapid! p.s Abonament de 500mbps...bineinteles ca niciodata nu merge in 500, 70 Mbps - 350 Mbps(tarziu in noapte).Reclamatii in zadar.. Chiar ai crezut ca se urca cineva pe stalpi la ora 23? Iar cel care ti-a zis asta ori e idiot, ori mincinos. Referitor la viteza... 70 Mbps mi se pare foarte putin ( ai si niste teste facute cu un PC decent? ), daca nu cumva esti de prin Miercurea Ciuc sau imprejurimi. |
#15
Posted 25 July 2017 - 11:15
fur_elyse, on 24 iulie 2017 - 18:11, said: Chiar ai crezut ca se urca cineva pe stalpi la ora 23? Iar cel care ti-a zis asta ori e idiot, ori mincinos. Referitor la viteza... 70 Mbps mi se pare foarte putin ( ai si niste teste facute cu un PC decent? ), daca nu cumva esti de prin Miercurea Ciuc sau imprejurimi. |
|
#16
Posted 26 July 2017 - 10:19
fur_elyse, on 24 iulie 2017 - 18:11, said: Chiar ai crezut ca se urca cineva pe stalpi la ora 23? Iar cel care ti-a zis asta ori e idiot, ori mincinos. Operatorul cred ca a furnizat o informatie corecta, poate in sistem aparea de serviciu vreun instalator avizat pt tot felul de lucrari, inclusiv la inaltime, doar ca Dorel de la UPC nu a vrut sa munceasca la ora aia; poate bause si el o bere cu un prieten in timp ce se uitau la meci la Digi. Acum ceva ani, pe la orele 20-21, am reclamat la RDS nefunctionalitatea serviciilor. La 22:30-45, 2 baieti de la rds la mine la usa sa ma intrebe daca e totul ok, ca au reparat... Nu stiu daca s-au urcat pe vreun stalp, dar au intervenit aproape de ora 23. |
#17
Posted 28 July 2017 - 22:38
Eu de 1 ianuarie la ora 8 dimineata am vazut oameni de la UPC urcati pe stalp. Sunt cazuri si cazuri
|
#18
Posted 09 August 2017 - 20:06
Havoc, on 25 iulie 2017 - 11:15, said:
Testele sunt facut cu un laptop i7 cu SSD si 8GB RAM.Langa Bucuresti...retea noua, facuta acum aprox 2 ani.. daca laptopul este cu norma AC si routerul este setat cum trebuie trebuie sa ai aprox.aceleasi viteze si la tine |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users