Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Sfat automobil nou sau SH cu doar 1-2 ani vechime plus niște condiții:

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,358
  • Înscris: 10.09.2014
Doresc compactă sau subcompactă (4/5 uși)  

Motor neapărat benzinar aspirat.
Neapărat aer condiționat automat.
Se va lua în rate dar 10.000 ca avans vor fi deja plătibili. Prefer să nu dau mai mult de 25.000 pe ea.

Dintre mărcile de "lux" aș evita Mercedes (dacă au ceva motorizări aspirate). Nu vreau nici să exagerez cu întreținerea.

Consumul nu mă interesează, evident că nu sare în tavan.

Dacă va avea niște valențe sport ar fi super. Ideea e să nu-mi fie jenă cu ea la depășiri sau pe autostradă.

Până acum am probat Mazda 3 cu motorul clasic de 120 CP, aș prefera pe cel de 160 dar nu aveau. Ce alte alternative mai aș avea?

Repet, nu Turbo! Nu diesel. Hibride încă nu vreau. Iar electrice după ce termin cu asta nouă pe care o iau.

#2
B9977

B9977

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 17.06.2017
Mazda 3 G160 e cam singura varianta care sa corespunda tuturor criteriilor tale.
E si aspirata, are si dotari, e si frumoasa, are si ceva veleitati sportive.
In rest nu prea ai ce. Pana si Honda a trecut pe supraalimentare recent.

#3
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,358
  • Înscris: 10.09.2014
Cam da, știu asta despre Honda și îmi pare rău. Oricum noul Civic nu-mi place și nici anteriorul.

Deci alte aspirate nu găsesc? La Ford ultimul aspirat pe Focus e de prin 2015 iar motorizările pe subcompacte sunt vai de mama lor.

Ultima motorizare aspirată pe Fiesta a fost cea de 1,6 cu 120 CP, mulți pentru o puchineață.

Faza e că apar modificări legislative în Germania iar faza cu benzinarele turbo care vor necesita filtre de particule pentru a merge în oraș e deja mediatizatăa greu.

Cu un aspirat nu te doare capul.

Edited by LeopardSurd, 19 June 2017 - 18:59.


#4
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View PostLeopardSurd, on 19 iunie 2017 - 18:58, said:

Faza e că apar modificări legislative în Germania iar faza cu benzinarele turbo care vor necesita filtre de particule pentru a merge în oraș e deja mediatizatăa greu.

Cu un aspirat nu te doare capul.
de ce numai cele turbo necesita filtru de particule?

#5
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,976
  • Înscris: 09.05.2009

View PostLeopardSurd, on 19 iunie 2017 - 18:58, said:

Faza e că apar modificări legislative în Germania iar faza cu benzinarele turbo care vor necesita filtre de particule pentru a merge în oraș e deja mediatizatăa greu.
E vorba despre benzinarele cu injectie directa, nu doar despre turbo! Asa ca s-ar putea sa te doara capul si de la aspirat!

Edited by DannyMC, 19 June 2017 - 19:26.


#6
vladdy99

vladdy99

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,034
  • Înscris: 03.05.2006
Eu am ochit un lancer din 2014 cu motor de 1.6 (117cp). Pretul prin nord este in jur de 8-9000e.  Ce mi-a atras atentia la ea este ca are motor aspirat si e made in japan.
Partea nasoala e ca nu se mai fabrica.

#7
vladdy99

vladdy99

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,034
  • Înscris: 03.05.2006
Update: Mitsubishi ASX are acelasi motor.

#8
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Daca te intereseaza sa nu aiba nevoie de filtru de particule (desi nu stiu de ce te-ar deranja asa ceva la un benzinar, fiindca nu e totuna cu cel de la diesel) trebuie sa te uiti ca motorul sa nu fie cu injectie directa. Vezi ca Mazda desi este aspirata, este cu injectie directa.
Cauta eventual vreun Ford Focus cu motorizare de 2.0 vvct-i fiindca au mai fost comercializate si prin 2015. Sunt foarte rare, dar au 150 CP si nu sunt cu injectie directa.
Ar indeplini toate cerintele tale, dar nu stiu cum stau cu consumul.

#9
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,737
  • Înscris: 23.11.2005
Inteleg ca nu vrei diesel cu turbina, EGR, termoflot, DPF, intercooler si injectoare scumpe, dar un benzinar cu turbina fara chestii complicate cum ar fi VANOS/Valvetronic de la BMW ?

#10
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,358
  • Înscris: 10.09.2014
Ideea e că trebuie să fie aspirat natural, astea au fost deja testare și cică nu elimină particule decât extrem puțin. Nu înțeleg prea bine procesul dar oficial se spune că un astfel de motor nu are probleme cu noxele sau cu particulele cât să i se bage filtru obligatoriu.

Dacă Mazda e prin injecție, pică și asta. Mă interesează ca tehnologia să fie asemănătoare actualei mele motorizări de pe Fiesta, un 1,25 l de 82 CP, leneși dar oficial curat, produce doar CO2, celelalte sunt insignifiante.

Ăla de pe Ford Focus e cunoscut mie dar chiar rar de găsit din păcate. Și nu îl găsesc cu dotările pe care le vreau. Și practic ultimul an de producție e 2015 ceea ce e cronologic cam departe.

#11
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Cauta Honda Civic IX, poate a ramas vreuna pe stoc pe la dealeri. Sau poate si-o vinde careva care a cumparat-o anul trecut sau in 2015. (Eu n-o vand :D)
Mai ai varianta HR-V: http://www.automarke...e-la-65427.html
Pot sa spun ca m-am dat putin cu el, echipat cu motorul de 1.5 i-VTEC, si e foarte placut la condus. Are tot ce vrei pe el in echiparea standard.

#12
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Eu zic ca-i greu de gasit asa ceva, si ca poate te informezi gresit (sau te panichezi) degeaba. Tot bat apa in piua astia in Germania ca se introduc bulinele albastre de pus in geam, ca n-o sa mai mergi cu masina prin oras samd. Pana una alta, chiar si daca s-or introduce alea la un moment dat, orice masina Euro 6 iei o sa primesti bulina albastra si implicit vei putea merge prin centrul oraselor in urmatorii ani, asta daca chiar se vor impune restrictii de gen.

La o aspirata poate o sa fie aceeasi problema. Poate iei asiprata cu norma euro 5, si o sa te uiti la ea cand aia cu Euro 6 si turbo pe motor or sa treaca linistiti de locul unde tu o sa fii nevoit s-o iei pe jos. Eu sunt adeptul ideii ca iti iei ce-ti trebuie acum, nu sa te bazezi pe stiri zvonistice si sa-ti ghidezi alegerile in viata dupa teama a ceea ce ar putea fi in viitor. Ia-ti o masina de care sa te bucuri, nu una care sa indeplineasca niste criterii aleatoare care ar putea intra in vigoare in 5 ani, aruncate de tabloide in ochii cititorilor.

#13
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
De ce ar introduce nemtii reglementari pe care nu ar putea sa le treaca 90% din masinile noi pe benzina fabricate de companiile lor? Nu are niciun sens, nu ar mai circula nimic prin orasele alea in afara de electrice si cateva hibride.

#14
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,358
  • Înscris: 10.09.2014
Asta înseamnă să mai aștept un pic până scot ăștia bulina albastră.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate