Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
2017 si viitor: diesel sau benzina?
Last Updated: Jun 24 2017 23:46, Started by
sdc2017
, Jun 19 2017 10:38
·
0
#1
Posted 19 June 2017 - 10:38
Buna ziua tuturor!
Dilema mea in 2017: Mazda 3 benzina aspirat G120 2l sau Mazda 3 diesel 1.5l? (sau alte variante, mazda sau nu?) Anual fac intre 14000 si 18000 km din care 20% Bucuresti si 80% autostrada iar durata de utilizare ar putea fi de 7-10 ani. Vin de pe diesel si din cauza confortului, a consumului nu cu mult mai mare pe benzina si a costurilor de intretinere, rca, casco as inclina pentru benzina. Mai adun si posibilele viitoare restrictii si taxe mai mari pentru motorina in UE si dieselul devine cu semnul intrebarii, sau poate ma insel ? Dupa 7 ani de utilizare mai este Mazda3 o varianta de revanzare ? Multumesc de opinii. Edited by sdc2017, 19 June 2017 - 10:47. |
#2
Posted 19 June 2017 - 10:45
gaz si electric.
eu vad ca solutie de viitor masinile hibride, practic mergi doar electric si pentru autonomie mai mare un generator pe benzina, motorina sau gaz. Edited by arg, 19 June 2017 - 10:57. |
#3
Posted 19 June 2017 - 10:47
Dilema e inutila - in cativa ani nu va mai produce nimeni motoare ptr autoturisme pe diesel. Doar pe benzina/gaz si electrice.
Cam toti marii producatori au anuntat calendare de retragere a motoarelor diesel de pe piata. Mazda e japoneza. Vezi ce durata de viata e data de producator, ca in momentul in care o atingi pica toate. |
#4
Posted 19 June 2017 - 10:47
Am doua masini diesel, cu una fac 10 mii km si cu cealalta 6 mii km pe an. Raman pe diesel pentru ca sunt foarte multumit.
|
#6
Posted 19 June 2017 - 10:52
#7
Posted 19 June 2017 - 11:02
#8
Posted 19 June 2017 - 11:05
Benzina / GPL (cred) ca va fi viitorul apropiat.
Bine, in RO nu se vor lua asa de curand masuri anti-diesel, dar in Vestul Europei or cam inceput. |
#9
Posted 19 June 2017 - 11:11
Benzina.
Inafara de 2L in plus la 100km un alt dezavantaj nu vad. Benzinara este la fel de fiabila ca un diesel, chit ca e motor de turatii. Intretinerea usor mai ieftina, motor mai simplu, feeling mai placut la condus, nu lasi norisori dupa tine, nu suna ca tractoru'. Pe viitor hibride. electrica+ benzina sau doar gpl, doar electrica nu e la indemana si poate masina care merge cu apa Edited by Claudiu998, 19 June 2017 - 11:14. |
#10
Posted 19 June 2017 - 11:27
In general, toate siteurile de specialitate si specialistii par sa fie de acord ca daca mergi mai mult de 15.000 de km pe an ai nevoie sau merita un diesel.
Daca mergi mai putin de atat, nu iti recuperezi banii dati in plus pe o masina diesel care era mai scumpa in general. Pe de alta parte, in ziua de azi masinile pe benzina au inceput sa fie la fel de scumpe sau chiar mai scumpe ca dieselul din cauza aparitiei acelorasi componente ca la diesel: injectie directa, intercooler, turbo si chiar filtre de particule... de aceea raspunsul nu e f simplu. Depinde de la caz la caz. Claudiu998, on 19 iunie 2017 - 11:11, said:
motor mai simplu |
|
#12
Posted 19 June 2017 - 11:32
Nu conteaza atat de mult ca-i tractor au ba, ci ca se vor lua masuri administrative in marile orase, impotriva lui.
|
#13
Posted 19 June 2017 - 11:36
dupa cum se preconizeaza ca in 4,5 ani masina electrica va ajunge sa fie mai ieftina decat cea pe carburant si poate va creste autonomia bateriilor la 5...,600 km, eu zic ca electricele sunt viitorul
|
#14
Posted 19 June 2017 - 11:39
Diesel fan, am unul din 2008, un Golf 5 1,9, mereu mi-a placut dieselul ca zgomot, miros si demaraj, nu-mi place mirosul de benzina dar imi plac cele de GPL, gaz lampant si motorina. Deci as prefera ca benzinara sa fie trecuta pe GPL.
Visez la un diesel automat, sper sa apuc in urmatorii ani, daca nu, il iau pe al fratelui ca eu nu fac km prea multi, doar ocazional cate o iesire la tara si mai rar la munte. |
#15
Posted 19 June 2017 - 11:39
conduc benzina turbo,la momentul achizitiei daca vroiam diesel era cu aproximativ 1500 de euro mai scumpa,momentan are 150k si sunt supermultumit de alegerea facuta,am in casa si 1.9 tdi,deci am termen de comparatie
|
|
#16
Posted 19 June 2017 - 11:40
cooze28, on 19 iunie 2017 - 11:36, said:
dupa cum se preconizeaza ca in 4,5 ani masina electrica va ajunge sa fie mai ieftina decat cea pe carburant si poate va creste autonomia bateriilor la 5...,600 km, eu zic ca electricele sunt viitorul iar curentul + pierderile de la incarcare/descarcare/reconditinare nu sunt cu mult mai ieftine decat benzina, motorina sau gaz-ul... Edited by arg, 19 June 2017 - 11:42. |
#17
Posted 19 June 2017 - 11:41
Pana acum m-a bucurat progresul tehnologic, mai ales trecerea telecomunicatiilor pe fibra optica, dezvoltarea sectorului IT, a centralelor pe gaz si aerului conditionat (valabil si la masini, am urat din suflet Dacia comunista), dar deja noile tehnologii incep sa nu-mi mai placa, ma transform in djl de la fazele astea cu energii ecologice, panouri solare sau masini electrice, voi deveni nostalgic.
|
#18
Posted 19 June 2017 - 11:42
Mie, orice mașină cu cutie automată mi se e pare a fi o mașină pentru oamenii cu handicap.
În primul rând are două pedale și în al doilea maneta e mai mult de formă. Edited by KyKyKyKy, 19 June 2017 - 11:43. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users