Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Honda Civic 1.8 i-vtec 2009
Last Updated: Aug 26 2017 19:23, Started by
byty_08
, Jun 19 2017 10:06
·
0
#1
Posted 19 June 2017 - 10:06
Salut,
Scriu aceste randuri ca si nou posesor de masina descrisa in titlu:Honda civic 1.8 i-tec an 2009. A fost o perioada lunga de cautari pe site-uri,forumuri,am citit cam tot ce am gasit despre acest model si despre aceasta marca si asa am ajuns sa o si achizitionez,chiar daca "prieteni" ma indrumau spre altceva,cam majoritatea dintre ei imi recomandau germanele,cam de ce e plina piata auto din Romania.Am riscat,si am mers pe ceea ce mi-am dorit si ce mi-a placut si nu imi pare rau. Masina am luat-o din Germania direct de la proprietar(primul) cu carte service la reprezentanta Honda,94000km,an 2009,jante de vara si iarna pe aluminiu,iar din ce a spus proprietarul masina a fost folosita doar 3 ierni,avand o alta masina de iarna. Urmeaza perioada de inscriere a masini,deocamdata am nr rosii insa in cei aprox 1000 km facuti pana acuma pot sa zic doar ca este peste asteptarile mele.Merge impecabil,motorul mi se pare foarte silentios,avand diesel inainte de asta,foarte puternic,confortul si spatiul mi se par decente avand in vedere ca totusi e un hatchback iar bordul masinii este superb.Luminile,consola unde afiseaza turometrul si kilometrajul iti da o stare de bine,este altceva fata de alte masini,este diferita insa tocmai diferenta asta mare fata de normalitate imi place. Urmeaza schimbul de ulei(Eneos 0w20) sper sa fie ok,am citit numai de bine de aceasta marca de ulei,si multi km de acum inainte. Atasez si 2 poze cu masina,doar acestea le am,deocamdata. Attached Files |
#2
Posted 19 June 2017 - 10:10
cum sta la consum comparat cu ce ai avut anterior?
Nu ti se par f dure suspensiile? |
#3
Posted 19 June 2017 - 10:39
S-o porti sanatos multi km fara probleme.
Ne spui si un pret de achizitie? |
#4
Posted 19 June 2017 - 11:18
Inainte am avut un Peugeot 206 1.4Hdi si aveam un consum de 5-6% hai poate 7...la Honda cb imi arata undeva la 8,5-9% in oras iar la drum intins am scos 7.5 in stil destul de agresiv.La cosnum ma asteptam oricum sa fie un pic mai mare.
Supensia intr-adevar este cam rigida.Pe drumurile rele o simti destul de tare,insa nu pot sa zic ca e vina masinii,asta e Romania. Pe masina am dat 6600E si cu adus din germania am iesit undeva la 7350E. |
#5
Posted 19 June 2017 - 11:22
Este bun si mobil 0w20 , eu de asta am pus la ultimele 5 schimburi si sunt multumit. E putin mai scump decat eneos.
Edited by Benderbut, 19 June 2017 - 11:26. |
#6
Posted 19 June 2017 - 11:32
0W20 e ulei optimizat pt consum, daca vrei protectie a motorului ar fi mai indicat un 5W30.
|
#7
Posted 19 June 2017 - 11:49
Acuma l-am cumparat deja si de data asta o sa merg cu Eneos 0w20,sapt asta sper sa ii fac schimbu.
La anu posibil sa trec la altceva,sa vedem cum se comporta. Oricum am verificat acuma la jojo si uleiul este galben,arata ca nou cu toate ca cred ca are 15mii.Greseala mea este ca nu am intrebat pe respectivul de la care am luat-o ce ulei a folosit. |
#9
Posted 19 June 2017 - 12:06
Oricum nu stiu daca diferenta dintre 0w20 si 5w30 o sa fie simtitoare...adica merge altfel motorul?se aude altfel?sau cum as putea sa observ diferenta dintre 2 tipuri de ulei.
|
#11
Posted 19 June 2017 - 12:13
byty_08, on 19 iunie 2017 - 12:06, said:
Oricum nu stiu daca diferenta dintre 0w20 si 5w30 o sa fie simtitoare...adica merge altfel motorul?se aude altfel?sau cum as putea sa observ diferenta dintre 2 tipuri de ulei. |
#13
Posted 19 June 2017 - 12:57
Din ce-mi aduc eu aminte, vopseaua este o gluma proasta (ecologica, pe baza de apa, foarte putin rezistenta), parbrizul destul de sensibil, si partea de suspensie semiindependenta spate- cand se fufu, sunt niste bucse AM care se schimba, astia te pun sa iei toata puntea spate. Gasesti info pe forumul monomarca.
|
#14
Posted 19 June 2017 - 13:02
prima recomandare ar fi ca la depasiri sa retrogadezi astfel incat sa ajunga pe la 3800-4000 ture si sa nu-ti fie frica sa o calci pana te limiteaza calculatorul de bord. daca se intampla asta din cand in cand si pe perioade scurte n-are nici pe dracu. oricum e limitata din fabrica la mai putin decat poate, ca sa n-o poti strica tu. eu pe la 50-60km/h ii dau a doua pt depasire si in depasire o calc pana la 100km/h (atata duce cu a doua), la 70-80 ii dau a treia si merge pana in 135, la 100 ii dau a patra si n-am mai testat pana unde merge. nu-ti fie frica ca se defecteaza, sau sare consumul, procedezi asa numai pt depasiri si asta insemna sub 1% din durata de exploatare a motorului. sub 3800 de ture se comporta ca un motor de 1.5 si ca putere, dar si ca consum. doar peste 3800 ture iti da cei 140HP care-i are. asa-i filozofia vtec-ului. practic sunt doua motoate in unul singur. Edited by Fane, 19 June 2017 - 13:06. |
#15
Posted 19 June 2017 - 13:09
Nu sunt eu foarte vitezoman de fel,însă am calcat-o de câteva ori si intr-adevăr se duce... trage,dar trebuie turata...
|
|
#16
Posted 19 June 2017 - 21:05
Referitor la ulei, pune vascozitatea care este recomandata in cartea masinii si schimba-l ceva mai des decat zice cartea si n-o sa ai dureri de cap.
Mai vascos nu inseamna mai bun. Edited by closchkutza, 19 June 2017 - 21:05. |
#17
Posted 19 June 2017 - 22:55
#18
Posted 20 June 2017 - 02:05
Am impresia citind acolo ca cel recomandat este 0w20, chiar daca nu scrie explicit. Inca o chestie: 0w20, cel putin acum, din cate stiu este doar sintetic. 5w30 este in majoritatea cazurilor cu baza minerala inalt rafinata.
Economie de carburant = si frecari minime, altfel nu prea ar avea cum (basca foarte fluid la rece, transfer termic foarte bun, viteza mare de improspatare, etc). PS: am 176.000 km facuti doar cu ulei recomandat (Toyota 5w30 FE ( vascozitate redusa - economie de carburant ) vascozitatea recomandata si cea mai mica din carte) fara vreun consum de ulei intre schimburi. Este practic un pic mai vascos ca un 0w20, sub 10 la 100 grade (vs 8 si ceva la 0w20). Asta apropo de credinta populara ca uleiurile FE fac motorul praf. Edited by closchkutza, 20 June 2017 - 02:14. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users