Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
BCR - problema cu sistemul de plati prin carduri
#1
Posted 15 June 2017 - 13:11
Am fost azi sa cumpar ceva, haine, si la casa am vrut sa platesc cu cardul. Casiera a incercat de vreo 5 ori, abia a 5-a oara a mers. In rest am primit tranzactie respinsa. Sigur ca banii mi-au fost luati de pe card pentru fiecare incercare de plata, desi numai una ar fi trebuit, cea acceptata.
Am facut reclamatie la banca si cica au avut probleme in sistemul lor de cacao si-o sa rezolve, in maxim 30 de zile. Deci o perioada de pana la 30 de zile eu stau cu vreo 500 de lei lipsa, disparuti prin sistemul lor, cica nu au ce sa-mi faca. La call center mi-a spus ala care a raspuns ca oricum mai am bani pe card deci nu e nicio problema. Asta ca sa vedem cam cum sunt tratati clientii BCR, adica ce pubipla lor, daca tot mai am bani pe card, da-i dracu pe aia disparuti, o sa-i primesc eu la un moment dat. Parca stie el ce aveam eu de facut cu banii si cum anume erau planificati, ca sa-si permita sa-mi spuna ca oricum mai am bani in cont. Daca eu am bani de dat la banca si nu-i dau, sunt penalizat. Daca ei iau banii aiurea, din cauza ca au un sistem electronic de tot rahatul, in ce fel sunt penalizati? |
#2
Posted 15 June 2017 - 13:18
La call center mi-a spus ala care a raspuns ca oricum mai am bani pe card deci nu e nicio problema.
Asta e monumentală ! Merită popularizată la șefii lui (până la ăla mare de la BCR), la OPC, la TV etc. I-ai reținut numele ? |
#3
Posted 15 June 2017 - 13:21
pai nu prea ai ce sa le faci. daca faci reclamatie la anpc cred ca sunt acoperiti de contract (acum si clauzele alea sunt oarecum abuzive, dar asta e alta discutie), daca ii dai in judecata trebuie sa dovedesti ce prejudiciu ti-a cauzat lipsa acestor bani din cont.
|
#4
Posted 15 June 2017 - 13:24
#5
Posted 15 June 2017 - 13:33
Brainie, on 15 iunie 2017 - 13:18, said:
La call center mi-a spus ala care a raspuns ca oricum mai am bani pe card deci nu e nicio problema. Asta e monumentală ! Merită popularizată la șefii lui (până la ăla mare de la BCR), la OPC, la TV etc. I-ai reținut numele ? LE. I-am retinut doar prenumele, Dragos. Numele de familie nu l-am inteles. adrian_r5, on 15 iunie 2017 - 13:24, said:
Foloseste si tu card de credit ... si aia e ... 30 de zile stai pe bani lor ... Edited by tiestodj20, 15 June 2017 - 13:36. |
#7
Posted 15 June 2017 - 13:44
Cei de la call center nu sunt vinovati pentru prostiile acestea. Ei au niste raspunsuri standard.
E o procedura comuna majoritatii call centerelor. |
#8
Posted 15 June 2017 - 13:44
Cand am terminat ratele(!10 ani de stres,minciuni si amenintari) la BCR am facut chef
Edited by PiticVerde, 15 June 2017 - 13:44. |
#9
Posted 15 June 2017 - 13:50
#10
Posted 15 June 2017 - 13:55
tiestodj20, on 15 iunie 2017 - 13:33, said:
atat de multa prostie si nesimtitre nu stiu daca mai e pe undeva prin lume. tiestodj20, on 15 iunie 2017 - 13:33, said:
Pai tot eu ii dau inapoi Edited by adrian_r5, 15 June 2017 - 13:56. |
|
#11
Posted 15 June 2017 - 14:17
adrian_r5, on 15 iunie 2017 - 13:55, said:
Inseamna ca n-ai prea avut treaba cu bancile tomaso, on 15 iunie 2017 - 13:44, said:
Cei de la call center nu sunt vinovati pentru prostiile acestea. Ei au niste raspunsuri standard. E o procedura comuna majoritatii call centerelor. Or fi avand, dar pe ala din call center nu-l intereseaza cati bani mai am eu pe card. Aia nu e treaba lui, nu imi programeaza el banii mei. |
#12
Posted 15 June 2017 - 14:46
Ai primit 4 chitante pe care scrie tranzactie repinsa? Verifica contul. Nu cred ca ti-au fost retrasi banii de 4 ori aceeasi suma la cĂąteva secunde distanta la acelasi magazin.
Edited by dorin_2k, 15 June 2017 - 14:46. |
#13
Posted 15 June 2017 - 15:07
Nu poti face opozitie (parca avea un termen, dar imi scapa numele) la acele tranzactii? Banii nu pleaca imediat parca.
|
#14
Posted 15 June 2017 - 15:15
dorin_2k, on 15 iunie 2017 - 14:46, said:
Ai primit 4 chitante pe care scrie tranzactie repinsa? Verifica contul. Nu cred ca ti-au fost retrasi banii de 4 ori aceeasi suma la câteva secunde distanta la acelasi magazin. colombo2003, on 15 iunie 2017 - 15:07, said:
Nu poti face opozitie (parca avea un termen, dar imi scapa numele) la acele tranzactii? Banii nu pleaca imediat parca. |
#15
Posted 15 June 2017 - 15:22
O experienta asemanatoare a patit-o si maica-mea: s-a dus femeia la bancomat (BCR, sa ne intelegem) si, iese chitanta, iese cardul, banii ciu-ciu!
Du-te, fa sesizare scrisa, sa se uite aia pe camera, sa vada, sa analizeze, sa verifice rapoartele de tranzactii din ziua respectiva (si cu ce ramasese in bancomat) etc etc etc Tot asa i-au spus: 30 de zile. Si pana la urma s-a rezolvat, luna urmatoare, dar tot asa, drumuri inutile, nervi, timp pierdut si mai ales fara bani. Nu ca altii ar fi mai... ca greseli se pot intampla, oricand, oricui, mai ales cand depinzi de un siste informatic, dar parca astia de la BCR sunt prea de tot. |
|
#16
Posted 15 June 2017 - 15:31
dă-i dracu'
mută contul la BT cu scandalul aferent dacă nu vor, măcar e banca noastră nu a franţujilor cheamă postul locat TV şatra de ţigani din zonă cheamă cîţiva prieteni să filmeze spectacolul online pe facebuci stăm ca prostalanii şi se cacă-n capu'nostru toate pramatiile...începînd cu guvernanţii... că eşti ioropian... educat... Edited by sarac.lipit, 15 June 2017 - 15:36. |
#17
Posted 15 June 2017 - 15:34
La Raiffeisen s-au rezolvat 2 erori din astea in 2 zile si a treia eroare in 5 zile.
30 de zile e termenul maxim. Poti sa faci ce vrei in astea, reclamatii unde vrei tu, nu cred ca va fi vreo schimbare, scrie foarte clar in contract semnat de tine. |
#18
Posted 15 June 2017 - 15:54
colombo2003, on 15 iunie 2017 - 15:22, said:
Du-te, fa sesizare scrisa, sa se uite aia pe camera, sa vada, sa analizeze, sa verifice rapoartele de tranzactii din ziua respectiva (si cu ce ramasese in bancomat) etc etc etc Aceste erori se rezolva rapid. De la cateva minute, la cateva ore. Asaa a fost la mine. Insa cand apare chitanta cu "tranzactie nereusita" nici macar nu se debiteaza banii din card. @initiator Cum ai aflat ca tie ti-au fost retrasi cei 500 lei de pe card? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users