Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

decodor/receiver 4k

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
ctzzz

ctzzz

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 16.12.2012
Salutare tuturor,
Sunt un pic incepator aici, am nevoie de sfaturi pentru cumpararea unui decodor pentru cablu digital mai performant decat ce folosesc in momentul actual (pentru cunoscatori, acum folosesc un Amiko Mini Combo).
Folosesc cablu digital de la RDS si am constatat ca, la aceeasi transmisie, am o calitate mult mai buna cu semnalul decodat direct de un televizor Sony 4K, decat in combinatia decodor Amiko + monitor, prin HDMI. Fireste, transmisia RDS (era vorba de un canal Digisport) este HD, nu 4k, dar decodarea pe televizorul 4K Sony arata mult, mult mai bine decat prin Amiko.
M-ar interesa sa stiu daca se poate gasi o solutie comparabila, am vazut ca exista Amiko A4 (4k), teoretic pretul de cca 450 RON nu mi s-ar parea mare, dar as vrea sa stiu daca voi avea vreun spor de performanta sau nu si, sigur, raman dator pentru alte sfaturi legate de alte marci sau alte solutii.
Ma intereseaza in principal receptia canalelpr Digisport, Eurosport, ProTV cele libere, nimic "codat", care sa aiba nevoie de cartela. SIgur, mi-ar placea ca decodorulk sa aiba si facilitati de player, kodi, etc, dar astea sunt in planul doi, cel mai mult vreau sa vad perfect transmisiile sport de pe cablu.

Multumesc anticipat.

Edited by ctzzz, 29 May 2017 - 20:56.


#2
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141