[DE CE] este nevoie de rezolutie QHD pentru VR
Last Updated: May 19 2017 20:54, Started by
sSorsy
, May 19 2017 14:42
·
0
#1
Posted 19 May 2017 - 14:42
Din cate am inteles eu, utilizatorul nu face diferenta dintre FHD si QHD in utilizarea de zi cu zi.
P.S. M-am lamurit. Edited by sSorsy, 19 May 2017 - 15:09. |
#2
Posted 19 May 2017 - 14:51
In utilizarea de zi cu zi, nu in utilizarea VR. Si nu e suficient QHD, ai nevoie de 4K minim pentru VR.
La QHD vezi pixelii extrem de mari. In principiu e ok pentru anumite jocuri, dar daca trebuie sa te concentrezi in profunzime, e o diferenta mare. Later edit: Pentru jocuri VR la nivel calitativ ai nevoie de minim rezolutie 4K la un framerate de 60FPS. Ideal ar fi intre 90 si 120FPS. Diferenta dintre 60 si 120 nu e foarte vizibila la nivel vizual, dar creierul sesizeaza totusi aceasta miscare "lenta" si poate induce starea de ameteala, mai ales in scene ce se deruleaza foarte rapid cum ar fi un joc de curse in momentul in care te uiti in lateral. Edited by AndyM, 19 May 2017 - 14:54. |
#3
Posted 19 May 2017 - 14:54
pentru ca in fhd nu poti cuprinde suficiente detalii ca sa poti simula cat mai bine realitatea
|
#5
Posted 19 May 2017 - 15:07
Aha, la telefon! Pai display-ul e marit literalmente cu lupa si impartit in doua (evident ... jumatati). Normal ca ai nevoie de cit mai multi pixeli.
|
#6
Posted 19 May 2017 - 15:29
Desi nu am folosit niciodata, am inteles ca se folosesc niste lentile care maresc si indeparteaza imaginea, astfel putandu-se vedea pixeli care nu se vad cu ochiul liber... daca mai e si imagine 3d, sunt practic 2 imagini diferite combinate fiecare la rezolutie mult mai mica...
|
#7
Posted 19 May 2017 - 20:54
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users