Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Raman cu Ford sau iau BMW
Last Updated: May 20 2017 16:56, Started by
vimann
, May 19 2017 00:12
·
0
#1
Posted 19 May 2017 - 00:12
Salutare,
Din cauza unor circumstante nefericite, Fordul Fusion din dotare necesita schimbarea garniturii de chiulasa. S-au facut 3 saptamani de la belea, n-am mai dus-o la service, ultimele costuri aproximate pentru reparatie pornind de la un 700 de euro. Asta inseamna cam jumatate din valoarea masinii si nu imi vine deloc sa ii dau. Am cumparat manualul de reparatii al masinii(Haynes), procedura pentru dat jos chiulasa si punerea la punct a distributiei e absolut infecta, ca si multe alte operatiuni. As fi vrut sa ma bag singur la reparatie, dar nu indraznesc, e prea usor de gresit. La vechea masina(BMW E36) am lucrat singur de multe ori, cu drag, inclusiv am schimbat garnitura de chiulasa: accesibil, intuitiv. Cand am luat Fordul, am vrut initial BMW Seria 3 E46, dar am zis sa aleg cu capul, nu cu inima. Ma gandesc serios sa scap, intr-un fel sau altul de Ford si sa revin la BMW. Ford pro: piese mai ieftine, consum de combustibil mai mic,impozit mai mic, garda inalta Ford contra: cosmar de lucrat la ea, antifonare de tot rasul, suspensie de iti rupe rinichii BMW pro: Alt nivel de confort, as putea sa fac aproape toate reparatiile in regie proprie BMW contra: Un sac de bucse/articulatii de inlocuit, consum si impozit mai mari, piese ceva mai scumpe Cu oricare masina as ramane, aproape tot ce inseamna sistem de racire trebuie inlocuit cu piese noi, din motive evidente. Masinile sunt pe benzina, la BMW ma orientam la 318 cu vechiul motor M43 robust si la care se mestereste usor si nu sunt racer. M-am gandit destul de mult dupa cum vedeti, dar poate m-am tampit. Voi ce ziceti ? |
#2
Posted 19 May 2017 - 00:45
Tu compari Fusion cu seria 3 ?
Pai seria 3 e cu Mondeo la clasa, iar seria 1 cu Focus... Fusion e din alt film in ecuatia asta... Edited by notrust, 19 May 2017 - 00:46. |
#3
Posted 19 May 2017 - 04:36
Ce sa mai repari bai nene... Nu intelegeti ca masinile se mai si arunca?
|
#4
Posted 19 May 2017 - 05:56
Uneori mai trebuie sa asculti si inima.
Ce ar fi viata fara placeri, doar calcule seci? |
#5
Posted 19 May 2017 - 06:59
vimann, on 19 mai 2017 - 00:12, said:
M-am gandit destul de mult dupa cum vedeti, dar poate m-am tampit. Voi ce ziceti ? Din ce am citi eu, ti-as recomanda BMW. The same shit cu un plus de confort si placere in a repara la el. |
#6
Posted 19 May 2017 - 07:05
700 euro schimb garnitura de chiulasa ?? Da' ii din aur ?
Daca zici ca esti " maestru " in reparatii la bemveu inseamna ca esti zeu la reparatii in Ford .. deci repara jaful din dotare , vinde-l si ia-ti alta masina ( un bemveu stricat ca tot te pricepi la reparat si macar dai bani mai putini la achizitie , basca ramai si cu bani de prisos ... ) |
#7
Posted 19 May 2017 - 09:01
Chiar....700 euro schimb garnitura de chiulasa ??
Daca spui ca motorizarea este pe benzina la Fusion atunci ai motor de 1.4 sau 1.6,, 16V La inlocuire garnitura chiuloasa o sa fie nevoie de ceva piese + niste consumabile aferente. presupunand ca ,,,chiuloasa este ok ai nevoie de garnitura chiuloasa+capac culbutori,antigel rosu ,curea distributie +curele accesorii + intinzator,ulei mot+filtru,eventual pompa de apa si niste bujii.... Pe langa acestea mai ar fi nevoie de niste dispozitive(de blocat axele cu came, de blocat vilbrochen,2 prezoane-ghidaj pentru pozitionare chiuloasa),cum cred ca ai vazut si prin manualul de repartaii In afara de faptul ca pe langa sculele aferente mai este nevoie de un cric hidraulic(crocodil de preferat) pentru suspendarea motorului,mare complicatie nu este. Doar ca se lucreaza mai inghesuit.... Preturile la mai toate piesele/consumabilele sunt de bun simt....dau exemple:(ulei+filtru=150ron....set distributie 350-400 ron.....pompa apa 150-200ron) pana la 700 epuroi mai este ceva distanta..... Per ansamblu daca nu ai mai facut/vazut asa ceva (sch. garnitura chiuloasa la astfel de motorizare 1.4//1.6 16V...) sfatul meu este sa apelezi la cineva care face frecvent asa ceva. |
#9
Posted 19 May 2017 - 14:01
Pai e pacat pentru o diferenta mica de bani, mai ales ca tu te pricepi, sa nu-ti iei un E46. E chiar pacat.
|
#10
Posted 19 May 2017 - 15:08
valecris16, on 19 mai 2017 - 09:01, said:
Per ansamblu daca nu ai mai facut/vazut asa ceva (sch. garnitura chiuloasa la astfel de motorizare 1.4//1.6 16V...) sfatul meu este sa apelezi la cineva care face frecvent asa ceva. In afara de timpul meu(nu-s mecanic, ci pasionat), ies undeva la/sub jumatate cu costurile Baxon, on 19 mai 2017 - 07:05, said:
Daca zici ca esti " maestru " in reparatii la bemveu inseamna ca esti zeu la reparatii in Ford .. deci repara jaful din dotare , vinde-l si ia-ti alta masina ( un bemveu stricat ca tot te pricepi la reparat si macar dai bani mai putini la achizitie , basca ramai si cu bani de prisos ... ) Cand e bucsaraia obosita pe spate, multi vor sa scape de BMW. Parca as lua una d-asta, ii fac un refresh total la suspensie si stau linistit. Intrebare: in starea in care e acum masina,realist, cat ar valora ? E 1.6 16v 2003. Alte probleme nu are si arata bine(pentru un Fusion...). Daca nu pierd enorm de mult, parca mai bine o face altu cu drag, decat eu cu scarba. |
|
#11
Posted 19 May 2017 - 16:11
Semne la fulie??.. ...gasesti doar la pinionul din spatele fuliei....
dar presupunand ca ai dispozitivul care blocheaza vilbrochenul + cel de blocare axe cu came atunci se poate spune ca distributia este pusa la 'punct'...(asta daca se stie unde anume trebuie infiletat acel blocaj la vilbrochen.....desi tare ma indoiesc) Chiar daca cureaua de distributie a fost schimbata acum 5 zile...daca a luat contact cu cateva picaturi de antigel/ulei....este compromisa sau cel putin eu nu mai am incredere in ea. Curelele de accesorii....respectiv cea de la AC si cea de la servo directie se pot cobori/urca pe pinioane cu ajutorul unui mic dispozitv....care vine la pachet cu acele curele noi (daca sunt Motorkraft....) Ca raspuns la intrebarea pusa de tine....legat de pret achizitie una bucata Fusion 1.6 16V an 2003 ...km nu se stiu...,dotari alea-alea....chiuloasa la pachet. Tu ai plati 1500 euro (pot fi si 1000 sau chiar 500.....atat timp cat nu azi motorul mergand,cat nu vezi cum ruleaza masina...) pentru masina aceea??.................exact asa ziceam si eu. |
#12
Posted 19 May 2017 - 16:29
nu ai ce face. daca nu te dau banii pe afara sa iti permiti sa renunti la fusion (adica s-al vinzi pe 500-600 euro ceva de genul) singura solutie e sa schimbi motorul la fusion. un motor din dezmembrari nu ar trebui sa coste f mult desi am observat ca la marcile "spalate , curate" de masini (ford, skoda , vw) preturile in dezmembrari sunt fff mari in comparatie cu marcile premium ))
asadar repari fordul si apoi te hotarasti daca il vinzi sau nu. e46 nu prea ti-as recomanda ptr ca sunt mult prea vechi, mai toate au probleme cu rugina iar intretinerea mai ales pe articulatie e scumpa bine pentru o masina asa ieftina la achizitie. bine, daca ai bugetul necesar pentru eventualele reparatii atunci iti recomand, e chiar o masina foarte ok dar doar daca ai banii necesari sa o tii pe linia de plutire. eventual vinzi fusionul si iei un focus2, astra h... Edited by bossake, 19 May 2017 - 16:31. |
#13
Posted 19 May 2017 - 17:07
valecris16, on 19 mai 2017 - 16:11, said:
Tu ai plati 1500 euro (pot fi si 1000 sau chiar 500.....atat timp cat nu azi motorul mergand,cat nu vezi cum ruleaza masina...) pentru masina acea??.................exact asa ziceam si eu. bossake, on 19 mai 2017 - 16:29, said:
nu ai ce face. daca nu te dau banii pe afara sa iti permiti sa renunti la fusion (adica s-al vinzi pe 500-600 euro ceva de genul) singura solutie e sa schimbi motorul la fusion. un motor din dezmembrari nu ar trebui sa coste f mult desi am observat ca la marcile "spalate , curate" de masini (ford, skoda , vw) preturile in dezmembrari sunt fff mari in comparatie cu marcile premium )) Am vazut foarte putine E46 cu rugina. Pana sa ma opresc la Fusion cautam Focus, tot ce am vazut - probleme cu rugina. |
#14
Posted 19 May 2017 - 17:35
Dai la rabla una din ele, una o vinzi și mai pui 5000 euro și îți iei mașină nouă. Poți sa-i împărți in 48-60 rate (100 euro/luna) și mergi cu mașina fără griji.
Știu, nu-i bemveu... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users