Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vand Proiect AI cu ChatGPT 4(Gene...

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...
 Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj

Hranirea pasarilor din orase -pro...

[unde] goarna tramvai
 

"How Tesla Will Change The World" by Tim Urban

* * * - - 4 votes
  • Please log in to reply
8256 replies to this topic

#55
the_northpole

the_northpole

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,797
  • Înscris: 10.01.2010

View Postbenis, on 09 mai 2017 - 14:27, said:

Când o să bage mâna în buzunar cei ce merg cu euro lula și o să îmi achite tratamentul pentru astm, mai discutăm. Pănă atunci, ușurel..

pentru cei cu euro lula este de vina RAR-ul si cei de la ITP.  iar mașina electrica nu o să-ți rezolve astmul nici tie nici cei care o sa sufere in viitor de aceasta boala. mașina electrica doar muta poluarea în afara orașului.  singura rezolvare e transportul în comun. autobuzul/ tramvaiul/metroul sa vina la maxim 10 minute, eventual doua bucăți odată dacă traseul o cere.

pomenile de 10000 de Euro nu sunt o rezolvare, nici cele de Rabla. vrei mașina noua o cumperi pe banii tai.
Bani de prima înmatriculare/timbru si ce mai este sunt numai bune pentru echiparea tramvaielor si a autobuzelor cu bullbar-uri, iar mașinile parcate de nesimțiți sa fie împinse de ele fără nici cea mai mica remușcare.

Edited by the_northpole, 11 May 2017 - 15:09.


#56
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,076
  • Înscris: 04.02.2011

View Postunbrutus, on 09 mai 2017 - 22:07, said:

Nu e autohtona, e peste tot. Sa nu uitam ca firmele din domeniul energiei nu sint oricum romanesti.
Asa cum iti exprimi opinia despre masini electrice fara sa le fi condus, asa gresesti si legat de taxele noi din factura de energie electrica:
German green energy surcharge rises to record
German consumers are facing higher electricity bills next year as rising costs for the country's shift to greener energy will drive a surcharge for renewables to an all-time high despite efforts to curb the trend.

Green levies add £112 to energy bills – where does the money go?
Asa cum fortozo nu si-a luat electrica ca e scumpa, nici pe factura de energie nu ar fi vrut nimeni sa plateasca in plus daca eram intrebati.
Sau daca era un referendum, eu cred ca stiu ce iesea. Sigur, ramane argumentul ca suma e mica, dar poate creste, asa cum vedem din Germania.
Limita superioara nu exista de fapt... se mentine la un nivel la care lumea nu se rascoala...
Omule, faci un efort considerabil în a combate o chestie la care nici mcar nu te pricepi. Discutam de cogenerare și tu îmi vii cu certificatele verzi. Eu am întrebat unde mai sunt taxe de cogenerare, nu certificate verzi.


Unul aproape in fiecare oras mare... e pai atunci da... ma duc din dr taberei sa imi incarc masina in pantelimon, gata... rezolvat.

Ai las-o-n spanac, n-aveți curent electric în Pantelimon? :lol:




Nu stiu ce sa zic la asta... sa fii sanatos poate? Aici sint mii de oameni cu mii de masini si nu suna nici unul ca un tractor.
Poate e timpul sa o duci la service? Sau ia-ti un Logan. Sigur nu suna ca un tractor. Stii si tu f bine, dar ai postat la deruta...

Intrebarea mea era adresata celui care a spus ca "masinile termice = tractoare"...
Toate... fara discutii, fara nuante...

Da, aici ai nimerit-o ca la loto, loganul diesel chiar e silențios, chiar dac are o gioars de motor. Eu sigur postez la derut, doar ca s îți alimentez nervii. Noi ne-am înțeles toți cei de pe forum s postm la derut, pn cedezi Dumneata psihic. Mi-am luat liber și de la servici, doar ca s postez la derut. Nici cu femeia n-am mai fcut dragoste. Pentru c.. derut!


Sursa? Sau e vorba de 90% din drumurile TALE personale?
Mai usor cu generalizarile... sint oameni care fac sute de mii de km pe an.

Se numesc șoferi de tir sau de curier sau de taxi. Ce s mai, sunt majoritari.



Te aștept cu postri mai bine argumentate. Pn atunci, continum cu deruta..

#57
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postbenis, on 12 mai 2017 - 10:27, said:

Te aștept cu postări mai bine argumentate. Pănă atunci, continuăm cu deruta..
Baiatule drage, ai postat la deruta, ca Seatul tau "suna ca un tractor daca masurma decibelii", nu te mai fa de ras, stii bine ca asta ai facut.
Nu ai masurat, ai postat doar aiurea o exagerare.
Stii bine ca nu are cum sa sune ca un tractor daca ai masura.

Nu a vorbit nimeni aici de diesel! Nici tu macar, nu ai zis de Seat ul tau ca e diesel, si nu conteaza!
Inca o data, ca vad ca esti incapabil sa intelegi, -AAples- a zis ca motoarele termica = tractor. Toate motoarele.

Eu am zis Logan, in general, ca nu au deocamdata decat motoare termice. Tu vii cumva din fundul baltii si te faci ca nu pricepi ca e vorba de toate motoarele.

Deci nu conteaza ca e diesel sau nu. Oricum, nu are cum sa fie un logan mai silentios ca un Renault si alte marci pe care e pus acel motor... :)

Poate tu stai in pantelimon, insa nu era vorba de curent electric in general, ci se alimentatoare pt masini electrice.
Ai probleme de analfabetism functional, adica nu intelegi textul la o citire sau ce se intampla?

Ce certificate versi mai baiatule, unde vezi tu ceva despre certificate verzi?? E vorba de o taxa adaugata in factura de curent pt generarea de curent prin energii alternative.
E acelasi lucru si la noi si la altii. Tu chiar la nimic nu ai reusit sa intelegi ce scria? E o performanta.

Ce idee combat baiatule? Doar te-am informat ca ai platit niste bani in plus si platesti pt energie "verde"... pt ca toata lumea se asteapta sa SCADA factura, in timp ce in realitate, ea CRESTE.
Dupa cum vezi, sint articole despre asta in presa romaneasca si internationala, pt ca multi nu stiu.

#58
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,076
  • Înscris: 04.02.2011
Ok, hai să încheiem discuția cu tractoarele, oricum e offtopic.
'Alimentatorul' acela este de fapt o priză trifazică, din alea de care găsești și prin parcări, ba chiar și la stațiile de metrou.
Sau poate vorbești de încărcare rapidă, aia e altceva. Cert e că, dacă nu faci taxi, îți poți lăsa mașina liniștit acasă la încărcare. Serior, eu când mi-am făcut instalația, am prevăzut și o priză trifazică pentru asta. La 50Kw se încarcă mașinile cu baterii de 22kwh (cele ieftine) în jumătate de oră. O Tesla cu 80 kwh în sub 2 ore.
Taxa aia pe curent electric pentru energii regenerabile la noi e introdusă sub forma de certificate verzi, la alții îi zice doar altfel. Iar taxa de cogenerare de care vorbea un coleg nu are nimic 'verde' în ea, e doar o taxă protecționistă care nu are de a face nimic cu ecologia.
Eu nu știu care e aia 'toată lumea' care se aștepta să scadă factura odată cu introducerea taxelor verzi. Lămurește-mă și pe mine.

#59
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postinuendo0, on 07 mai 2017 - 23:39, said:

De ce nu as putea respecta ce promit? Poate doar din cauza ta sau daca esti pe alt continent.

S-ar putea sa stii mai multe decat mine despre masinile electrice pt ca ai condus 1000km? Ca sa iti raspund la nivelul tau: poti demonstra? Stii cumva cati km am condus eu masini electrice?


Exact, stim cum se arunca cuvinte pe aici, mai poti spune o data referindu-te si la tine.
E prima si ultima data cand iti raspund la astfel de provocari copilaresti. Vorbesti cu un adult responsabil aici, nu stiu tu daca esti unul.

L.E: Supercharger Bucuresti si altele 2 in Ro.: "Coming soon".
Am urmarit expansiunea Superchargerelor in Europa de mai bine de un an, cand erau cam jumatate din cate sunt acum. Pe unde scria "Coming Soon" la vremea aia, acum deja sunt active. Iar ultima postare pe blogul Tesla se refera la dublarea, in decursul acestui an, al numarului Superchargerelor. Deci pana prin vara 2018 cand va aparea Modelul 3 si in Europa, cam sunt sigur ca vor fi Superchargere si in Romania.
nu vazusem ca ai postat alea, cred ca ai editat postul ulterior... acum tot nu stiu daca ce ai postat acolo iti apartine, e un cont santander din spania etc
Oricum masina nu e inca nici produsa... pana ajungi tu sa o detii vor mai trece vreo 2-3 ani din ce am inteles eu, nu?
Deci ai dat avans la o masina care va ajunge la tine prin 2019? hmm... superchargere in romania... am mai spus. Cat inca nu sint in ungaria...

#60
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View Postunbrutus, on 15 mai 2017 - 16:40, said:


nu vazusem ca ai postat alea, cred ca ai editat postul ulterior... acum tot nu stiu daca ce ai postat acolo iti apartine, e un cont santander din spania etc
Oricum masina nu e inca nici produsa... pana ajungi tu sa o detii vor mai trece vreo 2-3 ani din ce am inteles eu, nu?
Deci ai dat avans la o masina care va ajunge la tine prin 2019? hmm... superchargere in romania... am mai spus. Cat inca nu sint in ungaria...

Scrie exact ora cand am editat. Va trece vreun an si pana sa o detin nu 2-3ani, cred ca nu ai inteles tu bine.
Cred ca e normal sa acopar numarul contului si numele, nu? Si da, intentionez sa o conduc si in Romania. Si cum ziceam in acelasi post vor fi si superchargere. Si in Romania pana atunci. Nu iti fa griji ca nu o sa am unde sa o incarc

Edited by inuendo0, 15 May 2017 - 17:17.


#61
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Inca nu schimba lumea.

http://www.salon.com...r-electric-car/

"Tesla Motors has an army of loyalists who either swear by the company’s sleek and stealthy high-end luxury electric cars or dream of getting their hands on one. They share company co-founder Elon Musk’s vision of ending the 130-year reign of the internal combustion engine by steering drivers away from gasoline and toward electricity.

But hold on to your smugness, Tesla owners. Not all electric cars are the same, and until the U.S. more fully embraces renewable energy sources, buying an electric car isn’t necessarily the greenest option out there. In fact, some hybrid vehicles can be greener options than fully electric cars, according to people who study the sources of carbon emissions that cause global warming. (Sorry climate deniers, you’ve lost that debate.)"

Tesla nu e asa eco.

https://www.google.r...la-in-june/amp/

Edited by Torquemada-666, 16 May 2017 - 19:13.


#62
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View PostTorquemada-666, on 16 mai 2017 - 19:11, said:

Inca nu schimba lumea.



Eu cred ca o schimba. La putin timp dupa valul masiv de rezervari pentru Modelul 3 mare  majoritate a producatorilor auto au anuntat accelerarea programelor si investitiilor privind masinile lor electrice. Nu poti nega asta.
Tesla a aratat lumii ca daca produci o masina electrica frumoasa, competitiva si convingatoare exista cerere foarte mare.
Pana de curand toti care produceau electrice o faceau de nevoie (ca sa respecte unele normative)  si o faceau rau (autonomie mica intentionat, urate cu draci). Modelul traditional din industria auto se bazeaza pe un profit marginal mic dar care compenseaza cu adaosurile grase ale concesionarilor si costurile ridicate de mentenanta si a pieselor de schimb.
Daca ar produce mult mai multe electrice la acelasi profit marginal mic, fara venituri din mentenanta(ca practic nu necesita) si piese de schimb cat crezi ca vor rezista pe piata? De aia nu e in interesul lor sa produca masini electrice care sa se si vanda.
Iti amintesc ce zicea Sergio Marchioni? Ca nu stie cum se poate profit de pe urma electricelor si isi indemna eventialii clienti sa nu cumpere Fiatul 500 electric?


#63
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Irelevant.

#64
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005
cand o sa iti iei masina raspectiva, te rog sa pui o poza si aici, cu nr blurat dar din care sa reiasa ca e inmatriculata in Romania. (oricum, la cate vor fi in Romania, va fi usor de identificat)
Eu cred ca tot topicul e doar pentru reclama Tesla

#65
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postbogwol, on 17 mai 2017 - 06:40, said:

(oricum, la cate vor fi in Romania, va fi usor de identificat)

Inca nu se produce Tesla Model 3...

#66
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View Postbogwol, on 17 mai 2017 - 06:40, said:

cand o sa iti iei masina raspectiva, te rog sa pui o poza si aici, cu nr blurat dar din care sa reiasa ca e inmatriculata in Romania. (oricum, la cate vor fi in Romania, va fi usor de identificat)
Eu cred ca tot topicul e doar pentru reclama Tesla

Clar. De aici a mai luat musk inca 100.000 precomenzi. E bataie frate pe Tesla 3, aici pe topic.

#67
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
http://www.alternati...ar-really-green

Nu prea schimba lumea in bine. Masinile electrice au o amprenta de carbon colosala.

"Let’s begin with manufacturing emissions, because that’s where electric cars have a big problem. It simply takes about twice as much energy to make an electric vehicle as it does a gas-powered one on a per-kilometre basis. And that’s because electric cars have battery issues and lower lifetime mileage. (Cold weather is a killer for electric batteries.)
In fact, the total embedded CO2 for the making of a gasoline-powered car is 5.6 tonnes. By contrast, it takes 8.8 tonnes to make an electric vehicle and the battery accounts for nearly half of that.
So electric vehicles arrive on the street with a higher carbon footprint even before you plug them in. And that footprint gets uglier if the electricity comes from coal-fired power."

http://shrinkthatfoo...tric-cars-green

https://www.google.r...to-save-th/amp/

"As Elon Musk presented the new Tesla 3, a fawning press announced that the “world-changing car” could “dominate” the market. Within days, 276,000 people had put down $1,000 to pre-order the car.

But the Model 3 doesn’t exist yet. There is no final production version, much less any production. Musk is “fairly confident” that deliveries could start by the end of 2017. But running on schedule isn’t Tesla’s strong suit. Meanwhile, Tesla’s current best-seller has been plagued by quality problems.

All of this might just be another iPhone vs Galaxy conversation – except that these vehicles are hailed as green saviours and so are subsidised to the tune of billions of pounds.

Before unveiling the car, Musk sanctimoniously declared that Tesla exists to give the planet a sustainable future. He pointed to rising CO₂ levels. He lamented that 53,000 people die from air pollution from transportation. Tesla, the story goes, is a lifesaver. Like other electric cars, it has “zero emissions” of air pollution and CO₂."

Edited by Torquemada-666, 17 May 2017 - 09:23.


#68
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
S știi c petroliștii au nevoie mare de creduli ca tine.
A fost nevoie de un om cu bani care sa le dea cu Tesla n cap.
De aici și atacurile lor furibunde cu așa zise "argumente" mpotriva mașinilor electrice.
Pn acum cțiva ani n urm, electricele li se preau o glum bun. De cnd a aprut Tesla 3, au vzut ns c gluma se ngroaș și au trecut la atac, c doritorii de "gogoși" frumos ambalate se pare c sunt destui.

Edited by fortzoso, 17 May 2017 - 09:38.


#69
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View Postfortzoso, on 17 mai 2017 - 09:37, said:

S știi c petroliștii au nevoie mare de creduli ca tine.
A fost nevoie de un om cu bani care sa le dea cu Tesla n cap.
De aici și atacurile lor furibunde cu așa zise "argumente" mpotriva mașinilor electrice.
Pn acum cțiva ani n urm, electricele li se preau o glum bun. De cnd a aprut Tesla 3, au vzut ns c gluma se ngroaș și au trecut la atac, c doritorii de "gogoși" frumos ambalate se pare c sunt destui.

Ceva concret si dovezi???? Evident Nu.

#70
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View PostTorquemada-666, on 17 mai 2017 - 09:18, said:

http://www.alternati...ar-really-green

Nu prea schimba lumea in bine. Masinile electrice au o amprenta de carbon colosala.

"Let’s begin with manufacturing emissions, because that’s where electric cars have a big problem. It simply takes about twice as much energy to make an electric vehicle as it does a gas-powered one on a per-kilometre basis. And that’s because electric cars have battery issues and lower lifetime mileage. (Cold weather is a killer for electric batteries.)
In fact, the total embedded CO2 for the making of a gasoline-powered car is 5.6 tonnes. By contrast, it takes 8.8 tonnes to make an electric vehicle and the battery accounts for nearly half of that.
So electric vehicles arrive on the street with a higher carbon footprint even before you plug them in. And that footprint gets uglier if the electricity comes from coal-fired power."

http://shrinkthatfoo...tric-cars-green

https://www.google.r...to-save-th/amp/

"As Elon Musk presented the new Tesla 3, a fawning press announced that the “world-changing car” could “dominate” the market. Within days, 276,000 people had put down $1,000 to pre-order the car.

But the Model 3 doesn’t exist yet. There is no final production version, much less any production. Musk is “fairly confident” that deliveries could start by the end of 2017. But running on schedule isn’t Tesla’s strong suit. Meanwhile, Tesla’s current best-seller has been plagued by quality problems.

All of this might just be another iPhone vs Galaxy conversation – except that these vehicles are hailed as green saviours and so are subsidised to the tune of billions of pounds.

Before unveiling the car, Musk sanctimoniously declared that Tesla exists to give the planet a sustainable future. He pointed to rising CO₂ levels. He lamented that 53,000 people die from air pollution from transportation. Tesla, the story goes, is a lifesaver. Like other electric cars, it has “zero emissions” of air pollution and CO₂."

Nu te-ai saturat sa arunci pe fiecare topic despre masini electrice link-urile astea jalnice si facute special click-bait si anti-Tesla?
Nu te-ai saturat sa ti se demonstreze ca mitul cu  "long-pipe" a fost demontat?
Cred ca nici nu ai citit topicul original nici macar articolul respectiv.


Mai pun un link, poate ai bine-vointa sa citesti si sa intelegi ce scrie acolo.
http://www.ucsusa.or...ns#.WRwiOJ-xXUf

Si inca un link, din sursa guvernamentala, nu stiri senzationaliste pe care le invoci tu.
http://www.afdc.ener...c_emissions.php

Edited by inuendo0, 17 May 2017 - 12:17.


#71
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Irelevante si de can can.

#72
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Cand ti se aduc dovezi clare si nu mai ai cu ce iti argumenta prostiile, ce ai de spus? Can-can, demagogie si cabaret.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate