Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Blocare Suma BCR
Last Updated: May 01 2017 16:58, Started by
sfortzaa
, Apr 27 2017 09:50
·
0
#1
Posted 27 April 2017 - 09:50
Salutare !
Nu stiu daca a mai intampinat cineva problema asta, insa treaba sta astfel. Pe data de 10 Aprilie am efectuat o tranzactie catre o firma din Anglia ( o suma destul de mare ), plata a fost acceptata de procesatorul de plata, dar refuzata de firma respectiva din motive de siguranta. Initial am crezut ca banii au fost dedusi, insa am observat ca sunt blocati in cont. Am sunat la cei de la BCR si mi s-a spus ca suma se va debloca automat in 30 de zile sau mai exista posibilitatea sa urgentez procesul de deblocare,adica trebuie sa ma duc la o sucursala BCR si sa completez un aviz de refuzare de plata. Zis si facut, m-am dus la o sucursala BCR si am completat avizul respectiv crezand ca procesul se va urgenta , dar am ramas "prost" cand mi s-a spus ca termenul de solutionare este de 45 zile plus 3 zile de procesare a avizului, si cand am intrebat daca mai exista alta posibilitate de urgentare mult mai rapida mi s-a spus ca nu, nu exista........... Chiar nu exista nici o metoda prin care sa-mi deblochez suma respectiva mai repede ? Suma este destul de mare si este si intr-un cont pe persoana Juridica, si am nevoie de ea pentru achizitionarea unor produse pe firma . |
#2
Posted 27 April 2017 - 10:18
Traiasca Bancile din Romania.
Cere-le un imprumut pe 2 luni cu garantie suma respectiva, sa vezi iti da? |
#3
Posted 27 April 2017 - 11:42
Asta e ca in filmul Passengers, unde Chris Pratt a aflat ca mai are 90 de ani pana la destinatie. A trimis un mesaj de urgenta spre pamant, dar mesajul + raspunsul durau mai mult de 90 ani.
|
#4
Posted 27 April 2017 - 12:06
Cel mai rapid este sa contactezi firma respectiva si sa le spui sa ia legatura cu procesatorul de plati pentru anularea tranzactiei.
Am patit si eu ceva similar la alta banca si s-a rezolvat pe loc in felul asta. Si apropo de politca cu 30 de zile, stiu pe cineva care a avut banii ramasi blocati pentru o tranzactie vreo 3 ani la BCR :-) Nu si-a dat seama si BCR-ul nu a facut anulare automata dupa 30 de zile. |
#5
Posted 27 April 2017 - 12:47
E cam ciudata treaba. probabil pe persoana juridica e un pic diferit sau e suma prae mare, nu stiu ce sa zic.
Eu am patit-o de 2 ori cu BCR - odata plata interna -s-au scos banii dar POS-ul a dat tranzactie esuata. Cu chitanta m-am dus al BCR si am completat cererea de returnare a banilor - in 4 ore am primit SMS ca mi-au intrat in cont inapoi. A doua oara - plata pe Amazon UK. Mi-au scos bani din cont de 2 ori in zile diferite la aceeasi tranzactie. Era weekend si n-am avut unde sa ma duc. Luni cand am intrat in cont anulasera deja prima tranzactie si banii erau in cont - fara sa solicit eu ceva. Dar sumele erau destul de mici - doar de cateva sute de lei. |
#6
Posted 27 April 2017 - 13:02
Suma nu este extrem de mare, sunt 3300 de lei.
Am incercat sa aflu mai multe informatii si am sunat la BCR Asistenta sa ii intreb daca s-a mai rezolvat ceva si mi s-a spus ca trebuie sa ma duc la banca la care am depus avizul, dar bineinteles ca am fost la banca si banca mi-a spus sa sun la BCR. Sper sa rezolv situatia cat mai repede si sa mut contul firmei la alta banca. |
#7
Posted 27 April 2017 - 16:11
Trimite-le un mesaj prin serviciul lor de internet banking in care este afișată comanda anulată, cu suma, nume, tot. Eu făceam așa și în câteva ore rezolvam la BCR.
|
#8
Posted 27 April 2017 - 16:23
Villefort, on 27 aprilie 2017 - 16:11, said:
Trimite-le un mesaj prin serviciul lor de internet banking in care este afișată comanda anulată, cu suma, nume, tot. Eu făceam așa și în câteva ore rezolvam la BCR. Am trimis doua mesaje prin intermediul Internet Banking, dar fara succes. M-au indrumat sa sun la numarul de asistenta sau sa ma duc la o sucursala. Nu inteleg de ce e asa complicat sa imi deblocheze banii... |
#9
Posted 27 April 2017 - 16:37
Ai dat de incompetenți. Și eu m-am certat odată o oră și ceva cu una de la call centre. Zicea că ea nu poate, că trebuie să mă duc la sucursala. Am inchis și am dat de cineva cu care am rezolvat repede.
|
#11
Posted 01 May 2017 - 15:26
KyKyKyKy, on 30 aprilie 2017 - 20:47, said:
În maxim 15 zile banii se deblochează. Au spus ca se deblocheaza automat in 30 de zile. Au trecut mai mult de 15 zile de la data tranzactiei "esuate" ( 10 Aprilie ). Chiar si asa, tot tind sa cred ca nici dupa 30 de zile nu am sa vad banii ... Edited by sfortzaa, 01 May 2017 - 15:26. |
#12
Posted 01 May 2017 - 15:34
Ion_de_la_Raion, on 27 aprilie 2017 - 11:42, said:
Asta e ca in filmul Passengers, unde Chris Pratt a aflat ca mai are 90 de ani pana la destinatie. A trimis un mesaj de urgenta spre pamant, dar mesajul + raspunsul durau mai mult de 90 ani. Nu, mesajul ajungea pe pamant in 19 ani si se intorcea la nava in 55 de ani. Cat despre banii blocati, realizezi ca alea 30 respectiv 45 de zile sunt termene maximale, nu? In majoritatea cazurilor nu dureaza mai mult de 2 saptamani. Despre ce suma este vorba, de curiozitate? Nu trebuie sa dai o cifra exacta. Zi si tu interval 0-10.000 de euro sau 10.000-20.000 de euro. Edited by Groot, 01 May 2017 - 15:37. |
#13
Posted 01 May 2017 - 16:24
Groot, on 01 mai 2017 - 15:34, said:
Nu, mesajul ajungea pe pamant in 19 ani si se intorcea la nava in 55 de ani. Cat despre banii blocati, realizezi ca alea 30 respectiv 45 de zile sunt termene maximale, nu? In majoritatea cazurilor nu dureaza mai mult de 2 saptamani. Despre ce suma este vorba, de curiozitate? Nu trebuie sa dai o cifra exacta. Zi si tu interval 0-10.000 de euro sau 10.000-20.000 de euro. Am scris mai sus , 3300 de lei. Edited by sfortzaa, 01 May 2017 - 16:26. |
#14
Posted 01 May 2017 - 16:35
Naspa. Dar nici nu resprezinta meteoritul ucigas pentru o firma. Adica nu ar trebui sa te ingenuncheze 726 de euro.
|
#15
Posted 01 May 2017 - 16:46
Groot, on 01 mai 2017 - 16:35, said:
Naspa. Dar nici nu resprezinta meteoritul ucigas pentru o firma. Adica nu ar trebui sa te ingenuncheze 726 de euro. Nu asta e problema. Problema este ca trebuie sa ma milogesc de ei sa-mi dea banii, bani care sunt ai mei. Indiferent ca este o suma mare sau nu, procesul de returnare / deblocare mi se pare mult prea lung. |
|
#16
Posted 01 May 2017 - 16:58
Ai luxul de a te muta la alta banca daca nu iti convin suturile in gura pe care ti le trage actuala.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users