Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Identificare font

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri
 Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!
 La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...
 Outlook e muta pe Android

Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...

Tastatura si mouse cu baterie int...
 

Ford Focus MK2

- - - - -
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
mateyon

mateyon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 239
  • Înscris: 09.04.2011
Salut! Sunt si eu in căutarea unei mașini, cea din titlu este una dintre favorite.
Lăsând motorizarea la o parte m-ar interesa următoarele:
1. Din ce an a intrat facelift-ul.
2. Poate sa aibă ESP daca nu este pe butonul de pe consola centrala?(desi in poze nu apare, vânzătorul scrie ca are).
Va mulțumesc!

#2
ionutzm05

ionutzm05

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 902
  • Înscris: 23.06.2009
1. Modelele facelift ale Ford Focus 2 au fost fabricate incepand cu 2008.
2. Nicio sansa. Daca masina nu are butonul de ESP pe consola centrala, nu are aceasta dotare.

#3
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,638
  • Înscris: 07.10.2005
Din 2008 a aparut Focus 2 cu facelift.

Din cate imi amintesc daca nu are butonul nu are ESP.

#4
Mar-zZz

Mar-zZz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,257
  • Înscris: 07.01.2012
1 - 2008
2 - Trebuie sa aiba buton sau pentru facelift ESP off in meniul computerului de bord.

Cere-i seria masinii si cauta pe net ca gasesti tot ce are si ce nu are.

#5
flylex99

flylex99

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 541
  • Înscris: 25.01.2009


View Postionutzm05, on 20 aprilie 2017 - 22:22, said:

2. Nicio sansa. Daca masina nu are butonul de ESP pe consola centrala, nu are aceasta dotare.

N-o sa inteleg niciodata, de ce atunci cand cineva habar n-are despre ce vorbeste, lasa impresia de mare cunoscator ??

La Focus, odata cu facelift-ul din 2008 s-au introdus si alte ceasuri de bord, iar activarea/dezactivarea ESP-ului, se face din meniul computer-ului de bord, fara sa mai existe buton dedicat, pe consola, sub comenzile de climatizare/ventilatie.



#6
axl07

axl07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 420
  • Înscris: 22.02.2017
Daca la alte marci e posibil ca vanzatorul sa mai bage cateva dotari in plus in anunt si sa nu te poti prinde daca masina chiar le are, la Ford se poate verifica destul de simplu configuratia cu care a iesit masina din fabrica.  Pentru asta ai nevoie de VIN-ul masinii. E drept ca unele dotarii pot fi adaugate / modificate ulterior, dar in cazul ESP-ului nu prea cred ca e posibil asa ceva.

Intrii pe: https://www.etis.ford.com, selectezi "Vehicle" bagi acolo VIN-ul masinii si o sa-ti apara dotarile. Dotarile care apar cu "Less" nu au fost puse pe masina la data fabricarii, cele cu "With" au fost (daca nu e trecut nici Less nici With inseamna ca e With).

Pentru ESP ar trebui sa cauti din lista de dotari "ESP" sau "Electronic Stability Control" si sa vezi daca e cu "Less" sau cu "With"

Edited by axl07, 21 April 2017 - 08:42.


#7
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Din cate stiu, ESP a fost cam standard la facelift, dar activarea/dezactivarea se face din meniu, deci nu mai are buton in bord. Dar vorba colegului, verifica si in Etis sa bata cu tot ce ai pe masina.

#8
mateyon

mateyon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 239
  • Înscris: 09.04.2011
Ok. M-am lamurit: prefacelift doar cu buton, iar facelift "aproape" standard.
Va mulțumesc!
Ma mai documentez si întreb aici, eventual si un versus.

Edited by mateyon, 21 April 2017 - 17:43.


#9
mateyon

mateyon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 239
  • Înscris: 09.04.2011
Salut din nou! Intre timp am mai cautat si m-am oprit la un FF2 break, 1.6 Ti-Vct de 115 cai, cu instalatie GPL, nu cine stie ce dotari, dar cam cea mai ingrijita din ce am vazut pana acum.
Masina este din Italia si ma intrebam cum e cu inmatricularea cu gpl, adica are acte pe instalatie, dar nu stiu daca e trecut undeva in actele masinii. Omologarea unei instalatii costa cam 170 lei in RO, dar nu stiu daca e la fel la masinile care fac RAR pt inmatriculare. Cel care o vinde zice ca ma mai costa vreo 30 de lei.


#10
flylex99

flylex99

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 541
  • Înscris: 25.01.2009
Vezi ce instalatie GPL are pe ea si daca e vreun service, care sa faca revizii/reparatii/diagnoze  la acel tip de instalatii.

Daca te-ai oprit la Ti-Vct pt 15 cai in plus...n-ai facut alegerea potrivita.
Mai bine cauti un 1.8 125 cai sau...si mai bine, un 2.0 145 cai si distributie pe lant.

Mecanici buni pt Ti-Vct n-o sa prea gasesti.

Omologarea la RAR, e max 200 de lei, pe langa cei 400+ pt carte si ITP.

#11
Maverickk

Maverickk

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 06.02.2012
2.0 de 145 caluti pe GPL e superb, am condus unul pe un focus mk2.5 2009 cateva mii de km si merge superb, cei drept avea instalatia din fabrica

#12
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,026
  • Înscris: 17.10.2004
poate gasesti o masina din alta tara...

#13
pyxysh

pyxysh

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 319
  • Înscris: 11.09.2008
'flylex99'....spui ca :"Mecanici buni pt Ti-Vct n-o sa prea gasesti."
si ca "Mai bine cauti un 1.8 125 cai sau...si mai bine, un 2.0 145 cai si distributie pe lant."
Poti sa dai mai multe detali?.Sa inteleg ca un 1.8 i 16V (125 Hp) e diferit fata de un 1.6 Duratec Ti-VCt 16V (115 Hp)
si ca pentru astea din urma e mai greu cu servisul?Inteleg ca VCT-ul ar avea distributia variabila,dar sa fie asa de complex motorul
incat astia sa nu stie ce sa-i faca?Ma refer la un schimb de distributie sau efectiv probleme la motor.
Mersi

#14
flylex99

flylex99

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 541
  • Înscris: 25.01.2009
Am fost interesat si eu la un moment dat de un 1.6 TiVct si o cunostinta care lucreaza intr-o reprezentanta Ford, mi-a spus ca voi avea problema asta cu mecanicii, pt. ca motorul e destul de rar si se cam bajbaie.
Din cate stiu, e motor inspirat de la Honda.
Apoi am cautat un 1.8 si asa am ajuns si la un 2.0, dar in final...s-au schimbat treburile si am luat 2 masini, una diesel si una mai mica pe benzina.

#15
mateyon

mateyon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 239
  • Înscris: 09.04.2011
Revin. Nu l-am ales, am gasit masina care sa-mi placa cu motorul asta, dar am citit si eu pe forumul lor ca nu e ok. Intre timp am vazut mai multe diesel, toate aveau cate ceva si m-am oprit cu Constanta, le_am epuizat.


#16
mateyon

mateyon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 239
  • Înscris: 09.04.2011
Ca sa inchei, in final m-am pricopsit cu un Touran 1.6 mpi, negociat bine de tot. I-am pus si o instalatie gpl stag 4 cu injectoare hana ( pt cunoscatori) si merge foarte bine.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate