Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Trepidatie motor
Last Updated: Apr 21 2017 16:16, Started by
Jericho22
, Apr 20 2017 19:08
·
0
#4
Posted 20 April 2017 - 19:32
Ambreiaj si subturatie, dar depinde ce fel de trepidatie. Poate fi doar din cauza ca e subturata, de ce ai merge cu a doua la 1100 rpm?
|
#6
Posted 20 April 2017 - 19:34
Ca sa-i sara distributia daca-i pe curea,sau o sa se mire de ce i se infunda turbo.Viteza nu se schimba mai jos de 2000 rotatii
Edited by daniMMM, 20 April 2017 - 19:39. |
#7
Posted 20 April 2017 - 19:43
m0rpheus, on 20 aprilie 2017 - 19:32, said:
Ambreiaj si subturatie, dar depinde ce fel de trepidatie. Poate fi doar din cauza ca e subturata, de ce ai merge cu a doua la 1100 rpm? Ca sunt intr-o curba mai ingusta.. daniMMM, on 20 aprilie 2017 - 19:34, said:
Ca sa-i sara distributia daca-i pe curea,sau o sa se mire de ce i se infunda turbo.Viteza nu se schimba mai jos de 2000 rotatii Nu inteleg? ! daniMMM, on 20 aprilie 2017 - 19:34, said:
Ca sa-i sara distributia daca-i pe curea,sau o sa se mire de ce i se infunda turbo.Viteza nu se schimba mai jos de 2000 rotatii Stiu si eu asta,este vorba de o curba mai stransa,cu ce ai vrea sa o iau? Cu a I -a la 3000? |
#8
Posted 20 April 2017 - 19:43
Ce nu intelegi,chiar daca e diesel vitezele nu se schimba sub 2000 rpm,in ritmul asta ti se va infunda turbina
|
#9
Posted 20 April 2017 - 19:46
Jericho22, on 20 aprilie 2017 - 19:08, said:
Salut,detin un Ford Fiesta 1.4 TDCi si in momentul in care sunt in treapta II la -1000-1100 rtm trepideaza foarte rau cand o accelerez,daca o ajut cu abreajul e ok..De la ce poate fi? De la sofer. Dupa ce se incalzeste motorul, calc-o sa ai turatie mai mare la schimbarea de viteze...sa fii usor supraturat, sa vezi daca mai trepideaza. Edited by rosix, 20 April 2017 - 19:47. |
#10
Posted 20 April 2017 - 19:46
Jericho22, on 20 aprilie 2017 - 19:43, said:
Stiu si eu asta,este vorba de o curba mai stransa,cu ce ai vrea sa o iau? Cu a I -a la 3000? In fond mi se rupe,ti s-a explicat de ce iti trepideaza si ce sa nu faci si te tii in gura.Schimba la 400 pe partea mea Edited by daniMMM, 20 April 2017 - 19:47. |
|
#11
Posted 20 April 2017 - 19:52
daniMMM, on 20 aprilie 2017 - 19:46, said:
Adaptezi viteza,e greu? In fond mi se rupe,ti s-a explicat de ce iti trepideaza si ce sa nu faci si te tii in gura.Schimba la 400 pe partea mea Da,stiu ce spui tu.. nu schimb mai jos de 2500 insa intr-o curba mai stransa cand bag a-ii-a imi face asa. Nu zic ca n-ai dreptate,poate fi din vina mea. Sunt incepator..Ceea ce nu inteleg e cum sa procedez in curba ca sa nu se mai gatuie asa |
#12
Posted 20 April 2017 - 20:11
Nu cumva ridici piciorul brusc de pe ambreiaj cand schimbi in curba aia? Si de ce schimbi in curba, schimba inainte.
|
#13
Posted 20 April 2017 - 20:20
Tine-o turata. Nu schimbi sub 2500, mai ales in curba sau in rampa! la 1100 nu are putere deloc, turbina nici nu functioneaza la acea turatie. Distrugi motorul in felul asta.
Ai avut cumva benzinar inainte? |
#14
Posted 20 April 2017 - 20:25
#15
Posted 20 April 2017 - 20:32
Nu intra in curba cu frana de motor. Redu viteza inainte de curba, retrogradeaza, apoi , la intrarea in curba accelerezi constant - la iesirea din curba schimbi in treapta superioara.
1100 rpm este mult subturat. Motorul ala ar trebui tinut in permanenta peste 2200 rpm - evident, cu exceptia plecarii de pe loc. |
|
#16
Posted 20 April 2017 - 20:48
Ideal e sa accelereze dupa jumatatea curbei, nu-i mai da idei ca poate posteaza dintr-un boschet data viitoare.
|
#17
Posted 20 April 2017 - 22:10
#18
Posted 21 April 2017 - 12:20
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users