Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problema Samsung S7
Last Updated: May 02 2018 08:48, Started by
ParaNormal
, Mar 23 2017 12:41
·
0
#19
Posted 18 April 2018 - 20:48
Si eu detin un Samsung s7 edge care a fost luat la abonament de la Vodafone ,am plecat din tara pentru cateva zile mai exact in italia iar aici am cumparat o cartela sim de Digi bineinteles ca cei de la Vodafone ofera telefoanele codate pe retea,am inserat simu-l de digi si mi-a cerut sa inserez un pin de retea eu am inserat de 3 ori pinul gresit si imi cerea puku-l de deblocare a retelei ,deci practic l-am blocat , am sunat la cei de la vodafone si m-au uimit ce mi-au zis ca trebuie sa trimit telefonul in service pentru al debloca si sa suport cheltuielile in jur de 150 de euro, eu am omis ce mi-au zis sa fac si mi-am reinstalat androidul din care a rezultat deblocarea retelei dar cu mici probleme ,aveam semnal dar nu puteam sa sun imi zicea ceva de genu neinregistrat in retea ,am intrat in aplicatia celor de la digi si am umblat la roaming din care a rezultat ca pot primi apeluri si pot efectua apeluri , problema e daca dau restart la telefon trebuie sa intru din nou in setarile de la retea de la digi sa activez roaming.
Edited by caritas, 18 April 2018 - 20:49. |
#20
Posted 19 April 2018 - 13:22
codul PIN și PUK țin exclusiv de cartela SIM, nu de telefon. problema ta e în altă parte. dacă telefonul era codat, îți cerea să introduci un SIM de Vodafone și nu mergea, sub nicio formă, cu alt SIM.
|
#21
Posted 19 April 2018 - 21:12
caritas, on 18 aprilie 2018 - 20:48, said: Si eu detin un Samsung s7 edge care a fost luat la abonament de la Vodafone ,am plecat din tara pentru cateva zile mai exact in italia iar aici am cumparat o cartela sim de Digi bineinteles ca cei de la Vodafone ofera telefoanele codate pe retea,am inserat simu-l de digi si mi-a cerut sa inserez un pin de retea eu am inserat de 3 ori pinul gresit si imi cerea puku-l de deblocare a retelei ,deci practic l-am blocat , am sunat la cei de la vodafone si m-au uimit ce mi-au zis ca trebuie sa trimit telefonul in service pentru al debloca si sa suport cheltuielile in jur de 150 de euro, eu am omis ce mi-au zis sa fac si mi-am reinstalat androidul din care a rezultat deblocarea retelei dar cu mici probleme ,aveam semnal dar nu puteam sa sun imi zicea ceva de genu neinregistrat in retea ,am intrat in aplicatia celor de la digi si am umblat la roaming din care a rezultat ca pot primi apeluri si pot efectua apeluri , problema e daca dau restart la telefon trebuie sa intru din nou in setarile de la retea de la digi sa activez roaming. |
#22
Posted 01 May 2018 - 19:15
Vouă va da eroare de le servere atunci când vreți să luați update-ul preotul?
|
#23
Posted 02 May 2018 - 08:48
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users