Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...
 Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi
 Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 

Problema Samsung S7

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#19
caritas

caritas

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 25.06.2008
Si eu detin un Samsung s7 edge care a fost luat la abonament de la Vodafone ,am plecat din tara pentru cateva zile mai exact in italia iar aici am cumparat o cartela sim de Digi bineinteles ca cei de la Vodafone ofera telefoanele codate pe retea,am inserat simu-l de digi si mi-a cerut sa inserez un pin de retea eu am inserat de 3 ori pinul gresit  si imi cerea puku-l de deblocare a retelei ,deci practic l-am blocat , am sunat la cei de la vodafone si m-au uimit ce mi-au zis ca trebuie sa trimit telefonul in service pentru al debloca si sa suport cheltuielile in jur de 150 de euro, eu am omis ce mi-au zis sa fac si mi-am reinstalat androidul din care a rezultat deblocarea retelei dar cu mici probleme ,aveam semnal dar nu puteam sa sun imi zicea ceva de genu neinregistrat in retea ,am intrat in aplicatia celor de la digi si am umblat la roaming din care a rezultat ca pot primi apeluri si pot efectua apeluri , problema e daca dau restart la telefon trebuie sa intru din nou in setarile de la retea de la digi sa activez roaming.

Edited by caritas, 18 April 2018 - 20:49.


#20
bluke424

bluke424

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,491
  • Înscris: 30.06.2011
codul PIN și PUK țin exclusiv de cartela SIM, nu de telefon. problema ta e în altă parte. dacă telefonul era codat, îți cerea să introduci un SIM de Vodafone și nu mergea, sub nicio formă, cu alt SIM.

#21
TheOne06

TheOne06

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,340
  • Înscris: 02.01.2007

View Postcaritas, on 18 aprilie 2018 - 20:48, said:

Si eu detin un Samsung s7 edge care a fost luat la abonament de la Vodafone ,am plecat din tara pentru cateva zile mai exact in italia iar aici am cumparat o cartela sim de Digi bineinteles ca cei de la Vodafone ofera telefoanele codate pe retea,am inserat simu-l de digi si mi-a cerut sa inserez un pin de retea eu am inserat de 3 ori pinul gresit  si imi cerea puku-l de deblocare a retelei ,deci practic l-am blocat , am sunat la cei de la vodafone si m-au uimit ce mi-au zis ca trebuie sa trimit telefonul in service pentru al debloca si sa suport cheltuielile in jur de 150 de euro, eu am omis ce mi-au zis sa fac si mi-am reinstalat androidul din care a rezultat deblocarea retelei dar cu mici probleme ,aveam semnal dar nu puteam sa sun imi zicea ceva de genu neinregistrat in retea ,am intrat in aplicatia celor de la digi si am umblat la roaming din care a rezultat ca pot primi apeluri si pot efectua apeluri , problema e daca dau restart la telefon trebuie sa intru din nou in setarile de la retea de la digi sa activez roaming.
Nu poti debloca telefonul prin reinstalarea androidului.Vezi daca nu cumva ai reusit sa ii stergi imei-ul daca ai problema cu neinregistrat in retea.Mai bine cauti un site de incredere si faci deblocare pe imei.

#22
netty1994

netty1994

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,095
  • Înscris: 22.01.2014
Vouă va da eroare de le servere atunci când vreți să luați update-ul preotul?

#23
andrewyuk

andrewyuk

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 715
  • Înscris: 24.02.2013

View Postnetty1994, on 01 mai 2018 - 19:15, said:

Vouă va da eroare de le servere atunci când vreți să luați update-ul preotul?

Nu

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate