Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
aplicatie digi online (microsoft store) nu functioneaza 100% cu windows 8.1
Last Updated: Mar 06 2017 13:19, Started by
altuser09
, Mar 06 2017 12:45
·
0
#1
Posted 06 March 2017 - 12:45
Am mai scris, https://forum.softpe... (mesaj #48) despre problema.
intre timp m-am gandit ca poate fi ceva legat de sistemul de operare, nu de furnizor, de aceea rog un moderator sa aprecieze daca trebuie mutat aici. Repet, nu imi apare digi film nici daca folosesc aplicatia digi online descarcata din microsoft store, nici daca intru din browser. Am incercat cu Internet Explorer, google chrome. La aplicatia din store, cand deschid, din sectiunea de filme lipseste digi film, restul merg. Cind intru din browser, dupa ce ma loghez, imi cere sa descarc si sa instalez un plugin. Am urmat instructiunile dar degeaba imi cere in continuare sa instalez plugin-ul desi am facut-o deja. Edited by altuser09, 06 March 2017 - 12:57. |
#2
Posted 06 March 2017 - 13:19
Acum exista 2 posibilitati:
1. Aplicatia nu e bine optimizata ptr Windows 8 - e probabil facuta ptr Windwos 10. 2. Aplicatia e facuta prost - ceea ce imi pare mai plauzibil. Mie nici pe Android pe telefon luat de la Digi si cu aplicatia preinstalata nu am reusit sa o fac sa mearga. L.E. Acum vad ca iti merge, dar lipseste un post - asta e altceva - probabil "de la ei". Nu are treaba cu windwos-ul - ramai pe topicul in care ai postat initial. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users