Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Combinatie de conturi pentru tran...

Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...
 Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024
 Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?
 Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 

Exercitii sala pentru incepatori

- - - - -
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1
Zippo_100

Zippo_100

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 123
  • Înscris: 12.11.2016
Buna ziua !

De pe data de 1 martie, voi merge la sala. Nu am mai mers niciodata, deci sunt incepator, drept urmare as dori sa ma sfatuiti ce exercitii sa practic, pe ce sa pun accent, eventual niste materiale video.

Stiu ca exista pe internet diverse materiale, dar as dori sa primesc sfaturi si din partea voastra.

Va multumesc. O zi placuta va doresc.

Edited by Zippo_100, 25 February 2017 - 14:33.


#2
Bogdan199O

Bogdan199O

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 507
  • Înscris: 16.03.2015
La inceput ( primul an ) va trebui sa faci exercitii de baza cu greutatea corpului si haltera: tractiuni, flotari la paralele, genuflexiuni cu haltera, impins, indreptari. Stai departe de aparate.

#3
bogdan286

bogdan286

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 390
  • Înscris: 17.04.2007
Inainte sa mergi la sala, mai bine incepi cu exercitii usoare acasa, timp de 1 luna. Abdomene, genofelexiuni, flotari, si aditional alergari prin parc.
Daca tii neaparat sa mergi la sala, sfatul meu ar fi sa nu tragi tare din primele zile ca o sa faci febra musculara si 3 -4 zile nu vei fi in stare de nimic.

#4
on64

on64

    DEGEABA, RAMAN O LEGENDA!!!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,760
  • Înscris: 17.03.2012