Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problemă freeze-uri random Windows 10
Last Updated: Feb 18 2017 17:03, Started by
Rhastalord
, Feb 17 2017 18:00
·
0
#1
Posted 17 February 2017 - 18:00
De câteva luni mă lupt cu aceste freeze-uri enervante care apar mereu cand accesez ceva. Cum deschid PC-ul și intru pe Chrome si deschid 3-4 tab-uri, timp de 30 de secunde calculatorul nu răspunde și apoi, dintr-odată, își revine. Asta nu mi se întâmplă doar cu chrome-ul, și la diferite aplicații ( Skype, Teamspeak ) pe care le deschid, PC-ul decide să nu mai funcționeze. Este al 2-lea format la Windows iar problema persistă.Toate update-urile sunt la zi și am cumpărată licența Windows 10 64 biți Professional. Freeze-urile continuă să apară o dată la 10-15 minute, fără motiv. Astăzi mi-a venit ideea să deschid Event Log și să verific erorile. Spre surprinderea mea, mi-au apărut o grămadă de erori cu următorul
mesaj: Quote svchost (4792) Unistore: A request to write to the file "C:\Users\laurp\AppData\Local\Comms\UnistoreDB\store.vol" at offset 7815168 (0x0000000000774000) for 4096 (0x00001000) bytes succeeded, but took an abnormally long time (24 seconds) to be serviced by the OS. This problem is likely due to faulty hardware. Please contact your hardware vendor for further assistance diagnosing the problem. Quote
wuaueng.dll (1004) SUS20ClientDataStore: A request to write to the file "C:\WINDOWS\SoftwareDistribution\DataStore\Logs\edb.log" at offset 1167360 (0x000000000011d000) for 4096 (0x00001000) bytes succeeded, but took an abnormally long time (65 seconds) to be serviced by the OS. This problem is likely due to faulty hardware. Please contact your hardware vendor for further assistance diagnosing the problem. Quote taskhostw (4864) WebCacheLocal: A request to write to the file "C:\Users\laurp\AppData\Local\Microsoft\Windows\WebCache\V01.log" at offset 233472 (0x0000000000039000) for 4096 (0x00001000) bytes has not completed for 36 second(s). This problem is likely due to faulty hardware. Please contact your hardware vendor for further assistance diagnosing the problem. Quote taskhostw (4864) WebCacheLocal: A request to write to the file "C:\Users\laurp\AppData\Local\Microsoft\Windows\WebCache\V01.log" at offset 233472 (0x0000000000039000) for 4096 (0x00001000) bytes succeeded, but took an abnormally long time (63 seconds) to be serviced by the OS. This problem is likely due to faulty hardware. Please contact your hardware vendor for further assistance diagnosing the problem. Astea de mai sus sunt sub formă de Warning, însă mai am unele sub formă de Error Quote mDNSCoreReceiveResponse: Unexpected conflict discarding 25 0.6.9.1.9.3.2.A.4.7.9.0.D.B.5.7.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.8.E.F.ip6.arpa. PTR DESKTOP-B17PF94-2.local. Quote mDNSCoreReceiveResponse: Resetting to Probing: 4 DESKTOP-B17PF94.local. Addr 192.168.100.2 Quote The program Steam.exe version 3.78.49.52 stopped interacting with Windows and was closed. To see if more information about the problem is available, check the problem history in the Security and Maintenance control panel. Uitați cum arată Event Log-ul: Warnings Errors Nu știu dacă are legătură hardware, însă temperaturile sunt ok iar usage-ul nu este exagerat. Nu pot verifica usage-ul în timpul freeze-ului ( evident ) însă nu cred ca este problema hardware: CPU - AMD FX 6300 3.5GHz GPU - MSI GTX 970 4GB MB - Gigabyte GA970A-DS3P HDD 1TB SSD 240GB Samsung 8GB Ram DDR3 1600 Procesorul + Placa de bază + rami se vor schimba în scurt timp însă tind să cred că nu este de la ei problema. Am calculatorul cumpărat de 3 ani, pasta termoconductoare a fost pusă acum 5-6 luni și este curățat de praf. Ce părere aveți? |
#2
Posted 17 February 2017 - 18:13
ai problema de la memoria RAM, mai exact ramii nu sunt la aceeasi frecventa !!!
Incearca in bios sa ii setezi la o frecventa mai mica si vezi daca mai face sau nu Exclus placa video , tastatura sau hdd-ul. Sunt patit cu o firma de cartier de unde am luat PC-ul facut pe componente asazise noi, iar ramii erau de duzina Un an de zile m-am chinuit pana i-a venit unui coleg ideea sa reduc frecventa la memoria ram. Si s-a rezolvat cu freeze-urile |
#3
Posted 17 February 2017 - 18:19
S-ar putea să aibe legătură cu memoria RAM. Spun asta pentru că în Task Manager, îmi sunt folosiți 5GB de RAM din 8 ( 60% usage ) doar cu chrome deschis și nu înțeleg ce îmi mănâncă atât de mult. Am listat procesele după memoria folosită și doar chrome are 300MB, restul sunt sub 100 și totuși am 5 GB folosiți... Am dat scan-uri la HDD și SSD și arăta Healthy. Mă gândesc să dau restore la Windows, poate am niște update-uri greșite? A trebuit să instalez Windows 10 Anniversary Update pentru a putea juca un joc însă acuma nu îl mai joc, poate are legătură...
Edited by _-_, 17 February 2017 - 19:22.
|
#4
Posted 17 February 2017 - 18:23
nu faci nimica cu reinstalare de windows. Intelege ca este o problema hardware de ram. De curiozitate ce marca de memorie ram ai?
Rhastalord, on 17 februarie 2017 - 18:19, said:
Mă gândesc să dau restore la Windows, poate am niște update-uri greșite? A trebuit să instalez Windows 10 Anniversary Update |
#5
Posted 17 February 2017 - 18:25
sctnicu, on 17 februarie 2017 - 18:23, said:
nu faci nimica cu reinstalare de windows. Intelege ca este o problema hardware de ram. De curiozitate ce marca de memorie ram ai? Edited by Rhastalord, 17 February 2017 - 18:26. |
#6
Posted 17 February 2017 - 18:33
Rhastalord, on 17 februarie 2017 - 18:25, said:
Sunt modelul Fury de la HyperX, 1600 MHz. Aceștia . Să pun ramii în slot-uri diferite? Edited by sctnicu, 17 February 2017 - 18:33. |
#7
Posted 17 February 2017 - 18:34
Asta am să încerc. Deocamdată dau un scan în cmdprompt ( sfc /scannow ). Îți mulțumesc pentru ajutor, revin cu feedback în scurt timp!
|
#8
Posted 17 February 2017 - 18:41
Verifica cablurile SATA - sa nu ai din alea fara clema metalica - pierd contactul si creaza freeze-uri.
Am patit ceva similar acu cativa ani pe un PC - la vreo 8 luni de la asamblare au inceput freeze-uri de 10-20 secunde, iar intr-un final ramanea inghetat si nu mai puteam face nimic. Aveam cablurile de la placa de baza - rosii cu mufa neagra si fara lamela - din cauza temperaturilor - nu foarte ridicate, plasticul se deformase usor. Nu cred ca e de la memorii - s-ar manifesta cu ecrane albastre si erori de deschidere a fisierelor si mai ales arhivelor, sau cu erori la fisierele downloadate. Ce mai ar trebui sa verfifici - driverele palcii de baza si de retea - sa ai ultimele drivere de la producatorul chipsetului. Acele erori care apar sunt legate de retea. Memoriile le poti testa daca vrei sa fi sigur - https://forum.softpe...9717-memtest86/ |
#9
Posted 17 February 2017 - 18:48
Mulțumesc de sfat. Se poate boota Memtest și pe stick sau doar CD/DVD ?
Edited by _-_, 17 February 2017 - 18:56.
|
#10
Posted 17 February 2017 - 18:54
Poti porni de la mdsched: https://www.howtogee...m-for-problems/
De regula este suficient. Mesaj moderator: Nu mai cita ultimul post integral! Edited by _-_, 17 February 2017 - 18:55. |
|
#11
Posted 17 February 2017 - 20:06
Am folosit mdsched și rezultatele au fost ok. Am schimbat frecvențele de pe Multiplier 8 (1600) pe Multiplier 6.66 ( 1332 ) și se comportă ok deocamdată.Revin cu update. Scurtă întrebare, ce înseamnă XMP? Era Disabled.
|
#12
Posted 17 February 2017 - 20:39
Am și eu acestă problemă....tind să suspectez și eu memorile HyperX FURY Blue că au ceva cu w10
|
#13
Posted 17 February 2017 - 22:09
După o scurtă perioadă, problemele reîncep să apară însă nu atât de regulat. Nu știu dacă freeze-urile sunt pur și simplu random, însă acum sunt de perioadă mai scurtă. Nu știu de ce am impresia că are legătură cu browser-ul pentru că atunci când are loc freeze-ul, browser-ul încarcă pagina respectivă încontinuu ( ca și cum nu mai ai conexiune la internet ) iar peste un timp își ia freeze. Când începe freeze-ul, sunetul de pe Teamspeak rămâne și îmi este înregistrată tastatura ( push-to-talk ) și pot vorbi. În timpul freeze-ului, dacă sunt pe Chrome, merge deschis programul Y să zicem și îmi răspunde câteva secunde, iar apoi își ia not responding și el. Dacă deschid programul Teamspeak, îmi merge dar dacă apăs cu click-ul pe el, își ia not respond. Mă gândesc să fie ceva la HDD ? E foarte ciudată treaba și îmi cer scuze dacă am explicat prost, însă nu înțeleg ce se întâmplă !
|
#14
Posted 17 February 2017 - 22:21
Are și chrom-ul partea lui de vină....dar l-am dezinstalat o perioadă și problemele persistau...trebuie să fie ceva hardware.Uneori stau cu managerul de activități deschis și în acele momente discul stă încărcat la100%...
|
#15
Posted 17 February 2017 - 22:24
1. Memtest se poate pune si pe stick.
2. Ati verificat cablurile ? 3. Upgradati driverele asa cum am spus mai sus. |
|
#16
Posted 18 February 2017 - 17:03
Mi-am făcut un pic de timp...am încercat cu memtest86,zicea ceva de pass și că pot să-l repornesc,l-am lăsat vreo oră ceva cu 7 teste,nici o eroare ,,,memorile l-am pus pe 1333mhz tot așa cu freezz,apoi am coborât la 1066....l-am făcut bucățele, curățat de praf și schimbat pasta ,era beton(nu cred că influențează,am cool and quiet activat și funcționează) mai vedem.....
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users